logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی یکی از اصلی ترین راه های رفع ایراد دستگاه در صورت مشهود بودن خرابی آن محسوب می شود. نحوه تعمیر برد ظرفشویی ال جی را شاید ندانید و ما در این مقاله قرار است تا به این مسئله بپردازیم. در ادامه همراه آی پی امداد باشید تا به علت خرابی برد ماشین ظرفشویی ال جی، علائم خرابی برد ماشین ظرفشویی الجی و قیمت برد ماشین ظرفشویی ال جی بپردازیم، همچنین پیشنهاد می شود نظرات خودتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

خلاصه ای از نحوه تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی

کاربران گرامی سایت تعمیرات لوازم خانگی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از طریقه تعمیر برد ظرفشویی ال جی را مطرح کرده ایم.

دلیل خرابی برد ماشین ظرفشویی ال جی
  • خرابی خازن ها و فیوزهای برد دستگاه
  • نشتی آب در دستگاه و آب خوردگی
نشانه های خرابی برد ماشین ظرفشویی ال جی
  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی
  • خاموش شدن دستگاه
  • نمایش کد خطاهای متعدد
  • هنگ کردن و مشکل در عملکرد ماشین ظرفشویی
طریقه تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی
  • برد ماشین ظرفشویی دارای قطعات مختلفی مانند خازن است که ممکن است این قطعات دچار مشکل شده باشد و با تعویض آن ها می توانید مشکل را حل کنید.
  • تعمیر برد ماشین ظرفشویی کاری تخصصی است که بهتر است توسط یک تعمیرکار حرفه ای انجام شود.
قیمت برد ماشین ظرفشویی ال جی
  • قیمت برد ماشین ظرفشویی بسیار بالا است و در صورت امکان تعمیر برد، بهتر است برد ماشین ظرفشویی تعمیر گردد.

علت خرابی برد ماشین ظرفشویی ال جی

مهمترین مرحله در تعمیر برد ماشین ظرفشویی الجی عیب یابی صحیح و تشخیص نوع خرابی دستگاه است. دلایلی که ممکن است منجر به تعمیر برد ماشین ظرفشویی الجی شود عبارتند از:

  1. منفجر شدن خازن ها و فیوزهای برد ماشین ظرفشویی
  2. نشتی آب در ماشین ظرفشویی ال جی

منفجر شدن خازن ها و فیوزهای برد ماشین ظرفشویی

برد مدار ماشین ظرفشویی ال جی از قطعات الکترونیکی زیادی مانند خازن ها و فیوزهای حساس تشکیل شده است. در صورت اتصال هریک از این قطعات به دلیل نوسانات جریان، برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی دچار سوختگی یا آسیب جدی می شود و باید اقدام به تعمیر کنید که تعمیرات برد ماشین ظرفشویی ال جی زمان بر است.

منفجر شدن خازن ها و فیوزهای برد ماشین ظرفشویی

نشتی آب در ماشین ظرفشویی ال جی

یکی از مشکلات اصلی نشتی آب و آب خوردگی ماشین ظرفشویی ال جی است و باید دستگاه خود را در شرایط عالی نگه دارید تا چنین مشکلی پیش نیاید. اگر قطعات داخلی دستگاه به درستی کار نکند، آب وارد واشر شده و باعث اتصال قطعات داخلی و سوختن برد می شود. در این شرایط تعمیر برد ظرفشویی ال جی جواب نمی دهد و باید برد را تعویض کنید.

نشتی آب در ماشین ظرفشویی ال جی

علائم خرابی برد ماشین ظرفشویی ال جی

علائمی وجود دارد که به شناسایی خرابی برد ماشین ظرفشویی ال جی آسیب دیده کمک می کند. وقتی ماشین ظرفشویی کار نمی کند و روشن نمی شود یا روشن می شود، اما برای مدتی خاموش می شود، نشان می دهد که مشکل از مادربرد دستگاه است. علاوه بر این، خاموش و روشن شدن مداوم ماشین ظرفشویی، تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی و کد خطای نمایش داده شده بر روی صفحه ماشین ظرفشویی از دیگر نشانه های خرابی برد است که منجر به تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی می شود.

نحوه تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر برد ظرفشویی ال جی یکی از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی می باشد. در صورت آسیب دیدن برد، ابتدا متخصصین مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی نسبت به عیب یابی و اقدامات مناسب جهت تعمیر یا تعویض آن با توجه به قطعات آسیب دیده اقدام می کنند. برد از چندین قسمت مانند خازن، آی سی، دیود و ترانزیستور تشکیل شده است و تمامی قطعات دستگاه به آن متصل است.

نحوه تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی

آسیب به برد ماشین ظرفشویی اغلب باعث توقف کار دستگاه و جلوگیری از روشن شدن آن می شود. اگر مشکل دستگاه به موقع تشخیص داده شود، می توان آن را تعمیر کرد. در این صورت می توان با تعویض قسمتی از برد آن را رفع کرد، اما اگر برد سوخته یا نیمه سوخته است، تنها راه تعویض برد ماشین ظرفشویی ال جی است.

قیمت برد ماشین ظرفشویی ال جی

قیمت برد ظرفشویی ال جی قطعا بالا بوده و تعمیر آن در صورت امکان بسیار بصرفه تر خواهد بود. اگر دستگاه شما دچار مشکل شده است و نیاز دارید تا دستگاهتان تعمیر شود، پیشنهاد می کنیم از یک تعمیرکار حرفه ای استفاده کنید تا مشکلی حل شده و باعث خراب شدن دیگر قسمت های دستگاه نشود. اگر به دنبال یک تعمیرکار خوب هستید، آی پی امداد یکی از آن تعمیرگاه های مجهزی است که تعمیرکاران بسیار ماهری دارد که می توانند مشکل را حل کنند.

4.7/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد