توسط رستمی مطرح شده

فریزر الکترواستیل پس از ده روز کارکردن گرم می‌کند

سلام. فریزر الکترو استیل هفت کشو قدیمی دارم. پس از ده روز کار کردن درست خود به خود گرم می‌کند و باید مدت یکی دو روز خاموش بماند تا دوباره ده روز دیگر کار کند. لطفا راهنمایی بفرمایید.

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 14 تیر 1399

    درود کاربر گرامی، فریزر شما مشکل یخ زدایی دارد و باید ترمودیسک و برد دستگاه چک شود.

  • آی پی امداد 17 مهر 1400

    کاربران گرامی، اگر فریزر الکترواستیل شما پس از ده روز کارکردن گرم می‌کند، مشکل از عدم برفک زدایی است. توجه نمایید که وقتی برفک زدایی در زمان مناسب انجام نشود، توده ای از برفک حاصل میشود که منجر به عدم کارکرد درست دستگاه میشود و در نهایت برودت از بین میرود، که باید دستگاه را از برق بکشید و با سشوار برفک ها رو گرم کنید تا دستگاه به حال اولیه برگزدد. اما این راهکار دائمی نیست و باید قطعات مربوط به برفک زدایی (سنسور دیفراست، ترمودیسک، ترموفیوز، برد الکترونیکی، المنت) بررسی شود و همچنین دقت نمایید تا لاستیک دور درب خراب نشده باشد. اگر سوالی دارید در همین بخش پرسش نمایید و یا برای تعمیر یخچال الکترواستیل میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

    Ali Soltani 04 شهریور 1401

    سلام خسته نباشید یخچال ما مدل ES20 هست و دمای بالا و پایینش که فریزره گرمه و با تنظیم دستی ام درست نمیشه روی عدد مورد نظر میزارم دوباره برمیگرده به عددی که بوده لطفا راهنمایی کنید

      آی پی امداد 04 شهریور 1401

      سلام قسمت های یخچال مثل برفک زدایی و گاز باید چک شود

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد