توسط سعید طاهری مطرح شده

تغییر نکردن سرعت پرتاب باد کولرگازی جنرال

سلام وقتتون بخیر ما یک کولر گازی جنرال داریم که چند وقته با عوض کردن سرعت پرتاب باد هیچ تغییری در پرتاب باد اون اتفاق نمیفته، حتی با قرار دادن اون در حالت مینیمم و یا توربو هیچ تفاوتی بین اونها حس نمیشه..علاوه بر این، با عوض کردن دمای کولر هم تغییر دمایی حس نمیشه..البته این تغییرات روی کنترل و صفحه نمایش کولر قابل مشاهده هستند ولی در عمل هیچ گونه تغییری انجام نمیگیره..ممنون میشم اگر بفرمایین که ایراد تغییر نکردن سرعت پرتاب باد کولرگازی جنرال از کجاست و چه راه حلی پیشنهاد میدین..

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 14 تیر 1400

    درود کاربر گرامی، پروانه داخل اواپراتور که آن را بلوور مینامند باید به طور خاصی تمیز نمایید، چون اگر با کوچکترین ضربه بشکند؛ باعث لرزش شدید در اواپراتور میشود. برای تمیز کردن آن باید با اسپری مخصوص شستشو اقدام نمایید تا جرم ها و گرد و خاک کاملا از بین برود

  • محمداصف محمدی 03 تیر 1402

    سلام کولر گازی t3 general نوع 26000 دارم. با دماسنج میزان سرمای هوای خروجی رو اندازه گرفتم که 12 درجه بود. یه کولر دیگه رو اندازه گرفتم و اون 6 درجه بود. سوالم اینه میزان سرمای هوای خروجی کولر گازی در حالتی که دماسنج به دهانه خروجی هوا چسبيده شده باشه، باید چند باشه؟

      آی پی امداد 03 تیر 1402

      درود، سرمای هوا بستگی به نوع و قدرت کمپرسور دارد و در کولرگازی های مختلف متفاوت است.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد