logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت هود کن

بررسی کیفیت هود کن
بررسی کیفیت هود کن
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت هود کن به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

این روزها بسیاری از افرادی که قصد خرید هود کن برای آشپزخانه خود را دارند، به دنبال بررسی کیفیت هود کن از نظر مصرف کنندگان این محصول و ممتخصصی در این زمینه هستند. شرکت کن یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان داخلی در زمینه لوزام خانگی است. در حال حاضر هود کن جزء پروفروش ترین هود آشپزخانه است که توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. ما در مقاله راهنمای خرید هود کن قصد داریم درباره اینکه کدام مدل هود کن بهتر است؟ و اینکه چرا هود کن بخریم؟ هود کن خوبه؟ بپردازیم. همچنین می خواهیم نظراتی که سایر مصرف کنندگان این محصول در مورد امکانات هود کن و کیفیت هود کن بیان کرده را برای شما شرح دهیم تا بتوانید با دید بازتری اقدام به نتخاب بهترین مدل هود کن نمایید. با ما همراه باشید.

کاربران گرامی چنانچه نظر یا تجربه به خصوصی در مورد هود کن دارید، می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها و نظرات به صورت آنلاین به گفتمان با متخصصین آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

هود کن چه امکاناتی دارد؟

اولین سوالی که در هنگام بررسی کیفیت هود کن باید به آن پاسخ داده شود، این است که هود کن چه امکاناتی دارد؟ در ادامه برای اینکه شما را از خواندن هر مطلب دیگری بی نیاز کنیم، نقاط قوت و امکانات هود کن را برای شما شرح می دهیم.

  • فیلتر

یکی از مهمترین اجزای تشکیل تمامی هودهای کن فیلتر است. فیلتر هود وظیفه جذب چربی ها، دود، بوی سوختگی و رطوبت را دارد. هودهای کن اصولا دارای فیلترهای ذغالی یا آلومینیومی با کیفیت بالا هستند. این نوع از فیلترها به راحتی از هود جدا می شوند و قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارند.

  • فن هود کن

هودهای کن معمولا دارای فن فلزی یا پلاستیکی هستند که مسلما فن های فلزی ماندگاری و طول عمر بیشتری دارند.

  • مخزن روغن

همانطور که می دانید، فضای آشپزخانه به دلیل پخت و پز دارای ذرات چربی بسیار زیادی است. به همین دلیل هودهای کن دارای مخزن روغن هستند که در زیر فن تعیبه شده اند و چربی های جذب شده به مخزن روغن انتقال داده می شوند.

  • کلید تنظیم کننده

یکی از امکانات هود کن کلید تنظیم کننده آن است. مکش هود کن قابلیت تنظیم در 3 تا 4 درجه را دارد. توسط کلید روی بدنه دستگاه می توانید براساس میزان حجم دود و آلودگی آشپزخانه قدرت مکش را تنظیم کنید.

  • کاور

کاور هود باعث پوشیده شدن اجزای هود مانند لوله و سایر اجزای داخلی دستگاه می شود و باعث زیباتر دیده شدن نمای خارجی هود می شود.

هود کن چه امکاناتی دارد

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده هودهای کن

کن نامی آشنا برای اکثر شماست که گامی فراتر از تولید لوازم خانگی برداشته است. کن نماد مدیریت موفق داخلی است که با بهره گیری از سیستم های نوین مدیریتی دنیا توانسته از تولید خانگی به یک شرکت معتبر جهانی تبدیل شود.

  • هود کن در سال 1362 با هدف تامین نیازهای هموطنان برای اولین بار در ایران طراحی و به بازار ارائه شد.
  • استقبال چشمگیر هموطنان از خرید هود کن، مدیران این مجموعه را به افزایش کیفیت محصولات ترغیب کرد.
  • همچنین شرکت کن محصولات خود را به کشورهایی همچون ترکیه، آفریقا، عراق و افغانستان صادر می کند.
  • شرکت کن به دلیل تقاضا و استقبال هموطنان در سال 1380 محصولات متنوعی از هود کن را به بازار عرضه کرد.

هود کن ساخت کجاست؟

سوالی که ذهن بسیاری از افرادی که به دنبال بررسی کیفیت هود کن هستند را ممکن است درگیر کرده باشد، این است که هود کن ساخت کدام کشور است؟

برند کن برخلاف بسیاری از برندهای تولید کننده لوازم خانگی داخلی با استفاده از تکنولوژی های جدید که با مونتاز قطعات خارجی به تولید محصولات خود می پردازند، از صفر تا صد زیر نظر متخصصین ایرانی و توسط محصولات و قطعات داخلی ساخته می شود و در موارد بسیار اندکی از قطعات خارجی استفاده می شود که هود کن نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این رو می توان کیفیت هود کن را در سطح بالایی قرار داد.

خدمات پس از فروش هود کن چطور است؟

یکی از سوالات بسیار مهم در بررسی کیفیت هود کن این است که خدمات پس از فروش هود کن چطور است؟ چرا که تعمیر هود در صورت خرابی کاری تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران خبره انجام شود.

  • برند کن مانند سایر برندهای داخلی همواره در تلاش است که بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه دهد.
  • بنابراین در صورت خرابی هود کن کافی است که با شماره تلفن های درج شده روی ضمانت نامه هود کن تماس حاصل فرمایید.
  • اما اگر بنابر هر دلیلی از خدمات پس از فروش برند کن رضایت نداشتید و یا مشکلی که برای هود شما به وجود آمده بود که شامل خدمات پس از فروش نمی شد، می توانید تعمیر هود کن خود را به متخصصین ما تعمیرگاه آی پی امداد بسپارید.

خدمات پس از فروش هود کن

هود کن با محصولات کدام برندها در حال رقابت هستند؟

یکی از ساده ترین روش ها برای بررسی کیفیت هود کن بررسی این موضوع است که هود کن با محصولات کدام برندها در حالت رقابت است.

  • از رقبای داخلی هود کن می توان به برندهای استیل البرز و بیمکث اشاره کرد و از رقبای خارجی هود کن می توان به برندهای ویلسون و زانوسی اشاره کرد.
  • برندهای ایرانی تولید هود آشپزخانه در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته اند و امروزه به یکی از جدی ترین رقبای برندهای خارجی تبدیل شده اند.

چرا هود کن بخریم؟ هود کن خوبه؟

همه ما قبل از خرید هر محصولی ابتدا به نیازهای خود و سپس به ویژگی های منحصر به فرد آن محصول توجه می کنیم. برای خرید هود کن نیز باید به نکاتی توجه داشته باشید که ادامه درباره این موضوع و به بررسی کیفیت هود کن و اینکه چرا هود کن بخریم؟ هود کن خوبه؟ صحبت خواهیم کرد.

  • سایز

یکی از فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هود کن، سایز هود است. در بهترین حالت باید طول و عرض هود و گاز یکی باشد. اما در صورتی که نتوانستید هودی هم عرض گازتان پیدا کنید، در این صورت بهتر است هودی را با عرض بیشتر از سطح اجاق گازتان خریداری کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که هودهای بزرگتر گران تر از هودهای کوچکتر هستند.

  • قدرت مکش بالای هود کن

یکی از نکاتی که در هنگام خرید هود باید به آن توجه داشته باشید قدرت مکش آن است. مسلماً هرچه قدرت مکش هود بیشتر باشد، دستگاه نیز کارآمدتر است. قدرت مکش هودهای کن بالاست و قابلیت تنظیم بین 3 الی 4 درجه را دارد.

  • طراحی جذاب هود کن

علاوه بر قدرت مکش بالای هود ظاهر زیبای آن نیز در خرید هود کن مهم است. طراحی جذاب هود کن می تواند هرگونه سلیقه ای را راضی نگه دارد.

  • صدای کم هود کن

هیچ کدام از هودها کاملا بی صدا نیستند. اما اکثر هودهای باکیفیت کمترین صدا را دارند که در بررسی کیفیت هود کن به این نتیجه رسیدیم که تمام انواع هود آشپزخانه با حداقل صدا هستند.

معرفی بهترین مدل های هود کن

شاید تا این قسمت از مقاله که به بررسی کیفیت هود کن پرداختیم، نظر شما در مورد این برند جلب شده باشد. اما تا زمانی که بهترین مدل هود کن را نشناسید، نمی توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه مقاله راهنمای خرید هود کن می توانید با 4 نمونه از محبوب ترین و باکیفیت ترین مدل های هود کن آشنا شوید:

بررسی کیفیت هود مورب کن مدل مارس

هود مورب کن مدل مارس یکی دیگر از باکیفیت ترین محصولات کن است. این مدل از هود کن نیز به شکل زاویه دار طراحی شده است و فضای کمی از آشپزخانه را اشغال می کند.

  • اندازه هود آشپزخانه کن مدل مارس بزرگتر از 85 سانتی متر است و محصولی مناسب برای اجاق گازهای سایز 85 سانتی متر یا کوچکتر است.
  • قدرت مکش این نوع از هودها به 450 متر مکعب بر ساعت می رسد.
  • به کمک کلیدهای لمسی و صفحه نمایشی که بر روی بدنه هود قرار دارد، می توانید تنظیمات دلخواه را اعمال کنید.
  • توضیحات کامل چگونگی کار با هود در دفترچه راهنمای هود کن موجود است.
  • از ویژگی های هود کن مدل مارس می توان به قابلیت کنترل از راه دور، کم صدا بودن، فیلتر آلومینیومی سه لایه، قیمت مناسب و قدرت مکش بالا اشاره کرد.

هود مورب کن مدل مارس

بررسی کیفیت هود کن مدل 1410 شومینه ای سایز 90

یکی دیگر از پرفروش ترین هود آشپزخانه، هود کن مدل 1410 شومینه ای سایز 90 است. این هود نیز با سایز 90 سانتی متر محصولی مناسب برای گازهای 90 سانتی متری یا کوچکتر است. امکانات هود کن مدل 1410 شامل:

  • این نوع از هودهای کن دارای طراحی شیک و زیبایی است و محل مکش هوای آن در زیر دستگاه تعبیه شده است.
  • به کمک دکمه های لمسی و پنل نمایشی روی بدنه هود می توانید تنظیمات دلخواه را اعمال کنید.
  • قدرت مکش هود کن مدل 1410 شومینه ای به 700 متر مکعب در ساعت می رسد.
  • با چراغ هایی که در لبه جلویی دستگاه و زیر آن قرار گرفته شده است، سیستم روشنایی دستگاه تامین می شود.
  • به دلیل اینکه موتور این نوع از هود کن دارای پروانه و حلزونی است، دارای صدای بسیار کمی است.
  • همچنین این نوع از هود کن نیز مانند دو مورد بالا دارای مزیت کنترل دستگاه از راه دور است.

هود کن مدل 1410 شومینه ای سایز 90

بررسی کیفیت هود شومینه ای کن مدل تایتان سایز 90

یکی از محصولات خوب برند کن، هود شومینه ای کن مدل تایتان است. این هود با سایز 90 سانتی متری محصولی مناسب برای اجاق گازهای سایز 90 و یا کوچکتر است.

  • موتور این نوع از هود کن قابلیت تنظیم در 4 درجه را دارد.
  • این هود کن نیز جزء قدرتمندترین محصولات کن با قدرت مکش 700 متر مکعب است.
  • از دیگر ویژگی های هود کن مدل تایتان می توان به حسگر دود و حرارت، کنترل از راه دور، بی صدا و طراحی منحصر به فرد آن اشاره کرد.
  • البته این مدل از هود کن نسبت به مدل های دیگری که معرفی کردیم قیمت نسبتا بالایی دارد.

هود شومینه ای کن مدل تایتان سایز 90

بررسی کیفیت هود کن مدل Padna شومینه ای سایز 60

هود کن مدل Padna شومینه ای سایز 60 نیز یکی از محصولات کارآمد این شرکت است. این هود با سایز 60 سانتی متر مناسب برای گازهای 60 سانتی متری و یا کوچکتر است.

  • رنگ این نوع از هودهای کن تنها مشکی است.
  • یک برجستگی چهارضلعی که در مرکز این هود قرار دارد، محل مکش هوا است.
  • همچنین پنل نمایشی و دکمه های لمسی این هود در قسمت میانی و بالای دستگاه تعبیه شده است.
  • این هود نیز برخلاف سایز کوچکش دارای قدرت مکش بسیار بالایی است و قدرت مکش آن به 700 متر مکعب در ساعت می رسد.
  • از سایر امکانات هود کن می توان به امکان کنترل راه دور دستگاه، کم صدا بودن هود، قیمت مناسب و کیفت بالای طراحی و ساخت این دستگاه اشاره کرد.

بررسی کیفیت هود کن مدل Padna شومینه ای سایز 60

لیست قیمت روز هود های کن موجود در بازار در بهار 1400

یکی از مواردی که افراد پیش از خرید هود کن برای آشپزخانه خود در نظر می گیرند، آخرین قیمت این محصول در بازار می باشد. به همین علت این بخش از مقاله را به ارائه قیمت روز هود کن اختصاص داده ایم:

مدل هود قیمت روز
هود کن مدل 1470G حدود قیمت روز این مدل هود 3,190,000 تومان است.
هود کن مدل 1411 این مدل هود در بهار 1400 با قیمت 2,790,000 تومان موجود است.
هود کن مشکی مدل Artima 7 این مدل هود با قیمت 2,190,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
هود توکار کن مدل Artima 2 M نرخ جدید این مدل هود برابر با 1,990,000 تومان می باشد.
هود کن شیشه ای مدل Titan M قیمت روز این هود در بازار 3,680,000 تومان است.
هود کن شیشه ای مدل Pardyc Plus M قیمت جدید این مدل هود در بازار 3,190,000 تومان است.
هود کن شیشه ای مدل Atlas M قیمت روز این هود 2,690,000 تومان می باشد.
هود کن شیشه ای مدل Mars M این مدل هود دارای قیمت روز 2,930,000 تومان است.
هود کن شیشه ای مدل Onyx M قیمت روز این مدل هود در بازار 2,930,000 تومان است.
هود کن مشکی مدل 1430 قیمت جدید این هود از برند کن 2,770,000 تومان می باشد.
هود کن شیشه ای مدل Amor قیمت جدید این هود در بازار برابر با 3,290,000 تومان است.
هود کن مشکی مدل Artima 5 قیمت این هود در بهار 1400 برابر با 1,990,000 تومان است.
هود کن مشکی مدل 1450 قیمت جدید این هود در بازار 2,620,000 تومان است.
هود کن مشکی مدل 1440 این مدل هود کن با قیمت روز 2,420,000 تومان در بازار موجود می باشد.
هود کن مشکی مدل 1420 نرخ روز این مدل هود برابر با 2,570,000 تومان می باشد.
هود کن شیشه ای مدل Carina قیمت روز این مدل هود در بازار 3,450,000 تومان می باشد.
هود کن استیل مدل Artima 2 قیمت روز این مدل از هود کن در بازار 2,190,000 تومان می باشد.
هود کن مشکی مدل Artima 4 این مدل هود با قیمت 1,990,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
هود کن شیشه ای مدل onyx – B نرخ روز این هود برابر با 2,750,000 تومان است.
هود کن شیشه ای مدل Atlas قیمت جدید این هود کن در بازار 2,560,000 تومان است.
هود کن شیشه ای مدل Mars این مدل هود با قیمت 2,420,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
هود کن شیشه ای مدل Ariel نرخ روز این مدل هود 3,520,000 تومان می باشد.
هود کن شیشه ای مدل Pardyc Plus قیمت جدید این مدل هود کن در بازار 3,120,000 تومان است.
هود کن شیشه ای مدل onyx – R قیمت روز این مدل هود در بازار 2,870,000 تومان می باشد.
هود کن شیشه ای مدل padna قیمت جدید این هود از برند کن 3,290,000 تومان می باشد.
هود کن زیر کابینتی مدل 2000 قیمت روز این مدل در بازار 1,620,000 تومان است.
هود کن شیشه ای مدل Titan نرخ روز این هود برابر با 3,520,000 تومان است.
هود کن استیل مدل Artima 3 قیمت جدید این هود در بازار برابر با 1,870,000 تومان است.
هود کن استیل شیشه ای مدل 801 قیمت این مدل هود در بازار ایران 2,830,000 تومان می باشد.
هود کن شیشه ای مدل touch این مدل هود با قیمت روز 2,830,000 تومان در بازار موجود می باشد.
هود کن شیشه ای مدل 1510M قیمت روز این هود در بهار 1400 برابر با 3,390,000 تومان است.
هود کن استیل مدل 1430 island قیمت روز این مدل در بازار 4,490,000 تومان می باشد.
هود کن مشکی مدل 1410 حدود قیمت روز این مدل هود 3,400,000 تومان است.
هود کن شیشه ای مدل 1520 این مدل هود با قیمت 3,450,000 تومان به فروش می رسد.
هود کن شیشه ای مدل parmys قیمت جدید این هود کن 2,990,000 تومان است.
هود کن شیشه ای مدل parmys-M قیمت روز این هود 3,120,000 تومان است.
هود کن شیشه ای مدل prestige B قیمت روز این هود کن 4,990,000 تومان در بازار است.
هود کن شیشه ای مدل pransa این مدل هود با قیمت روز 3,980,000 تومان در بازار موجود است.
هود کن شیشه ای مدل parmyda نرخ روز این مدل هود برابر با 3,550,000 تومان در بازار می باشد.
هود کن شیشه ای مدل paniz این هود با قیمت 4,590,000 تومان در بازار موجود می باشد.
هود کن شیشه ای مدل panisa قیمت جدید این مدل هود در بازار 3,980,000 تومان است.
هود کن شیشه ای مدل patra نرخ روز این مدل از هود کن 4,455,000 تومان می باشد.
هود کن شیشه ای مدل 1510 این مدل هود با نرخ روز 3,340,000 تومان به فروش می رسد.
هود کن شیشه ای مدل pardyc حدود قیمت روز این مدل هود در بازار 3,240,000 تومان است.

مزایا و معایب هود کن از نظر مصرف کنندگان این محصول

شاید همه ما تجربه استفاده از نظر مصرف کنندگان قبل از خرید یک محصول را داشته باشیم. اگر قصد بررسی کیفیت هود کن را از این روش دارید ولی کسی از اطرافیان شما تا به حال از این هود خریداری نکرده است، نگران نباشید. چرا که در این قسمت ما به بررسی مزایا و معایب هود کن از نظر مصرف کنندگان پرداخته ایم.

مزایای هود کن از نظر مصرف کنندگان این محصول

از مهم ترین مزایای هود کن از نظر مصرف کنندگان می توان به:

  • قیمت مناسب
  • کیفیت بسیار بالای آن اشاره کرد.
  • این برند محصولات متنوعی دارد که می تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.

معایب هود کن از نظر مصرف کنندگان این محصول

از بارزترین معایب هود کن کم بودن تنوع رنگی آن است.

بررسی کیفیت هود کن از نظر متخصصین آی پی امداد

نظر تعمیرکاران در هنگام خرید هرگونه محصولی بهترین نظر است، چرا که تعمیرکاران در هنگام تعمیر لوازم از جمله هود کن با خرابی ها و اشکالات آن برند آشنا می شوند. بنابراین بررسی کیفیت هود کن از نظر متخصصین آی پی امداد می تواند به شما در خرید هود کن کمک شایانی کند. از نظر متخصصین آی پی امداد هودهای کن بدون شک یکی از بهترین هودهای ایرانی هستند و انتخاب هود کن می تواند یکی از بهترین انتخاب برای خرید شما باشد. چرا که این شرکت دارای محصولات با قیمت مناسب و کیفیت عالی است که اصولا هودهای کن نیز طول عمر فراوانی دارند و کمتر نیاز به تعمیر دارند.

3.4/5 - (7 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • علی مرادعلی 15 بهمن 1402

    سلام اصلا هودکن بدردنمی خوره نه خودش ونه نمایندگیهای که دارن فقط پول میگیرن زیاد بعدکارخوبم تحویل نمی دن من پولم ریختم دور اشتباه کردم اصلا هودکن خریدم

    پاسخ دادن
  • مرتضی بختیاری 08 اردیبهشت 1401

    من هود کن مدل شومینه ای خریدم،یه ماه کار کرد،بعد خوبه خود خراب شد،الان رو دستم مونده،ونمابندگان آن یه سال است منو سرکار گذاشتن

    پاسخ دادن
  • مری حسنی 08 آبان 1400

    سلام،وقت بخیر، من هود کن مدل جاسپر گرفتم از نمایندگی، ولی هود را بد نصب کردن جوری که نمیشه باز کرد و برقش رو هم وصل نکردو خیلی هم آشپزخانه مارو زشت کرده،تازه پول بیشترم گرفتن، زنگ زدم ، پیگیری نکردن و مسئول فنی آن هم خیلی بد صحبت کرد، جوری که داد میزد سرم ، ممنون میشم راهنماییم کنید که چطور ازشون شکایت کنم؟

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد