توسط کیارش سیاوشی مطرح شده

تعویض شیلنگ آب رسان ساید ال جی

با سلام خدمت کارشناس آی پی امداد، لطفا راهنمایی بفرمائید برای تعویض شیلنگ آب رسانی داخل درب ساید ال جی مدل GR-P228TBO  چه باید کرد؟آیا باید جداره داخلی( درب فریزر) از جداره خارجی آن جدا شود تا به محل اتصال شلنگ و آب ریزان دسترسی پیدا کرد. با تشکر.

8 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 12 خرداد 1399

    درود کاربر گرامی، شیلنگ؛ در جداره درب یخچال میباشد و به علت اینکه داخل درب یخچال فوم تزریق میشود، برای تعویض شیلنگ آب رسان ساید ال جی، ابتدا باید جداره درب شکافته شود، فوم ها را خارج نمایید، در نهایت به شیلنگ دسترسی پیدا خواهید کرد و میتوانید تعویض نمایید. توجه : تعویض شیلنگ آبرسان ساید که در بدنه درب یخچال تعبیه شده است بسیار تخصصی است و هر اشتباهی میتواند به دستگاه شما آسیب برساند.

  • حطیطه 02 اردیبهشت 1400

    هزینه تعویض شلنگ آبرسان چقدر میباشد

    شهاب 14 خرداد 1400

    شیلنگ به راحتی آب خوردن عوض میشه ..پایین درب فیتینگ داره و شیلنگ از داخل فنر به قسمت پدال رفته کافیه قسمت پدال روی بدنه باز شده و باقی مانده شیلنگ قبلی رو بیرون بکشید و شیلنگ جدید رو از پایین و داخل فنر با بالا هدایت کنید

    حسین 06 اسفند 1400

    سلام پدال بالاچطوری باز می شه راهنمای بفرماید ممنون میشم

    رضوانی 22 تیر 1401

    باسلام از شیلنگ ورودی آب به مخزن یخساز نشتی داره و از قسمت زیر قسمت جلو زیر کلید تنظیمات قطره قطره آب میده آیا قابل تعمیر هست امکانش هست شلنگ آب شو عوض بشه ممنون

      آی پی امداد 22 تیر 1401

      سلام، قسمت نشتی را فیتینگ وصل کنید و اگر پدال نشتی آب دارد، سوئیچ پدال خرابه

    روجا افشار 03 خرداد 1402

    سلام شلنگ پشت یخچال که به شیر اب وصل میشه سوراخه فیتینگ زدم از جای دیگه سوراخ شده چکار میشه کرد؟ ایا میشه کل شلنگ رو تعویض کرد حتما احتیاج به تعمیرکار هست؟

      آی پی امداد 03 خرداد 1402

      درود، در جایی که سوراخ ایجاد شده مجددا فیتینگ قرار دهید. در صورت عدم رفع مشکل باید از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد