توسط محمدتقی رضایی مطرح شده

نحوه تخلیه مایع جلادهنده فاسد ظرفشویی

سلام وقتتون بخیر ماشین ظرفشویی بوش داریم و دو سال کار کرد و بعدش یک سال خاموش توی خونه بود و بعد از این مدت دوباره راه اندازیش کردم ولی دیگه مثل قبل ظرف نمیشوره و ظرفها کثیف میمونند تصمیم داشتم نمک و مایع جلادهنده رو چون تاریخ مصرفشون گذشته تعویض کنم. میشه لطف کنید راهنمایی کنید نحوه تخلیه مایع جلادهنده فاسد ظرفشویی چگونه است؟ ممنون

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 19 خرداد 1400

    درود کاربر گرامی، اگر مدت زیادی از دستگاه خود استفاده نکرده اید، باید ابتدا دستگاه را رسوب زدایی یا همان جرم گیری نمایید. برای تخلیه مایع جلادهنده فاسد ظرفشویی، ابتدا درب دستگاه را از داخل باز نمایید و پیچ مخزن جلادهنده باز شود و مخزن آن و شیلنگ خروجی را تمیز نمایید.

  • رضایی 16 شهریور 1402

    سلام و عرض ادب. ماشین ظرفشویی سامسونگ دارم. چند وقتی بود که از ماشین استفاده نکرده بودم. دیدم جلا دهنده اش تموم شده و بعد از ریختن دیدم بوی خیلی بدی میده. الان چطور میتونم مایع فاسد رو از دستگاه خارج کنم؟

      آی پی امداد 16 شهریور 1402

      درود، در صورتی که ظرفشویی طولانی مدت استفاده نشود، ابتدا باید رسوب زدایی کامل انجام گردد. همچنین تخلیه جلادهنده نیاز به باز کردن درب دستگاه از داخل و تخلیه و شستشوی مخزن آن دارد که باید توسط یک فرد متخصص انجام شود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد