logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی کندی ساخت کجاست؟

لوازم خانگی کندی ساخت کجاست؟
لوازم خانگی کندی ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی کندی ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لوازم خانگی کندی ساخت کجاست؟ بسیاری از خریداران حین تهیه و خرید لوازم خانگی کندی با این سوال که شرکت لوازم خانگی کندی در کدام کشور است و این محصول از کدام یک از کشورهای دنیا به ایران وارد می شود، همراه هستند. معمولاً پاسخ این سوال به این جهت برای خریداران حائز اهمیت است که بتوانند از کیفیت کالا مطلع شوند و با اطمینان بیشتر خرید لوازم خانگی کندی را انجام دهند. دانستن اطلاعاتی در رابطه با تاریخچه لوازم خانگی کند و محلی که محصولات این برند در آن مونتاژ می شوند نشان دهنده اعتبار آن برند است. به همین دلیل به درخواست مشتریان ما در این بخش از محتوا به توضیح کامل شرکت لوازم خانگی کندی و کالاهایی که توسط برند کندی تولید می شوند، می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی کندی می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

تاریخچه لوازم خانگی برند کندی

آیا تا به حال اطلاعاتی را در رابطه با اینکه لوازم خانگی کندی ساخت کجاست و تاریخچه لوازم خانگی کندی کسب کرده اید؟ اغلب افراد با این برند معتبر که محصولات خود را با قیمت بسیار منصفانه ای به بازار عرضه می کنند آشنا نیستند و به همین جهت نمی توانند با اطمینان کامل برای خرید لوازم خانگی برند کندی اقدام کنند.

در رابطه با شرکت لوازم خانگی کندی جالب است بدانید که محصولاتی را در کشور ایتالیا تولید و به بازار عرضه می کند. لوازم خانگی کندی توسط برادران فوماگالی تاسیس شده اند.  این شرکت فعالیت خود را از سال 1945 آغاز کرده است و محصولات آن توسط شرکت پاکشوما به ایران وارد می شوند. امروزه محصولات مشتری از برند کندی و پاکشوما به بازار عرضه شده است که از کیفیت بالایی برخوردار است‌.

لوازم خانگی کندی چه محصولاتی را تولید و به بازار عرضه می کند؟

محصولاتی که توسط لوازم خانگی کندی تولید و به سراسر دنیا عرضه می شوند، دارای تنوع بالایی هستند. اغلب افراد می توانند با توجه به هر نوع سبک و سلیقه محصولات برند کندی را خریداری کرده و منزل استفاده کنند. شرکت لوازم خانگی کندی اگرچه در ابتدا محصولات و لوازم خانگی های کم تنوع و محدودی را تولید می کرده است اما امروزه با افزایش فروش محصولات خود روز به روز به تنوع محصولات خود افزوده است‌. چند مورد از لوازم خانگی های کندی عبارت هستند از:

  • یخچال
  • فریزر
  • لباسشویی
  • ظرفشویی
  • جاروبرقی

آیا نمایندگی رسمی لوازم خانگی کندی در ایران وجود دارد و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد؟

بیشتر از چهار سال است که لوازم خانگی برند کندی از طریق شرکت پاکشوما در ایران دارای نمایندگی است و محصولات آن با کیفیت اصلی به ایران وارد می شوند. تحقیقات اخیر نشان می دهد که امروزه لوازم خانگی کندی تحت لیسانس شرکت کندی ایتالیا تولید و به نمایندگی های رسمی لوازم خانگی کندی عرضه می شوند. بنابراین چنانچه در کشور ایران زندگی می کنید می توانید به نمایندگی رسمی لوازم خانگی کندی مراجعه کنید. همچنین می توانید محصولات این برند را با قیمت مناسب و به همراه ضمانت نامه معتبر که نشان دهنده اصل بودن کالا است، خریداری کنید. لوازم خانگی برند کندی در ایران به همراه خدمات مس از فروش مانند نصب، سرویس و تعمیر به فروش می رسند.

نتیجه گیری از لوازم خانگی کندی ساخت کجاست

با توجه به مطلب بالا دانستیم که لوازم خانگی کندی ساخت کشور ایتالیا است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا تولید و به بازار عرضه می شود. لوازم خانگی کندی با همکاری برند پاکشوما وارد ایران شده و امروزه محصولات این برند تحت لیسانس برند کندی ایتالیا در ایران مونتاژ می شوند. بنابراین خریداران ایرانی بدون هیچ نگرانی می توانند محصولات برند کندی را خریداری کنند.

چنانچه از لوازم خانگی برند کندی استفاده می کنید و مسئله ای باعث خرابی و صدمه دستگاه شما شده است، می توانید برای تعمیرات به شرکت آی پی امداد مراجعه کنید. شرکت آی پی امداد با استفاده از بهترین امکانات روز دنیا و با کمک تکنسین های متخصص تعمیر لوازم خانگی کندی را انجام می دهند.

3.5/5 - (17 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

6 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • فرهاد 03 آذر 1402

    موتور لباسشویی کندی کجا ساخته شده؟امیدوارم فقط با یه کلمه جواب بدید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 آذر 1402

      درود، موتور محصولات این برند معمولا ساخت چین یا ایران هستند.

      پاسخ دادن
  • صبا 03 آذر 1402

    سلام هی میگید کالای ایرانی.... خوب چرا اینقدر بی کیفیت... ماشین ظرفشویی کندی خریدم... آشغاله...ادای بوش رو درآوردن... لکه ها و میمونه.. دور درب و وی ظرف کثیفی جمع میشه

    پاسخ دادن
    • نرگس مرادی 17 دی 1402

      سلام حتما به سرویس کار زنگ بزنید

      پاسخ دادن
    • سارینا 24 بهمن 1402

      اینکه دارن اسم برندهای معروف رو خراب میکنن و مارک شناخته شده رو مونتاژ میکنن و محصولات اورجینال های کپی و با قیمت همون برند اصل بهت میفروشن گردن ‌اون برند و مارک اصلی ننداز چون هیچ شرکت خارجی در ایران وجود نداره یا بازار مشترک یا فقط از اسم اون برند استفاده کردن تا خوب بفروشن اجناس خارجی اگر با بی کیفیت باشه مردم اون شرکتو ورشکست میکنن چون هیچکس پول مفت نداره که به جنس اشغال بده فقط ما اینجوریم و اعتراض که میکنیم میگن خود تحقیری درصورتی که استفاده این لغت و کاربردشو نمیدونن این برند ایتالیایی هست اما تو کشور ما سرهم میشه مثل تمام برندها که خرابشون کردن

      پاسخ دادن
  • حسینعلی شعبانی 09 بهمن 1401

    کلید اتومات ازکجا تهیه کنم ؟؟شهر گرگان زندگی میکنم

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد