توسط مهشاد صادقی مطرح شده

آلارم و ارور F2 یخچال اسنوا

با سلام خدمت شما وقتتون بخیر یخچال فریزر اسنوا امروز دوبار الارم f2 داده و وسایل داخل فریزر منجمد نیست و در حال آب شدن است ممنون میشم مشکل و ایراد یخچال را بگویید و به راهنمایی و احتیاج شما نیاز هست با سپاس

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 06 خرداد 1399

    درود کاربر گرامی ، علت آلارم و ارور F2 یخچال اسنوا مربوط به خرابی در قسمت سنسور دیفراست میباشد، برای رفع این کد خطا سنسور را تعویض نمایید.

  • حمیدرضا لطفی 11 تیر 1402

    سلام فریزر اسنوا مدل QUEEN (دو قلو) چند وقت پیش مشکل عدم انجماد داشت با حضور تکنسین تشخیص نشت گاز دادن و بردن برای تعمیر و اپراتور رو عوض کردن گفتن نشتی داشته در تست مشکلی نداشته ولی نزدیک زمان تحویل خطای F2 داده بود که سنسور دیفراست رو عوض کردن و تحویل دادن ولی حدود ۱۱ساعت بعد از راه اندازی دوباره خطای F2 داد. دوباره سنسور رو عوض کردن فرقی نکرد و این دفعه بورد دستگاه رو عوض کردن که باز هم حدود هر ۱۲ ساعت خطای F2 میده و دما شروع می‌کنه به پایین اومدن و حدود ۲۰ دقیقه خاموش می کنیم خوب میشه تا ۱۲ ساعت بعد هیچ مشکلی نداره و کاملاً سرد می‌کنه (ترمومتر گذاشتم تا منفی ۲۲ هم سرد می‌کنه البته قبل از تعویض بورد تا منفی ۱۹ سرد می کرد) مشکل از چی می‌تونه باشه؟ تکنسین میگه سیمها رو هم تست کرده قطعی یا اتصالی نداره. امکان داره موقع تعویض اواپراتور اشتباهی کرده باشند با سنسور دیفراست رو جای اشتباهی گذاشته باشن؟

      آی پی امداد 12 تیر 1402

      درود، مشکل می تواند از برد، کمپرسور یا نشتی گاز باشد که باید بررسی شود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد