logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی مجیک ساخت کجاست؟

لوازم خانگی مجیک ساخت کجاست؟
لوازم خانگی مجیک ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی مجیک ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لوازم خانگی مجیک ساخت کجاست؟ تهیه لوازم خانگی مورد نیاز منزل از جمله کارهایی است که قبل از ورود به هر منزلی باید انجام شود. انتخاب لوازم خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا تنوع برندهای تولید کننده لوازم خانگی موجب شده است تا اکثر افراد در حین خرید لوازم خانگی دچار تردید شوند. یکی از برندهای  تولید کننده لوازم خانگی که در ایران از فروش بالایی برخوردار است، برند مجیک است. برند مجیک با تولید جدید ترین محصولات روز که از عملکرد بسیار بالایی برخوردار هستند، توانسته است رضایت اغلب مشتریان را به خود جلب کند.

اما اغلب افراد مایل هستند تا بدانند لوازم خانگی مجیک ساخت کدام کشور است؟ و تاریخچه لوازم خانگی مجیک چیست؟ دانستن برخی اطلاعات در رابطه با یک برند کمک می کند تا مشتریان با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهند. به همین دلیل ما بر آن شدیم تا در این محتوا از آی پی امداد به بررسی سوالات ذکر شده، بپردازیم.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی مجیک می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

آشنایی با تاریخچه شرکت لوازم خانگی مجیک

مجیک یکی از شرکت های معتبر کره جنوبی است که در ابتدا فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم سرمایشی و گرمایشی آغاز کرده است. این برند با پیشرفت تکونولوژی روز به روز به محصولات خود افزوده و امروزه به عنوان یکی از شرکت های بزرگ کره جنوبی که لوازم خانگی متنوعی را تولید می کند، شناخته شده است. لوازم خانگی برند مجیک فعالیت خود را از سال 1360 شمسی آغاز کرده است. نام اصلی این برند تانگ یونگ مجیک است که معمولاً در کشور ایران با نام مجیک شناخته می شوند. این برند تمام لوازم خانگی های خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید و به سراسر دنیا عرضه می کند.

آیا لوازم خانگی مجیک به ایران وارد می شوند؟

طبق نتایج به دست آمده، شرکت لوازم خانگی مجیک محصولات خود را به بیشتر از 60 کشور در سراسر دنیا عرضه می کند. ایران نیز یکی از کشورهایی است که محصولات برند مجیک به آن جا عرضه می شوند. قیمت مناسب و کارایی بالای لوازم خانگی برند مجیک موجب شده است تا لوازم خانگی این برند در ایران فروش بالایی داشته باشند.

اگرچه بسیاری از لوازم خانگی های خارجی امروزه به دلیل تحریم ها و مشکلات سیاسی به ایران وارد نمی شوند اما همچنان محصولات برند مجیک به ایران وارد می شوند و کسانی که علاقمند به تهیه محصولات این برند هستند می توانند با خیالی آسوده جهت خرید اقدام کنند.

برای خرید لوازم خانگی مجیک در ایران چگونه باید اقدام کرد؟

خوشبختانه تمام محصولات و لوازم خانگی های برند مجیک به ایران وارد می شوند و هر کسی که تمایل به خرید لوازم خانگی برند مجیک را دارد، می تواند با مراجعه به نمایندگی های معتبر برند مجیک در سراسر کشور جهت خرید لوازم خانگی اقدام کند. نمایندگی های متعددی از برند لوازم خانگی مجیک در ایران وجود دارد که محصولات این برند را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش در اختیار خریداران قرار می دهند.

چنانچه برای خرید لوازم خانگی مجیک به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید، می توانید محصول مورد نظر خود را از برند مجیک به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری کنید. با دریافت ضمانت نامه در صورت بروز هر مشکلی می توانید به نمایندگی معتبر همین برند مراجعه کنید.

جمع بندی لوازم خانگی مجیک ساخت کجاست

در مطلب بالا به بررسی اینکه لوازم خانگی مجیک ساخت کجاست و چگونه می توان لوازم خانگی این برند را در ایران خریداری کرد، پرداختیم. لوازم خانگی مجیک با استفاده از بهترین متریال های روز دنیا و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید و به بازار عرضه می شوند. محصولات برند مجیک در ایران پر طرفدار هستند و شما می توانید تنها با مراجعه به نمایندگی های معتبر محصولات شرکت مجیک را خریداری کنید.

اگر لوازم برند مجیک را خریداری کنید، می توانید از خدمات پس از فروش آن برای تعمیر لوازم خانگی مجیک یا نصب و سرویس آن بهره مند شوید. اما اگر برای تعمیر لوازم خانگی مجیک به دنبال یک تعمیرگاه مجاز و مطمئن هستید، می توانید به شرکت آی پی امداد در تهران مراجعه کنید. آی پی امداد با استفاده از قطعات اصلی و با کمک نیروهای متخصص تعمیرات لوازم خانگی مجیک در تهران را انجام می دهد.

3.8/5 - (19 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • هاشمی 24 دی 1402

    امکان داره شماره تلفنی از این نمایندگی مجیک به من بدین؟ مشکلی در مورد گاز آشپزخانه ی من پیش امده باید سوال کنم

    پاسخ دادن
  • ایدا 29 شهریور 1402

    سلام ما یه هواپز برند مجیک ودیجیتالی از بازار خرید کردیم ولی روش نوشته ساخت فرانسه هنوز استفاده نکردیم ولی می گن برند مجیک جنس خوبی نیس وچینی هست ایا درسته؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 29 شهریور 1402

      درود، تمامی این برندها چینی هستند و از کیفیت معمولی برخوردار می باشند.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد