توسط نفیسه عظیمی مطرح شده

نمک در ظرفشویی بکو بریزم یا نه؟

باسلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، ما تقریبا ۷ماهی هست ظرفشویی بکو خریدیم در هنگام راه اندازی متصدی نصب و راه اندازی گفت نیاز نیست کلا به این دستگاه نمک اضافه کنید با وجود اینکه تو دفترچه نوشته و جای نمک داره و تو مانیتور دستگاه علامت نمک روشنه و حاکی از این است که انگار نبود نمک رو اشاره میکنه و خاموش نمیشه.

همه ی علامتها که مثلا مایع شفاف کننده که تموم میشه علامتش روشن میشه و میدونیم که تموم شده و با پرکردنش چراغ خاموش میشه، الان من موندم نمک بریزم یا نه؟ چون همه ی ظرفشویی ها مستلزم ریختن نمک هستند این چرا اینو گفته من موندم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید که نمک در ظرفشویی بکو بریزم یا نه؟

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 15 مرداد 1399

    درود کاربر گرامی، نمک سخت گیر آب میباشد، اگر در منطقه ای هستید که املاح آب شما زیاد است پس نیاز شما به نمک بیشتر میشود و بدانید که انتخاب یک نمک خوب به درشت بودن دانه آن مرتبط است، اگر چراغ چشمک زن نمک در ظرفشویی بکو شما روشن شده است، بدانید که نیاز به نمک دارید و اگر از قرص فول که حاوی نمک، شوینده و جلادهنده است، استفاده میکنید دیگر نیازی به نمک ندارید و به علامت چراغ توجه نکنید. برای استفاده از خدمات تعمیرکار ظرفشویی بکو میتوانید با آی پی امداد در ارتباط باشید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد