این سوال توسط عسگری پرسیده شده است

جایگزین های مناسب برای دستگاه بخور چیه؟

سلام وقت بخیر، میخواستم بدونم که به جز دستگاه بخور، چه روش های دیگه ای برای مرطوب نگه داشتن محیط منزل بخصوص در فصول سرد وجود داره؟

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 04 آبان 1402

    درود کاربر گرامی، در فصول سرد سال و خشک شدن هوای محیط، لازم است جهت بروز مشکلات مختلف نظیر آلرژی، خشکی پوست، سرماخوردگی و ... اقدام به افزایش رطوبت منزل خود نمایید. یکی از بهترین لوازم برای انجام این کار، دستگاه بخور می باشد که به دلیل هزینه نسبتا بالا، بسیاری از افراد قادر به تهیه آن نیستند. در این شرایط به جای دستگاه بخور می توانید از روش های دیگری نیز اقدام به مرطوب کردن محیط خانه خود نمایید. شما می توانید یک کاسه یا قابلمه فلزی را از آب پر کرده و آن را بر روی بخاری یا شوفاژ قرار دهید تا رطوبت حاصل از آن، در محیط پخش شود. گیاهان آپارتمانی نیز برای رشد بهتر اقدام به تولید رطوبت می کنند. همچنین می توانید به هنگام دوش گرفتن، درب حمام را باز بگذارید تا رطوب آن در محیط پخش شود.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست