logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی
نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی ZANUSSI در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات فابریک، ضمانتنامه رسمی و خدمات تعمیرکار آی پی امداد در محل کار یا منزل شما عزیزان به تعمیر یخچال فریزر زانوسی می پردازد. همچنین لازم است بدانید که تعمیر یخچال زانوسی تخصص می خواهد و حتما باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات رفع عیب گردد.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زانوسی تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

کاربران گرامی با تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنلاین و یا از طریق تماس با نمایندگی مجاز آی پی امداد به شماره 58941-021 می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

یخچال‌ فریزرها نقش بسیار مهمی را در فضای آشپزخانه برای ما ایفا می‌کنند. یخچال زانوسی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده یخچال است که توانسته اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کند. اما ممکن است در اثر استفاده مداوم و یا رخدادهای غیرمنتظره نیاز به تعمیر یخچال زانوسی داشته باشید.

آیا نگران دشواری حمل دستگاه تا تعمیرگاه هستید؟ آی پی امداد نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در تهران سال­ های طولانی است که با ارائه سرویس تعمیر در محل توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

نحوه تماس با خدمات نمایندگی مرکزی تعمیرات یخچال زانوسی ZANUSSI

هنگام بروز مشکل در عملکرد یخچال یکی از دغدغه های اصلی افراد نحوه پیدا کردن نمایندگی های مجاز است. حتی در بیشتر موارد به علت مشغله زیاد افراد فرصت مراجعه به تعمیرگاه را ندارند.

آی پی امداد با مندرج کردن شماره های تمام شعبات خود در پایین صفحه آماده ارائه خدمات تعمیر و پشتیبانی است. جهت تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی ZANUSSI نیازی به مراجعه حضوری نیست. در ادامه به نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات یخچال زانوسی در تهران می پردازیم :

  • ابتدا با نزدیک ترین شعبه تماس یا اقدام به ثبت درخواست آنلاین در سایت نمایید.
  • بعد از تماس، مشخصات شما ثبت می گردد.
  • نام تعمیرکار یخچال فریزر زانوسی با کد اشتراک به همراه شما پیامک می شود.
  • تکنسین مربوطه ظرف کمتر از یک ساعت در محل حضور پیدا می کند.
  • بعد از اتمام کار به شما فاکتور رسمی و ضمانتنامه تقدیم می گردد.
  • در نهایت از شما بابت رضایتمندی از نحوه عملکرد تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی نظرسنجی می شود.

کلیه خدمات در نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی همراه با قطعات فابریک، گارانتی رسمی 3 الی 12 ماهه و فاکتور با شرح کامل خدمات انجام می گردد.

برای درخواست اعزام تعمیرکار تنها کافی است شما با یکی از شماره های پایین صفحه تماس بگیرید. خدمات سریع و تخصصی آی پی امداد این مجموعه را به بزرگترین و معتبرترین تعمیرگاه مجاز یخچال زانوسی در تهران تبدیل کرده است. در ادامه شما می­ توانید لیست خدمات نمایندگی، جزییات هزینه تعمیرات، دفترچه راهنمای فارسی، علت ارور، نحوه رفع کد خطا و آموزش تعمیرات یخچال زانوسی را مطالعه کنید.

تعمیر یخچال زانوسی در محل کار یا منزل

هنگامی که یخچال به مشکل برمی خورد، ذهن ما درگیر خیلی مسائل خواهد شد. یکی از دغدغه‌های ما ممکن است ترس از انتقال یخچال به محل تعمیرگاه باشد. این مورد بسیار نگران‌کننده است البته تا زمانی که با نمایندگی مناسبی آشنا شویم.

بعضی نمایندگی‌ها خدمات را به صورت حضوری در محل و منزل ارائه می‌دهند. تعمیر یخچال زانوسی در محل و منزل یک خدمت عالی است که ما را از ترس حمل و نقل یخچال رها می‌کند. به هیچ وجه برای تعمیر یخچال خود را جابه‌جا نکنید. شاید ندانید ولی بیشترین ضربه و خطری که سلامت یک یخچال را به خطر می‌اندازد در حمل و نقل و اسباب‌کشی اتفاق می‌افتد.

اگر تعمیرکاری مدعی بود تعمیر یخچال زانوسی شما در منزل امکان‌پذیر نیست، به این معناست که تعمیرکار مورد نظر نمی‌تواند تجهیزات لازم برای تعمیر را به محل شما منتقل کند. نمایندگی آی پی امداد با به‌کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و تجهیزات، امکان تعمیرات یخچال زانوسی در محل کار یا منزل را فراهم نموده است.

خدمات پس از فروش یخچال زانوسی به چه صورت است؟

استفاده از خدمات پس از فروش یخچال زانوسی را می توان بهترین و ایمن ترین راه برای تعمیر این کالا دانست؛ اما با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی موجود در کشور پرسشی که مطرح می شود این است که خدمات پس از فروش یخچال زانوسی در ایران به چه صورت است؟

برند زانوسی را نمی توان از آن برند هایی دانست که همواره فعالیت پر رنگی در ایران داشته اند و بازار ایران را همواره هدف قرار داده اند؛ علاوه بر این شرایط اقتصادی موجب شده تا این برند اصلا توان حضور مستقیم در ایران را نداشته باشد؛ تمام خدماتی که تحت عنوان گارانتی یخچال زانوسی ارائه می شود چیزی است که شرکت های داخلی به مصرف کنندگان ارائه می دهند و برای بهره مندی از آن کافی است تا با شماره روی ضمانتنامه تماس حاصل فرمایید.

اما اگر از این خدمات راضی نبودید یا ایراد یخچال شما شامل این خدمات نمی شد نگران نباشید؛ چرا که تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز تهران آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال زانوسی در منزل شما می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زانوسی در تهران

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زانوسی ZANUSSI در تهران به شرح زیر می باشد:

ضمانت در تعمیر یخچال فریزر زانوسی

  • وقتی برای تعمیر یخچال زانوسی خود به نمایندگی مراجعه می‌کنید، توقع دارید تعمیرکار شما را از انجام روند صحیح تعمیر مطمئن کند.
  • ضمانت تعمیر یخچال زانوسی به وسیله تعمیرکار به معنای صد در صدی است و بعد از انجام اصلاحات مشکل ایجاد شده به هر نحو حل خواهد شد و بدون بازگشت خواهد بود.
  • اگر مشکل یخچال فریزر شما در بازه‌ی زمانی مشخصی دوباره رخ داد، خدمات مجددا برای شما ارائه می شود.

اگر از خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال زانوسی استفاده کنید، می‌توانید این ضمانت را به صورت همزمان داشته باشید.

اطلاع از هزینه تعمیر یخچال زانوسی

  • شاید شما هم دوست داشته باشید قبل از اینکه تعمیرات یخچال زانوسی شما آغاز شود، برآوردی از هزینه‌ها داشته باشید.
  • نمایندگی‌ تعمیرات یخچال فریزر زانوسی در تهران به دلیل تجربه بالایی که دارد، به شفاف سازی هزینه ها خواهد پرداخت.

پرداخت هزینه مناسب برای تعمیر یخچال زانوسی

  • اگر قیمت تعمیر را قبل از شروع از چندین تعمیرکار جویا شوید، متوجه خواهید شد قیمت‌ها از یک محدوده تا یک محدوده دیگر متفاوت‌اند.
  • اگر در تهران یا کرج زندگی می‌کنید، می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال زانوسی در تهران و کرج که توسط آی پی امداد ارائه می‌شود با قیمتی مناسب استفاده کنید.
  • خدمات این مجموعه با هزینه‌ای مناسب ارائه می‌شود.

تعمیر یخچال زانوسی بدون هیچ مشکلی

  • اگر برای تعمیر یخچال زانوسی خود نگرانی‌هایی از قبیل تنظیم زمان تعمیر یا مکان تعمیر دارید نگران نباشید.
  • نمایندگی‌ تعمیرات یخچال فریزر زانوسی در تهران تعمیرکاران زیادی دارند.
  • از این رو با تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زانوسی می‌توانید زمان و مکان تعمیر را مشخص کنید.

تعمیر یخچال زانوسی توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

تعمیر تخصصی لوازم خانگی به ویژه یخچال در کوتاه ترین زمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو یکی از سوالاتی که اکثر مشتریان از کارشناسان این مجموعه می پرسند، در زمینه مدت زمان تعمیرات یخچال زانوسی در محل است. در جواب این پرسش می توان گفت عوامل مختلفی در تعیین مدت زمان تعمیر یخچال تاثیرگذار هستند که از جمله آن ها می توان به نوع تعمیر و میزان خرابی دستگاه اشاره نمود. به طور کلی تعمیرکار متخصص آی پی امداد پس از عیب یابی دقیق یخچال می تواند نوع مشکل به وجود آمده در آن را مشخص نماید و مدت زمانی که برای تعمیرات دستگاه نیاز است را به شما اطلاع دهد. در صورتی که ایراد یخچال شما از نوع جزئی باشد، در کوتاه ترین زمان می توان برای تعمیرات آن اقدام نمود.

در صورتی که ایرادات یخچال شما مربوط به قطعات اصلی دستگاه باشد یا یکی از قطعات آن به طور کامل از کار افتاده باشد، تعمیرات و رفع عیب آن در مدت زمان بیشتری انجام خواهد شد. البته یکی از مهمترین مسائل در زمینه تعمیرات سریع یخچال، استفاده از خدمات تعمیرکاران ماهر و باتجربه در این زمینه می باشد. نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در آی پی امداد با بهره مندی از تعمیرکاران مجرب و کاربلد می تواند دستگاه شما را سریعا تعمیر نموده و تحویل دهد. با استفاده از خدمات این مجموعه نیازی به انتقال دستگاه خود به نمایندگی ندارید و می توانید آن را در محل مورد نظر خود تعمیر نمایید. از این رو در وقت شما صرفه جویی زیادی شده و نیازی به صرف زمان زیاد برای تعمیر یخچال معیوب نخواهید داشت. شما برای اطلاع پیدا کردن از این مسئله که تعمیر یخچال زانوسی چقدر زمان می برد، می توانید با کارشناسان نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهمترین دغدغه های مصرف کنندگان به هنگام مواجهه با خرابی در یخچال زانوسی، عیب یابی و تعمیرات صحیح دستگاه می باشد. از این رو استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی می تواند خیال شما را از بابت تعمیرات صحیح دستگاه آسوده کند.

  • تعمیرکاران یخچال فریزر زانوسی به طور کامل با اجزا و تکنولوژی این یخچال آشنا هستند و به صورت تخصصی به رفع مشکل یخچال اقدام می‌نمایند.
  • تعمیرکار متخصص این مجموعه تعمیر یخچال زانوسی در محل و منزل شما را در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام می دهد.
  • تعمیرکار نمایندگی برای تعویض قطعات یخچال شما تنها از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کند.
  • نمایندگی‌ آی پی امداد به صورت مرتب برای تعمیرکاران خود کلاس‌ های آموزشی برگزار می‌ کند و دانش‌ های تعمیرکاران را به روز می نماید.

سوالات متداول از نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در آی پی امداد

سوالات متداول از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

  • آیا آی پی امداد نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در تهران می باشد؟

آی پی امداد، تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است که تعمیر یخچال زانوسی هم به مانند دیگر برندها انجام می دهد.

  • شیوه محاسبه هزینه تعمیرات یخچال زانوسی به چه صورت است؟

هزینه تعمیر یخچال زانوسی در منزل شما بسته نوع ایراد متفاوت است؛ اما شما به کمک خدمات تعمیرات یخچال زانوسی در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد می توانید تا میزان زیادی هزینه های خود را کاهش دهید.

  • آیا خدمات تعمیرات یخچال فریزر زانوسی در آی پی امداد دارای گارانتی می باشد؟

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مجموعه آی پی امداد دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

  • در صورتی که مشکل دستگاه مجددا بروز پیدا کند، هزینه ی جداگانه ای برای تعمیر باید پرداخت شود؟

اگر مشکل حل شده توسط تعمیرکار یخچال زانوسی مجددا ایجاد شود، تکنسین های آی پی امداد موظف به حل مشکل به صورت رایگان هستند.

  • آیا تعمیرگاه آی پی امداد با قطعات فابریک به عیب یابی و تعمیرات یخچال زانوسی میپردازد؟

آی پی امداد با استفاده از باکیفیت ترین قطعات موجود در بازار به تعمیر یخچال زانوسی در محل شما می پردازد.

  • تسویه حساب اجرت تعمیرات یخچال زانوسی به چه شکل است؟

هزینه تعمیرات یخچال زانوسی شما پس از پایان تعمیرات و در صورت رضایت دریافت می گردد.

عیب یابی یخچال زانوسی توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

این که یخچال فریزر زانوسی شما نیاز به تعمیر پیدا کرده است، اهمیتی ندارد. شاید می‌توانستید با استفاده درست از یخچال جلوی این مشکل بزرگ را بگیرید اما الان کاری از دستتان برنمی‌آید. تنها کاری که می‌توانید برای حل مشکل پیش ‌آمده انجام دهید، مراجعه به یک تعمیرکار یخچال زانوسی است. پیدا کردن یک تعمیرکار مناسب، باید با درنظر گرفتن یک سری اصول و قواعد انجام شود.

به همان اندازه که انتخاب برند یک وسیله برقی از اهمیت بالایی برخوردار است، تعمیرکار انتخابی نیز دارای اهمیت است. هرچه یک وسیله برقی ارزش مادی بالاتری داشته باشد، انتخاب تعمیرکار نیز باید با حساسیت بیشتری انجام شود. وسیله‌ای مانند یخچال فریزر، با توجه به بالا رفتن قیمت‌های بازار، اهمیت ویژه‌ای از نظر اقتصادی دارد. مهم نیست شما این وسیله را به چه قیمتی خریداری کرده‌اید؛ مهم این است اگر بخواهید در حال حاضر یک یخچال به عنوان جایگزین خریداری کنید، هزینه‌ی بالایی روی دوش شما خواهد افتاد. پس باید در تعمیر آن حساسیت بالایی داشته باشید و تعمیرکار مناسبی برای تعمیر یخچال فریزر خود انتخاب کنید.

یخچال فریزر زانوسی ما به مشکل برخورده و ما الان به دنبال یک تعمیرکار هستیم. هر چه بیشتر بگردیم، بیشتر سردرگم خواهیم شد. تنها زمانی‌ می‌توانیم به این سردرگمی پایان دهیم که با یک نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال زانوسی آشنا شده و به او مراجعه کنیم.

آی پی امداد برای رفاه حال شما عزیزان به عیب یابی یخچال زانوسی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات پرداخته است تا چنانچه فنی هستید با دانش و آگاهی به رفع عیب دستگاه در محل خود بپردازید.

به خواندن ادامه دهید…

نکات مربوط به سرویس و نگهداری از زبان تعمیرکار یخچال فریزر زانوسی

تعمیرکار یخچال زانوسی جهت افزایش طول عمر مفید دستگاه رعایت کردن نکات زیر را توصیه می­ کند:

  1. قبل از استفاده از یخچال حتما دفترچه راهنمای فارسی یخچال زانوسی را به دقت مطالعه کنید.
  2. هنگام حمل و نقل یخچال از کارگران حرفه ­ای کمک بگیرید تا مدارات سرد کننده یخچال دچار آسیب نشوند.
  3. در صورتی که یخچال را تازه خریداری کرده اید، در صورت مشاهده هرگونه آسیب در دستگاه با فروشنده یا نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی تماس بگیرید.
  4. یخچال را در محل مرطوب، روغنی و یا کثیف نصب نکنید.
  5. محل نصب یخچال باید به دور از نور مستقیم خورشید و باران باشد.
  6. پریز را بررسی کنید. در صورتی که پریز شل و یا آسیب دیده باشد، از زدن دو شاخه یخچال به آن خودداری کنید.
  7. یخچال را در نزدیکی مواد قابل اشتعال استفاده نکنید.
  8. محل نصب یخچال باید کاملا سفت و تراز باشد.
  9. پس از نصب دستگاه برای اولین بار حداقل به مدت 2 الی 3 ساعت یخچال را به صورت خالی استفاده کنید.
  10. از آویزان شدن کودکان از درب یخچال به شدت جلوگیری کنید.
  11. به هیچ عنوان از سشوار برای خشک کردن مایعات ریخته شده در یخچال استفاده نکنید.
  12. برای برفک زدایی به دفترچه راهنما مراجعه کنید و از اشیا نوک تیز یا مکانیکی جهت از بین بردن برفک استفاده نکنید.
  13. در صورت استشمام بوی سوختگی از هر نقطه دستگاه سریعا دو شاخه را از پریز بیرون بکشید و با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی تماس بگیرید.
  14. منافذ تهویه یخچال را با مواد غذایی مسدود نکنید.
  15. قفسه های داخلی یخچال را تمیز کنید. غذاهای باقی مانده در طولانی مدت سبب بوی بد خواهند شد.
  16. در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی با آی پی امداد تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال زانوسی تماس بگیرید.

چرا یخچال کار نمی کند و دمای دستگاه بسیار بالا است؟ برای تعمیر و رفع عیب یخچال زانوسی چه باید کرد؟

اگر دستگاه شما کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال زانوسی موارد زیر را چک نمایید:

  1. ممکن است دو شاخه را به پریز وصل نکرده باشید. اتصال دو شاخه به پریز را بررسی کنید.
  2. دمای یخچال را بررسی کنید. جهت تنظیم مناسب دما دفترچه راهنمای فارسی یخچال زانوسی را مطالعه کنید.
  3. در صورتی که یخچال را در محل بدون تهویه و یا در معرض مستقیم اشعه آفتاب قرار داده باشید، باید سریعا نسبت به تغییر مکان یخچال اقدام کنید.
  4. اگر یخچال به دیوار بسیار نزدیک است، بین دیوار و یخچال فاصله ایجاد کنید.

چنانچه دستگاه شما سرد نمی کند، در ابتدا به نکات ایمنی بالا توجه نمایید و سپس برای رفع عیب و تعمیرات از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال زانوسی در تهران بهره مند شوید.

چرا مواد و غذا درون یخچال یخ بسته است؟ رفع عیب و تعمیرات یخچال زانوسی به چه صورت است؟

اگر مواد غذایی داخل دستگاه شما یخ می زند، به توصیه های نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زانوسی در زیر توجه نمایید:

  1. دمای یخچال را روی سردترین حالت تنظیم کرده اید.
  2. ممکن است در فصول سرد سال دمای محیط بسیار پایین باشد. در این صورت غذای درون یخچال منجمد می­ شود.
  3. ممکن است غذاها را در نزدیکی دریچه‌های خنک‌ کننده قرار داده باشید.

چنانچه مواد داخل دستگاه شما یخ بسته است، ابتدا موارد بالا را چک نمایید و سپس در صورت عدم رفع مشکل با تعمیرکار یخچال زانوسی در زیر تماس حاصل نمایید.

چرا آب در کف یخچال جمع می شود؟ نحوه تعمیرات و رفع عیب یخچال زانوسی چگونه است؟

اگر آب کف یخچال جمع می شود، موارد زیر را برای تعمیرات یخچال فریزر زانوسی بررسی کنید:

  1. وجود هرگونه انسداد در محل مجرای تخلیه آب یخچال می تواند از دلایل جمع شدن آب باشد.
  2. ممکن است در اتصالات یخچال گرفتگی وجود داشته باشد که باید سریعا اقدام به برطرف نمودن گرفتگی ها کنید.
  3. پر شدن دستگاه آبسردکن و یخساز یخچال می تواند موجب جمع شدن آب در کف یخچال گردد که باید آن را تخلیه نمایید.

برای عیب یابی دقیق یخچال خود می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در تهران استفاده نمایید.

علت سر و صدای زیاد یخچال در حین کار چیست؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال زانوسی در این باره

اگر دستگاه شما در حین کار سر و صدا می کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال زانوسی موارد زیر را چک نمایید:

  1. محل نصب یخچال را بررسی کنید. در صورتی که یخچال تراز نباشد، سر و صدای زیادی از یخچال به گوش خواهد رسید.
  2. پشت و زیر یخچال را به دقت بررسی کنید. در صورت مشاهده اشیا خارجی آن­ها را بیرون بیاورید.
  3. خرابی کمپرسور از دیگر علت های رایج سر و صدای زیاد یخچال است.
  4. جهت رفع عیب کمپرسور با نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی تماس بگیرید.
  5. در صورتی که صدای به وجود آمده شبیه تیک تاک ساعت است نگران نباشید. در هنگام منجمد شدن مواد غذایی به وجود آمدن این صدا کاملا طبیعی است.

علت بوی بد داخل یخچال چیست؟ چگونه رفع عیب یخچال زانوسی را انجام دهیم؟

  1. در صورتی که مواد غذایی را بدون بسته بندی مناسب در یخچال قرار دهید، بوی داخل یخچال مطبوع نخواهد بود.
  2. مواد غذایی را در ظروف سرپوشیده قرار دهید.
  3. به صورت هفتگی قفسه های داخل یخچال را تمیز کنید.
  4. مایعات ریخته شده مانند شیر و یا غذاهای باقی مانده می ­توانند منجر به تولید بوی بد در داخل یخچال شوند.

از یخچال صدای قلقل شنیده می­ شود، آیا این مساله نگران کننده است؟ برای تعمیر و عیب یابی یخچال زانوسی چه باید کرد؟

صدای قلقل در اکثر موارد مربوط به سردساز است که داخل یخچال را سرد می­ کند و ایرادی ندارد.

چرا یخچال سرد نمی ­کند؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در این باره

در صورتی که یخچالتان سرد نمی کند، موارد زیر را برای عیب یابی و تعمیر یخچال زانوسی بررسی کنید:

  • بررسی کنید که یخچال به طور صحیح به برق وصل شده باشد. در صورت امکان، آن را به یک پریز برق دیگر وصل کنید.
  • در صورت کار نکردن کمپرسور، یخچال خنک نمی شود.
  • باید لاستیک های درب دستگاه بررسی شود.
  • موتور فن یخچال در فریزر و در محفظه پایین ممکن است خراب باشد.
  • فضای کافی بین دیوارها و یخچال زانوسی وجود ندارد.
  • یخچال باید حداقل 10 سانتی متر با دیوار اطراف خود فاصله داشته باشد.
  • کویل های کندانسور کثیف است.

اگر مشکل دستگاه شما برطرف نشد، از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی بهره مند شوید.

علت وجود قطرات آب در دیواره دستگاه چیست؟ راهکار تعمیر یخچال زانوسی به چه صورت است؟

اگر قطرات آب در دیواره دستگاه مشاهده می شود، برای رفع مشکل و تعمیرات یخچال فریزر زانوسی به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • در صورتی که غذاهای آبکی را بدون درپوش در یخچال قرار داده باشید، تقطیر در دیوار یخچال زانوسی ایجاد می ­شود.
  • همچنین توجه نمایید که برودت کم در یخچال باعث ایجاد قطرات آب می شود.

علت یخ زدایی نکردن یخچال چیست؟ چه اقداماتی باید برای تعمیر یخچال زانوسی انجام گردد؟

یکی از مشکلات رایج یخچال های زانوسی، یخ زدایی نکردن آن است. برای تعمیرات یخچال زانوسی در این مواقع می توانید به بررسی موارد زیر بپردازید:

  1. صفحه کنترل یخ زدا عملیات یخ زدایی را به صورت منظم انجام می دهد.
  2. در صورتی که این صفحه ایراد داشته باشد، یخچال عمل یخ زدایی را انجام نخواهد داد.
  3. ممکن است قطعات گرم کن یخ زدا معیوب شده باشند که در نتیجه سیستم یخ زدای یخچال کار نخواهد کرد.
  4. در صورتی که تایمر یخ زدا معیوب شده باشد، یخچال عملیات یخ زدایی انجام نخواهد شد.

چنانچه دستگاه شما یخ زدایی نمی کند، برای رفع عیب دستگاه از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال زانوسی در تهران استفاده نمایید.

چرا درب یخچال بسته نمی شود؟ برای تعمیر و عیب یابی یخچال زانوسی چه باید کرد ؟

اگر درب دستگاه شما بسته نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر یخچال زانوسی موارد زیر را چک نمایید:

  1. مواد غذایی مانع بسته شدن درب می­ شود.
  2. مواد داخل یخچال را جابجا کنید.
  3. یخچال تراز نیست.
  4. درزگیر درب شل شده است.
  5. دور تا دور یخچال را بررسی کنید. در صورت مشاهده پارگی یا پوسیدگی باید نسبت به تعویض لاستیک اقدام نمایید.

اگر درب دستگاه شما بسته نمی شود، ایراد رایج آن لاستیک است. شما عزیزان برای تعویض درب لاستیک فابریک می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در محل بهره مند شوید.

چرا فن یخچال کار نمی کند؟ طریقه تعمیر یخچال زانوسی در این مواقع به چه صورت است؟

اگر فن یخچال شما کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال زانوسی مراحل زیر را چک نمایید:

  1. جمع شدن آلودگی و گرد و غبار در قسمت پره های فن و یا موتور آن می تواند موجب کار نکردن آن ها گردد.
  2. در صورتی که به هنگام جابجایی به فن یخچال آسیب رسیده باشد، فن شروع به کار نمی کند که در این صورت باید تعویض گردد.
  3. لازم است تیغه های فن به دقت بررسی شوند تا مطمئن شوید که دچار شکستگی نشده باشند.

شما می‌توانید برای حل مشکل یخچال و کار نکردن فن آن با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زانوسی تماس بگیرید.

چرا آب از آب سردکن یخچال خارج نمی ­شود؟ روش عیب یابی و تعمیر یخچال زانوسی در این مواقع

اگر آب از آبسردکن خارج نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر یخچال زانوسی موارد زیر را چک نمایید:

  1. شیر آب لوله باز نیست.
  2. مسیر لوله آب مسدود شده است.
  3. دمای یخچال را بررسی کنید.
  4. در صورتی که دمای یخچال بسیار پایین باشد، مخزن آب منجمد شده است.

در صورتی که موفق به حل مشکل نشدید، با نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی تماس بگیرید.

چرا آب خارج شده از آبسردکن یخچال دارای طعم متفاوتی است؟

  • ممکن است آب برای مدت طولانی در مخزن باقی مانده باشد؛ هفت لیوان آب را از آبسردکن پر کنید تا مخزن خالی شود و آب جدید داخل آن قرار گیرد.

چرا درجه یخچال نوسان دارد؟ چه اقداماتی برای تعمیرات یخچال زانوسی انجام دهیم؟

اگر درجه یخچال شما نوسان دارد، برای عیب یابی و تعمیر یخچال زانوسی موارد زیر را چک نمایید:

  • خرابی ترموستات از دلایل ایجاد نوسان در درجه یخچال است که باید از سالم بودن و صحیح بودن تنظیمات آن اطمینان حاصل کنید.
  • در صورتی که موتور یخچال به صورت مداوم روشن و خاموش گردد، درجه دچار نوساناتی خواهد شد.
  • اگر کمپرسور دچار اختلال شده باشد، درجه یخچال نوسان خواهد داشت که باید هر چه سریعتر نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

اگر مشکل نوسان درجه دستگاه شما برطرف نشد، با نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در تهران در تماس باشید.

چرا موتور یخچال یکسره در حال کار کردن است؟ برای تعمیرات و عیب‌یابی یخچال زانوسی چه باید کرد؟

اگر موتور دستگاه شما یکسره در حال کار می باشد، برای عیب یابی و تعمیرات یخچال زانوسی به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • باید چک کنید تا یخچال در حالت Super cool و Speed cool نباشد.
  • در این صورت باید یخچال را از این حالت ها خارج نمایید.
  • در غیر این صورت یخچال نیز به بررسی دقیق توسط تعمیرکار یخچال زانوسی دارد.

می‌توانید برای حل مشکل یخچال و یکسره کار کردن موتور آن با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زانوسی تماس بگیرید.

چرا کدهای خاصی بر روی صفحه ‌نمایش دستگاه ظاهر می‌شوند؟ روش عیب‌یابی یخچال زانوسی در این مواقع

  • این کدها نشان دهنده بروز خطا در عملکرد قطعات این دستگاه می باشند.
  • می توانید از راهنمای فارسی و بخش ارورهای یخچال زانوسی برای تشخیص نوع نقص در دستگاه استفاده نمایید.

برای رفع عیب و تعمیر این خطاها و ارورهای به نمایش در آمده روی نمایشگر می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال زانوسی در تهران استفاده کنید.

هزینه تعمیر یخچال فریزر زانوسی در نمایندگی تعمیرات

هزینه تعمیرات یخچال فریزر زانوسی در نمایندگی تعمیرات با توجه به مدل یخچال و مشکلی که یخچال با آن مواجه شده است، متفاوت است. اگر شما به تعمیرگاه مناسبی برای تعمیر یخچال زانوسی مراجعه نمایید، می‌توانید خاطر جمع باشید که هزینه مناسبی پرداخت خواهید کرد. اگر روی کار تعمیرگاه‌ها نظارت وجود داشته باشد، نرخ‌های تعمیر نیز منصفانه خواهد بود.

نمایندگی‌ها تحت نظارت قیمتی هستند و شما با مراجعه به نمایندگی زانوسی می‌توانید از خدمات تعمیر با هزینه منصفانه استفاده کنید. هرگز با این باور که دستمزد و قطعات خوب باید گران یا ارزان باشند، نسبت به کیفیت کار قضاوت نکنید. به دنبال تعمیرگاهی منصف باشید و باقی ماجرا را به دست آنها بسپارید؛ چرا که هیچ یک از ما نمی‌خواهیم کیفیت کار و قطعات به کار رفته در تعمیر یخچال فدای قیمت پایین شود. هیچ یک از ما هم نمی‌خواهیم قیمتی بیشتر از قیمتی که باید بپردازیم پرداخت کنیم.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در آی پی امداد

نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در تهران به شرح زیر می باشد:

  • دسترسی به تعمیرکار حرفه ای یخچال زانوسی در منزل
  • استفاده از خدمات در هر ساعتی از شبانه روز
  • تعمیرات یخچال زانوسی با مناسب ترین هزینه ها
  • دسترسی به قطعات فابریک یخچال زانوسی
  • دریافت گارانتی برای خدمات تعمیرات یخچال
  • عدم نیاز به جابجایی دستگاه تا نمایندگی

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در این مقاله تمام راهکارهای سرویس و نگهداری و همچنین مشکلات متداول یخچال زانوسی را برای شما عزیزان شرح داد. شما با مطالعه دقیق مطالب گفته شده در اکثر موارد موفق به رفع عیب دستگاه خود خواهید شد. در غیر این صورت لطفا از انجام تعمیرات جدی بر روی یخچال اجتناب کنید و با تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال زانوسی تماس بگیرید.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار یخچال زانوسی ZANUSSI در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات یخچال زانوسی ZANUSSI در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی یخچال زانوسی ZANUSSI به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر یخچال زانوسی ZANUSSI، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

6 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • گودرزي 04 مرداد 1400

    بخچال فريزر زانوسي من پايين در فريزر و ابسرد كن دچار زنگ زدگي و پوسيدگي شده چاره كار رو لطفا بفرماييد

    پاسخ دادن
  • صناعی 01 خرداد 1400

    سلام یخچال فریزرمن زانوسی هستش و خیلی میوه ها رو خنک و سرد می‌کنه پست داخل یخچال هم برفکی زیادی هستش و آیا این برفکی طبیعی هستش رو درجه ۸+ میزارم همینه و درجه ۵+ میزارم بازم همینه علت چی هستش؟ خیلی سرد می‌کنه آیا یخچال ایراد پیدا کرده؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 خرداد 1400

      سلام، ابتدا درجه را کم نمایید و گرفتگی در قسمت فاضلاب را برطرف نمایید. همچنین برای رفع مشکل میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی بهره مند شوید.

      پاسخ دادن
      • صناعی 01 خرداد 1400

        سلام رو چه درجه بزارم که رفع بشه راهنمایی کنید که گرفتگی فاضلاب یخچال کدوم قیمت هستش؟ راهنمایی کنید

        پاسخ دادن
      • صناعی 01 خرداد 1400

        سلام ممنونم بسم بفرمایید چه درجه ی بزارم که کم باشه و راهنمایی کنید چطور گرفتگی فاضلاب رو برطرف کنم؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 01 خرداد 1400

          سلام، درجه یخچال را روی 2 بگذارید. آموزش رفع گرفتگی فاضلاب هم در سایت درج شده.

          پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد