logo logo تعمیرات چای ساز آاگ با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیرات چای ساز آاگ

تعمیرات چای ساز آاگ
تعمیرات چای ساز آاگ
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیرات چای ساز آاگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیرگاه تخصصی تعمیرات چای ساز آاگ با داشتن شعبه های مختلف در تهران مانند شمال، جنوب شرق و غرب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

چای ساز آاگ یکی از لوازم اساسی در منزل است، که اکثر به صورت روزانه استفاده می شود، در واقع با توجه به اینکه مصرف روزانه چای، یکی از عادتهای هر ایرانی می باشد و همیشه نوشیدن یک لیوان چای خوش طعم می تواند تمام خستگی های روزانه را از بین ببرد، به همین دلیل اگر مشکلی در این دستگاه به وجود بیاید، سریعا افراد اقدام به تعمیرات آن میکنند. به یاد داشته باشید که با بهره مندی از خدمات تعمیرات چای ساز آاگ میتوانید در سریع ترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت ا اقدام به عیب یابی و تعمیر چای ساز آاگ خود نمایید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات آی پی امداد میتوانید تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با خدمات مرکزی تعمیرات چای ساز آاگ AEG در تهران

جهت برقراری ارتباط با واحد ثبت درخواست تعمیرات میتوانید مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • در مرحله اول برای ارتباط با تعمیرگاه مجاز مرکزی چای ساز آاگ می توانید با نزدیک ترین شعبه به محل کار یا منزل خود تماس بگیرید.
  • روش دیگر برای تعمیر چای ساز آاگ ارسال کردن درخواست آنلاین از طریق سایت آی پی امداد می باشد.
  • پس از ارسال درخواست و یا برقراری تماس با مرکز آی پی امداد، مشخصات شما ثبت می‌شود و سپس اسم تعمیرکار به همراه کد اشتراک به گوشی همراهتان پیامک می گردد.
  • سپس تعمیرکار چای ساز آاگ در همان روز و در سریعترین زمان، در محل حضور یافته و شروع به تعمیر دستگاه می کند.
  • روش دیگر برای تعمیر چای ساز آاگ مراجعه حضوری به کارگاه مجهز آی پی امداد می باشد.

خدمات تعمیر چای ساز آاگ در تهران

آی پی امداد با دارا بودن شعب متعدد تعمیرگاه مجاز چای ساز آاگ در تهران به صورت 24 ساعته و در سریع ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

به یاد داشته باشید که استفاده از خدمات تعمیرات در تعمیرگاه های غیر مجاز ممکن است آسیب های جدی به دستگاه شما وارد نماید و شما را مجبور به صرف هزینه های اضافه کند. لازمه تعمیرات چای ساز آاگ دارا بودن دانش و مهارت کافی میباشد. پس در انتخاب تعمیرگاه چای ساز خود دقت کافی را خرج نمایید.

تعمیرات چای ساز آاگ در محل یا در منزل

تعمیر چای ساز در محل، یکی از خدمات ویژه ارائه شده توسط مرکز تعمیرات چای ساز آاگ می باشد که با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان انجام می‌شود. در صورت بهره مندی از این خدمات دیگر نیازی نیست تا به صورت حضوری به تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد مراجعه نمایید.

همچنین لازم به ذکر است که تمام خدمات ارائه شده توسط این مرکز همراه با گارانتی ۳ تا ۱۲ ماهه می باشد.

با استفاده از خدمات تعمیر چای ساز در محل میتوانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید از جمله:

  • حذف هزینه های حمل و نقل دستگاه به تعمیرگاه
  • جلوگیری از آسیب به دستگاه حین انتقال به تعمیرگاه
  • مشاهده روند تعمیرات

هزینه تعمیر چای ساز آاگ در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد

تعرفه تعمیر چایساز آاگ با توجه به نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه و مراکز مربوطه مشخص می شود. بر همین اساس هزینه تعمیر چای ساز آاگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی آی پی امداد هزینه ای کاملا منصفانه و مقرون به صرفه است.

لازم به ذکر است که در برخی از مواقع ممکن است هزینه تعمیر چای ساز آاگ در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد تغییر کند:

  • قدیمی بودن یا جدید بودن چای ساز آاگ می‌تواند باعث تغییر قیمت در قطعات استفاده شده گردد، که در نتیجه هزینه خدمات نیز تغییر پیدا می‌کند.
  • همچنین استفاده کردن از قطعات با کیفیت که دارای قیمت بیشتری نسبت به قطعات بی‌کیفیت هستند، باعث تغییر هزینه تعمیر دستگاه می‌شود.
  • یکی دیگر از مواردی که ممکن است باعث تغییر هزینه خدمات گردد، مدت زمان گارانتی در رابطه تعمیر چای ساز آاگ به وسیله تعمیرکار مرکز آی پی امداد می باشد.

معرفی نمایندگی رسمی تعمیرات چای ساز آاگ

با خرید از فروشگاه های معتبر سرتاسر کشور میتوانید از خدمات پس از  فروش نمایندگی رسمی تعمیرات چای ساز آاگ بهره مند شوید.اطلاعات تماس و شماره نمایندگی رسمی تعمیرات چای ساز آاگ بر روی جعبه محصول درج شده است. اگر به تازگی چای ساز آاگ خود را خریداری نمودید به یاد داشته باشید که میتوانید از خدمات رایگان نمایندگی رسمی تعمیرات چای ساز آاگ بهره مند شوید.

اما چنانچه مهلت استفاده از گارانتی دستگاه به اتمام رسیده است، در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی تعمیرات بخارشو آاگ همچنان خدمات تعمیرات را به شما ارائه میدهد اما این خدمات دیگر رایگان نخواهد بود.

اگر به هر دلیل تمایلی به تماس با نمایندگی رسمی تعمیرات چای ساز آاگ میتوانید از خدمات نمایندگی آی پی امداد بهره مند شوید. مهم ترین مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد عبارتند از:

  • ارائه گارانتی 3 الی 12 ماهه تعمیرات
  • حضور سریع تکنسین در محل
  • ارائه فاکتور در پایان فرآیند تعمیرات
  • دریافت کارشناسی آنلاین به صورت رایگان

راهنمای تعمیرات و عیب یابی چای ساز آاگ به وسیله تعمیرکار مرکزآی پی امداد

بسیاری از افراد تمایل دارند تا بتوانند پیش از آنکه نیازمند کمک گرفتن از تعمیرکار شوند، خودشان اقدام به عیب ییابی و در نهایت تعمیر لوازم خانگی از جمله چایساز آاگ نمایند. به همین دلیل ما در این بخش به جهت کاهش هزینه های تعمیرات چای ساز آاگ برای شما عزیزان متداول ترین اشکالات موجود در چای ساز را شرح داده ایم تا بتوانید با داشتن اندکی دانش فنی خودتان در منزل به عیب یابی و تعمیرات چای ساز آاگ بپردازید.

عوامل اصلی روشن نشدن چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ روشن نمی شود در این حالت برای تعمیر دستگاه باید به موارد زیر دقت نمایید:

  • در مرحله اول بهتر است دو شاخه و پریز را بررسی کنید و از برقرار بودن اتصال صحیح، در دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  • مورد دومی که باید بررسی شود، کابل های دستگاه می باشد، چون ممکن است قطعی و یا بریدگی درسیم وجود داشته باشد،که مانع از روشن شدن چای ساز گردد.
  • در مرحله بعدی باید کلیدهای دستگاه را کنترل کنید.
  • اگر تمام موارد را بررسی کردید ولی مشکل حل نشد، در این حالت ممکن است، مشکل جدی در بخش دیگر چای ساز وجود داشته باشد که بهتر است به وسیله افراد متخصص رفع گردد.

دلیل خاموش نشدن چای ساز بعد از جوشیدن آب چیست و برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ بعد از اینکه آب جوش آمد خاموش نمی شود، در این صورت برای تعمیر موارد زیر را بررسی نمایید.:

  •  مهم ترین دلیلی که می تواند باعث خاموش نشدن به موقع چای ساز آاگ گردد، وجود مشکل در ترموستات و یا سنسور دما می باشد.
  •  با توجه به اینکه وظیفه اصلی سنسور دما تشخیص دقیق دمای آب و صدور فرمان خاموشی دستگاه می باشد پس اگر مشکلی در سنسور وجود داشته باشد، دمای آب به صورت دقیق تشخیص داده نمی شود و در نتیجه چای ساز به موقع خاموش نمیشود.

علت خاموش شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ قبل از جوشیدن آب خاموش می شود، در این صورت برای تعمیر باید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  • مهمترین موردی که می تواند باعث خاموش شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب شود، وجود مشکل در سنسور دما می باشد، چون دستگاه نمی تواند به صورت دقیق دمای آب را تشخیص دهد، به همین دلیل قبل از رسیدن به نقطه جوش فرمان خاموشی دستگاه را صادر می کند.
  • همچنین عوامل دیگری مانند مسدود بودن لوله های بخار دستگاه، ضعیف بودن فشار برق و همچنین بسته نشدن صحیح درب کتری میتواند باعث بروز چنین مشکلی گردد.

دلیل ایجاد لایه چربی در چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر در چای ساز آاگ یک لایه چربی ایجاد می‌شود، در این حالت برای عیب یابی و تعمیر موارد زیر را بررسی نمایید:

  • هم ترین علتی که می تواند باعث ایجاد لایه چربی در چای ساز آاگ شود، املاح موجود در آب می باشد و هیچگونه ربطی به نوع چای ساز و یا قطعات چای ساز ندارد، که برای عیب یابی و تعمیر، می توانید با استفاده از سرکه رسوبات موجود در دستگاه را تمیز کنید.

دلیل پریدن فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز آاگ می پرد، در این حالت برای عیب یابی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • وجود اتصالات داخلی در قطعات چای ساز می تواند باعث پریدن فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز شود.
  • همچنین یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث بروز چنین مشکلی گردد، وجود اتصالی در برق ساختمان می باشد، که باید مشکل به وجود آمده به وسیله افراد متخصص رفع گردد.

علت داغ نشدن چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه  باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ داغ نمی شود در اینصورت برای عیب یابی و تعمیرات دستگاه موارد زیر را بررسی نمایید.:

  • تنها دلیلی که باعث عملکرد صحیح دستگاه و گرم شدن چای ساز می شود سالم بودن المنت می باشد، که بروز مشکل در المنت میتواند از داغ شدن چای ساز جلوگیری کند، پس در صورت بروز چنین مشکلی باید اقدام به تعمیر و یا تعویض المنت کرد.

نتیجه گیری در مورد تعمیرات چای ساز آاگ در تهران

تعمیرات چای ساز آاگ در تهران با داشتن افراد متخصص می‌تواند تمام مشکلات به وجود آمده در چای ساز را در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل رفع کند. تمام مشتریان در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد در چای ساز، نباید هیچ گونه نگرانی در رابطه با تعمیر داشته باشند، چون های تعمیراتمرکز آی پی امداد، آماده ارائه خدمات به به مشتریان  عزیز می باشند. پس خیلی راحت می توانید به صورت تلفنی و یا از طریق سایت آی پی امداد درخواست تعمیر را ارسال کنید.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار چایساز آاگ در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات چایساز آاگ در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی چایساز آاگ به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر چایساز آاگ، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حقی 01 بهمن 1402

    سلام من چایساز آاگ دارم کتریش استیله درب و دسته ش پلاستیکی مشکی رنگه دربش از داخل به مرور زمان دراثر حرارت بالا خُرد شده و کم کم ریخته الان صفحه داخلی درب که گِرد میباشد شکسته و داره از درب کتری جدا میشه نمیدونم میشه فقط درب کتری را عوض کرد یا باید کلاً یه کتری دیگه تهیه کنم البته کتری کاملاً سالمه فقط درب در اثر حرارت داره از بین میره آیا در حال حاضر کتری آاگ موجود میباشد یا خیر لطفاً راهنمایی بفرمائید. متشکرم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 بهمن 1402

      درود، کتری باید به صورت کامل تعویض شود و موجود نیست.

      پاسخ دادن
  • الهه 20 آذر 1401

    سلام من یک چای سازبرقی ازبرندآاگ دارم که بعدازجوش آمدن موقع ریختن چای اززیرش آب میریزه علت چیست

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 آذر 1401

      سلام، نشتی آب از کف را نمیشه کاری کرد

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد