توسط امیری مطرح شده

عرق کردن دریچه کولرگازی سوپر جنرال

سلام وقت بخیر. من حدودا سه سال است کولر دو تکه ۳۲۰۰۰ سوپر جنرال دارم. از مهر ماه سال گذشته چند قطره آب در قسمت پایین دریچه هوای پنل داخلی جمع میشد. با تعمیرکار صحبت کردم و گفتند نیاز به سرویس دارد. سرویس انجام شد ولی متاسفانه همان مشکل ادامه دارد. خواستم ببینم نظر شما در این خصوص چیست؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 17 تیر 1402

    درود کاربر گرامی، در صورتی که آب از کولرگازی نشت پیدا می کند، مربوط به پنل داخلی دستگاه می باشد. این مشکل معمولا زمانی رخ می دهد که درین یا فاضلاب پنل داخلی دچار گرفتگی شده باشد که موجب نشت آب می شود. از این رو لازم است پنل را باز کرده و فاضلاب تعبیه شده در قسمت کف پنل را رفع انسداد نمایید. در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات کولرگازی سوپر جنرال خود می توانید با نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.

  • مسعود 10 مهر 1402

    سلام دوست عزیزم درصورتیکه راهکارهای دوستان رو انجام دادی و نتیجه نگرفتی، من احتمال وجود شیب عمودی در پنل رو میدم، احتمالا زیرکار صاف نیست که باعث شده پنل زاویه دار مونده باشه مثل قاب عکسهایی که بند به بالای قاب و دیوار پشتش و یک یا دو میخ زیر قاب میزنندو قاب زاویه دار نصب میشه اگر پنل شما این زاویه و برعکس این زاویه برای آن بوجود آمده باشد، دچار نشت آب میشود، حتما پشت پنل (بالاوزیر چسبیده به سطح دیوار باشد) باید به دیواری مسطح و عمود بر کف باشد موفق باشید

    عزت پور 13 اسفند 1402

    یادمان خروجی کیب شده یا کمبود گاز مبرد است باید گاز چک شود

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد