logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

چرا رنگ صفحه آیفون تصویری تغییر میکند؟

چرا رنگ صفحه آیفون تصویری تغییر میکند؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله چرا رنگ صفحه آیفون تصویری تغییر میکند؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در این مطلب به  بررسی مشکلات بهم ریختن رنگ مانیتور آیفون تصویری و علت آبی یا سیاه شدن صفحه آیفون تصویری خواهیم پرداخت. این مطلب به صورت تخصصی با مشورت و راهنمایی تیم تکنسین های آی پی امداد برای بررسی مشکل خراب شدن رنگ صفحه آیفون تصویری نوشته شده است. در صورتی که پس از مطالعه این مقاله برای شما سوال چرا رنگ صفحه آیفون تصویری تغییر میکند، ایجاد شده است، کافی است با مراجعه به بخش نظرات در پایین همین مطلب و یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد، سوال هایتان را مطرح کنید تا کارشناسان ما به آن ها پاسخ دهند. اما در صورتی که ترجیح می دهید یک تکنسین حرفه ای و با تجربه عیب یابی و رفع مشکل آبی شدن یا سیاه شدن تصویر آیفون را انجام دهد، میتوانید درخواست خود را برای حضور تکنسین متخصص آی پی امداد در محل ثبت کنید.

مشکلات صفحه آیفون تصویری

مشکلات مانیتور آیفون تصویری به طور کلی در دو دسته جای میگیرد:

  • آبی یا سیاه شدن صفحه (به طور کلی تصویر ندارد)
  • ادغام رنگ ها

هر دو این موارد باعث میشود که شما نتوانید تصویر شخص مراجعه کننده را ببینید و این مشکل ممکن است شما را نگران کرده باشد و احساس کنید امنیت ورودی ساختمان به خطر افتاده است. در ادامه برای بررسی و عیب یابی این مشکل راهکارهای لازم به شما ارائه میشود. برخی از این اقدامات را میتوانید به تنهایی انجام دهید و مشکل دستگاه را برطرف کنید.

اما با توجه به اینکه تعمیر دستگاه های الکترونیکی مثل آیفون تصویری نیاز به دانش فنی و آشنایی با قطعات و نحوه کار آن ها دارد، توصیه میکنیم برای حل مشکل ترکیب شدن رنگ صفحه آیفون تصویری و یا سیاه شدن صفحه از تکنسین های مجموعه آی پی امداد کمک بگیرید.

5 دلیل آبی یا سیاه شدن صفحه آیفون تصویری را بشناسید

همانطور که گفتیم، یکی از مشکلات متداول آیفون تصویری آبی یا سیاه شدن صفحه و یا تصویر نداشتن آن است، موارد زیر دلیل بروز این مشکل است:

5 دلیل آبی یا سیاه شدن صفحه آیفون تصویری را بشناسید

چرا صفحه آیفون تصویری آبی یا سیاه میشود؟

اگر میخواهید بدانید چه دلایلی باعث بروز مشکل در نمایش تصاویر در آیفون تصویری میشود، ادامه مطلب را دنبال کنید.

  1. برد پنل خراب شده است

یکی از مهم ترین قطعات آیفون، برد آن است که عملکرد صحیح دستگاه بستگی به سلامت این قطعه دارد. پس میتوان گفت اگر برد پنل خراب شود، تصویر آیفون قطع میشود و یا صفحه آبی یا سیاه خواهد شد. این قطعه میتواند سیگنال های تصویری از دوربین را دریافت و پس از تفسیر به سمت مانیتور داخل واحد منتقل کند. همچنین تامین برق دوربین پنل بیرونی را  نیز برعهده دارد.

  • برای اینکه دوربین به درستی کار کند باید جریان برق 12 ولت توسط برند پنل برای آن تامین شود و اگر به هر دلیلی این ولتاژ تامین نشود پس دوربین عملا کارایی نخواهد داشت.

برد پنل خراب شده است

  1. دوربین پنل جلوی درب سوخته است

نقش دوربین در آیفون تصویری واضح است: ضبط تصاویر برای نمایش در مانیتور.

  • اگر دوربین آسیب ببیند طبیعتا مانیتور هیچ تصویری ندارد یا رنگ آن به آبی یا سیاه تغییر پیدا می کند.
  1. سوییچر خراب شده است

سومین دلیل نداشتن تصویر آیفون تصویری مربوط به خرابی سوییچر است. اگر بخواهیم به زبان ساده نقش این قطعه را در سیستم آیفون تصویری توضیح دهیم، باید بگوییم که دریافت سیگنال صوتی و تصویری و ارسال آن به مانیتور را انجام می دهد. در واقع این قطعه یک جعبه تقسیم هوشمند است که سیم های پنل و همه مانیتورهای واحدهای ساختمان به آن متصل میشود.

  • خراب شدن این قطعه میتواند باعث عدم ارسال سیگنال صدا و تصویر به یک یا چند واحد شود، در نتیجه منجر به سیاه شدن مانیتور آیفون تصویری میشود.

سوییچر خراب شده است

  1. سیم کشی دستگاه ایراد پیدا کرده است

سیم هایی که سیگنال ها را از پنل به مانیتور هدایت می کنند تنها یک یا دو رشته نازک هستند.

  • اگر به هر دلیلی این سیم ها دچار مشکل شوند و نتوانند سیگنال ها را ارسال کنند، قطعا صفحه مانیتور سیاه یا آبی خواهد شد.
  1. LCD یا برد LCD خراب شده است

اگر صفحه آیفون تصویری سیاه یا آبی شده است به احتمال زیاد LCD یا برد LCD خراب شده است. این برد یک مدار با قابلیت دریافت سیگنال های تصویر و تولید تصویر است.

  • اگر این قطعه آسیب ببیند با وجود اینکه سیگنال تصویر توسط پنل گرفته میشود، اما صفحه آیفون هیچ کدام از آن ها را نمایش می دهد.

برای تعمیر مشکل تغییر رنگ صفحه آیفون تصویری به کجا مراجعه کنیم؟

همراهان گرامی، از زمانی که این سایت را برای مطالعه این مطلب انتخاب کردید تا زمان حل مشکل، تیم آی پی امداد در کنار شما خواهد بود. چه با نگارش مقالات تخصصی و چه با حضور تکنسین در محل برای برطرف شدن مشکل. در صورتی که احساس می کنید بهتر است یک تکنسین از دستگاه شما بازدید کند و مشکلات آن را پیدا کند، جای درستی آمده اید. تعمیرکاران مجرب و متخصص آی پی امداد می توانید مشکل تغییر رنگ صفحه آیفون تصویری را در سریع ترین زمان برای شما برطرف کنند. کافی است روی قسمت ثبت درخواست آنلاین در سایت آی پی امداد  کلیک کنید تا به کارشناس مربوطه متصل شوید و درخواست شما برای حضور تکنسین در محل بررسی شود. همچنین تماس با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 روش دیگری برای ارتباط سریع تر با کارشناسان مجموعه آی پی می باشد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد