logo logo تعمیرات لوازم برقی آشپزخانه با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر وسایل برقی آشپزخانه

تعمیر وسایل برقی آشپزخانه
تعمیر وسایل برقی آشپزخانه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر وسایل برقی آشپزخانه به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر وسایل برقی آشپزخانه مانند تعمیرات چایساز ، اتوپرس ، اطو دستی ، توستر ، اسپرسو ساز ، قهوه ساز ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، بخارشو ، جاروشارژی و ساندویچ ساز و … در آی پی امداد توسط تعمیرکار با سابقه انجام میگردد.
وسایل خرد آشپزخانه در مدل ها و برندهای مختلف در بازار عرضه میشود، نگرانی مردم بابت این موضوع است که هنگام تعمیر وسایل برقی آشپزخانه از قطعات فابریک استفاده شود، تا به دستگاه آسیبی وارد نشود و نیاز به تعمیرات مجدد پیدا نکند. با آی پی امداد همراه باشید تا نحوه استفاده از خدمات وسایل برقی آشپزخانه در تهران را برای شما عزیزان شرح دهیم.

با استفاده از خدمات تعمیر لوازم خرد آشپزخانه در آی پی امداد میتوانید تا 75 درصد در تمام هزینه های صرفه جویی نمایید.

نحوه با تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم برقی آشپزخانه

نحوه با تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم برقی آشپزخانه به شرح زیر است:

  1. هر کجای تهران که باشید جهت تعمیرات چایساز، اتوپرس، اطو دستی، اسپرسو ساز، قهوه ساز، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، بخارشو، جاروشارژی و … میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا اوپراتور مربوطه شما را راهنمایی کند.
  2. شما عزیزان برای تحویل حضوری دستگاه خود به کارگاه آی پی امداد میتوانید به آدرس میدان فاطمی خیابان چهلستون بین 4 و 6 پلاک 44 مراجعه نمایید.
  3. در غیر این صورت بعد از تماس شما با آی پی امداد جهت تعمیر وسایل برقی آشپزخانه ، اطلاعات و مشکلات شما در سیستم ثبت میگردد.
  4. پیک کارگاه دستگاه را تحویل گرفته و یک رسید کتبی جهت تحویل و تعمیرات وسایل برقی منزل میدهد به شما میدهد.
  5. ظرف کمتر از 1 روز کاری دستگاه شما تعمیر شده و همراه با فاکتور و داغی قطعات به شما عزیزان تحویل داده میشود.

کارگاه و انبار قطعات مجهز آی پی امداد با تفکیک قسمت الکترونیکی و مکانیکی و با داشتن بهترین تعمیرکاران وسایل برقی آشپزخانه به رفع عیب دستگاه شما در کمترین زمان میپردازد.

تعمیر وسایل برقی و خرد منزل

مجموعه آی پی امداد ( نمایندگی تعمیرات وسایل برقی لوازم خانگی ) با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسین های مجرب، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات لوازم خانگی جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

  • مجموعه آی پی امداد با بهره گیری از دانش اروپا، جلب رضایت مشتری، شرح آموزش تعمیرات وسایل برقی آشپزخانه، شرح هزینه تعمیرات وسایل برقی آشپزخانه، نکات ایمنی و مهم به تعمیرات لوازم برقی و خرد منزل میپردازد.
  • توجه داشته باشید که علاوه بر لوازم بزرگ آشپزخانه؛ وسایل خرد به مانند: هود، شومینه، آب سرد کن، آب گرم کن، آبمیوه گیری، اتوبخار، توستر، چای ساز، سرخ کن، جاروبرقی، جارو شارژی، مخلوط کن، بخاری و دیگر وسایل خرد آشپزخانه … در آی پی امداد تعمیر می شود.
  • قابل ذکر است تعمیرات فقط در کارگاه انجام میگردد.

تعمیر وسایل برقی و خرد منزل

برای تعمیرات چایساز در تهران با کجا تماس بگیریم ؟ آیا برای تعمیر وسایل برقی آشپزخانه در تهران میتوانیم کارگاه مجهزی پیدا کنیم؟

اگر چای ساز شما عزیزان نیاز به تعمیر دارد ، هر کجای تهران که باشید جای نگرانی نیست، تعمیرگاه مجاز تعمیرات چایساز آی پی امداد آماده خودمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

مشکل شایع مصرف کنندگان چایساز شکستن قوری یا کتری است، لازم است بدانید که تنها با ارسال عکس قوری چایساز خود به شماره 09333336936 میتوانید قطعه اصل را تهیه نمایید.

برای تعمیرات چایساز در تهران با کجا تماس بگیریم

برای تعمیرات توستر در تهران با کجا تماس بگیریم ؟ بهترین تعمیرکار برای تعمیر وسایل برقی آشپزخانه کجا میتوان یافت؟

توستر شما هر برندی که باشد؛ دلونگی، بوش، کنوود، فیلیپس، فلر و… ما در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد تعمیر میکنیم ، چونکه هم قطعات فابریک بیشتر برند ها را داریم و هم بهترین تعمیرکار توستر در تیم حرفه ای ما فعال میباشد .

برای تعمیرات توستر در تهران با کجا تماس بگیریم

لازم است بدانید که چنانچه نیازمند تعمیرات توستر شدید و وقت کافی برای مراجعه به کارگاه جهت تعمیر را نداشتید ، کافی است با شماره های زیر در سراسر تهران تماس حاصل نمایید تا پیک کارگاه درب منزل شما دستگاه را تحویل گرفته و یک روز کاری بعد صحیح و سالم همراه با فاکتور و داغی قطعات تحویل دهد .

 آی پی امداد با تفکیک تعمیرکار الکترونیک و مکانیک به بهبود کیفیت خدمات تعمیرات وسایل برقی منزل در تهران کمک نموده است.

برای تعمیر ساندویچ ساز در محل با کجا تماس بگیریم؟ تعمیرکار مجرب وسایل خرد منزل کجاست؟

اگر در منزل از دستگاه ساندویچ ساز استفاده میکنید، لازم است بدانید ممکن است گاهی این دستگاه ایراد پیدا کرده و خراب شود. در صورت آسیب به ساندویچ ساز نگران نباشید.

برای تعمیر ساندویچ ساز در محل با کجا تماس بگیریم

میتوانید تعمیرات لوازم برقی منزل اعم از ساندویچ ساز را به تعمیرکار مجرب آی پی امداد بسپارید.

برای تعمیر اسپرسوساز در تهران با کجا تماس بگیریم ؟ نمایندگی تعمیر وسایل برقی منزل در تهران کجا است؟

بعد از استفاده رایج مردم از اسپرسو ساز ، این دستگاه به یک کالای تقریبا اساسی برای قهوه خور ها تبدیل شده است.

امروزه علاوه بر کافه ها در خانه هم این محصول را پیدا میکنید، لازم است بدانید که تعمیر اسپرسو ساز تخصص میخواهد و حتما برای رفع عیب باید از قطعات فابریک همان برند استفاده گردد؛ که این امر فقط و فقط در آی پی امداد محقق میشود.

 آی پی امداد تعمیرگاه مجاز وسایل برقی آشپزخانه در تهران میباشد که توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

برای تعمیرات قهوه ساز در تهران با کجا تماس بگیریم ؟ بهترین تعمیرکار وسایل برقی در تهران کجا است؟

قهوه ساز نیز مانند اسپرسوساز یک دستگاه برقی محبوب در آشپزخانه میباشد. قهوه ساز شما از هر برندی که باشد تفاوتی ندارد، چه بوش، دلونگی، فیلیپس، نوا و هر برند دیگه ای باشد ما در آی پی امداد آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیرات آن هستیم.

برای تعمیرات قهوه ساز در تهران با کجا تماس بگیریم

تعمیرات قهوه ساز و سایر لوازم برقی خود را میتوانید به سادگی در سریع ترین زمان ممکن به ما بسپارید.

برای تعمیرات مخلوط کن در تهران با کجا تماس بگیریم ؟ نمایندگی تعمیرات لوازم خرد آشپزخانه کجاست؟

تعمیر مخلوط کن شاید به نظر ساده بیاید ولی لازم به ذکر است که حتی باز و بسته کردن این دستگاه تخصص میخواهد ، بارها مشتریان آی پی امداد در سراسر تهران بعد از تماس عنوان نمودند که دیگر نمیتوانیم مخلوط کنی را که باز کرده ایم ؛ ببندیم ! البته جای هیچ نگرانی نیست ، چونکه آی پی امداد با داشتن بهتربن تعمیرکار مخلوط کن مشکل شما را در همان روز رفع مینماید .

برای تعمیرات مخلوط کن در تهران با کجا تماس بگیریم

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برقی آشپزخانه، در آی پی امداد 75 درصد در هزینه های شما صرفه جویی میکند.

برای تعمیرات آبمیوه گیری در تهران با کجا تماس بگیریم؟ آیا تعمیرگاه مجازی برای تعمیرات لوازم خرد آشپزخانه هست؟

بسیاری از شما عزیزان دوست دارید که آب میوه را در منزل خودتان بگیرید و از خوردن آن لذت ببرید و دیگر نگران عدم رعایت بهداشت بعضی از مغازه دارها نیستید.

آبمیوه گیری در میان خانه دارها از محبوبیت خاصی برخودار است و اگر این دستگاه به مشکل برخورد میتواند شما را اذیت کند، آی پی امداد این نوید را به شما میدهد که چنانچه نیازمند تعمیر آبمیوه گیری شدید در همان روز مشکل شما را برطرف نماییم.

برای تعمیرات آبمیوه گیری در تهران با کجا تماس بگیریم

تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خرد آشپزخانه در آی پی امداد سریعا به تعمیر آبمیوه گیری شما میپردازد.

برای تعمیرات چرخ گوشت در تهران با کجا تماس بگیریم؟ تعمیرات لوازم برقی آشپزخانه را به کدام تعمیرکار بسپاریم؟

چرخ گوشت یک دستگاه اساسی در میان خانه دارها می باشد، بسیاری از مردم علاقه ای به خرید گوشت چرخ کرده از فروشگاه ها ندارند و میخواهند این اتفاق در سلامت کامل توسط خودشون انجام گردد ، بنابراین اگر چرخ گوشت شما نیاز به تعمیر داشته باشد و نتوانید با این دستگاه کار کنید؛ ناراحت کننده است .

برای تعمیرات چرخ گوشت در تهران با کجا تماس بگیریم

تعمیرات لوازم برقی آشپزخانه خود را به تعمیرکار متخصص آی پی امداد بسپارید.

برای تعمیرات اتو در تهران با کجا تماس بگیریم؟ جهت عیب یابی و تعمیرات لوازم خرد آشپزخانه چه کنیم؟

اتو انواع مختلفی دارد: اتو بخار ، اتو مخزن دار ، اتو دستی و … آی پی امداد به تعمیرات تمام این اقلام میپردازد ، اگر میخواهید لباس های چروک نداشته باشید باید از این وسیله استفاده کنید ، بنابراین این دستگاه نیاز یک خانواده خوشتیپ میباشد .

برای تعمیرات اتو در تهران با کجا تماس بگیریم

بسیاری از اتو ها باعث خط افتادگی و یا تخریب لباس ها میشوند ، که این یک مشکل فنی است ، لازم است بدانید که هر کجای تهران بزرگ که باشید میتوانید تعمیر اتو خود را به ما بسپارید .

جهت عیب یابی و تعمیرات لوازم خرد آشپزخانه دستگاه خود را تعمیرگاه مرکزی آی پی امداد بسپارید.

برای تعمیرات بخارشو در تهران با کجا تماس بگیریم؟ جهت رفع مشکل لوازم برقی آشپزخانه چه کنیم؟

بخارشو جزء دستگاه های تمیز کننده محسوب میشود ، بسیاری از مردم عادت به نظافت و ضد عفونی منزل با بخارشو دارند، بنابراین این کالا میتواند جرء دستگاه های ضروری در منزل به شمار بیاید.

برای تعمیرات بخارشو در تهران با کجا تماس بگیریم

جهت رفع مشکل لوازم برقی آشپزخانه میتوانید دستگاه خود را تعمیرکار متخصص آی پی امداد بسپارید.

خلاصه خدمات تعمیرات وسایل برقی آشپزخانه در آی پی امداد

اگر از وسایل برقی خرد در آشپزخانه استفاده میکنید، لوازمی اعم از ساندویچ ساز، اتو، اتو پرس، بخارشو، توستر، قهوه ساز، چای ساز، اسپرسوساز، آبمیوه گیری، مخلوط کن و …. دارید؛ میتوانید تعمیرات آن را بدون نیاز به معطلی در ترافیک تنها با یک تماس با تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؛ انجام دهید.

تعمیرکاران متخصص آی پی امداد با بهره گیری از متد های روز اروپا و استفاده از قطعات فابریک اقدام به تعمیرات لوازم برقی خانگی شما میکنند. با استفاده از خدمات نمایندگی تخصصی لوازم خرد اشپزخانه در آی پی امداد میتوانید تا 75 درصد در هزینه های صرف جویی نمایید.

6 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ابراهيمي 02 بهمن 1402

    سلام در صورت امكان ميخواستم لطفأ دو سه برند خوب خورد كن برقي خانگي معرفي بفرماييد. متشكر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 بهمن 1402

      درود، برندهای بوش، مولینکس و فیلیپس دارای کیفیت مناسبی هستند.

      پاسخ دادن
  • کیوان لیراوی 23 مرداد 1402

    سلام وقت بخیر. یک دستگاه بستنی ساز دلمونتی دی ال ۳۷۰ خریدم ولی کاسه یخ شکل ناموزونی دارد. آیا ساخت دستگاه به این شکله و اینکه به خاطر شکل کاسه تیغه اصلا سرجایش خودش قرار نمیگیرد.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 مرداد 1402

      درود، ظرف مورد نظر باید به درستی در جای خود قرار گرفته باشد تا بتوانید از آن استفاده کنید.

      پاسخ دادن
    • بهشتی 25 مرداد 1402

      سلام وقت به خیر، یه تستر لمسی مارک مکسی دارم که دو تا از المنتهاش اتصالی کرده و سوخته، دستگاه کار میکنه و سالمه فقط باید دو تا المنت عوض بشه و چک بشه، هزینه کل با پیک خودتون تو محدوده جنت اباد مرکزی چقد میشه؟ ضمانت نامه هم یکساله است؟

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 25 مرداد 1402

        درود، برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02158941 تماس بگیرید.

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد