توسط سمیرا بابایی مطرح شده

ظرفشویی با کیفیت تا 10 میلیون تومان

سلام وقت بخیر من دنبال یه ظرفشویی با کیفیت هستم تا قیمت ۱۰ میلیون تومان ۳ نفر هستیم و برای استفاده روزانه میخام لطفاااااا یه مارک خوب بهم معرفی کنید و اگه رومیزی هم باشه بهتره. ممنون میشم بفرمایید ظرفشویی با کیفیت تا 10 میلیون تومان چی بخرم؟

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 03 مهر 1400

    درود کاربر گرامی، ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3602F این مدل ماشین ظرف شویی دارای رتبه انرژی +A است و با توجه به گنجایشی که دارد برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد . دارای 7 مدل برنامه شست وشو متنوع است . صدای بسیار کم ، عملکرد تاخیری 24 ساعته ، اندازه و سایز جمع و جور که شاید این مورد برای خیلی از افراد مهم باشد و شست و شوی عالی اشاره کرد .قابلیت شست و شو میوه و سبزیجات را دارا نمی باشند . قفسه بالایی ندارند و همچنین از قفل کودک هم برخوردار نیستند .

  • علیرضا سیدی 03 مهر 1400

    سلام وقتتون بخیر، میتونید با 10 ملیون از برند های بسیار زیادی خرید خودتون رو انجام بدید، ولی شما میتونید برای مثال اقدام به خرید ظرفشویی مدل DW60M5050FS از برند مطرحی مثل سامسونگ رو بکنید و یک ظرفشویی با امکانات معمولی و نسبتا رده پایین از یک برند مطرح داشته باشید یا اینکه از یک برند ایرانی مثل پاکشوما خرید خودتون رو انجام بدید اما به جاش از پرچم دار های این شرکت خرید خودتون رو انجام بدید، به طور کلی اگر برای خرید ماشین ظرفشویی زیر 10 ملیون بخوام چندتا برند بهتون معرفی کنم پیشنهادم برند های : الگانس، بکو، پاکشوما و دوو هستش.

    سمیرا بابایی 09 مهر 1400

    ممنون از پاسخگوییتون بین مارکهای اسنوا و پاکشوما کدوم بهترن؟

      آی پی امداد 10 مهر 1400

      پاکشوما تو ظرفشویی بهتر عمل کرده

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد