توسط جوهری مطرح شده

ساید بای ساید اسنوا یا الکترواستیل بخرم؟

سلام با تشکر از سایت ای پی امداد ، بین ساید بای ساید اسنوا و الکترواستیل کدام رو توصیه میکنید ، کدام عملكرد و کیفیت بهتر دارد؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که ساید بای ساید اسنوا یا الکترواستیل بخرم؟

6 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 30 مرداد 1400

    درود کاربر گرامی، اگر بین ساید بای ساید اسنوا و الکترواستیل برای خرید شک دارید، میتونم بگم که اختلاف چندانی این دو برند ندارند. در بسیاری مواقع خرابی های زیادی در هر دو گزارش شده که توقع عام جامعه برای استفاده از یک ساید بای ساید رو نداره. در الکترواستیل صداهای متعددی گزارش شده و در اسنوا هم میتونم بگم شانسی خوب و بد داره. خیلیا از ساید بای ساید اسنوا استفاده کردن و تا به حال نارضایتی نداشتند و خیلی ها هم مکرر نارضایتی عنوان کردن و در بخش دیدگاه صفحات مربوطه مشکلاتو نوشتند. اما در کل پیشنهاد میکنم اسنوا بخرید.

  • آی پی امداد 30 مرداد 1400

    لطفا برای اطلاع رسانی بهتر نظرات خودتونو بدید و یا اگه از هرکدام از این محصولات استفاده میکنید، نظر بدید و رضایت یا نا رضایتی خودتونو اعلام کنید تا بقیه هم هنگام خرید اطلاعات بیشتری داشته باشند.

    عرفان محمدی 30 مرداد 1400

    سلام وقتتون بخیر دوست عزیز بر اساس نظراتی که کاربران دادند از اسنوا راضی تر بودند تا الکترواستیل مشخصات یکی از سایدهای اسنوا سرمایش هوشمند 6 عدد حسگر هوشمند فيلتر ضد بو سه لایه طبقات شيشه اي بدون قاب محفظه چیلر Chiller Zone بار خانگی بزرگ یک تکه مجهز به متال کولینگ ---------- مشخصات یکی از سایدهای الکترواستیل موتوربا کیفیت سکاپ ایتالیایی درب هوم بار آبسردکن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری سیستم تعطیلات یا مصرف اقتصادی صفحه نمایش لمسی از نوع ال ای دی گردش هوای خنک چندگانه فیلر آنتی باکتریال

    جوهری 31 مرداد 1400

    ممنونم از سایت خوبتون ، موفق باشید

      آی پی امداد 31 مرداد 1400

      سپاس از توجهتون

    پروانه 06 تیر 1401

    من حدود یک ساله ساید الکترو استیل دارم خیلی ازش راضیم خیلی موتورش بی صداست و یخچال بو نگیره و قسمت فریزر هم خیلی سریع یخ میبنده

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد