logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال ناسیونال

تعمیر یخساز یخچال ناسیونال
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال ناسیونال به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در صورت خرابی یخساز در اولین قدم باید اقدام به تعمیر یخساز یخچال ناسیونال کنید. ایرادات یخساز ساید ناسیونال در صورت عدم رفع می توانند موجب خرابی سایر بخش های یخچال شوند. از این رو اگر از دانش لازم برخوردار هستید، به کمک مطالبی که در زمینه آموزش تعمیرات یخساز ساید ناسیونال توسط آی پی امداد آورده شده است، می توانید مشکل دستگاه خود را رفع کنید. در غیر اینصورت باید از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز ناسیونال می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید ناسیونال در تهران

نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد جهت تعمیرات یخساز ناسیونال در تهران به شرح زیر است:

  1. در هنگام نیاز به تعمیر یخساز یخچال ناسیونال به جهت کمتر شدن هزینه و صرفه جویی در زمان با نزدیکترین شعبه نمایندگی آی پی امداد تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید به سایت مراجعه کرده و اقدام به ثبت درخواست تعمیرات نمایید.
  3. سپس کد اشتراک به همراه نام تکنسین برای شما پیامک می شود.
  4. تکنسین اعزامی از نمایندگی ظرف کمتر از یک ساعت به محل اعزام می شود.
  5. پس از اتمام تعمیر باید از تعمیرکار اعزامی ضمانت نامه رسمی دریافت نمایید.

تعمیر یخساز یخچال ناسیونال در محل

در صورتی که یخساز یخچال ناسیونال با هرگونه مشکل و خرابی مواجه شود، می توانید با نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد تماس حاصل نمایید و از خدمات تعمیرات یخساز ناسیونال در محل بهره مند شوید. تعمیرات یخساز یخچال در محل و منزل شما یکی از بهترین خدماتی است که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه مصرف کنندگان خواهد شد. از این رو استفاده از این خدمات می تواند آسایش و رفاه را برای کاربران فراهم آورد.

برای راه اندازی یخساز یخچال ناسیونال چه باید کرد؟

اولین مرحله پیش از استفاده و کار با یخساز ناسیونال، راه اندازی آن است. برای فعالسازی یخساز یخچال ناسیونال می توانید از دکمه ای که بر روی یخساز این یخچال ها تعبیه شده است، استفاده نمایید. این دکمه که معمولا به صورت on می باشد، بر روی بدنه یخساز وجود دارد که در صورت فشار دادن آن یخساز فعال خواهد شد. در صورتی که یخساز ساید ناسیونال شما دارای میله آهنی است، می توانید برای راه اندازی میله را به سمت پایین بکشید.

راه اندازی یخساز یخچال ناسیونال

طریقه خاموش کردن یخساز یخچال ناسیونال به چه صورت است؟

در برخی مواقع کاربران نیازی به تولید یخ توسط یخچال خود ندارند. از این رو می توانید اقدام به خاموش کردن یخساز یخچال ناسیونال نمایند. در قسمت پایین پنل دستگاه و در سمت راست یک دکمه به نام ICE MAKER LOCK یا ICE MAKER OFF تعبیه است که با فشار دادن این دکمه می توانید یخساز یخچال خود را در حالت خاموش قرار دهید. قرمز بودن چراغ این کلید به معنای خاموش بودن یخساز است.

نحوه ریست یخساز ساید ناسیونال به چه صورت است؟

تولیدکنندگان یخ ساز ناسیونال، معمولا این بخش را به دکمه تنظیم مجدد یا ریست مجهز می کنند که به راحتی قابل شناسایی است. برای دسترسی به دکمه ریست یخساز ساید ابتدا باید سینی یخ را بردارید. پس از انجام این کار باید دکمه ریست یا تنظیم مجدد را در پایین خود یخ ساز مشاهده کنید. برای ریست یخساز ساید ناسیونال این دکمه را فشار داده و به مدت 10 ثانیه نگه دارید.

آموزش تعمیرات یخساز یخچال ناسیونال با تعمیرکار آی پی امداد

یخساز یخچال های ساید بای ساید ناسیونال دارای کارکرد منحصر به فردی هستند و بروز مشکل در آنها می تواند کاربران را با مشکلات زیادی مواجه نماید. هنگامی که یخساز ناسیونال ایراد پیدا می کند، نباید سریعا به فکر تعویض آن باشید. مشکلات مربوط به یخساز در بسیاری از مواقع به راحتی قابل تعمیر و رفع هستند. اما از آنجایی که تعمیر یخساز از حساسیت بالایی برخوردار است، بهتر است انجام آن را به یک فرد متخصص بسپارید. در ادامه مشکلات رایج یخسازهای ناسیونال را بیان کرده ایم.

علت کار نکردن یخساز ساید ناسیونال چیست؟

در صورتی که هنگام استفاده از یخساز یخچال ناسیونال خود متوجه شدید که کار نمی کند، باید سریعا به کمک موارد زیر اقدام به عیب یابی این بخش نمایید:

  • در صورتی که درب یخچال به صورت کامل بسته نشده باشد، یخساز یخ تولید نخواهد کرد؛ از این رو باید میکوسوئیچ قفل درب را بررسی کنید.
  • ممکن است برد کنترلی یا موتور یخساز دچار مشکل شده باشند که باید به دقت عیب یابی شوند.
  • چنانچه لوله آب یا شیر برقی خراب شده باشند، با عدم کارکرد یخساز مواجه خواهید شد.

علت آبگیری نکردن یخساز ناسیونال چیست؟

برای اینکه از علت بروز مشکل آبگیری نکردن یخساز یخچال ناسیونال خود اطلاع پیدا کنید، موراد زیر را بررسی نمایید:

  • اطمینان حاصل کنید که آب به درون یخساز یخچال انتقال پیدا کرده و در مسیر انتقال آب مانعی وجود ندارد.
  • بررسی کنید که دمای فریزر چه اندازه است و دقت داشته باشید که دمای این قسمت باید کمتر از منفی 12 درجه باشد.
  • در صورتی که از زمان تعویض فیلتر آب شما مدت زیادی گذشته است و مسدود شده، باید آن را تعویض کنید.

علت چسبیدن یخ ها در یخساز ساید بای ساید ناسیونال چیست؟

در برخی مواقع ممکن است به هنگام استفاده از یخساز ناسیونال متوجه شوید که یخ ها به هم چسبیده اند که این مسئله ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

  • ممکن است دمای داخلی یخچال فریزر شما بیش از اندازه بالا باشد که منجر به آب شدن یخ ها رد یخساز خواهد شد.
  • در صورتی که یخ ها بیش از اندازه تولید شوند، موجب چسبیدن آنها به یکدیگر می شود.
  • در صورت عدم نیاز به یخساز بهتر است برای جلوگیری از بروز این مشکل یخساز را خاموش کنید.

سنسور یخساز ساید بای ساید ناسیونال در کدام قسمت قرار گرفته است؟

محل قرارگیری سنسور یخساز یخچال ناسیونال پرسشی است که برای بسیاری از افرادی که قصد بررسی و عیب یابی یخساز یخچال ناسیونال خود را دارند، مطرح می گردد. سنسورها یکی از قطعاتی هستند که می توانند اجازه شکل گیری یخ را به یخساز دهند. از این رو در صورت بروز مشکل در این قطعات ممکن است یخساز کارکرد درستی نداشته باشد. برای اینکه بتوانید به سنسور یخساز دسترسی لازم را پیدا کنید، می توانید پنل مخصوص یخ ساز یخچال ساید ناسیونال را باز نموده و اقدام به عیب یابی این قطعه کنید.

محل قرارگیری ترمودیسک یخساز یخچال ناسیونال

ترمودیسک از مهمترین قطعاتی است که در زمینه بررسی دمای یخساز یخچال ناسیونال و بالا رفتن بیش از حد دمای آن نقش بسیار مهمی ایفا می کند. این قطعه که محل قرارگیری آن در میان اواپراتور و المنت یخچال می باشد، می تواند در صورت بالا رفتن دما به اواپراتور هشدار داده و از گرم شدن بیش از حد المنت نیز جلوگیری نماید.

ترمودیسک یخساز یخچال ناسیونال

شیر برقی یخساز یخچال ناسیونال در کدام قسمت میباشد؟

شیر ورودی آب را از طریق لوله های مخصوص به سمت آبسردکن و یخچال هدایت می نماید. در صورتی که شیر خراب شده باشد و یا فشار آب آن کم شده باشد، شیر ورودی باز نشده و در نتیجه یخساز کار نخواهد کرد. از این رو با شناخت این قطعه می توانید اقدام به بررسی و عیب یابی دقیق یخساز یخچال ناسیونال خود نمایید. این قطعه معمولا در پنل پشتی یخچال تعبیه گردیده است که برای بررسی باید پنل مخصوص را باز کنید تا به شیر برقی یخچال دسترسی پیدا نمایید.

شیر برقی یخساز یخچال ناسیونال

قطعات یخساز ناسیونال را از کجا تهیه کنیم؟

استفاده از قطعات اصل و اورجینال یدکی برای یخساز باعث افزایش طول عمر این قطعه و یخچال شما می شود. به همین علت استفاده از قطعات اورجینال و فابریک در تعمیرات یخساز یخچال ناسیونال اهمیت زیادی دارد. شما با استفاده از خدمات تعمیر یخساز در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد می توانید از قطعات اورجینال بهره مند شوید. همچنین می توانید انواع قطعات اصلی یخساز ناسیونال را از فروشگاه لوازم جانبی آی پی امداد تهیه نمایید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال ناسیونال

تعمیر یخساز یخچال ناسیونال یکی از مسائل مهمی است که در این مقاله از آی پی امداد به طور کامل آن را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین به آموزش عیب یابی یخساز ناسیونال نیز پرداختیم تا در صورت مواجهه با هرگونه خرابی یا ایراد بتوانید اقدام به رفع عیب یخساز یخچال ساید ناسیونال خود نمایید. در صورتی که قادر به رفع مشکلات و تعمیرات یخچال خود نیستید، می توانید با کارشناسان نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد