این سوال توسط مریم غضنفری پرسیده شده است

نصب ماشین ظرفشویی زیر گاز رومیزی

با سلام و تشکر از تیم حرفه ای آی پی امداد، می خواستم بدونم ماشین ظرفشویی را بذارم زیر گاز رومیزی آیا آسیب میبنه یا نه؛ مشکلی براش پیش نمیاد؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید نصب ماشین ظرفشویی زیر گاز رومیزی اصولی است یا خیر؟

13 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 20 مرداد 1399

    درود کاربر گرامی، نصب ماشین ظرفشویی زیر گاز رومیزی مشکلی نیست، چونکه گاز رومیزی حرارت را به سمت پایین نمیدهد. برای تعمیرات ظرفشویی در تهران میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

  • زاهدنژاد 22 فروردین 1400

    سلام ببخشید اگه ماشین لباسشویی رو زیر گاز رو میزی بزاریم مشکلی برا ی لباسشویی نیست ممنون

      آی پی امداد 24 فروردین 1400

      سلام، لباسشویی نباید زیر اجاق گاز نصب شود، استاندارد نیست

    رضا 07 تیر 1400

    سلام. شما دو پاسخ متفاوت دادید . کدوم درست هست ؟ قرارگیری ماشین ظرفشویی یا لباس شویی زیر گاز صفحه ای مشکل بوجود میاره ؟

      آی پی امداد 09 تیر 1400

      سلام، گاز حرارت به پایین نمیزند و مشکلی برای لباسشویی و ظرفشویی به وجود نمی آید. اما این کار استاندارد نیست. اما در نظر داشته باشید که اگر حرارتی به درب روی لباسشویی وظرفشویی وارد نشود ایرادی ندارد

    شایان 15 تیر 1401

    کابینتهامون رو تغییر دادیم و در ساخت جدید ماشین ظرفشویی رومیزی ما بصورت تو کار قرار گرفته میخوام بدونم فضای اطراف خالی قاب ظرفشویی چقدر باید باشه آیا مانند یخچال باید هواخور داشته باشه

      آی پی امداد 15 تیر 1401

      خیر از هر طرف دو سانت کافیه

    الهام 23 شهریور 1401

    سلام وقتتون بخیر من فضای اشپزخونم خیلی کمه میخاسم بدونم اشکالی نداره ک ماشین ظرفشویی و لباسشوییم که مدل بکو هست رو زیر گاز صفحه ای بزارم؟!مشکلی ایجاد نمیشه براشون؟!

      آی پی امداد 23 شهریور 1401

      مشکلی نداره

    Pari 02 بهمن 1401

    سلام اشپزخونه ام کوچیکه ایا میشه ماشین لباسشوی رو زیر گاز رو میزی گذاشت

      آی پی امداد 03 بهمن 1401

      سلام. اگر جای ظرفشویی باشد، مشکلی ایجاد نمی شود.

    ال با 18 اسفند 1401

    سلام وقت بخیر به دلیل کمبود فضای آشپزخانه ام ماشین لباسشویی پاکشوما زیر اجاق گاز رو میزی قرار گرفته. آیا حرارت گاز آسیب میزند به ماشین لباسشویی؟ از چه عایق یا محافظی میتونم استفاده کنم برای صفحه بالایی ماشین لباسشویی که جلوی رسیدن حرارت به ماشین را بگیرد؟ آیا ورق استیل مناسب این کار است؟

      آی پی امداد 18 اسفند 1401

      درود، حرارت اجاق گاز به سمت بالا است و پایین نمیره. اما برای محافظت میتونید از پشم شیشه استفاده کنید و روی آن مشما بذارید. اما باید دقت کنید که پشپ شیشه هم قابل اشتعاله و در کل جای مناسبی انتخاب نکردید

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست