توسط فاطمه مالکی مطرح شده

ایجاد توده یخ کنار فن یخچال الکترواستیل

با سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، یخچال فریزر الکترو استیل مدل es27 داریم که از حدود ۹ ماه بعد از کار کردن؛ فن شروع کرد صدا دادن، انگار به چیزی گیر میکرد. با چند تا تعمیرکار که صحبت کردیم گفتن داره میسوزه اما همسرم که خودشون کارشون فنی هست یخچال رو باز کردن و متوجه شدیم بالای لوله مویی ها کنار فن یه توده بزرگ یخ ایجاد شده که فن به اون گیر میکنه و صدا میده. بعد آب کردن اون توده یخ و روشن کردن مجدد یخچال همه چی درست شد و صداها از بین رفت اما پس از اون هرچند وقت یکبار باید این کار رو انجام بدیم حالا بنظرتون علت ایجاد توده یخ کنار فن یخچال الکترواستیل چیست و راه جلوگیری از ایجاد اون چیه؟

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 08 آذر 1399

    درود کاربر گرامی، مشکل ایجاد توده یخ کنار فن یخچال الکترواستیل مربوط به موارد زیر میباشد: 1: امکان دارد قسمت فاضلاب یخچال الکترواستیل شما گرفته باشد. 2: دستگاه شما مشکل یخزدایی یا عدم دیفراست دارد.

  • آی پی امداد 17 مهر 1400

    کاربران گرامی، اگر با مشکل ایجاد توده یخ کنار فن یخچال الکترواستیل مواجه شدید، ابتدا باید بررسی نمایید تا عملیات دیفراست یا همان یخزدایی به درستی انجام شود که نیاز است قطعات: ترمودیسک، ترموفیوز، سنسور دیفراست، المنت و برد الکترونیکی بررسی شود و در صورت خرابی هر کدام اقدام به تعویض نمایید. ضمنا چک نمایید تا قسمت فاضلاب گرفتگی نداشته باشد که برای رفع این مشکل میتوانید به مشاهده ویدیوهای آموزشی آی پی امداد بپردازید و برای تعمیر یخچال الکترواستیل از خدمات بهینه ما بهره مند شوید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد