صدای یخچال بعد از بسته شدن درب آن
سلام خدمت کارشناس محترم آی پی امداد، موقع بستن درب یخچال صدای ادامه دار (مثل صدای هواپیمایی که از دور نزدیک میشود و دوبار دور میشود منظور از کم شروع میشود به اوج میرسد وبعد کم میشود) اوایل صبح اینطوری نیست از نزدیک ظهر به بعد تا آخر شب.ضمنا ۳ سال است سای بای ساید را خریده ام و مارک LG است.ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.








درود کاربر گرامی ، علت صدای یخچال بعد از بسته شدن درب آن مربوط به فن داخل فریزر میباشد و برای رفع مشکل باید به بررسی آن بپردازید ، همچنین در نظر داشته باشید که وقتی درب یخچال باز میشود، فن قطع میکند و بعد از بسته شدن مجدد شروع به کار میکند.
سلام خسته نباشید یخچال فریزر ما جدا هستند هر کدوم بعد یخچال درش را ک میبندیم صدای خیلی بدی میده مثل اینکه بادکنک ترکید عیب از کجاشه
درود، این صدا تنها می تواند مربوط به فن داخلی یخچال فریزر باشد که لازم است پروانه فن را بررسی کنید. در صورتی که پروانه فن با بدنه برخورد کرده و یا به صورت نامناسب می چرخد، باید تعویض شود.
سلام یخچال ما موقعی که شست و شو کردیم بعد چند ساعت زدیم به برق الان که روشن کردیم صدای درب میده مثلا موقعی که درب یخچال باز میکنیم چند دقیقه نمیبندیم بعد صداش درمیاد. الان خودکار درب بسته همون صدا رو میده ممنونم جوابگو باشین
درود ساسان جان، اگر منظور شما صدای آلارم است، احتمالا درب یخچال افتادگی پیدا کرده یا لاستیک دور درب مشکل دارد.