logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی

راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی
راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

حتما هنگام خرید و یا رفتن به یک فروشگاه نام وسایل خانگی هیتاچی را شنیده اید، هیتاچی یک شرکت بزرگ و قدرتمند در چین و چند ملیتی است که چندین سال است اقدام به تولید لوازم خانگی نموده است. ممکن است شما نیز به تازگی اقدام به خرید یک یخچال هیتاچی نموده باشید که برای شروع استفاده از آن نیازمند یک راهنمای کامل و جامع هستید. بدین منظور در ادامه برای شما راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی را توضیح خواهیم داد.

کاربران گرامی؛ چنانچه به هر دلیل قادر به استفاده از دفترچه راهنمای یخچال هیتاچی نیستید، توصیه می کنیم به کمک تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد از راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی استفاده کنید.

نحوه راه اندازی و نصب یخچال هیتاچی انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال هیتاچی نحوه تراز نمودن یخچال هیتاچی در راهنمای آن معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال هیتاچی طریقه تنظیم درجه دمای یخچال هیتاچی انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال هیتاچی در زمستان و تابستان نحوه نگهداری از یخچال هیتاچی به هنگام سفر نحوه جابه جایی یخچال هیتاچی در هنگام اثاث کشی نحوه تمیز کردن یخچال هیتاچی نحوه تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) یخچال هیتاچی نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال هیتاچی نحوه خوشبو کردن یخچال هیتاچی زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال هیتاچی نحوه استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید هیتاچی نحوه تعویض فیلتر یخچال هیتاچی نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال هیتاچی نحوه تعویض لامپ یخچال هیتاچی طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال هیتاچی راه های افزایش عمر مفید یخچال هیتاچی بررسی راهنمای استفاده از یخچال هیتاچی به طور کلی

نحوه راه اندازی و نصب یخچال هیتاچی

پس از قرار دادن یخچال خود در مکان مناسب، نوبت به این موضوع می رسد که آن را برای راه اندازی و نصب آماده نمایید. به این منظور می توانید مطابق مراحلی که در مقاله نحوه راه اندازی و نصب یخچال هیتاچی درادامه برای شما آورده ایم، اقدام نمایید:

  • در دفترچه راهنمای یخچال هیتاچی بعد از قرار دادن یخچال در مکان مناسب و تراز کردن آن نوبت به راه اندازی یخچال شما می رسد.
  • به این منظور شما باید کلیه پلاستیک های وصل شده به دستگاه خود را از آن جدا نمایید.
  • پس از قرار دادن طبقات و کشوهای یخچال خود اقدام به قرار دادن طبقات درب آن کنید.
  • پس از انجام این مرحله شما باید شیر آب ورودی برای آبسرد یخچال هیتاچی خود را وصل کنید.
  • دمای مناسب یخچال خود را انتخاب نموده و بعد از آن یخچال را به برق متصل نمایید.

انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال هیتاچی

بعد از خرید یک یخچال و انتقال آن به محل، باید مکان دقیق قرارگیری آن را مشخص کنید؛ زیرا با قرار دادن یخچال در یک مکان نامناسب می توانید از عمر مفید آن بکاهید و باعث کاهش کارایی آن شوید. به این منظور برای انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال هیتاچی می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • برای قرار دادن یخچال هیتاچی خود با توجه به توضیحات راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی این نکته را در نظر داشته باشید که سطح زیر یخچال شما باید حتما صاف باشد و در صورت وجود پستی و بلندی شما باید یه کمک یک شی این فضا را یکدست و یکپارچه نمایید و پس از آن یخچال را بر روی آن قرار دهید.
  • در نظر داشته باشید کارکرد یخچال بر اساس یک ماده سرمازا صورت می گیرد، به همین دلیل از مجاورت آن با اجاق گاز، سماور و دیگر اشیای گرمازا خودداری نمایید.
  • سعی کنید یخچال هیتاچی شما در مجاورت باد کولر و یا تابش مستقیم نور خورشید قرار نداشته باشد.
  • طبق راهنمای نصب یخچال فریزر هیتاچی از دیوار و سایر اشیاء نزدیک به آن باید تقریبا 30 سانتی متر باشد.
  • از قرار دادن اشیاء در بالای مکان یخچال خود خودداری نمایید.

نحوه تراز نمودن یخچال هیتاچی در راهنمای فارسی

یکی از نکات مهم در نحوه نگهداری و به منظور سالم ماندن یخچال ها، تراز کردن آنها به طور صحیح می باشد که برای اطلاع از نحوه درست آن می توانید از دفترچه راهنمای یخچال هیتاچی استفاده نمایید. همچنین به منظور یادگیری این نکات، برای شما عزیزان چند نمونه از آنها را در ادامه آورده ایم:

  • اولین نکته ای که باید برای نحوه تراز نمودن یخچال هیتاچی مورد توجه قرار دهید، این موضوع است که درست و یا غلط انجام دادن این کار را می توانید از روی حرکات درب یخچال خود متوجه شوید.
  • زمانی که شما به کمک پیچ های موجود در قسمت جلویی یخچال خود اقدام به تراز یخچال می نمایید، درب یخچال شما پس از باز شدن در همان محلی که رهایش می کنید مانده و دیگر هیچگونه حرکتی نخواهد داشت.
  • در برخی از مدل های یخچال هیتاچی که پیچ ها جلوی دستگاه قرار ندارند، می توانید از پایه های تنظیم استفاده نمایید.
  • به این منظور قسمت جلویی یخچال را کمی بلند کرده و پایه ها را در زیر آن قرار می دهید و پس از آن اقدام به گذاشتن پایه های عقبی می کنید.

معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال هیتاچی

دکمه ها و کلیدهای موجود بر روی درب یخچال به منظور اعمال تنظیمات مورد نظر ما بر روی آن قرار دارند. البته در مدل های مختلف یخچال ممکن است شکل و محل این دکمه و کلیدها متغیر باشد. شما می توانید محل دقیق دکمه های یخچال خود را از تصاویر راهنمای فارسی یخچال هیتاچی خود ببینید. همچنین در ادامه برای شما عزیزان به منظور آشنایی بیشتر به معرفی دکمه ها و کلیدهای موجود روی یخچال هیتاچی پرداخته ایم:

دکمه های یخچال هیتاچی معنای دکمه های یخچال
select شروع اعمال تغییرات
temp control دسترسی به صفحه تغییر دمای یخچال و فریزر
up/down افزایش و کاهش دمای یخچال و فریزر
quick freeze سیستم یخ زدن سریع
alarm هشدار درب یخچال
mute حالت سکوت هشدار

چگونه اقدام به تنظیم درجه دمای یخچال هیتاچی نماییم؟

از کلید up/down مربوط به freeze در پنل نمایشگر یخچال هیتاچی برای تنظیم دمای داخلی فریزر استفاده نمایید. با فشار دادن این دکمه امکان تغییر دمای فریزر را خواهید داشت که بهتر است دمای فریزر را روی 18- قرار دهید. کلید down/up مربوط به fridge نیز بر روی نمایشگر مدل های مختلف یخچال های هیتاچی تعبیه شده است که این کلید برای تنظیم دمای کابین یخچال کاربرد دارد. از این رو با فشار دادن این دکمه می توانید دمای محفظه یخچال را تغییر دهید که دمای مناسب برای این قسمت یخچال حدود 4+ درجه است.

انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال هیتاچی در زمستان و تابستان

تعیین درجه دمای مناسب برای یخچال ها باعث ایجاد تازگی و فاسد نشدن در مواد غذایی می گردد. بدین منظور قصد داریم انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال هیتاچی در فصل زمستان و تابستان را برای شما عزیزان آموزش دهیم:

  • اهمیت تنظیم درجه حرارت را در قسمت های مختلف ایجاد مشکل در یخچال هیتاچی و در راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی مشاهده می کنید.
  • به این منظور و برای این تنظیمات باید دمای تنظیم شده برای فصل تابستان در یخچال هیتاچی روی 4 باشد و این میزان برای فریزر یخچال هیتاچی بهتر است منفی 19 درجه سانتی گراد باشد.
  • میزان این دما در فصل زمستان بهتر است روی 3 بوده و برای فریزر یخچال هیتاچی نیز روی منفی 16 تنظیم گردد.

چگونه پیش از رفتن به سفر از یخچال هیتاچی نگهداری کنیم؟

پیش از رفتن به سفر تمامی نکات مهم در مورد نگهداری یخچال هیتاچی را مدنظر قرار دهید تا دچار مشکلاتی در زمینه ایرادات یخچال خود نشوید:

  • در صورت سفر طولانی مدت بهتر است به طور کامل یخچال خود را از برق بکشید.
  • ابتدا اقدام به خالی کردن تمام مواد غذایی درون یخچال خود نمایید.
  • آب قسمت آبسردکن یخچال خود را خالی کنید.
  • تمام قسمت های یخچال خود را مورد بررسی قرار دهید.
  • در صورت مشاهده برفک و یا یخ زدگی به کمک یه سشوار آنها را آب نمایید.

نحوه جابه جایی یخچال هیتاچی در هنگام اثاث کشی

یکی از قسمت هایی که در راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی مورد توجه قرار گرفته است، چگونگی حمل این دستگاه است که در ادامه اصول این کار را برای شما آورده ایم:

  • بهتر است در خواندن این قسمت در مورد نحوه جا به جایی یخچال هیتاچی در هنگام اثاث کشی این نکته را به خاطر داشته باشید که در صورت وارد شدن آسیب به یخچال شما ممکن است متحمل پرداخت هزینه های زیادی شوید. برای حمل و نقل یخچال هیتاچی خود در هنگام اثاث کشی بهتر است تمامی مواد غذایی دورن آن را بیرون بیاورید.
  • همچنین بهتر است طبقات فضای داخلی یخچال را نیز بیرون آورید.
  • پس از آن دور یخچال خود را به منظور باز نشدن ناگهانی درب در هنگام جا به جایی با یک طناب و یا پلاستیک حباب دار بپوشانید.
  • پس از آن می توانید در زوایای یخچال خود برای جلوگیری از ضربه از یونولیت استفاده نمایید.
  • همچنین برای جا به جا یا جلوگیری از خالی شدن گاز یخچال بهتر است آن را به صورت عمودی جا به جا کنید.

نحوه تمیز کردن یخچال هیتاچی

تميز كردن يخچال و فريزر یکی از نکات مهمی است که با سلامت ما ارتباط مستقیم داشته و همواره در قسمت های مختلف راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی به آن اشاره شده است. همچنین به دلیل سروکار داشتن این دستگاه با مواد غذایی باید به نظافت آن نهایت دقت را داشته باشید. برای آگاهی از نحوه تمیز کردن یخچال هیتاچی می توانید مطابق مراحل زیر اقدام نمایید:

  • در اولین قدم برای بیرون آوردن مواد غذایی از درون یخچال خود اقدام نمایید.
  • پس از آن می توانید یخچال خود را از برق بکشید.
  • برای تمیز کردن طبقات یخچال هیتاچی خود می توانید آنها را بیرون آورده و یا در همان محل خودشان به کمک یک دستمال نرم و یک مایع پاک کننده سطوح آنها را تمیز نمایید.
  • برای تمیز کردن بدنه یخچالتان نیز بهتر است از یک دستمال نرم به همراه محلول جوش شیرین و آب ولرم استفاد نمایید.
  • در صورت جدا شدن آبسردکن یخچال هیتاچی خود، آن را چندین مرتبه از آب پر و خالی کنید.
  • همچنین بهتر است به صورت ماهیانه یخچال خود را از محل خود جلو کشیده و اقدام به تمیز کردن زیر آن نمایید.

نحوه تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) یخچال هیتاچی

حتما در قسمت پشتی یخچال خود لوله های شبکه ای مشکی رنگی را دیده اید، اما به دلیل تخصصی بودن قطعات پشتی یخچال شاید به این نکته فکر نکرده باشید که تمیز کردن این قسمت چه تاثیری بر کارکرد یخچال شما خواهد داشت. این لوله ها کندانسور یخچال هستند و ممکن است با وضعیتی مواجه شده باشید که در صورت تمیز نکردن و عدم شستن پشت یخچال، این لوله ها نتوانند به درستی عمل ایجاد سرما را در یخچال ایجاد نمایند و سرمای داخل یخچال شما کاهش پیدا کند. برای نحوه تمیز کردن پشت یخچال هیتاچی می توانید مطابق با مراحل زیر پیش بروید:

  • برای از بین بردن گرد و خاک لوله های شبکه ای پشت دستگاه که می توانید مکان دقیق آن را در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی ببینید، باید یخچال را کمی جلو کشیده و تمام قسمت های بین آن را به وسیله یک کاردک نرم که ایجاد خط و خش نیز ننماید، پاک کنید.
  • پس از آن می توانید به کمک سری نازک جاروبرقی خود اقدام به جمع آوری ذرات باقی مانده گرد و خاک در اطراف این لوله ها نمایید تا از کاهش برودت یخچال خود جلوگیری کرده باشید.

نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال هیتاچی

در قسمت پشتی و عقبی یخچال ها شما محفظه ای را مشاهده می کنید که این سوراخ درین یا فاضلاب یخچال شما است که آن را هم در یخچال و هم در فریزر مشاهده می کنید. در واقع طبق توضیحات راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی این ناودان ها یا فاضلاب ها محلی برای خارج شدن آب ناشی از عمل دیفراست یخچال هستند که شاید در این مرحله این سوال برای شما پیش آید که عمل دیفراست چیست؟ دیفراست به عمل برفک زدایی یخچال گفته می شود که پس از آن برفک های آب شده و برخی ذرات مواد غذایی از آن خارج می شوند، اما گاهی به دلیل گرفتگی و چسبندگی درون این درین ها شاهد گرفتگی و ایجاد برفک در یخچال خود هستید. به منظور جلوگیری از این موارد در ادامه به آموزش نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال هیتاچی می پردازیم:

  • برای انجام این کار ابتدا باید با یک وسیله انعطاف پذیر مثل یک سیخ باریک اقدام به باز کردن این راه برای عبور آب نمایید.
  • دقت داشته باشید که جسم شما باید تا انتها این مسیر را باز نماید.
  • پس از آن یک قیف در سر این ناودان قرار داده و با ریختن آب جوش باعث از بین رفتن چربی ها و مواد چسبیده به این مسیر می شوید تا بعد از عمل دیفراست مشکلی برای یخچال هیتاچی شما پیش نیاید.

نحوه خوشبو کردن یخچال هیتاچی به چه صورت است؟

برای خوشبو کردن یخچال هیتاچی و گرفتن بوی بد یخچال می توان راه های مختلفی را استفاده نمود:

  • یکی از روش های مناسب برای خوشبو کردن فضای یخچال استفاده از وانیل است.
  • با استفاده وانیل به عنوان یک ماده معطر، یخچال شما رایحه ی مطلوبی پیدا خواهد کرد.
  • ذغال نیز از جمله مواد موثر برای ایجاد بوی مطلوب درون یخچال و از بین بردن بوهای بد است.
  •  سرکه نیز می ‎تواند بوهای مطبوع درون یخچال شما ایجاد نماید.

چه مدت می توان مواد غذایی را در یخچال هیتاچی نگهداری کرد؟

مدت زمان لازم برای نگهداری از انواع مواد غذایی در یخچال هیتاچی مطابق با جدول زیر می باشد:

مواد غذایی روز
شیر تازه 5 تا 7 روز
کاهو 1 هفته
رب گوجه فرنگی کنسرو 2 سال
ترشیجات و شورجات 5/1 تا 2 سال
سبزی خام بسته بندی 3-5 روز
عسل 2 تا 3 سال
شکلات 1 سال
گوشت پخته 1 تا 2 روز
گوشت گوسفندی کباب شده 3 تا 5 روز
گیلاس 2 تا 3 روز
مرکبات 2 هفته
خربزه، هندوانه، طالبی 1 هفته
گل کلم 1 هفته

برای راه اندازی یخساز یخچال ساید هیتاچی چه کنیم؟

برای راه اندازی یخساز یخچال هیتاچی باید ابتدا شیر آب ورودی دستگاه را متصل نمایید. سپس می توانید با توجه به مدل یخچال و دکمه فعالسازی یخساز یخچال خود اقدام به راه اندازی آن نمایید. این فعالسازی می تواند به وسیله یک اهرم و یا به کمک یک دکمه on باشد که این با توجه به مدل یخچال ممکن است متفاوت باشد. همچنین در صورت نیاز به غیرفعالسازی این سیستم می توانید از دکمه off استفاده کنید.

فیلتر یخچال هیتاچی چگونه قابل تعویض است؟

نحوه تعویض و نصب فیلتر آب یخچال هیتاچی به صورت زیر یمب اشد:

  1. ابتدا جریان آب را قطع کنید.
  2. محل قرارگیری فیلتر یخچال در دستگاه را پیدا کنید.
  3. در برخی مدل ها این مکان در زیر سقف یخچال قرار دارد. پوشش محافظ را به سمت پایین باز کنید.
  4. فیلتر را پایین بیاورید و بدون چرخش به سمت بیرون بکشید.
  5. برای نصب فیلتر جدید، مجددا بدون چرخش فیلتر را تنها به داخل فشار دهید. اکنون فیلتر را بالا ببرید و جریان آب را برقرار کنید.
  6. در برخی مدل های ساید، فیلتر در پشت طبقه اول در داخل درب یخچال قرار دارد. طبقه را بردارید.
  7. کمی فیلتر را به بیرون هل دهید و سپس برای تعویض آن فیلتر یخچال را به صورت ساعتگرد بچرخانید.
  8. سپس فیلتر جدید را در سری قرار دهید و ساعتگرد بچرخانید.
  9. مجددا فیلتر را به داخل درب بکشید و طبقه را در جای خود قرار دهید.

نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال هیتاچی

گاهی ما شاهد کارکرد نادرست قسمت آبسردکن یخچال خود هستیم، اما همیشه در اولین قدم احتیاج به تعویض فیلتر یخچال ساید وجود ندارد و راهکار دفترچه راهنمای فارسی یخچال هیتاچی در این شرایط ریست کردن فیلتر یخچال می باشد که در ادامه توضیحات بیشتری را در این خصوص به شما می دهیم:

  • برای ریست کردن فیلتر آب یخچال هیتاچی در ابتدا باید از روی دکمه های این یخچال دکمه select را انتخاب کنید.
  • پس از آن وارد گزینه های home شده و پس از فشردن دکمه water اقدام به نگه داشتن دکمه reset برای 5 ثانیه نمایید

نحوه تعویض لامپ یخچال هیتاچی

لامپ های موجود در یخچال های هیتاجی همگی از نوع ال ای دی هستند که برای پیدا کردن مکان آنها در دیوار پشتی یخچال می توانید از تصویر آن در دفترچه راهنمای فارسی یخچال هیتاچی استفاده نمایید. در ادامه مراحل این کار را برای شما آورده ایم:

  • برای تعویض لامپ یخچال هیتاچی در ابتدا برق دستگاه را به منظور جلوگیری از برق گرفتگی قطع نمایید.
  • پس از آن بعد از باز کردن روکش محافظت از لامپ می توانید اقدام به تعویض لامپ معیوب با لامپ سالم نمایید.

طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال ساید بای ساید هیتاچی

در اکثر مدل های یخچال هیتاچی صفحه نمایش را به صورت یک صفحه مشکی با دکمه هایی که در این صفحه به رنگ آبی روشن می شوند، مشاهده می کنید. در صورت خاموش بودن این دکمه ها می توانید مکان آن را از روی راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی پیدا کنید. در ادامه به منظور اطلاع از کارکرد این دکمه ها برای شما طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی یخچال ساید بای ساید هیتاچی را توضیح خواهیم داد:

  • شما می توانید کلیه تنظیماتی را که بر روی یخچال خود انجام داده اید، در این صفحه مشاهده نمایید.
  • همچنین وجود اشکال و ایراد در کارکرد یخچال ها معمولا به شکل کدهای ارور بر روی این صفحه نمایش داده می شوند.

راه های افزایش عمر مفید یخچال هیتاچی

یخچال های هیتاچی نیز مانند سایر مدل های انواع یخچال ها در صورت استفاده درست میتوانند به صورت سال های طولانی برای ما کار کنند. در ادامه به بررسی راه های افزایش طول عمر یخچال هیتاچی میپردازیم:

  • محل قرار گیری یخچال و دور بودن آن از سایر وسایل گرم در آشپزخانه میتواند در بهبود کارایی و افزایش طول عمر یخچال هیتاچی تاثیرگذار باشد.
  • به صورت دوره ای اقدام به سرویس اجزای مختلف یخچال خود نمایید.
  • در صورت مشاهده هرگونه تغییر در دمای غیر عادی یخچال و عملکرد دستگاه در اسرع وقت برای برطرف کردن آن اقدام نمایید.

بررسی راهنمای استفاده از یخچال هیتاچی به طور کلی

دفترچه های راهنمای یک محصول خانگی به این منظور طراحی و در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرند که مصرف کنندگان بتوانند برای تمام مراحل و قطعات یخچال خود از روی اصول این کار را انجام داده و از یخچال خود حداکثر رضایت را داشته باشند. به این منظور و برای به دست آوردن حداکثر رضایت از یخچال هیتاچی خود می توانید از راهنمای فارسی استفاده از یخچال هیتاچی که برای شما ارائه کرده ایم، استفاده نمایید.

3.4/5 - (16 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

58 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محسن 15 فروردین 1403

    سلام قربان ببخشید یخچال فریزر هیتاچی دارم آب سرد کنش کار نمیکنه اشکال از کجاست

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 فروردین 1403

      درود، این مشکل می تواند مربوط به خرابی شیر برقی آبسردکن باشد.

      پاسخ دادن
  • فاطمه 09 اسفند 1402

    سلام یخچال هیتاچی بالا فریزر پایین یخچال، رو شستم بعد دوسه روز زدم به برق چن بار صدای بلند داد و لامپای داخلی کم نور شدن از برق کشیدم، مشکل از چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 اسفند 1402

      درود، در بخش داخلی دستگاه اتصالی ایجاد شده است که باید توسط تکنسین متخصص بررسی و رفع شود.

      پاسخ دادن
    • فاطمه 15 فروردین 1403

      سلام یخچال هیتاچی داریم که دما در فریز و پایین یخچال سرد نمیشه .موتور کار میکنه میشه لطف کنید و بگید دلیلش چی میتونه باشه

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 15 فروردین 1403

        درود، احتمالا یخچال نشت گاز داشته و نیاز به شارژ گاز دارد. همچنین باید عملکرد کمپرسور نیز بررسی شود.

        پاسخ دادن
  • اسما احتشامی 01 اسفند 1402

    سلام وقت بخیر یخچال هیتاچی درب بالا فریزر و درب پایین یخچال دارم که حواسم نبود نمیدونم چجوری قفل شده و علامت قفل قرمز نشون میده و نمیدونم چجوری باید قفل رو باز کنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 اسفند 1402

      درود، دکمه child lock یا Lock را سه الی شش ثانیه نگه دارید. یا یکبار دستگاه را از برق کشیده و پس از چند دقیقه مجددا وصل کنید.

      پاسخ دادن
1 2
اینستاگرام آی پی امداد