این سوال توسط سیدمجیدمالدار پرسیده شده است

مشکل در مخزن نمک ظرفشویی بوش سری ۶

با سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ اصل آلمان دارم، هر بار که درب مخزن نمک را باز میکنم که نمک بریزم میبینم مخزن پر از آب هستش و کلی هم نمک داره. ممنون میشم رفع مشکل در مخزن نمک ظرفشویی بوش سری ۶ را راهنمایی بفرمایید.

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 16 آذر 1399

    درود کاربر گرامی، با استفاده از یک قاشق نمک و آب را هم بزنید و اگر مشکل حل نشد، زیر مخزن نمک را باز نمایید و رسوب در آن قسمت را برطرف و کاملا تمیز نمایید.

  • الی حجتی 01 مرداد 1401

    سلام ظرفشویی سری ۶ دارم که دکمه هاش کار نمیکنه اصلا فقط دکمه شیر آب و جلادهنده با هم چشمک میزنه و با کشیدن از پریز این دو تام خاموش میشه مشکل از چیه؟ بسیار سپاسگزارم

      آی پی امداد 01 مرداد 1401

      سلام، برد دستگاه ایراد دارد

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست