logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال زانوسی

تعمیر یخساز یخچال زانوسی
تعمیر یخساز یخچال زانوسی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال زانوسی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مواردی که بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال اطلاع پیدا کردن از آن هستند، تعمیر یخساز یخچال زانوسی می باشد. امر تعمیرات یخساز زانوسی بسیار تخصصی بوده و بهتر است آن را به افرادی بسپارید که در این زمینه از مهارت لازم برخوردار هستند. از این رو در این مقاله از آی پی امداد قصد داریم به آموزش تعمیرات یخساز زانوسی و همچنین بررسی مشکلات رایج یخساز یخچال زانوسی بپردازیم.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز زانوسی می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و وبسایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید زانوسی در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات یخساز یخچال زانوسی در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا با نزدیکترین شعبه مجموعه آی پی امداد در تهران تماس بگیرید یا به سایت مجموعه و بخش درخواست تعمیرات مراجعه نمایید و اقدام به ثبت درخواست تعمیر یخساز خود کنید.
  2. ارسال کد اشتراک به همراه نام تکنسین به تلفن همراه شما
  3. پس از ثبت درخواست تعمیرکار مجرب حرفه ای برای تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شود.
  4. بعد از اتمام فرآیند تعمیرات فاکتور و گارانتی جهت تضمین کیفیت خدمات تعمیر به شما تقدیم می گردد.

تعمیر یخساز یخچال زانوسی در محل

اگر در یخساز یخچال زانوسی شما مشکلی ایجاد شده است، می توانید به سادگی و با یک تماس از خدمات تعمیرات یخساز زانوسی در محل بهره مند شوید. مزایای استفاده از خدمات تعمیر در محل آی پی امداد عبارتند از:

  • سرعت روند کار بسیار بالا خواهد رفته و از نزدیک شاهد تعمیرات یخساز خواهید بود.
  • هزینه های سنگین جابجایی های بزرگ دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در هزینه تعمیرات یخچال شما صرفه جویی خواهد شد.

شیوه راه اندازی یخساز یخچال زانوسی به چه شکل است؟

در بسیاری از مدل های یخچال ساید زانوسی، هنگامی که یخچال به برق وصل شده و روشن می گردد، همراه با آن سیستم یخساز یخچال زانوسی نیز فعال می شود. در برخی مواقع ممکن است افراد متوجه شوند که سیستم یخساز دستگاه فعال نشده است که باید اقدام به روشن کردن این سیستم نمایید. برای انجام این کار نیز می توانید دکمه on که بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است استفاده کنید. در صورتی که این دکمه را مشاهده نکردید، احتمالا سیستم یخساز یخچال شما به وسیله اهرم فعال می گردد.

راه اندازی یخ ساز یخچال زانوسی

آموزش خاموش کردن یخساز یخچال زانوسی

در صورتی نمی خواهید به مدت طولانی از یخساز یخچال زانوسی خود استفاده کنید، بهتر است اقدام به خاموش کردن آن نمایید. برای انجام این کار مطابق روش زیر عمل کنید:

  • در مدل هایی که دارای اهرمی برای فعال کردن یخساز زانوسی هستند در این حالت می توانید اهرم را به سمت بالا کشیده و یخساز را خاموش نمایید.
  • در سایر مدل ها هیچگونه علائمی مثل دکمه و اهرم فلزی برای فعال و یا غیرفعال کردن یخساز وجود ندارد که باید دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید.
  • اگر یخچال دارای دکمه on یا off است، در این حالت باید دکمه را روی off قرار دهید.

طریقه ریست کردن یخساز یخچال ساید زانوسی

برای اینکه بتوانید یخساز یخچال زانوسی خود را ریست نموده و به تنظیمات اولیه برگردانید، مطابق با مراحلی که  در ادامه آورده شده است، عمل کنید:

  • ابتدا باید درب فریزر را باز کرده و محفظه بیرونی یخساز یخچال زانوسی را بردارید.
  • پس از برداشتن درب یخساز می توانید گزینه Reset switch را مشاهده نمایید.
  • برای ریست کردن یخساز زانوسی کافیست این دکمه را هشت ثانیه نگه دارید.

ریست کردن یخ ساز یخچال ساید زانوسی

تعمیر یخساز یخچال زانوسی با تعمیرکار آی پی امداد

در ادامه این بخش تنها به رایج ترین مشکلات یخساز یخچال زانوسی و راهکارهای ساده جهت برطرف کردن آنها خواهیم پرداخت. به طور کلی رفع برخی از این مشکلات بدون کمک تکنسین تعمیر یخ ساز زانوسی نسبتا آسان است و گاهی اوقات یک تنظیم مکانیکی ساده می تواند مشکل را برطرف کند. در ادامه ابن بخش همراه ما باشید.

علت کار نکردن یخساز یخچال زانوسی چیست؟

در صورتی که با مشکل از کار افتادن یخساز زانوسی خود مواجه شده اید، جهت عیب یابی و رفع مشکل یخساز به بررسی موارد زیر اقدام کنید:

  • در صورتی که شیر برقی معیوب شده باشد و نتواند آب لازم برای یخساز را تامین کند، این بخش کار نخواهد کرد.
  • ممکن است راه ورودی آب به درون یخساز بسته شده باشد که باید بررسی شود.
  • ایراد در برد فرمان، موتور یخساز و سنسور یخساز نیز موجب ایجاد این مشکل خواهد شد.
  • بهتر است از یک تعمیرکار متخصص بخواهید این موارد را به طور دقیق بررسی نماید.

دلیل چسبیدن یخ ها در یخساز زانوسی چیست؟

یکی از مشکلات رایج یخسازها به هم چسبیده شدن تکه های یخ به هم دیگر می باشد. در این شرایط برای عیب یابی دستگاه باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • روشن بودن و یخ ساختن یخساز اما استفاده نکردن از یخ ها
  • کم بودن سرما یا دمای فریزر که ممکن است فن فریزر در این حالت خراب شده باشد.

علت یخ نساختن یخساز ساید بای ساید زانوسی چیست؟

در صورتی که به هنگام استفاده از یخساز یخچال زانوسی خود متوجه شدید که هیچگونه یخی توسط این دستگاه ساخته نمی شود، برای بررسی ایراد یخساز باید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • ممکن است بروز این مشکل به دلیل روشن نبودن یخ ساز باشد که ابتدا باید از روشن بودن آن مطمئن شوید.
  • در صورتی که تامین آب یخساز با مشکل مواجه شود، آب لازم جهت ساخته شدن یخ جمع نمی شود.
  • بررسی کنید که فیلتر آب دچار گرفتگی نشده باشد و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • احتمالا دمای یخچال بالا بوده و به حدی نیست که آب درون یخساز شروع به یخ زدن کند.

دلیل آبگیری نکردن یخساز یخچال زانوسی چیست؟

چنانچه با مشکل آبگیری نکردن یخساز یخچال زانوسی خود مواجه شده اید، می توانید برای عیب یابی و رفع مشکل یخساز خود به بررسی نکات زیر بپردازید:

  • در صورتی که شیر آب ورودی نتواند آب لازم جهت آبگیری صحیح یخساز را وارد نماید، این مشکل ایجاد می شود.
  • در برخی مواقع علت آبگیری نکردن مربوط به تنظیمات نامناسب دمای فریزر است که باید به درستی تنظیم شود.

سنسور یخساز ساید بای ساید زانوسی کجاست؟

این مسئله که سنسور یخساز زانوسی در کدام بخش از این دستگاه تعبیه شده است، می تواند پرسش بسیاری از مصرف کنندگان این دستگاه باشد. در صورتی که قصد بررسی و عیب یابی این قطعه در یخساز خود را دارید، لازم است بگوییم که سنسور یخساز وظیفه صدور فرمان های لازم برای یخساز را دارد و معمول در پنل داخلی یخساز و در کنار برد کنترلی دستگاه تعبیه گردیده است.

محل قرارگیری ترمودیسک یخساز یخچال زانوسی کجاست؟

از دیگر قطعات مهمی که می توان در زمینه شناخت اجزای یخ ساز یخچال زانوسی به آن اشاره نمود، ترمودیسک است که وظیفه آن پیشگیری از بالا رفتن دمای المنت می باشد. این ترمودیسک در هریک از مدل های این یخچال جایگاهی متفاوت دارد اما معمولا در کنار سایر قطعات نظیر المنت برفک زدا و ترموستات این قطعه تعبیه می گردد.

ترمودیسک یخ ساز یخچال زانوسی

شیر برقی یخساز یخچال زانوسی در کدام قسمت است؟

یکی از قطعاتی که بسیاری از افراد به هنگام بروز خرابی و ایراد در یخساز یخچال زانوسی خود قصد بررسی و عیب یابی آن را دارند، شیر برقی یا شیر ورودی آب می باشد. این بخش در قسمت پنل پشتی و پایین یخچال های زانوسی تعبیه می شود که فشار آب لازم برای تولید یخ را از طریق لوله ها به یخساز منتقل می نماید.

شیر برقی یخ ساز یخچال زانوسی

برای تامین قطعات یخساز یخچال زانوسی چه کاری انجام دهیم؟

در بسیاری از مواقع دلایل کار نکردن یخساز یخچال زانوسی مربوط به خرابی و بروز ایراد در هریک از قطعات آن است. در این شرایط مصرف کنندگان نگران این موضوع می شوند که قطعات یخساز یخچال خود را باید از کجا تهیه کنند. همچنین تهیه قطعات اورجینال و باکیفیت یکی از دغدغه های این افراد به حساب می آید. چنانچه شما نیز با خرابی یخ ساز یخچال برند زانوسی خود مواجه شده اید و به دنبال یافتن یک مرکز معتبر برای تهیه قطعات آن هستید، آی پی امداد به عنوان نمایندگی تامین قطعات یخچال زانوسی می تواند در این امر به شما کمک نماید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال زانوسی

در این مطلب توانستید با رایج ترین دلایل خرابی یخ ساز یخچال زانوسی و مشکلات این بخش آشنا شده و به بررسی علت بروز این ایرادات و رفع آنها آشنا شوید. همچنین بیان کردیم که آی پی امداد به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات یخساز زانوسی می تواند در زمینه رفع ایرادات این قطعه به شما کمک نماید. از این رو در صورتی که قادر به رفع عیب دستگاه خود نیستید، جهت تعمیرات یخچال در منزل سریعا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد