logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور ماکروفر ناسیونال

ارور ماکروفر ناسیونال
ارور ماکروفر ناسیونال
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور ماکروفر ناسیونال به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور ماکروفر ناسیونال یا همان کد خطای مایکروفر ناسیونال را برا شما عزیزان همراه با دلیل ارور و عیب یابی در آی.پی امداد شرح داده ایم . کدهای خطا که در صفحه نمایشگر نمایش داده می شوند به شما کمک می کنند تا مشکل حاصل در ماکروفر ناسیونال را رفع کنید . شما می توانید با استفاده از راهنمایی های مندرج در مقاله زیر مشکلاتی که از طریق کد خطا به شما اعلام می شود را تعمیر کنید و توجه داشته باشید که خرابی های پیچیده نیاز به تماس با نمایندگی تعمیرات ماکروفر ناسیونال دارند.

هشدار: اینورترها ولتاژهای بالقوه کشنده را استفاده می کنند. لطفا سعی نکنید خودتان آن را تعمیر نکنید، مگر اینکه یک تکنسین حرفه ای باشید.

کاربران گرامی چنانچه تجربه به خصوصی در مورد خرابی ها و ارور های موجو در ماکروفر ناسیونال دارید میتوانید با به اشراک گذاشتن نظرات خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ویدیو نحوه کار با دکمه های پنل ماکروفر ناسیونال
ویدیو نحوه کار با دکمه های پنل ماکروفر ناسیونال

ویدیویی مرتبط با این مقاله توسط تیم آی پی امداد تهیه شده است که شما کاربران گرامی می توانید در بخش ویدیو ها آن را مشاهده کنید.

مشاهده ویدیو

رایج ترین ارورهای مایکروفر ناسیونال

اینکه چرا بر روی صفحه نمایش ماکروفر ناسیونال شما ارور ظاهر میشود و دلیل این کد خطا چیست را در زیر مطالعه نمایید. یادآور میشویم در ادامه انواع ارورها از جمله F1 ،F3 ،F4  ،F5 ،F33-34  ،F44  ،F81-82  ،F86-87  ،H97 را همراه با دلیل ارور و رفع آن شرح داده ایم.

ارور F1 ماکروفر ناسیونال

علت ارور F1 ماکروفر ناسیونال: این ارور به این علت به وجود آمده است که دمای جریان هوا بسیار کم است یا حرارت بالا تولید شده درجه حرارت هوا اگزوز بسیار بالا است.

رفع ارور F1 ماکروفر ناسیونال: در صورت علت اولی : دمای هوای خنک به طور خودکار خاموش می شود. سیم برق را از پریز جدا کنید. مایکروفر به طور مداوم بوق می زند و زمانی که خنک می شود، عملکرد خود را شروع می کند. مایکروفر را به محل خنک تر انتقال دهید. اگر مشکل باقی می ماند، با نمایندگی تعمیرات ماکروفر در غرب تهران تماس بگیرید. دکمهSTOP / RESET را فشار دهید تا بوق را متوقف کند. ماکروفر را از پریز برق جدا کنید و حداقل 30 دقیقه قبل از اتصال مجدد منتظر بمانید. صبر کنید تا ماکروفر خنک و تنظیم مجدد شود. اگر شعله وجود داشته باشد، درب را باز کنید؛ اگر عملیات عادی ادامه نیافت، با نمایندگی تعمیرات ماکروفر ناسیونال در تهران تماس بگیرید.

کد خطای F3 ماکروفر ناسیونال

علت ارور F3 مایکروفر ناسیونال: ولتاژ خط ورودی خیلی زیاد است و به همین دلیل این کد خطا بر روی نمایشگر نمایان شده است .

رفع کد خطای F3 ماکروفر ناسیونال: برای رفع این کد خطا ، ولتاژ خط را بررسی کنید تا تنظیم ولتاژ مطابق باشد.

اخطار F4 ماکروفر ناسیونال

علت ارور F4 مایکروفر ناسیونال: علت این ارور این است که ولتاژ خط ورودی بسیار کم است.

رفع ارور F4 ماکروویو ناسیونال: برای رفع این کد خطا، اگر ولتاژ خط غیر از 208 یا 230 و 240 ولت باشد، با برقکار تماس بگیرید تا محل خروج را بررسی کنید.

هشدار F5 ماکروفر ناسیونال

علت ارور F5 مایکروفر ناسیونال: نقص حافظه IC دلیل ایجاد این کد خطا می باشد.
رفع کد خطای F5 ماکروویو ناسیونال: اگر مشکل باقی می ماند، با نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران تماس بگیرید. مایکروفر اگر کد خطا در ان ظاهر شود، درست کار نمی کند. برای رفع کد خطا اگر مشکلی در هنگام گرم شدن حافظه وجود داشته باشد، پد Stop / Reset را فشار دهید. سپس برنامه حافظه دیگر را در دسترس قرار می دهد و گرمایش دستی نیز امکان پذیر خواهد بود.

کد خطای F33-34 ماکروفر ناسیونال

علت ارور F33-34 ماکروفر ناسیونال: مدار ترمیستور ضعیف است و علت به وجود امدن این خطا همین می باشد. دلیل دومی نیز برای علت نمایش این کد خطا بر روی نمایشگر وجود دارد و آن معیوب شدن مدار سنسور می باشد.
رفع ارور F33-34 ماکروفر ناسیونال: اگر مشکل باقی بماند مایکروفر به طور اتوماتیک خاموش می شود ، با نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران تماس بگیرید. در صورتی که دلیل دومی باعث به وجود امدن این ارور می باشد باید ماکروفر را از برق جدا کنید و بیش از 10 ثانیه صبر کنید و دوباره متصل کنید ، مشکل رفع می شود و می توانید مجددا کارکرد مایکروفر را شروع کنید.

ارور F44 ماکروفر ناسیونال

علت ارور F44 ماکروویو ناسیونال: پانل کنترل ضعیف شده است و ماکروفر این کد خطا را اعلام می کند.
رفع کد خطای F44 مایکروفر ناسیونال: مایکروویو اتوماتیک خاموش می شود و اگر مشکل باقی می ماند، با نمایندگی تعمیرات مایکروفر در تهران تماس بگیرید.

آلارم F81-82 ماکروفر ناسیونال

علت ارور F81-82 مایکروفر ناسیونال: مدار رله معیوب علت نمایان شدن این کد خطا بر روی نمایشگر ماکروفر می باشد.
رفع ارور F81-82 مایکروفر ناسیونال: اگر مشکل باقی بماند، با نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران تماس بگیرید. مایکروفر اگر کد خطا بر روی آن ظاهر شود، درست کار نمی کند. قبل از برقراری تماس با نمایندگی خدمات دکمه Stop / Reset را فشار دهید و دوباره امتحان کنید (ممکن است با این عمل تعمیر ماکروفر انجام شود و دیگر نیازی به مراجعه و یا تماس برای تعمیرات نباشد.)

کد خطای F86-87 ماکروفر ناسیونال

علت ارور F86-87 مایکروفر ناسیونال: علت این ارور نیز مدار رله معیوب می باشد.

رفع کد خطای F86-87 ماکروویو ناسیونال: مایکروفر اتوماتیک خاموش می شود اگر مشکل باقی ماند، با نمایندگی خدمات تماس بگیرید.

ارور H97 ماکروفر ناسیونال

علت ارور H97 ماکروفر ناسیونال: این کد خطا ممکن است به چهار چیز اشاره کند:

  • شکست مغناطیسی لوله
  • ولتاژ اینورتر برد مشکل دارد
  • برد اورجینال بر روی دستگاه نصب نشده است
  • سیم کشی ضعیف است یا مشکلی در آن وجود دارد

رفع ارور H97 مایکروفر ناسیونال: برای بررسی دقیق تر مشکل و تعمیر ماکروفر ناسیونال حتما از یک تکنسین خبره کمک بگیرید.

نحوه رفع کد آلارم ماکروفر ناسیونال در منزل چگونه است؟

در این مقاله تمامی نکات مربوط به مفهوم هریک از ارورها و کدهای خطا مایکروفر ناسیونال و دلایل بروز آن ها را به طور کامل توضیح دادیم. از این رو به کمک این مطالب می توانید هرچه سریع تر مشکلات و ایرادات مربوط به ماکروفر خود را در منزل برطرف کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر دانش و اطلاعات شما در زمینه رفع کد هشدار ماکروفر ناسیونال کافی نیست، از اقدام برای رفع ایرادات دستگاه خود خودداری نمایید.

زیرا این کار ممکن است موجب وارد شدن آسیب های جدی به ماکروفر شما شود. از این رو می توانید در صورت عدم توانایی برای رفع ارورهای دستگاه مایکروویو خود می توانید با کارشناسان متخصص آی پی امداد تماس حاصل نمایید تا به شما کمک کنند تا ایرادات دستگاه خود را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

بررسی ارورهای ماکروفر ناسیونال به صورت خلاصه

ما در این بخش شما را با ارور های مایکروویو های ناسیونال آشنا کردیم، اما در این بخش قصد داریم تا سه نکته ای که همواره باید به آن ها توجه داشته باشید را به شما گوشزد کنیم.

  • شناخت ارور های مختلف در ماکروفر ناسیونال به شما کمک می کند تا هیچ نگرانی ای از بابت مختل شدن ارکرد دستگاه نداشته باشید.
  • شما با استفاده اصول و صحیح از ماکروفر ناسیونال می توانید تا میزان زیادی جلو خرابی و ایرادات دستگاه را بگیرید.
  • تعمیر مایکروفر امری بسیار تخصصی است و هر اقدام ناشیانه ای می تواند آثار زیان باری را در پی داشته باشد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران آماده تعمیرات ماکروفر شما در محل است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد