توسط محسن مطرح شده

ظرفشویی سامسونگ مدل D151STS بخرم؟

سلام و وقت شما بخیر، قصد خرید یک دستگاه ظرفشویی سامسونگ مدل D151STS رو که ظاهرا فقط نصب شده ولی تا کنون استفاده نشده رو دارم. سال ساخت دستگاه 2012 هست و نمایندگی سامسونگ در ایران اصالت اصل بودن و کره ای بودن دستگاه رو از روی شماره سریال تایید کرد. با توجه به تجربه شما در این مورد آیا این مدل دستگاه رو از نظر عمر و دوام و کارایی و کیفیت تایید می کنید؟ آیا در صورت خرابی احتمالی قطعات آن در حال حاضر در ایران در دسترس هست؟ پیشنهاد میکنید ظرفشویی سامسونگ مدل D151STS بخرم؟ با تشکر

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 20 مرداد 1400

    درود کاربر گرامی، در صورتی که کالا اورجینال باشه و کم کارکرد باشه میتونه گزنیه مناسبی برای خرید باشه، صد البته که اگر مقداری پولی که برای خریدتون میخواید هزینه کنید رو به ما میگفتید خیلی بهتر بود، در مورد قطعات هم بله قطعات قابل تهیه هستن.

  • محسن 20 مرداد 1400

    با سلام و تشکر از پاسخگویی شما عزیزان. مالک فعلی دستگاه عنوان می کنه که دستگاه فقط نصب شده و ازش استفاده ای نشده. البته سال ساخت 2012 هست ولی سال خرید و نصب می تونه جلوتر باشه که اطلاع ندارم ازش. ایشون برای این دستگاه مبلغ 10 میلیون درخواست کرده. دلیل انتخاب این مدل هم خداقل از نظر ظاهری نمای تمام استیل و مینیمال دستگاه هست. در عین حال دستگاه مشابهی هم با مارک کرال مدل 15069 وجود داره که ساخت پاکشوما هست. اون هم همین شرایط رو داره. دستگاهی هست که 3 سال پیش خریداری شده و ازش استفاده ای نشده و فقط نصب شده و ایم دستگاه کرال به قیمت 8 میلیون قابل خرید هست. ممنون راهنمایی شما هستم.

      آی پی امداد 23 مرداد 1400

      سلام مجدد، ببینید بین کرال و سامسونگ طبیعتا انتخابتون باید سامسونگ باشه، بهتون توصیه می کنم قبل از خرید دستگاه رو به یک تکنسین هم نشون بدید تا از لحاظ فنی هم چک بشه

    ايزدپناه 28 اردیبهشت 1402

    بنظر من جز تلويزيون سامسونگ به هيچ وجه ماشين ظرفشويي خصوصا اين مدل و ماشين لباسشويي سامسونگ نخريد. برندهاي داخلي خيلي خيلي خيلي خيلي بهتر از برندهاي خارجي هستن. الان ماشین ظرفشویی و لباسشويي ما این مارک هست و برد الکترونیکی آن مشكل پيدا كرده كه خیلی گرون هست و گذاشتيمش كنار. از قيمت برد اون ارزانتر يك دستگاه لباسشويي ارج ایرانی خريديم، خيلي هم ازش راضي هستيم.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد