توسط جواد زادنهاوندی مطرح شده

ظرفشویی الجی ۵۱۲ بانه یا de14w گلدیران؟

با سلام و خسته نباشید به تیم آی پی امداد، به نظر شما خرید ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲ که در بانه عرضه می شود منطقی تر است یا مدل de14w که در داخل کشور و توسط گلدیران عرضه شده است و آیا مدل ۵۱۲ تقلبی هم دارد؟ ممنون میشم راجع به انتخاب ظرفشویی الجی ۵۱۲ بانه یا de14w گلدیران؟ توضیح دهید.

5 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 19 تیر 1400

    درود کاربر گرامی، نظرات مختلف درباره ماشین ظرفشویی الجی ۵۱۲ بانه یا de14w گلدیران؟ را توسط تکنسین های مختلف بررسی و برای شما شرح داده ایم.

  • آی پی امداد 19 تیر 1400

    با سلام و وقت بخیر، تمامی محصولات برند های مطرح نمونه های تقلبی و بی کیفیت دارند، در مورد سوالتون هم باید بگم که خرید ماشین ظرفشویی ال جی مدل de14wبسیار خرید منطقی تر و بهتری هستش، چرا که با خرید این محصول از گلدیران که نمایندگی ال جی در ایران هست علاوه بر دریافت کالای اورجینال از گارانتی هم بهره مند میشید.

    آی پی امداد 19 تیر 1400

    مطمئنا ظرفشویی de14 w که توسط شرکت گلدیران عرضه می شود که الان هم محصولات جی پلاس را با قطعات ال جی در ایران تولید می کند, ظرفشویی ۵۱۲ یا از کیفیت خوبی برخوردار نیست و یا اگر هم بگن الجی اصله و گارانتی داره، باید بگم برگه گارانتی آن مربوط به شرکتهای کشورهای همسایه است و نمایندگی های الجی در ایران هنگام نصب به هیچ عنوان این برگه راهم قبول ندارند

    آی پی امداد 19 تیر 1400

    مدل های داخل کشور بهترن چون حداقل خدمات دارن

    آی پی امداد 19 تیر 1400

    شما هم اگه نظری دارید، در همین بخش عنوان کنید تا دیگر کاران در هنگام خرید از دیدگاه شما بهره مند شوند

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد