توسط فرهاد محرابی مطرح شده

ارور F5 در ظرفشویی سامسونگ مدل D-146

با سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، ماشین ظرفشویی سامسونگ روی تمامی برنامه ها از اول تا آخر درست کار می‌کند ولی فقط روی برنامه ۴۳ دقیقه تا دقیقه ۲۱ عملیات شستشو رو درست انجام می‌دهد ولی توی این دقیقه گیر می‌کند و آنقدر عملیات تکرار میشه که دستگاه داغ می‌کند و نهایتا ارور F5 نمایش می‌دهد و موقعی که در ظرفشویی باز می‌کنم بخار خیلی زیادی ازش خارج میشه، لطفا بفرمایید علت ارور F5 در ظرفشویی سامسونگ مدل D-146 چیست؟

8 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 24 آذر 1399

    درود کاربر گرامی، اگر در آن مرحله دستگاه متوقف میشود باید به بررسی برد الکترونیکی بپردازید و بدانید که علت ارور f5 در ظرفشویی سامسونگ مربوط به گرفتگی در آبپاش ها است و باید بازوهای آبپاش را باز نموده و رسوب زدایی نمایید. همچنین علت بخار بیش از حد مربوط به سنسور المنت است.

  • آی پی امداد 06 آبان 1400

    سلام علت بروز ارور f5 در ماشین ظرفشویی سامسونگ بروز خرابی در آبپاش هاست که یا با انسداد مواجه شده و یا با خرابی، اگر ساکن تهران هستید میتونید از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در تهران استفاده کنید و اگر هم ساکن کرج هستید میتونید از خدمات تعمیرکار ماشین ظرفشویی سامسونگ در کرج استفاده کنید.

    بهار 06 شهریور 1401

    با سلام و تشکر ماشین ظرفشویی روی یک ساعت کار میکنه به دقیقه ۴ میرسه ارور f5 میده لطفا راهنماییم کنید

      آی پی امداد 06 شهریور 1401

      سلام، دستگاه نمیتونه آب رو گرم کنه یا خشک کن آخر رو بزنه

    محمد فرزین فر 08 آذر 1402

    سلام ظرفشویی سامسونگ پیام خطای f5 داد و من دوباره که روشن کردم و در حالت ۷۲ دقیقه شستشو قرار دادم تا ۵۶ دقیقه شستشو انجام شد ولی الان حدود ۱۰ دقیقه روی ۵۶ دقیقه ثابت مانده. البته از داخل صدای شستشو می آید، ولی تایم تغییر نمی کند.

      آی پی امداد 08 آذر 1402

      درود، پمپ تخلیه، فیلتر کف، شلنگ تخلیه و آبپاش های ظرفشویی را بررسی کنید.

    زهرا 06 بهمن 1402

    سلام متاسفانه ظرفشویی مدل d146 سامسونگ خیلی دستگاه بدی از آب درومد. من ده ساله با خطای f5 درگیرم! با هر برنامه ای روی یک دقیقه مشخص استپ می‌کنه و پیغام اف پنج رو میده . یک بار بُردش رو تعویض کردیم فقط شش ماه کار کرد و دوباره پیغام f5. بارها تعمیرکار اومده و نتونسته عیب یابی کنه .. دیگه از اون دقیقه به خصوص شست و شوی عادی رو میزدم و کم و بیش کارم راه می افتاد . ولی الان یک ساله همون برنامه های نصف و نیمه هم نمیتونه اجرا کنه‌ . دیگه بعید میدونم تعمیرکاری از پس تعمیرش بر بیاد

    زهرا 06 بهمن 1402

    من مشهدم و برد رو چند سال پیش از طریق نمایندگی تعویض کردیم

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد