توسط مهرداد نیک پور مطرح شده

شیر برقی ساید بای ساید هیتاچی

سلام. شیر برقی ساید هیتاچی ۱۲ ولته یا ۲۴ ولت؟ یعنی خواستم ببینم شیر برقی ساید ال‌ جی یهش میخوره؟ اگر میدونید قیمتش چنده؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 09 اردیبهشت 1402

    درود کاربر گرامی، شیرهای برقی ساید بای سایدها معمولا برای عملکرد در سطوح ولتاژ خاصی مانند 12 ولت یا 24 ولت طراحی می شوند. به طور کلی لازم است که از شیر برقی استفاده کنید که با ولتاژ مورد نیاز دستگاه شما سازگار باشد. استفاده از شیری که برای ولتاژ صحیح درجه بندی نشده است، می تواند به شیر، دستگاه یا هر دو آسیب برساند. شما می توانید مشخصات مربوط به ولتاژ شیر برقی را بر روی محصول مشاهده نمایید. اگر مطمئن نیستید که کدام شیر برقی برای ساید شما مناسب است، بهتر است برای راهنمایی بهتر با کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید هیتاچی در آی پی امداد مشورت نمایید.

  • امین عبدالوند 13 خرداد 1402

    سلام ببخشید اگر برای تعمیرات یخچال قدیمی رفتیم و مشکلش خاموش شدن بود مشکل دستگاه را می شود برطرف کرد اما لوله های یخچال طرف پوسیده آیا باید اوپراتور یا کندانسر را هم عوض کنیم؟؟؟

      آی پی امداد 13 خرداد 1402

      درود، مشکل از ترموستات، رله اورلود موتور یا خود کمپرسور است که باید بررسی شود. اگر لوله های کندانسور پوسیده شده باشد، باید لوله ها و صفحه تریزون را نیز در صورت نیاز تعویض کنید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد