logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

فلت وایت اسپرسو چیست؟

فلت وایت اسپرسو چیست؟
فلت وایت اسپرسو چیست
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله فلت وایت اسپرسو چیست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

فلت وایت اسپرسو چیست؟ اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که طعم غالب شیر را در قهوه ها می پسندید، ما به شما پیشنهاد می کنیم فلت وایت را امتحان کنید. ممکن است نام فلت وایت را در منوی کافه دیده باشید ولی به دلیل عدم آشنایی با آن از سفارش دادن آن صرف نظر کرده باشید. فلت وایت ها نوشیدنی هایی بر پایه اسپرسو هستند که طعم شیر در آنها غالب تر است. در ادامه به آموزش گام به گام تهیه فلت وایت اسپرسوساز واصول تهیه فلت وایت می پردازیم. اگر شما نیز به دانستن این موضوع علاقه مند هستید، پس در ادامه با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی؛ چنانچه با فلت وایت اسپرسو آشنایی ندارید به شما توصیه می کنیم تا در این مقاله با متخصصین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

فلت وایت اسپرسو چیست؟

در بخش ابتدایی این مقاله پیش از بررسی هر چیز دیگری قصد داریم تا به این مسئله بپردازیم که فلت وایت اسپرسو چیست؟ در صورتی که این موضوع برای شما هم سوال است به شما توصیه می کنیم تا در این بخش با ما همراه باشید.

  • فلت وایت یک نوشیدنی از ترکیب اسپرسو و شیر است که البته اکثرا طعم شیر در آن غالب بوده است.
  • بسیاری از افراد فلت وایت را با لاته اشتباه میگیرند؛ زیرا از نظر ساختاری بسیار شبیه به یکدیگر هستند و اصلی ترین تفاوت این دو در فوم شیر می باشد.
  • در فلت وایت ها ما از فوم شیر استفاده نمی کینم و فلت وایت تنها ترکیب اسپرسو و شیر است، در صورتی که در لاته ما فوم شیر را هم استفاده می کنیم.

مواد لازم برای تهیه فلت وایت اسپرسو

مانند تهیه همه نوشیدنی ها تهیه فلت وایت نیز نیازمند یک سری مواد اولیه است. در ادامه مواد لازم برای روش آماده سازی فلت وایت را برای شما شرح خواهیم داد:

  • یک شات اسپرسو
  • یک فنجان شیر بخار زده شده
  • شکر به دلخواه

تهیه فلت وایت اسپرسو

طرز تهیه فلت وایت در اسپرسوساز چگونه است؟

مانند تهیه تمام مشتقات قهوه ابتدا باید از شات اسپرسو استفاده نماییم پس برای طرز فلت وایت در اسپرسوساز نیزبه ترتیب مراحل زیر را انجام میدهیم:

  • ابتدا اقدام به گرفتن یک شات اسپرسو از دستگاه اسپرسوساز میکنیم.
  • البته اگر شما تمایل به استفاده از شکر دارید در این مرحله اسپرسورا روی شکر داخل فنجان میریزید.
  • سپس شیر را درون دستگاه اسپرسو ریخته و با استفاده از قرار دادن لوله بخار در ظرف شیر به راحتی پس از مدتی شیر فوم گرفته در اختیار خواهیم داشت.
  • در مرحله آخر شیر را بر روی اسپرسو ریخته و نوش جان نمایید.

برای آماده سازی فلت وایت یک شات اسپرسو مناسب است یا دو شات؟

طرز تهیه فلت وایت ها گزینه های بسیاری را در اختیار شما قرار خوهد داد یا به عبارت دیگر این موضوع بستگی به سلیقه شما دارد که برای تهیه آن از یک شات استفاده می کنید یا دوشات. فقط موضوعی که باید در هنگام اضافه کردن شات دوم اسپرسو به آن توجه داشته باشید، تناسب حجم شیر خواهد بود که به نسبت اسپرسو بیشتر شده، حجم شیر شما نیز باید بیشتر گردد.

اصول شات فلت وایت اسپرسو

چه اصولی را برای تهیه فلت وایت باید رعایت کنیم؟

برای داشتن یک فلت وایت با طعمی ایده آل بهتر است اصول تهیه فلت وایت را مد نظر قرار دهید:

  • حجم محتویات فنجان شما بیش از 150 میلی لیتر نباشد.
  • از استفاده لایه ضخیم برای فلت وایت پرهیز نمایید و فقط بخار شیر داشته باشد.
  • مهمترین اصولی که برای تهیه فلت وایت اسپرسو باید رعایت کنید، این است که حجم آن از یک کاپوچینو بزرگ تر و از یک لاته کوچک تر باشد.

نتیجه گیری از طرز تهیه فلت وایت

همانطور که در مقاله فلت وایت اسپرسو چیست، گفته شد، فلت وایت ها نیز نوعی از مشتقات قهوه اسپرسو با اضافه کردن بخار شیر می باشند. البته میزان دقیق اسپرسو بسته به نوع ذائقه و سلیقه هر فرد دارد. ممکن است یک یا دو شات باشد، اما اصول و قاعده کلی در تهیه فلت وایت ها ثابت است به این منظور شما عزیزان با کمک گرفتن از مراحلی که در بالا برای شما توضیح دادیم، به راحتی می توانید اقدام به آماده سازی فلت وایت نمایید. کاربران گرامی؛ درصورت بروز خرابی و هرگونه مشکل در اسپرسوساز خود می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز در آی پی امداد بهره مند شوید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد