این سوال توسط حشمت الله سپاهی پرسیده شده است

روی موتور نرفتن کولرگازی سوپر جنرال

سلام یک کولرگازی سوپر جنرال ۱۸هزار دارم. روزها هر دو ساعت ده دقیقه روی موتور میره ولی شب ها که رو موتور میره، سرد میکنه. مشکل از چیه که روزها رو موتور نمیره و همش روی فن کار میکنه و شب ها روی موتور میره؟

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 04 تیر 1402

    درود کاربر گرامی، در طول روز فشار برق مصرفی بسیار بالا بوده و به همین دلیل کولر گازی بیشتر روی فن کار کرده و کمتر روی موتور می رود. اما در شب ها این فرآیند به صورت بالعکس انجام می شود. برای اینکه این مشکل را برطرف کنید، می توانید یک خازن هارد استارتر به دستگاه خود اضافه نمایید تا کولرگازی به درستی روی فن و موتور به گردش دربیاید. در صورتی که قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد برای تعمیرات کولرگازی سوپر جنرال خود کمک بگیرید.

  • عزت پور 13 اسفند 1402

    به علت نوسان برق روزها متور استارت نمی‌زند و شبها که ولتاژ مناسب هست استارت میزنر باید خازن کمپرسور تعویض شود

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست