logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

علت لرزش اسکوتر برقی

علت لرزش اسکوتر برقی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله علت لرزش اسکوتر برقی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برخی از خانواده‌های ایرانی احساس می‌کنند که بازی با اسکوتر برقی برای فرزندانشان خطرناک است. با وجود تمام چالش‌ها، اگر جوانب احتیاط رعایت شود، هیچ‌گونه خطری کودک را تهدید نمی‌کند.  یکی از این چالش‌ها، لرزش اسکوتر برقی است. ما در این مقاله از وب‌سایت تعمیرات لوازم بازی آی پی امداد دربارۀ علت لرزش اسکوتر برقی خواهیم گفت. اگر برایتان جای سؤال است که علت بالانس نشدن اسکوتر برقی چیست، مطالعه این مطلب را از دست نداده و همراه ما باشید. شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر اسکوتر برقی از خدمات آی پی امداد بهره‌مند شوید. اگر در زمینه لرزش اسکوتر برقی سؤال خاصی دارید، در دیدگاه این مقاله یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد عنوان کنید تا کارشناسان این آی پی امداد شما را راهنمایی کنند.

5 علت لرزش اسکوتر برقی

علت بالانس نشدن اسکوتر برقی به عوامل متعددی بستگی دارد. شناسایی این دلایل به شما عزیزان کمک می‌کند که به‌ صورت دقیق، مشکل لرزش اسکوتر را عیب‌یابی کرده و برای رفع آن اقدام کنید. موارد زیر 5 علت لرزش اسکوتر برقی کودک محسوب می‌شوند:

  1. سبک بودن وزن کودک
  2. درست شارژ نشدن اسکوتر برقی
  3. خرابی باتری اسکوتر برقی
  4. استفاده نادرست از اسکوتر برقی
  5. وجود مشکلات فنی در اسکوتر

5 علت لرزش اسکوتر برقی

چرا اسکوتر برقی می لرزد؟

در ادامه هر یک از دلایل عنوان شده را به‌صورت جزئی و دقیق بررسی کرده و راهکارهایی برای رفع آنها ارائه می‌دهیم.

  1. سبک بودن وزن کودک

جالب است بدانید که استفاده از اسکوتر برقی برای کودکان محدودیت سنی ندارد، بلکه برای بازی با آن باید نسبت به محدودیت وزنی توجه داشت. اگر کودک شما کمتر از 30 کیلوگرم وزن دارد، بازی با اسکوتر را توصیه نمی‌کنیم. علت بالانس نشدن اسکوتر برقی ممکن است وزن کم فرزند شما باشد. این مشکل در اسکوترهای قدیمی وجود داشته و در مدل‌های امروزی کمتر شاهد محدودیت وزنی هستیم. البته باید بگوییم که استفاده از اسکوتر برقی برای افرادی که بیشتر از 80 کیلوگرم وزن دارند نیز لرزش‌هایی را به همراه دارد.

سبک بودن وزن کودک

راه‌حل:

  • بهترین راه‌حلی که برای رفع مشکل لرزش اسکوتر برقی می‌توان ارائه داد، انتخاب اسکوتری ارگونومی و استاندارد و متناسب با وزن و قد کودکان است.
  • اگر از نظر وزن و قد کودک، اسکوتر سازگاری لازم را داشته باشد، مشکل لرزش دلیل دیگری دارد.
  1. درست شارژ نشدن اسکوتر برقی

اگر اسکوتر برقی به اندازه کافی شارژ نشده باشد، به محض ایستادن روی آن و روشن کردن آن، احساس لرزش می‌کنید. درست مثل بدن انسان که وقتی انرژی کافی ندارد، انجام حرکاتی که نیازمند قدرت بدنی بالاست، دشوار می‌شود. از جمله رایج‌ترین علت‌های لرزش اسکوتر برقی می‌توان به نداشتن شارژ یا حتی ولتاژ پایین اشاره کرد. در واقع اسکوتر برقی در این شرایط تحت فشار بوده و نمی‌تواند انرژی مورد نیاز برای حرکت را تأمین کند و در نتیجه احساس لرزش می‌کنید.

درست شارژ نشدن اسکوتر برقی

راه‌حل:

  • همواره در صورت تمام شدن شارژ باتری اسکوتر برقی، برای شارژ مجدد آن اقدام کنید.
  • بهتر است از شارژر اورجینال و باکیفیت استفاده شود. چنانچه مشکل و علت بالانس نشدن اسکوتر برقی نبودن شارژ کافی نبود، حتماً از یک تعمیرکار متخصص برای عیب‌یابی مشکل اسکوتر برقی کمک بگیرید.
  1. خرابی باتری اسکوتر برقی

باتری اسکوتر جزء اصلی‌ترین قسمت‌های این وسیله بازی محسوب می‌شود و خرابی باتری آن بر عملکرد بازی اثر منفی گذاشته و منجر به لرزش می‌شود. خرابی باتری اسکوتر برقی دلایل متعددی داشته و در این راستا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمام شدن عمر باتری
  • خرابی سوکت شارژ اسکوتر
  • خرابی آداپتور شارژر
  • ایراد در مدار شارژ

خرابی باتری اسکوتر برقی

راه‌حل:

  • در وهله اول عیب‌یابی این مسئله که علت بالانس نشدن اسکوتر برقی چیست، حائز اهمیت است. توصیه می‌کنیم عیب‌یابی را به تعمیرکاران متخصص بسپارید تا به‌صورت دقیق مشکل را شناسایی کرده و برای بهبود عملکرد اسکوتر تعمیرات لازم را اجرا کنند.
  1. استفاده نادرست از اسکوتر برقی

آیا فرزند شما طریقه صحیح استفاده از اسکوتر برقی را می‌داند؟ معمولاً مشکل لرزش پاها به روی اسکوتر برقی جدی نبوده و به روزهای اولی که این اسباب بازی را برای کودک می‌خرند، خلاصه می‌شود. پس از مدتی کودک شیوه صحیح ایستادن روی اسکوتر را یاد گرفته و این مشکل خود به خود رفع می‌شود. برای اینکه تعادل شخص روی اسکوتر برقی حفظ شود، درست ایستادن روی آن ضرورت دارد. در نتیجه باید به درستی پاها را روی پدال قرار دهید.

راه‌حل:

  • قبل از اینکه فرزند خود را به بازی با اسکوتر برقی تشویق کنید، حتماً دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرده و لوازم ایمنی مورد نیاز بازی را تهیه کنید. به این طریق کودک شما می‌تواند تعادل خود را روی پدال‌ها حفظ کرده و دچار لرزش نمی‌شود.
  1. وجود مشکلات فنی در اسکوتر

اگر دلیل لرزش اسکوتر برقی 4 مورد قبل نبود، حتماً دچار مشکل فنی شده و در این زمینه حتماً باید از افراد متخصص کمک گرفت. ممکن است مشکل از موتور، باتری، سیستم الکتریکی، برد و سایر قطعات اسکوتر برقی باشد. البته در برخی مواقع نیز قدرت دستگاه به مرور زمان کاهش یافته و مشکلاتی مانند لرزش را به همراه دارد.

راه‌حل:

  • در شرایط مشابه تشخیص دقیق علت بالانس نشدن اسکوتر برقی ضرورت دارد. توصیه ما برای شما کمک گرفتن از مهارت متخصصین آی پی امداد است. در اکثر مواقع این قبیل مشکلات با تعمیرات جزئی یا تعویض برخی از قطعات اسکوتر برقی حل می‌شوند.

برای تعمیر مشکل لرزش اسکوتر برقی با کجا تماس بگیریم؟

در این مطلب از وب‌سایت آی پی امداد علت لرزش اسکوتر برقی را مورد بررسی قرار دادیم. چنانچه کودک شما نیز در زمان استفاده از اسکوتر احساس لرزش می‌کند، توصیه می‌کنیم برای رفع این مشکل اقدام کنید. اگر ترفندهای گفته شده برای بالانس شدن اسکوتر برقی جواب نداد، حتماً از افراد متخصص و حرفه‌ای کمک بگیرید. پیشنهاد ما برای شما عزیزان استفاده از خدمات منحصربه‌فرد و مهارت متخصصین آی پی امداد است. به این منظور می‌توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس گرفته و درخواست تعمیرکار خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است که علاوه بر تماس تلفنی با مراجعه به قسمت ثبت‌نام سایت آی پی امداد نیز می‌توانید درخواست تعمیرکار را ثبت کرده و اسکوتر برقی فرزند خود را با اطمینان کامل تعمیر کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد