توسط لاله پورنامداريان مطرح شده

برد اينورتر ماکروفر پاناسونیک تعمیر میشود؟

با سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، برد مايكروفر پاناسونيك ما ظاهرا سوخته مدل mn-s595a دستگاه اينورتر هست مي خواستم ببينم ١٠٠٪؜ قابل تعمير هست يا بايد تعويض بشه؟ لطفا بفرمایید برد اينورتر ماکروفر پاناسونیک تعمیر میشود؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 24 تیر 1399

    درود کاربر گرامی، برد الکترونیکی اینورتر مایکروفر پاناسونیک در صورتیکه آی سی اصلی آسیب ندیده باشد در اکثر مواقع قابل تعمیر است، لازم است بدانید که با بازدید ظاهری برد(در صورت تغییر شکل دادن قطعات برد) یا چک کردن قطعات با اهم متر؛ چنانچه قطعه معیوب تعویض شود مشکل حل خواهد شد. اما اگر برد سوخته باشد و مدار آن با ماژیک نقره قابل طراحی مجددنباشد باید تعویض شود یا مدار باید سوئیچی شود(مکانیکی میشود.) توجه نمایید که صفحه گرافیک برد را میتوان با ماژیک نقره ترمیم کرد.

  • آی پی امداد 27 مهر 1400

    سلام، یه قطعه ای توی برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک وجود دارد به اسم آی سی اگر آی سی خراب بشه در پاسخ به این پرسش که آیا برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک تعمیر می شود یا نه باید بگیم نه تعمیر نمی شود، علاوه بر این اگر هم تغییر شکلی روی برد ایجاد بشه باز هم تعمیر امکان پذیر نیست، اگر هم قصد تعویض و یا تعمیر برد ماکروفر پاناسونیک رو داشتید میتونید در صورت سکونت در تهران از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر پاناسونیک در تهران استفاده کنید. علاوه بر این در صورتی که ساکن کرج هم بودید با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر پاناسونیک در فردیس و کرج که از طرف شرکت ای پی امداد ارائه میشه میتونید مشکل رو رفع کنید.

    احمد نوبری 01 بهمن 1401

    سلام،۱۰درصد موارد که چند قطعه اصلی برد،از جمله ای جی بی تی،مشکل پیداکنه،اکر قطعات اصلی پیدا نشه بله برد باید تعویض بشه

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد