توسط ازاده فتحی مطرح شده

اتصال لباسشویی و ظرفشویی به یک خروجی

سلام آیا امکان داره ماشین لباسشویی و ظرفشویی رو به یک خروجی وصل کرد؟ منزل ما مکانی برای ماشین ظرفشویی تعبیه نشده. لطفا اگر اتصال لباسشویی و ظرفشویی به یک خروجی باعث مشکل میشود بفرمایید.

26 پاسخ به این سوال داده شده
  • ازاده فتحی 09 اسفند 1399

    ببخشید پاسخ کجا داده شده من نمیتونم ببینم پاسختونو؟ ؟

      آی پی امداد 09 اسفند 1399

      پاسخ سوال توسط کارشناس آی پی امداد داده شده

  • آی پی امداد 09 اسفند 1399

    درود کاربر گرامی، لباسشویی و ظرفشویی یک فاضلاب دارند. اما زمانیکه قصد روشن کردن همزمان لباسشویی و ظرفشویی را داشته باشید در قسمت فاضلاب به دلیل گرفتگی ته مانده های غذا در ظرفشویی، دچار مشکل خواهید شد. اما اگر به صورت جداگانه روشن نمایید مشکلی نیست. توجه: به تمیز بودن فیلتر کف لباسشویی و ظرفشویی اهمیت دهید.

    امین 23 اردیبهشت 1401

    سلام وقتتون بخیر. خروجی فاضلاب ماشین ظرفشویی و لباسشویی یکی هست.تازگی بوی خیلی بدی مثل بوی فاضلاب شنیده میشه.برای رفع این بو چیکار میشه کرد؟

      آی پی امداد 24 اردیبهشت 1401

      سلام، لوله باز کن خبر کنید مسیر فاضلاب رو براتون باز کنه

    فرهاد اسفندیاری 15 بهمن 1401

    سلام خسته نباشید تو ساختمون شیر جدا برای لباسشویی نگذاشتند ماهم برای اینکه بتونیم استفاده کنیم سه راهی آب وصل کردیم که یه شیر پیسوار برای لباسشویی باشه یکی هم برای ظرفشویی؟ حالا مشکل اینجاست که آب ظرفشویی بو میده به نظرم آب بوی مایع لباسشویی میده راه حلی نداره یعنی زمانی که استفاده نمیکنیم بو میده موقع استفاده بو نمیده

      آی پی امداد 16 بهمن 1401

      سلام، شیلنگ های خروجی فاضلاب را بررسی نمایید. شیر ورودی بو نمیده

    سمیرا 15 اسفند 1401

    سلام و عزض ادب ما خروجی ظرفشویی و لباسشویی رو به یک خروجی فاضلاب روی دیوار وصل کردیم فقط یکم جا تنگ بود برای گذاشتن هر دو تا شلنگ که اول ظرفشویی رو فرستادیم تقریبا تا کف و بعد لباسشویی رو گذاشتیم ایا مشکلی نداره این کار ما؟ ایا این کار درسته یا باید از رابط خاصی برای فاضلاب استفاده میکردیم؟ البته سینک هم نزدیک ماشین ظرفشویی هست اما ما به خروجی فاضلاب که دقیقا پشت ماشین ظرفشویی بود وصل کردیم

      آی پی امداد 15 اسفند 1401

      درود کاربر گرامی، معمولا لباسشویی و ظرفشویی با هم روشن نمیشود. اما اگر بخواهید با هم استفاده کنید، باید از اتصالات دوقطبی استفاده کنید.

    سمیرا 15 اسفند 1401

    سلام عرض ادب میبخشید ما تخلیه لباسشویی و ظرفشویی رو به فاضلاب دیوار نصب کردیم. البته همسرم هر دو تا شلنگ رو مسنقیم گذاشت توی جای فاضلاب. اول برای ظرفشویی بعدش برای لباسشویی. آیا اینکار درست هست؟ البته ظرفشویی مون نزدیک سینک هست میتونیم اونجا هم بزنیم اما خروجی فاضلاب دیوار دقیقا پشت دستگاه هست گفتیم همون به خروجی فاضلاب‌بزنیم

    فریبا 05 اردیبهشت 1402

    میخوام برای نصب یخساز به آب شهری از شیررلباسشویی هم زمان استفاده کنم چه وسایلی نیازه . برای شلنگ خروجی لباسشویی هم برای بو ندادن فاضلاب چه وسیله ای نیازه؟

      آی پی امداد 05 اردیبهشت 1402

      درود، برای نصب یخ ساز در آب شهری علاوه بر شیر ماشین لباسشویی به چند قطعه تجهیزات نیاز دارید: شما باید یک خط تامین آب را از شیر آب سرد تا محل یخساز نصب کنید. همچنین باید یک شیر قطع کننده را روی خط آبرسانی به یخ ساز نصب کنید. می توانید یک فیلتر آب بین خط آبرسانی به یخ ساز نصب کنید. همچنین به ابزارهای اولیه لوله کشی مانند آچار، لوله و نوار تفلون نیز نیاز خواهید داشت..

    مرادی 21 تیر 1402

    وقت بخیر، من برای جهیزیه ام لباسشویی و ظرفشویی کنوود گرفتم. الان کابینت ساز میخواد سینک و ماشین لباسشویی و ظرفشویی از یه تخلیه و لوله کشی انجام بشه. خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد که 3تاش از یه خروجی باشه؟ چون اطرافیان میگن به مشکل میخوره و تخلیه برمیگرده و باید جدا باشه. خواستم راهنماییم کنید. ممنون

      آی پی امداد 21 تیر 1402

      درود، خیر مشکلی رخ نمی دهد، فقط بهتر است همزمان از لباسشویی و ظرفشویی استفاده نکنید.

    سمانه 14 مرداد 1402

    ببخشید آیا امکان داره لوله تخلیه ظرفشویی با لباسشویی یکی باشه؟؟

      آی پی امداد 14 مرداد 1402

      درود، مشکلی ندارد فقط بهتر است به صورت همزمان از لباسشویی و ظرفشویی استفاده نکنید.

    مهدیه 03 شهریور 1402

    سلام تخلیه ظرفشویی و لباسشویی از راه تخلیه سینک هست. آیا بعضی مواقع که برنج به فاضلاب میره، به درون ماشین ظرفشویی یا لباسشویی میره؟

      آی پی امداد 03 شهریور 1402

      درود، در صورتی که فاضلاب دچار گرفتگی نشده باشد، این مشکل رخ نخواهد داد.

    ویدا 07 آذر 1402

    سلام وقت بخیر آشپزخانه ما یک شیر آب ورودی داره. چطور میتونیم یخچال ساید و ظرفشویی و لباسشویی رو به یک شیر آب متصل کنیم؟ ممنون از پاسخگوییتون

      آی پی امداد 07 آذر 1402

      درود، شیر ورودی یخچال با لباسشویی و ظرفشویی متفاوت است که باید از یک تکنسین متخصص بخواهید یک انشعاب ایجاد نماید.

    سمیه 12 دی 1402

    سلام خونه ما دو طبقه هس طبقه اول و دوم جای لباسشویی هست فقط طبقه اول ماشین لباسشویی طبقه دوم میشه ماشین ظرفشویی گذاشت ینی لوله کشی ک برای ماشین لباسشویی،برای ظرفشویی میشه استفاده کرد یا لوله کشیش فرق میکنه؟؟

      آی پی امداد 12 دی 1402

      درود، از لحاظ لوله کشی تفاوتی ندارند و شبیه به هم هستند.

    امیر بیرامی 29 دی 1402

    با سلام. من میخوام ماشین ظرفشویی ال جی و لباسشویی ال جی رو وصل کنم فقط یک لوله داره و لوله کشی ساختمان یکیش آب گرم هست یکیش آب سرد. من لباسشویی رو به آب گرم وصل میکنم یا آب سرد؟ و همجنین ماشین ظرفشویی.

      آی پی امداد 29 دی 1402

      درود، ظرفشویی را می توانید به آب گرم یا سرد متصل کنید اما لباسشویی باید حتما به آب سرد وصل شود.

    سیدمهدی حسینی 14 اسفند 1402

    سلام ما خروجی ظرفشویی و لباسشویی و سینک را به یک خروجی فاضلاب وصل کردیم ولی بعضی وقتها داخل ظرفشویی و لباسشویی آب کثیف جمع میشه که مشخصا معلومه از خروجی فاضلاب سینک یا لباسشویی و ظرفشویی هست من الان باید چکار کنم با این مشکل؟لطفا راهنمایی کنید واقعا معضل بزرگی شده واسه ما میترسم کف لباسشویی یا ظرفشویی بپوسه

      آی پی امداد 14 اسفند 1402

      درود، می توانید انشعاب های آن را جدا کنید. همچنین ممکن است فاضلاب گرفتگی داشته و ارتفاع شلنگ خروجی آب نیز کم باشد که باید این موارد بررسی گردد.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد