این سوال توسط سعید پرسیده شده است

تنظیم دمای دیجیتال یخچال ویترینی

یخچال ویترینی نوشابه خریدم که نمیتونم دماسنج دیجیتالش رو تنظیم کنم و یخچال خوب خنک نمیکنه.

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 01 خرداد 1402

    درود کاربر گرامی، ترموستات دیجیتال یخچال شما دارای کلید بالا، کلید پایین و کلید Set است که از آنها جهت تنظیمات یخچال استفاده می شود. برای تنظیم دمای داخل یخچال باید کلید Set را فشار دهید. با استفاده از کلیدهای بالا و پایین، دمای مناسب خود را پیدا کنید. سپس کلید Set را مجددا فشار دهید تا تنظیمات ذخیره شود. (یا برای ۵ ثانیه دکمه ای را فشار ندهید.) در صورتی که با تنظیمات صحیح دما نیز دستگاه شما همچنان سرمای لازم را ندارد، می توانید برای تعمیر یخچال ویترینی خود از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

  • لایق احمد 29 فروردین 1403

    سلام من یه یخچال دارم لطفاً به من بگید pEیاHCکه تو تنظیمات میاد یعنی چی.ممنونم

      آی پی امداد 30 فروردین 1403

      درود، در یخچال های ویترینی این گزینه ها به معنای حفظ یا کنترل دما بوده و به شما این امکان را می دهد تا دمای داخل یخچال را به طور دقیق تنظیم کنید. دمای مناسب بین 2 تا 8 درجه سانتیگراد است.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست