logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال آاگ

تعمیر یخساز یخچال آاگ
تعمیر یخساز یخچال آاگ
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال آاگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از آزاردهنده ترین اتفاقاتی که ممکن است برای یخچال آاگ رخ دهد، خرابی و تعمیر یخساز یخچال آاگ است. در تابستان که بیشترین استفاده از یخساز صورت می گیرد، هرگونه ایراد در کارکرد این بخش می تواند موج بروز مشکلات زیادی برای کاربران شود. به طور کلی عوامل مختلفی می تواند در خرابی یخساز آاگ تاثیرگذار واقع شود که هریک از این دلایل باید به دقت مورد بررسی و عیب یابی قرار بگیرند. در این مقاله قصد داریم به بررسی هریک از مشکلات یخساز ساید آاگ و همچنین نحوه رفع مشکلات آنها بپردازیم. در صورت عدم توانایی برای رفع مشکل یخساز تعمیرکار متخصص آی پی امداد می تواند به شما کمک نماید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز آاگ می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و وبسایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید آاگ در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات یخساز یخچال آاگ در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا با نزدیکترین شعبه مجموعه آی پی امداد در تهران تماس بگیرید یا به سایت مجموعه و بخش درخواست تعمیرات مراجعه نمایید و اقدام به ثبت درخواست تعمیر یخساز خود کنید.
  2. ارسال کد اشتراک به همراه نام تکنسین به تلفن همراه شما
  3. پس از ثبت درخواست تعمیرکار مجرب حرفه ای برای تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شود.
  4. بعد از اتمام فرآیند تعمیرات فاکتور و گارانتی جهت تضمین کیفیت خدمات تعمیر به شما تقدیم می گردد.

تعمیر یخساز یخچال آاگ در محل

آی پی امداد خدمات تعمیر یخساز ساید آاگ را برای افزایش رضایت کاربران در محل مورد نظر آنها ارائه می نماید. از آنجایی که ارائه خدمات تعمیرات یخساز در محل سبب افزایش رضایت کاربران می شود. از این رو مزیت های زیر را می توان نام برد:

  • ناظر و شاهد بودن بر عملکرد تعمیرکار یخچال در منزل
  • صرفه جویی در زمان و هزینه تعمیرات یخ ساز یخچال آاگ
  • عدم آسیب دیدن به دستگاه به دلیل عدم نیاز به جابه جایی
  • توجه به اصل و فابریک بودن قطعات مورد استفاده

شیوه راه اندازی یخساز یخچال آاگ به چه شکل است؟

در بسیاری از مدل های یخچال ساید آاگ، هنگامی که یخچال به برق وصل شده و روشن می گردد، همراه با آن سیستم یخساز یخچال آاگ نیز فعال می شود. در برخی مواقع ممکن است افراد متوجه شوند که سیستم یخساز دستگاه فعال نشده است که باید اقدام به روشن کردن این سیستم نمایید.

برای انجام این کار نیز می توانید دکمه on که بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است استفاده کنید. در صورتی که این دکمه را مشاهده نکردید، احتمالا سیستم یخساز یخچال شما به وسیله اهرم فعال می گردد. در صورتی که نیازی به سیستم یخساز یخچال را ندارید، می توانید به وسیله دکمه off یا بالا کشیدن اهرم آن را غیرفعال کنید.

راه اندازی یخساز یخچال آاگ

چگونه اقدام به غیرفعال کردن یخساز یخچال آاگ نماییم؟

برای اینکه بتوانید اقدام به خاموش کردن یخساز یخچال ساید بای ساید آاگ خود نمایید، می توانید از دکمه off یخساز استفاده کنی که بر روی یخساز تعبیه شده است. همچنین در برخی از مدل ها اهرمی وجود دارد که در صورت خاموش کردن یخساز باید اهرم را در زاویه 90 درجه قرار دهید.

طریقه ریست کردن یخساز یخچال ساید آاگ

برای اینکه بتوانید یخساز یخچال آاگ خود را ریست نموده و به تنظیمات اولیه برگردانید، مطابق با مراحلی که  در ادامه آورده شده است، عمل کنید:

  • ابتدا باید درب فریزر را باز کرده و محفظه بیرونی یخساز یخچال آاگ را بردارید.
  • پس از برداشتن درب یخساز می توانید گزینه Reset switch را مشاهده نمایید.
  • برای ریست کردن یخساز آاگ کافیست این دکمه را هشت ثانیه نگه دارید.

ریست یخساز یخچال آاگ

راهنمای تعمیرات یخساز یخچال آاگ توسط تعمیرکار آی پی امداد

برای اینکه بتوانی به درستی اقدام به تعمیر یخساز یخچال آاگ خود نمایید، ابتدا باید بتوانید آن را به درستی عیب یابی کنید. همچنین باید متوجه شوید که مشکل یخساز از کدام بخش است. در ادامه این بخش مشکلات رایجی که ممکن است برای یخساز آاگ رخ دهد را با هم بررسی خواهیم کرد و راهکارهایی را برای تعمیر آنها به شما ارائه خواهیم داد.

علت یخ نساختن یخساز ساید بای ساید آاگ چیست؟

در صورتی که به هنگام استفاده از یخساز یخچال آاگ خود متوجه شدید که هیچگونه یخی توسط این دستگاه ساخته نمی شود، برای بررسی ایراد یخساز باید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • ممکن است بروز این مشکل به دلیل روشن نبودن یخ ساز باشد که ابتدا باید از روشن بودن آن مطمئن شوید.
  • همچنین امکان دارد که دستگاه یخساز بر روی حالت Pause یا مکث قرار گرفته باشد که در این شرایط یخ ساخته نخواهد شد.
  • در صورتی که تامین آب یخساز با مشکل مواجه شود، آب لازم جهت ساخته شدن یخ جمع نمی شود.
  • بررسی کنید که فیلتر آب دچار گرفتگی نشده باشد و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • احتمالا دمای یخچال بالا بوده و به حدی نیست که آب درون یخساز شروع به یخ زدن کند.

علت کار نکردن یخساز یخچال آاگ چیست؟

در صورتی که با مشکل از کار افتادن یخساز آاگ خود مواجه شده اید، جهت عیب یابی و رفع مشکل یخساز به بررسی موارد زیر اقدام کنید:

  • ممکن است قالب یخساز دچار شکستگی شده و یا اهرم آن خراب شده باشد.
  • در صورتی که شیر برقی معیوب شده باشد و نتواند آب لازم برای یخساز را تامین کند، این بخش کار نخواهد کرد.
  • ممکن است راه ورودی آب به درون یخساز بسته شده باشد که باید بررسی شود.
  • بروز هرگونه ایراد در برد فرمان، موتور یخساز و سنسور یخساز نیز موجب ایجاد این مشکل خواهد شد.
  • بهتر است از یک تعمیرکار متخصص بخواهید این موارد را به طور دقیق بررسی نماید.

چرا یخساز یخچال ساید آاگ مقدار کمی یخ تولید می کند؟

در بری مواقع ممکن است کاربران با مشکل کم یخ ساختن یخساز آاگ خود مواجه شوند که برای بررسی و رفع مشکل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دقت داشته باشید که در هر بار یخساز توانایی تولید 900 گرم یخ را دارد و پس از پر شدن محفظه یخسازی متوقف خواهد شد.
  • همچنین اگر یخ به صورت کم و یا نامنظم بیرون می آید، احتمالا یخ ها درون محفظه به هم چسبیده اند و توانایی خارج شدن ندارند.
  • بهتر است به صورت دوره ای یخساز را بررسی کرده و درون محفظه را خالی کنید تا جا برای تولید یخ های بیشتر باز شود.

علت خارج نشدن یخ از یخساز یخچال  آاگ چیست؟

در برخی مواقع یخ هایی که درون محفظه یخساز آاگ تولید می شوند، نمی توانند از محفظه خارج شوند که این امر دلایل مختلفی دارد:

  • اگر از یخساز ساید آاگ به مدت طولانی استفاده نکنید، یخ های درون آن انباشته و فشرده می شوند و امکان خروج آنها وجود ندارد.
  • همچنین ممکن است دمای یخساز متغیر باشد و یخ های موجود درون یخ ساز آاگ آب شوند که در این حالت به هم چسبیده و قادر به خارج شدن از محفظه نیستند.
  • بهتر است اگر قرار است زمانی طولانی از یخساز خود استفاده نکنید، آن را به حالت غیرفعال دربیاورید و همواره دمای یخچال فریزر خود را کنترل کنید.

سنسور یخساز ساید بای ساید آاگ کجاست؟

این مسئله که سنسور یخساز آاگ در کدام بخش از این دستگاه تعبیه شده است، می تواند پرسش بسیاری از مصرف کنندگان این دستگاه باشد. در صورتی که قصد بررسی و عیب یابی این قطعه در یخساز خود را دارید، لازم است بگوییم که سنسور یخساز وظیفه صدور فرمان های لازم برای یخساز را دارد و معمول در پنل داخلی یخساز و در کنار برد کنترلی دستگاه تعبیه گردیده است.

سنسور یخساز ساید بای ساید آاگ

ترمودیسک یخساز یخچال آاگ کجاست؟

در صورتی که با مشکلی در یخساز آاگ خود مواجه شده اید و قصد بررسی ترمودیسک یخساز را دارید، اما جایگاه آن را نمی دانید، به مطالعه این بخش ادامه دهید. ترمودیسک قطعه ای است که دمای بالای یخچال را تحمل نموده و وظیفه آن جلوگیری از افزایش دمای المنت است . این قطعه مهم در محل قرارگیری المنت و اواپراتور یخچال تعبیه شده است.

ترمودیسک یخساز یخچال آاگ

شیر برقی یخساز یخچال آاگ در کدام قسمت است؟

یکی از قطعاتی که بسیاری از افراد به هنگام بروز خرابی و ایراد در یخساز یخچال آاگ خود قصد بررسی و عیب یابی آن را دارند، شیر برقی یا شیر ورودی آب می باشد. این بخش در قسمت پنل پشتی و پایین یخچال های آاگ تعبیه می شود که فشار آب لازم برای تولید یخ را از طریق لوله ها به یخساز منتقل می نماید.

شیر برقی یخساز یخچال آاگ

از کجا می توان قطعات یخساز آاگ را تهیه کرد؟

یکی از مهمترین مسائلی که می توانداز خرابی مجدد یخساز یخچال آاگ و کاهش عمر این بخش از یخچال جلوگیری نماید، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیرات یخ ساز آاگ است. در صورتی که برای انجام این کار از قطعات باکیفیت استفاده شود، یخساز میز کیفیت اولیه خود را حفظ کرده و به خوبی به کارکرد صحیح خود ادامه خواهد داد. آی پی امداد یکی از مراکزی است که می تواند انواع قطعات اصلی یخساز یخچال های آاگ را برای شما به راحتی تامین نماید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال آاگ

در این مطلب توانستید با رایج ترین دلایل خرابی یخ ساز یخچال آاگ و مشکلات این بخش آشنا شده و به بررسی علت بروز این ایرادات و رفع آنها آشنا شوید. همچنین بیان کردیم که آی پی امداد به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات یخساز آاگ می تواند در زمینه رفع ایرادات این قطعه به شما کمک نماید. از این رو در صورتی که قادر به رفع عیب دستگاه خود نیستید، جهت تعمیر یخچال سریعا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد