logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال پروفایل

تعمیر یخساز یخچال پروفایل
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال پروفایل به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مشکلات رایج که ممکن است بسیاری از افراد با آن مواجه شوند، بروز خرابی در یخساز است و نیاز به تعمیر یخساز یخچال پروفایل می باشد. تعمیرات یخساز پروفایل یکی از مهمترین مسائلی است که می تواند به شما کمک کند که به راحتی در منزل خود اقدام به رفع ایرادات یخساز نمایید. در این مقاله از آی پی امداد قصد داریم به آموزش راه اندازی و ریست یخساز پروفایل برای شما مطالبی را بیان کنیم تا بدانید چگونه مشکلات یخساز یخچال خود را در منزل برطرف کنید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز پروفایل می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید پروفایل در تهران

در صورتی که شما نیز با مشکلاتی در یخساز یخچال پروفایل خود مواجه شده اید، می توانید برای رفع آن از نمایندگی مجاز آی پی امداد کمک بگیرید:

  1. شما می توانید با نزدیک ترین شعبه از تعمیرگاه یخچال پروفایل در آی پی امداد تماس گرفته و یا اینکه درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
  2. پس از ثبت درخواست شما تکنسین متخصص مجموعه در سریع ترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر می شود.
  3. پس از بررسی و عیب یابی یخساز پروفایل، تعمیرکار متخصص کار تعمیرات را آغاز می نماید.
  4. همچنین شما فاکتور و ضمانت نامه معتبر جهت تعمیرات یخساز ارائه می شود.

تعمیر یخساز یخچال پروفایل در محل

تعمیرات یخساز یخچال پروفایل در محل مورد نظر مشتریان یکی از خدماتی است که می تواند هزینه های ایاب و ذهاب به تعمیرگاه را کاهش دهد. همچنین موجب صرفه جویی در وقت و زمان افراد نیز گردد. از این رو در صورتی که شما نیز با مشکل خرابی و یا کار نکردن یخساز مدل های مختلف یخچال پروفایلی خود مواجه شده اید، می توانید با تعمیرگاه مجاز و مرکزی آی پی امداد برای رفع مشکل دستگاه خود تماس بگیرید. مجموعه آی پی امداد در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکاران و تکنسین های خود را به محل مورد نظر مشتری اعزام می کند و تکنسین سریعا دستگاه شما را عیب یابی و رفع عیب می نماید.

نحوه راه اندازی یخساز یخچال پروفایل چگونه است؟

برای اینکه بتوانید یخساز یخچال پروفایل خود را فعال نمایید، راه حلی وجود دارد که در اکثر مدل های این یخچال ها به صورت مشابه می باشد. در برخی از مدل ها بر روی نمایشگر روی درب یخچال ساید پروفایل دکمه های ice on / ice off قرار داده شده است که با لمس این دکمه ها می توانید یخساز یخچال پروفایل خود را روشن یا خاموش کنید. در برخی دیگر از مدل ها نیز شاسی روشن و خاموش کردن یخساز پروفایل تعبیه شده است.

راه اندازی یخساز یخچال پروفایل

چگونه یخساز یخچال پروفایل را خاموش کنیم؟

در برخی مواقع به مدت طولانی از یخساز یخچال ساید پروفایل استفاده نمی شود. جهت جلوگیری از به هم چسبیدن یخ ها و خرابی یخساز بهتر است اقدام به غیرفعال سازی و خاموش کردن یخساز کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی نمایشگر یخچال پروفایل کلید ice on/off تعبیه شده است که با فشار دادن آن علامت ice off که به معنای خاموش شدن یخساز است.

نحوه ریست کردن یخساز ساید پروفایل چگونه است؟

ریست کردن یخساز یخچال پروفایل را می توانید خودتان به راحتی انجام دهید. برای انجام این کار مطابق با مراحل زیر عمل کنید:

  • ابتدا در زمان روشن بودن یخچال، درب فریزر را باز کنید.
  • سپس محفظه درب یخساز یخچال پروفایل را باز کنید.
  • پس از آن دکمه قرمز رنگ ریست را فشار دهید و پس از چند ثانیه آن را رها کنید.

ریست کردن یخساز ساید پروفایل

آموزش تعمیرات یخساز یخچال پروفایل با تعمیرکار آی پی امداد

آموزش تعمیرات یخساز یخچال پروفایل یکی از مواردی است که می تواند به شما کمک کند تا ایرادات کوچک و ناچیز یخساز را خودتان در منزل رفع کنید. همچنین نیازی به کمک گرفتن از تعمیرکار در این زمینه نداشته باشید. همچنین اطلاع پیدا کردن از دلیل خرابی و بروز ایراد در یخساز یخچال پروفایل می تواند دانش شما را در زمینه علت این مشکل افزایش دهد. از این رو با تعمیرکار متخصص آی پی امداد در ادامه این مطلب جهت عیب یابی و بررسی ایرادات رایج یخساز یخچال  پروفایل همراه باشید.

علت یخ نساختن یخساز یخچال پروفایل چیست؟

در برخی مواقع ممکن است کارکرد یخساز پروفایل عادی باشد، اما شروع به ساخت یخ نکند. در این شرایط برای عیب یابی یخساز یخچال پروفایل به بررسی نکات زیر بپردازید:

  • ممکن است فیلتر آب مسدود شده و نیاز به تعویض داشته باشد.
  • در صورتی که فشار آب ورودی یخچال پایین باشد، یخساز قادر به تولید و ساخت یخ نخواهد بود.
  • کم بودن گاز یخچال نیز می تواند موجب کاهش سرما و در نتیجه یخ نساختن یخساز شود.
  • در برخی از موارد خاموش بودن یخساز نیز می تواند از یخ ساختن این بخش جلوگیری کند.

چرا یخ از یخساز پروفایل خارج نمی شود؟

یکی دیگر از انواع مشکلاتی که ممکن است شما نیز با آن مواجه شده باشید، خارج نشدن یخ از یخساز پروفایل است که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد:

  • در صورتی که یخ ها به هر دلیلی به یکدیگر جسبیده باشند، یخ از یخساز بیرون نمی آید.
  • ممکن است بازوهای انتقال دهنده یخ ها خراب شده یا گیر کرده باشد که نیاز به بررسی دارد.
  • بیش از اندازه پر بودن محفظه یخساز نیز دلیلی دیگر بر عدم خروج یخ از آن است که باید تخلیه گردد.
  • بروز خرابی در مدول یخساز از دیگر مواردی است که باید به دقت بررسی شود.

علت به هم چسبیده شدن یخ ها در یخساز پروفایل چیست؟

به طور کلی عوامل متعددی می تواند در به هم چسبیدن یخ ها و فشرده شدن آنها تاثیرگذار واقع شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

  • در صورتی که به مدت زیاد از یخساز استفاده شده و پر شود، یخ ها به هم می چسبند و ممکن است بیرون نیایند.
  • بهتر است زمانی که نیازی به تولید یخ ندارید، اقدام به خاموش کردن یخساز ساید پروفایل خود کنید.
  • غیرفعال شدن بازوی کنترل یخساز از دیگر مواردی است که در صورت گیر کردن، توقف فرآیند یخسازی را با مشکل مواجه می کند و یخ ها به هم چسبیده می شوند.
  • در صورتی که سرمای کافی در یخساز جهت تولید یخ وجود نداشته باشد، یخ ها کمی آب شده و به یکدیگر خواهند چسبید.

سنسور یخساز ساید بای ساید پروفایل کجاست؟

ممکن است برای شما نیز این پرسش ایجاد شود که سنسور یخساز ساید بای ساید پروفایل در کدام قسمت تعبیه شده است. یخچال های که دارای سیسم آبسردکن و یخساز هستند، از یک سنسور مخصوص برخوردارند که می تواند قرارگیری لیوان و اجازه خروج آب یا یخ را صادر نماید. پس از باز کردن کاور سنسور یخچال، می توانید این قطعه را مشاهده و بررسی کنید.

ترمودیسک یخساز ساید پروفایل در کجا قرار دارد؟

یکی دیگر از قطعاتی که در این بخش قصد داریم کارکرد و جایگاه آن را برای شما شرح دهیم، ترمودیسک می باشد. این قطعه به عنوان کنترل کننده دما نیز شناخته می شود. ترمودیسک اجازه افزایش دما به المنت را نمی دهد و هشدارهای لازم را نیز به اواپراتور یخچال ارسال می کند. ترمودیسک یخساز پروفایل در کنار اواپراتور یا المنت قرار دارد.

ترمودیسک یخساز یخچال پروفایل

شیر برقی یخساز یخچال پروفایل در کدام قسمت میباشد؟

شیر برقی یا شیر ورودی آب یخساز یخچال پروفایل یکی از مهمترین بخش هایی که بروز مشکل در آن می تواند موجب ایراد در کارکرد سایر بخش های دستگاه شود. این شیر وظیفه تامین آب یخساز و رساندن آب به منبع آبسردکن یخچال را برعهده دارد و معمولا در قسمت پشتی یخچال تعبیه شده است که با باز کردن پنل پشتی یخچال می توانید به آن دسترسی لازم را پیدا کنید.

شیر برقی یخساز یخچال پروفایل

چگونه می توان قطعات یخساز یخچال پروفایل را تهیه کرد؟

بروز خرابی و ایراد در کارکرد یخساز ساید پروفایل معمولا به دلیل مشکلات جزئی یا خرابی و معیوب شدن برخی از قطعات آن است که نیاز به تعویض دارد. آی پی امداد یکی از مراکزی است که تمامی قطعات اصلی و اورجینال یخساز یخچال پروفایل را در اختیار شما قرار داد. در صورتی که به دنبال تهیه قطعات باکیفیت برای تعمیر یخساز یخچال پروفایل خود هستید، این مجموعه می تواند به شما کمک زیادی نماید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال پروفایل

در این مقاله به طور کامل آموزش تعمیرات و عیب یابی یخساز یخچال پروفایل را برای کاربران مورد بررسی قرار دادیم. تعمیرگاه یخچال پروفایل در آی پی امداد با داشتن شعبات متعدد در سراسر شهر تهران همواره در تلاش است تا مشتریان بتوانند در سریع ترین زمان به تعمیرکاران متخصص برای تعمیر یخساز دسترسی لازم را داشته باشد. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل در یخساز پروفایل خود می توانید با کارشناسان این مجموعه برای تعمیرات یخچال تماس حاصل نمایید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • فرهاد 18 تیر 1402

    سلام وقت بخیر یخچال پروفایل دارم و مارپیچ یخساز شکسته. مارپیچ فابریک تهیه کردم طریقه باز کردن و تعویض مارپیچ چگونه است؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 18 تیر 1402

      درود، سینی یخساز را خارج کرده و پیچ های نصب مارپیچ یخساز و اتصالات مربوط به آن را باز کنید و پس از قرار دادن مارپیچ مجددا سینی یخساز را در جای خود قرار دهید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد