logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

هود کن بهتره یا بیمکث؟

هود کن بهتره یا بیمکث؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله هود کن بهتره یا بیمکث؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که می توان از آن ها هود تهیه کرد و هود کن و هود بیمکث از جمله این برندها هستند که قطعا اسمی از آن ها شنیده اید و در ادامه قصد داریم به معرفی برند کن و معرفی برند بیمکث بپردازیم. همچنین به مزایا و معایب هود کن، مزایا و معایب هود بیمکث و مقایسه هود کن و بیمکث نیز خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه آی پی امداد باشید تا به این موارد بپردازیم.

کاربران گرامی آی پی امداد، برای راهنمایی دیگران پیشنهاد میکنیم که نظرات خود را در دیدگاه همین مقاله ثبت کنید تا اگر از هود کن یا بیمکث استفاده میکنید، و اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید، دیگر کاربران هم از آن استفاده کنند.

خلاصه ای از هود کن بخرم یا بیمکث؟

کاربران گرامی سایت تعمیرات لوازم خانگی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از هود کن بخرم یا بیمکث؟ را مطرح کرده ایم.

معرفی برند کن
  • برند کن یکی از برندهای ایرانی است که محصولات بسیار خوبی را تولید می کند.
معرفی برند بیمکث
  • برند بیمکث یکی از اصیل ترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه است که محصولات بسیار خوبی را تولید می کند.
مزایا و معایب هود کن
  • قیمت مناسب
  • کیفیت بسیار بالا
  • رنگ بندی کم
مزایا و معایب هود بیمکث
  • قدرت موتور و مکش زیاد
  • کم بودن صدای دستگاه
  • مجهز به موتور سوپور سایلنت
  • مجهز به صفحه نمایش دیجیتال و مجهز به حسگر تشخیص دود
  • طراحی عالی
مقایسه هود کن و بیمکث
  • در زمینه خدمات پس از فروش هود کن 24 ماه و بیمکث حداقل 18 ماه ارائه می دهند.
  • قیمت هود بیمکث از کن بیشتر است.
  • طول عمر هود کن از بیمکث کمتر است.
  • هزینه تعمیرات هر دو برند تقریبا برابر است.
  • مصرف کنندگان از هود بیمکث به دلیل طول عمر بالاتر و کارایی بالاتر در طول زمان، رضایت بیشتری داشتند.

معرفی برند کن

وقتی صحبت از وسایل آشپزخانه می شود، برند کن یکی از آشناترین برندها برای همه ایرانیان است. برند کن سال هاست که مورد توجه خرده فروشان و خریداران لوازم آشپزخانه و منزل بوده است. برند کن با استفاده از زیرساخت های تولیدی باکیفیت، جدیدترین تکنولوژی و سیستم مدیریتی مدرن توانسته است محصولات خود را از یک تولید کننده داخلی به یک برند معتبر جهانی تبدیل کند.

معرفی برند کن

معرفی برند بیمکث

اکثر مردم شرکت بیمکس را می شناسند. البته اولین محصول این شرکت در دهه 60 ساخته شد. در تاریخ 38 ساله محصولات دیگری مانند اجاق گاز و ماشین ظرفشویی به لیست محصولات بیمکث اضافه شده است. این شرکت در سال 1360 با برند بیمکث در تهران شروع به کار کرد. موفقیت این شرکت در زمینه تولید هود، محصولات خود را به اقلامی مانند اجاق گاز، اجاق برقی، سینک ظرفشویی، فر و مایکروفر در طرح ها و مدل های مختلف گسترش می دهد. تنوع محصولات بیمکث مانند برخی از شرکت های فعال در این زمینه نیست، اما مطمئنا کیفیت آنها تضمین شده است.

معرفی برند بیمکث

طراحی محصولات بیمکث جذاب و چشمگیر است و طراحی مدرن و امروزی، تنوع طرح های مناسب برای هر محیط و هر دکوراسیون و توجه به کیفیت بالا و استاندارد های ملی و بین المللی باعث افزایش چشمگیر فروش محصولات این شرکت شده است. به منظور رقابت با برندهای خارجی، نوآوری در طراحی و تولید محصول، تلاش برای جلب رضایت مشتریان و رفع تمامی نیازهای مشتریان، تلاش مستمر برای ارتقای بیشتر کیفیت محصول در تمامی زمینه ها، استفاده از نیروهای متخصص و تلاش برای آموزش و حفظ این نیروها باعث شده تا این برند یکی از برندهای خوب بازار باشد.

مزایا و معایب هود کن

شاید همه ما تجربه استفاده از نظر مصرف کننده را قبل از خرید محصول داشته باشیم. اگر قصد دارید کیفیت هود کن را اینگونه بررسی کنید، اما هیچکس از اطرافیان شما تا به حال این هود را نخریده است، نگران نباشید. زیرا ما در این قسمت به مزایا و معایب هود کن پرداخته ایم. هود های کن دارای قیمت مناسب، کیفیت بسیار بالا است که قطعا راضی تان می کند. برند کن همچنین سعی کرده تا تنوع محصولاتش را بالا نگه دارد تا باعث جلب رضایت شما خریداران گرامی شود. این همه از مزایا گفتیم حالا نوبت معایبت این هودها است که می توان به تنوع کم رنگ بندی اشاره کرد که شاید کمی در انتخاب مناسب شما را دچار مشکل کند.

مزایا و معایب هود کن

مزایا و معایب هود بیمکث

یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای بررسی کیفیت هود بیمکث، مشاوره با افرادی است که تجربه خرید هود بیمکث را دارند. اما اگر کسی در اطراف شما این تجربه را ندارد، نگران نباشید. زیرا در این قسمت به مزایا و معایب هودهای بیمکث می پردازیم. این هودها دارای قدرت موتور و مکش زیاد، کم بودن صدای دستگاه، مجهز به موتور سوپور سایلنت، مجهز به صفحه نمایش دیجیتال و مجهز به حسگر تشخیص دود و طراحی عالی می باشند. همچنین یکی از مشکلات این هود ها در نسخه های زیر کابینتی صدای زیاد آن است که شاید برای برخی از افراد آزاردهنده باشد.

مزایا و معایب هود بیمکث

مقایسه هود کن و بیمکث

در مقایسه هود کن و بیمکث می توان گفت که این دو هود بسیار خوب هستند که هر کدام دارای ویژگی ها و طراح های مخصوص به خود هستند. این دو شرکت همیشه سعی کرده اند تا بهترین باشند و محصولاتی را تولید کنند که رضایت کاربران را به همراه داشته باشد. در بالا نیز به مزایا و معایب هر دو هود اشاره کردیم و کاملا متوجه شده اید که کدام هود برای شما مناسب است و می توانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید. در ادامه به مقایسه هود کن و بیمکث خواهیم پرداخت و در صورتی که از هر یک از این محصولا استفاده کرده اید، نظرات و پیشنهادات خود را با دیگر کاربران آی پی امداد در میان بگذارید.

بررسی تفاوت هود آشپزخانه بیمکث و کن

مقایسه خدمات پس از فروش هود کن و بیمکث
  • هر دوی این برندها خدمت پس از فروش را به خوبی انجام می دهند.
  • هود بیمکث حداقل 18 ماه گارانتی پس از فروش به خریداران خود تقدیم خواهد کرد.
  • هود کن 24 ماه گارانتی پس از فروش به خریداران خود تقدیم خواهد کرد.
  • در صورتی که گارانتی هود کن یا بیمکث شما به پایان رسید و به هر دلیلی دوست نداشتید از خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید، نگران نباشید! آی پی امداد تعمیرات هود کن و بیمکث رو با کمترین هزینه و با کیفیت ترین قطعات پوشش میدهد.
مقایسه قیمت هود کن و بیمکث
  • از لحاظ قیمتی هود بیمکث قیمت بالاتری دارد و معمولا شاهد قیمت های بالاتر از محصولات این برند هستیم.
  • اما این اختلاف قیمت دلایل خاصی هم دارد که از مهم ترین آن ها می توان به تولید محصولات باکیفیت تر نسبت به هود کن اشاره کرد.
طول عمر هود کن بیشتر است یا بیمکث؟
  • طول عمر هود کن نسبت به هود بیمکث کمتر می باشد و البته شاهد محصولات کم قیمت تری هم هستیم.
  • اما می توان باجرات گفت از لحاظ کارایی شاهد اختلاف چندان بالایی نیستیم.
مقایسه هزینه تعمیرات هود کن و بیمکث
  • هزینه تعمیرات هر دو برند تقریبا برابر است و بسته به مشکل هود می تواند هزینه آن متغییر باشد.
نظرات مصرف کنندگان در مورد هود کن و بیمکث
  • مصرف کنندگان از هود بیمکث به دلیل طول عمر بالاتر و کارایی بالاتر در طول زمان، رضایت بیشتری داشتند.
3.7/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد