logo logo تعمیر زودپز برقی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر زودپز برقی

تعمیر زودپز برقی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر زودپز برقی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در صورتی که زودپز برقی شما مشکلی دارد، بهتر است برای تعمیر زودپز برقی از تعمیرکاران متخصص آی پی امداد کمک بگیرید. این مجموعه در تمامی مناطق تهران شامل شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز شعبه دارد و در کمترین زمان ممکن برای تعمیرات زودپز برقی به محل شما مراجعه خواهد کرد. امکان استفاده از خدمات آی پی امداد از سه طریق تعمیر در محل، تعمیر در کارگاه مجهز و همچنین ارسال دستگاه با پیک به تعمیرگاه امکان پذیر می باشد. کلیه خدمات این مجموعه همراه با فاکتور رسمی هزینه ها و گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه همراه می باشد که شما می توانید این مشخصات را در پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد مشاهده نمایید. برای استفاده از خدمات زودپز برقی در آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

نحوه تماس با مرکز تعمیرات زودپز برقی در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیرات زودپز برقی در تهران به شرح زیر است:

  1. برای تعمیر زودپز برقی خود می توانید با شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست تعمیرات زودپز برقی خود را در سایت آی پی امداد ثبت کرده و فرم ثبت درخواست این مجموعه را به صورت آنلاین تکمیل نمایید.
  3. کارشناسان نمایندگی آی پی امداد در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خدمات زودپز برقی می باشند.

از چه روش هایی میتوان برای تعمیر زودپز برقی بهره مند شد؟

از سه روش زیر می توانید از خدمات زودپز برقی در آی پی امداد بهره مند شوید:

  1. برای تعمیر زودپز برقی خود می توانید به آدرس تعمیرگاه مجهز آی پی امداد که در بخش تماس با ما درج شده است، مراجعه نمایید.
  2. همچنین تعمیرکار آی پی امداد می تواند در محل به عیب یابی و رفع مشکل زودپز برقی شما بپردازد.
  3. در روش سوم پیک مجموعه می تواند با رسید کتبی زودپز برقی را از شما تحویل گرفته و پس از انتقال به تعمیرگاه آی پی امداد و تعمیر دستگاه تا نهایتا 72 ساعت کاری، مجددا وکیوم شده و سالم به شما تحویل دهد.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات زودپز برقی در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، اطلاعات شما در سامانه ثبت شده و لینک پنل کاربری با کد اشتراک برای شما پیامک می شود.
  2. شما می توانید از طریق لینک پنل کاربری مخصوص خود به اطلاعات مهمی نظیر مشخصات تعمیرکار و تعمیرگاه، زمان حضور وی در محل، فاکتور هزینه ها، مدت زمان گارانتی و … دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین می توانید در پنل کاربری خود به صورت آنلاین با واحد پیگیری، شکایات و پشتیبانی آی پی امداد به صورت شبانه روزی در ارتباط باشید.
  4. لازم به ذکر است که یک کارشناس از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد.
  5. تعمیرکار زودپز برقی در کمتر از یک ساعت و یا طبق توافقی که با شما انجام شده، برای تعمیر دستگاه به محل شما اعزام می شود.
  6. پس از اتمام خدمات، فاکتور با شرح هزینه ها و ضمانت نامه رسمی 3 الی 12 ماه به شما ارائه می شود.
  7. شما می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
  8. در پایان میزان رضایت شما از خدمات تعمیر زودپز برقی توسط واحد پشتیبانی آی پی امداد بررسی می شود و هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

خدمات زودپز برقی که توسط تعمیرکار آی پی امداد ارائه می شود

در صورتی که زودپز برقی شما دچار خرابی شده است، لازم است برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه خود نمایید. برای استفاده از خدمات دستگاه زودپز می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید. مرکز تعمیرات زودپز برقی انواع خدمات مربوط به تعمیرات دستگاه را با بهترین کیفیت و به همراه قطعات فابریک به مشتریان ارائه می دهد. در ادامه به بررسی رایج ترین خدمات زودپز که توسط تعمیرکاران آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود، خواهیم پرداخت:

  • تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی و مکانیکی زودپز مانند: دوشاخه، سیم رابط، سوپاپ، ترموستات، المنت، تایمر، دکمه ها، صفحه نمایشگر، روکش نچسب، درب، بدنه و …

آی پی امداد تعمیر کدام برندهای زودپز برقی را انجام می دهد؟

این روزها برندهای متنوعی از زودپزهای برقی در بازار موجود هستند که هریک از آنها ممکن است با خرابی هایی مواجه شوند. آی پی امداد تعمیر تمامی برندهای زودپز برقی را انجام می دهد که از معروف ترین های آن ها میتوان به موارد ذکر شده زیر اشاره کرد:

  • فلر
  • ویداس
  • دسینی
  • هایسونگ
  • هاردستون
  • فیلیپس
  • تکنو
  • گوسونیک
  • فروما
  • گریمن
  • و …

تعمیرات زودپز برقی در تهران

مرکز تعمیرات زودپز برقی دارای شعب متعددی در کلیه مناطق 24 گانه شهر تهران بوده و می تواند خدمات خود را در شرق، غرب، شمال و جنوب ارائه دهد. از جمله مناطق تحت پوشش تعمیر زودپز برقی در آی پی امداد می توان به کلیه محله های مناطق مختلف تهران اشاره کرد. مشتریان تهرانی که قصد استفاده از خدمات تعمیرات زودپز برقی در تهران را دارند، می توانند در مجموعه آی پی امداد درخواست خود را ثبت کنند تا تکنسین متخصص مجموعه در سریع ترین زمان به محل آنها مراجعه کرده و خدمات مربوطه را به آنها ارائه نماید.

تعمیر زودپز برقی در محل

تعمیر زودپز برقی در منزل قطعا یکی از مهمترین اولویت هایی است که بسیاری از کاربران در انتخاب نمایندگی مجاز به آن توجه می کنند و می تواند مزایای زیادی را برای مشتریان به همراه داشته باشد. عدم نیاز به جابجایی زودپز برقی و جلوگیری از هرگونه احتمال خرابی یا آسیب دیدن دستگاه قطعا مهم ترین موضوعی است که می توان به آن اشاره کرد. بهتر است بدانید که آی پی امداد با رفع محدودیت هایی مانند ارائه خدمات در نمایندگی به مشتریان، شرایطی را ایجاد کرده است تا هر متقاضی بتواند خدمات تعمیرات زودپز برقی خود را در محل دریافت کند. تعمیرکاران ما با حضور در محل و منزل با توجه به دانش و تجربه تخصصی که دارند، می توانند کیفیت و کارکرد زودپز خراب شما را بازگردانند.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات زودپز برقی در آی پی امداد

آی پی امداد به عنوان مرکز تعمیرات زودپز برقی یکی از نمایندگی های فعال در سطح شهر تهران برای تعمیر زودپز برقی به شمار می آید که از 30 سال سابقه درخشان در این زمینه برخوردار است. هزینه های تثبیت شده توسط اتحادیه، سرعت عمل بالا در انجام امور عیب یابی و تعمیرات، راهنمایی و مشاوره آنلاین و رایگان به مشتریان گرامی در جهت استفاده و نگهداری صحیح زودپز برقی فاکتورهای مهم برای ترغیب شما برای استفاده از خدمات آی پی امداد می باشند. تمام تعمیرکاران این مجموعه به قوانین و مقررات وضع شده توسط مدیران پایبند بوده و در راستای رضایت مشتریان، ضمانت نامه و گارانتی خدمات خود را ارائه می دهند.

مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد شامل موارد زیر است:

  • تعویض قطعات خراب شده و از کار افتاده با قطعات اصل
  • تمام خدمات و قطعات استفاده شده ضمانت 3 تا 12 ماه می شود.
  • از تخصص تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده استفاده می شود.
  • خدمات در محل یا کارگاه مجاز مجموعه صورت می گیرد.
  • پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در پنل کاربری انجام می شود.

ویژگی های تعمیرکار زودپز برقی

بهتر است برای تعمیر زودپز برقی خود از خدمات تکنسین های نمایندگی مجاز و معتبر در این زمینه استفاده کنید. تعمیرکار باتجربه آی پی امداد برای تعمیر زودپز برقی با تجهیزات کامل در محل حاضر می شود. وی تمام احتمالات را برای تعمیر زودپز در نظر گرفته و تمام قطعات لازم را همراه خود خواهد داشت. متخصصین این مجموعه توانسته اند با گذراندن آزمون های مختلف از نظر فنی و تئوری در درجه بالایی از مهارت قرار گرفته و در مرحله عیب یابی به سرعت بالایی دست پیدا کنند. آشنایی با ساختار زودپز و درک ارتباط قطعات با یکدیگر، درصد حدس تعمیرکار را از تشخیص ایراد پیش آمده بسیار بالا خواهد برد و می تواند در تعمیر یا تعویض قطعه معیوب تصمیم درستی را اتخاذ کند. بهره گیری از تکنسین های مجرب و استفاده از روش های جدید، نمایندگی تعمیرات زودپز برقی را نسبت به سایر مراکز متمایز کرده است.

از جمله ویژگی های تکنسین آی پی امداد شامل موارد زیر است:

  • در زمینه تعمیر و عیب یابی زودپز برقی مهارت و تجربه بالایی دارند.
  • برای تعویض قطعات زودپز برقی شما فقط از قطعات اصلی و درجه یک استفاده می کند.
  • خدمات تعمیرات زودپز برقی را در محل و کارگاه آی پی امداد با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.
  • نکات لازم جهت نگهداری و استفاده صحیح از زودپز برقی را به مشتری متذکر خواهد شد.

هزینه تعمیرات زودپز برقی

هزینه تعمیرات زودپز برقی نسبت به خدماتی که به طور کلی یا جزئی توسط تعمیرکار ارائه می شود، متفاوت است. تعمیرکار مرکز تعمیرات زودپز برقی پس از بررسی دستگاه و عیب یابی قطعات، شما را در جریان هزینه ها قرار خواهد داد. تعرفه تعمیرات زودپز برقی در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد هر ساله توسط اتحادیه تهران مشخص شده و کلیه تعمیرکاران موظف به رعایت نرخ اتحادیه می باشند.

در آی پی امداد هزینه تعمیر زودپز برقی به میزان خرابی دستگاه بستگی دارد و تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن، قطعا هزینه های شما را پایین خواهد آورد. اما به یاد داشته باشید همیشه هزینه های پایین مقرون به صرفه نخواهند بود و ممکن است در دراز مدت مجددا هزینه تعمیرکار پرداخت کنید. در برخی از موارد با توجه به شرایط زودپز برقی، استفاده از قطعات اورجینال به جای قطعه معیوب می تواند بهترین گزینه باشد.

مشکلاتی که توسط تعمیرگاه دستگاه زودپز رفع می شوند

ممکن است زودپز شما بر اثر بروز مشکلات مختلفی دچار آسیب دیدگی شود. با مطالعه مشکلات احتمالی و راه حل های مناسب در زودپز، می توانید مشکل پیش آمده در دستگاه خود را به راحتی برطرف کرده و در صورت نیاز، از خدمات مرکز تعمیرات زودپز برقی استفاده کنید. از جمله رایج ترین مشکلات دستگاه زودپز شامل موارد زیر می باشد:

تعمیر مشکل خارج شدن آب از زودپز برقی

برای تعمیر مشکل خارج شدن آب از زودپز برقی می‌ توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا باید بررسی کنید که آب از کدام قسمت زودپز خارج می شود. معمولا آب از سوراخ‌ هایی در بالای دستگاه یا از شیر آب خارج می‌شود.
  • اگر دستگاه شما دارای سردریز است، ابتدا مطمئن شوید که آن به درستی قرار داده شده است و هیچ چیز آن را مسدود نکرده است.
  • اگر دستگاه شما دارای سوراخ‌ های خروجی برای آب است، مطمئن شوید که هیچ سوراخی مسدود نشده است. ممکن است آب در این سوراخ‌ها گرفتار شده باشد و برای خروج به درستی نتواند جریان پیدا کند.

برای عیب یابی و رفع مشکل خروج آب از دستگاه خود می توانید از خدمات تعمیرات زودپز برقی در آی پی امداد استفاده کنید.

تعمیرات مشکل نپختن غذا در زودپز برقی

در صورتی که غذا در زودپز برقی شما به خوبی نمی پزد، می توانید برای تعمیرات دستگاه موارد زیر را چک کنید:

  • ممکن است مشکل از کابل برق دستگاه باشد. در این صورت، کابل برق را بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی وصل شده است.
  • ممکن است خرابی سوپاپ موجب خارج شدن بیش از حد بخار از آن و عدم پخت غذا شده باشد.
  • بررسی کنید که سطح غذایی که قرار است پخته شود، مناسب باشد. در صورتی که حجم غذا زیاد باشد، زمان بیشتری برای پختن نیاز دارد.
  • مطمئن شوید که کاسه و درب زودپز به درستی بسته و محکم شده باشد.
  • بررسی کنید که آب به میزان کافی در دستگاه قرار داده شده است و سطح آن در محدوده مناسبی است.
  • در صورتی که برنامه پخت نامناسبی برای زودپز انتخاب کرده باشید نیز این مشکل رخ خواهد داد.

تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد می توانند در زمینه بررسی علت نپختن غذا در زودپز و رفع مشکل دستگاه به شما کمک نمایند.

تعمیر مشکل گرم نشدن زودپز برقی

چنانچه با مشکل گرم نشدن زودپز برقی خود مواجه شده اید، می توانید به بررسی موارد زیر برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه بپردازید:

  • ابتدا باید کابل و دوشاخه دستگاه را بررسی کنید که دچار خرابی نشده باشد.
  • در صورتی که المنت دستگاه خراب شده باشد، زودپز گرم نخواهد شد.
  • ممکن است ترموستات زودپز با خرابی یا ایراداتی مواجه شده باشد که باید بررسی شود..

عیب یابی از کار افتادن زودپز برقی

در صورتی که دستگاه زودپز برقی شما به صورت ناگهانی از کار می افتد، می توانید به دلایل مختلفی باشد که در ادامه به عیب یابی آنها پرداخته ایم:

  • بررسی کنید که دستگاه به درستی به برق متصل شده باشد.
  • مطمئن شوید که کابل برق به درستی وصل شده است.
  • اطمینان حاصل کنید که دستگاه به درستی روشن شده است و هیچ مشکلی در نشانگرها و کلیدهای زودپز وجود ندارد.
  • در صورتی که هریک از قطعات داخلی دستگاه دچار خرابی شده باشند، ممکن است زودپز برقی از کار بیفتد.

چنانچه قادر به عیب یابی صحیح مشکل از کار افتادن دستگاه خود نیستید، می توانید از خدمات مرکز تعمیرات زودپز برقی در تهران استفاده کنید.

چگونه مشکل کار نکردن صفحه نمایش زودپز برقی را رفع کنیم؟

چنانچه نمایشگر زودپز برقی شما روشن نشدن و کار نمی کند، می توانید به بررسی نکات زیر اقدام نمایید:

  • ابتدا باید بررسی کنید که دستگاه به درستی به برق وصل بوده و دوشاخه و کابل آن مشکلی نداشته باشد.
  • همچنین ممکن است برد نمایشگر دستگاه دچار اتصالی یا خرابی شده باشد که باید بررسی شود.

علت نمایش ارور و بوق زدن زودپز برقی

در برخی مواقع ممکن است کاربران با پیغام خطا روی زودپز برقی و  بوق زدن دستگاه خود مواجه شوند که در ادامه به بررسی علل نمایش هرگونه ارور روی زودپز خواهیم پرداخت:

  • در صورتی که سنسورها تشخیص دهند که دستگاه بیش از اندازه داغ شده و باعث سوختگی غذا و یا آسیب دیدگی دستگاه می شود، ارور burn خواهند داد.
  • همچنین ممکن است درون زودپز آب به مزان کافی وجود نداشته باشد که در این حالت نیز پیغام خطا نمایش داده می شود.
  • بروز مشکل در عملکرد هریک از قطعات نظیر تایمر، ترموستات، المنت و … نیز موجب بوق زدن و نمایش ارور روی نمایشگر زودپز برقی خواهد شد.
  • در صورتی که خطای E4 را روی نمایشگر زودپز برقی خود مشاهده می کنید، لازم است آب بندی، فیوز و شیر تخلیه دستگاه را بررسی کنید.

چرا بخار از زودپز برقی نشت می کند؟

در صورت نشت بخار از زودپز برقی خود می توانید دلایل بروز مشکل را در ادامه بررسی کنید:

  • در صورتی که سوپاپ دستگاه خراب یا فرسوده شده باشد، بخار از آن نشت پیدا خواهد کرد.
  • ممکن است درب زودپز به درستی بسته نشده و یا لاستیک درب آن در جای خود قرار نداشته باشد.
  • چنانچه واشر زودپز بر اثر حرارت زیاد کشیده یا شل شده باشد نیز بخار از دستگاه نشت می کند.
  • در نهایت ممکن است دستگیره دستگاه به درستی جا نخورده یا خراب شده باشد که موجب نشت بخار خواهد شد.

برای بررسی علت آبریزی زودپز برقی خود و رفع مشکل آن می توانید از طریق شماره 02158941 با تعمیرکار مجرب آی پی امداد تماس بگیرید.

عیب یابی مشکل کم بودن فشار زودپز

یکی دیگر از مشکلات رایج در زودپز برقی، فشار کم آن است که در ادامه به عیب یابی دلایل بروز این مشکل پرداخته ایم:

  • در صورتی که سوپاپ زودپز گیر کرده باشد، موجب نشت بخار و در نهایت کاهش فشار دستگاه می شود.
  • ممکن است حرارت درون زودپز کم باشد که باید ترموستات و المنت دستگاه بررسی شود.
  • در شرایطی که درب دستگاه به دلیل خرابی واشرها و … به درستی و محکم بسته نشود، فشار دستگاه کاهش پیدا می کند.

علت طولانی بودن زمان پخت غذا در زودپز

در صورتی که متوجه طولانی بودن فرآیند پخت غذا در زودپز برقی خود شده اید، می توانید به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • این امکان وجود دارد که از غذا یا آب بیشتر از حد ظرفیت دستگاه استفاده کرده باشید.
  • ممکن است مواد غذایی منجمد را درون دستگاه قرار داده باشید که موجب عدم پخت سریع آن خواهد شد.
  • در صورتی که به دلیل خرابی درب، دستگیره، سوپاپ و واشر فشار لازم در زودپز ایجاد نشده باشد، پخت غذا یشتر طول می کشد.
  • همچنین ممکن است المنت دستگاه دچار مشکل شده و گرمای لازم برای پخت سریع غذا وجود نداشته باشد.

از آنجایی که عیب یابی و تعمیر زودپز برقی برای رفع مشکل فرآیند پخت طولانی غذا در آن نیاز به تخصص دارد، می توانید از تکنسین های مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

علت ترکیدن زودپز برقی

برای اینکه متوجه شوید چه عواملی موجب ترکیدن زودپز برقی می شود، می توانید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل وارد شدن فشار بیش از حد به دستگاه به دلیل خراب شدن واشر دو درب یا عایق بندی آن می باشد.
  • در صورتی که سوپاپ دستگاه خراب شده باشد نیز فشار داخل محفظه بیش از حد معمول خواهد شد.
  • استفاده بیش از حد آب در زودپز برقی نیز موجب جوشیدن آب و تشکیل بخار و فشار زیاد و در نهایت ترکیدن دستگاه خواهد شد.

تعمیر مشکل صدا دادن زودپز

در صورتی که دستگاه شما صدای زیادی در حین کار ایجاد می کند، می توانید برای تعمیر زودپز برقی خود موارد زیر را چک کنید:

  • خراب شدن واشر دور درب و فشار بالای بخار که از سوپاپ خارج می شود، اصلی ترین علت سر و صدای زودپز برقی می باشد.
  • ممکن است محفظه زودپز دچار مشکل شده باشد که در این شرایط صدا ایجاد خواهد کرد.
  • رایج ترین صدای زودپز، سوت زدن آن است که به دلیل بالا بودن فشار بخار برای خروج از سوپاپ ایجاد می شود.
  • زمانی که زودپز سوت می زند، به معنای هشدار بخار بالا بوده و باید شعله را کم کنید تا فشار نیز کاهش پیدا کند.

چگونه مشکل بخار نکردن زودپز را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در زودپزهای برقی رخ دهد، عدم ایجاد بخار در دستگاه است که در ادامه به بررسی علت و نحوه تعمیر مشکل پرداخته ایم:

  • در صورتی که به هنگام کارکرد بخارپز، واشر درب خراب شده باشد و بخار خارج شود، میزان حرارت لازم برای پخت غذا فراهم نخواهد شد.
  • همچنین در شرایطی که سوپاپ زودپز معیوب شده باشد نیز بخار لازم درون محفظه دستگاه جمع نخواهد شد.

برای برطرف کردن مشکل بخار نکردن زودپز خود می توانید از خدمات تعمیرکار متخصص آی پی امداد بهره مند شوید.

علت قفل شدن درب زودپز برقی

در صورتی که درب دستگاه شما قفل شده است و پس از پایان کار پخت غذا باز نمی شود، به دلایل زیر می باشد:

  • ممکن است واشرهای پلاستیکی درب دستگاه خراب شده باشد که در این حالت درب دستگاه باز نخواهد شد.
  • همچنین این امکان وجود دارد که قفل ایمنی دستگاه خراب شده باشد که تا زمان پخت کامل غذا اجازه باز شدن درب را نمی دهد.
  • در شرایطی که این قفل دچار مشکل شده باشد نیز درب دستگاه قفل شده و باز نمی شود.
18 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • نسترن 29 بهمن 1402

    سلام وقت بخیر زودپز برفی رو اولین بار استفاده میکنم مارک یونیک هست بار اول که دربش رو بستم آب گوشت ریخت بیرون و دربش باز شد سریع خاموش کردم بار دوم دربش رو بسنم فهمیدم بد بسته شده و الان میخام دربش رو باز کنم انگار قفل شده و باز نمیشه حتی از برق کشیدم و زمان دادم سرد بشه هیچ بخاری نداره چکار کنم دربش باز بشه ممنون میشم سریع راهنماییم کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 29 بهمن 1402

      درود، از یک دستگیره یا حوله ضخیم برای گرفتن درب زودپز استفاده کنید.

      پاسخ دادن
  • مریم 20 دی 1402

    سلام خسته نباشید زودپزبرقی من میخوام ازش استفاده کنم زمان هم بهش میدم ولی داغ نمیشه، زمانش هم تکون نمیخوره.آیامشکل از برد دستگاهه یا المنت.؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 دی 1402

      درود، برد الکترونیکی و المنت دستگاه را چک کنید.

      پاسخ دادن
  • الهه 20 مهر 1402

    سلام خسته نباشید من توی زودپزبرقیم موقعی که قابلمش توش نبود ابگوشت ریختم بپزه خشک کردم زدم برق اما صفحه لمسش انگار خراب شده هی روشن خاموش میشه اما تو داغ کردن مشکل نداره و داغ میکنه ایرادش رفع شدنی هست؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 مهر 1402

      درود، لازم است صفحه برد دستگاه تمیز و در صورت نیاز تعویض شود.

      پاسخ دادن
      • الهه 21 مهر 1402

        متشکرم بابت راهنماییتون

        پاسخ دادن
  • معصومه 16 مهر 1402

    سلام خسته نباشید من حواسم نبود قابلمه زودپز درون دستگاه نبود. من محتویات غذا به همراه آب رو درونش ریختم و بعد شستم و سشوار کشیدم. حالا میشه ازش استفاده کرد؟ چون برقیه می ترسم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 مهر 1402

      درود، باید به صورت کاملا و حدود 72 ساعت خشک شود و سپس از آن استفاده کنید.

      پاسخ دادن
    • سلیمانی 23 بهمن 1402

      سلام من برای اولین بار میخواستم زودپز برقی استفاده کنم یه تیکه مرغ گذاشتم برنامه پیش فرض خودش رو زدم ده دقیقه بود من زمانش رو ۱۵ دقیقه کردم. بعد از گذشت مدتی ارور E3 داد . مشکل از چی هست؟

      پاسخ دادن
  • علی آریانیان 16 مهر 1402

    با سلام از گزینه انتخاب منو زودپز برقی هر گزینه را که انتخاب میکنیم، طبق توضیحات دفترچه نمایشگر زمان را نشان میدهد و با کلیدهای مثبت و منفی قابل تنظیم است و طبق دستور دفترچه باید دستگاه شروع به کار کند و به مرحله حفظ فشار بخار برود و عدد تنظیمی نمایش داده شود اما این عدد ثابت است و تغییری نمیکند( کم نمیشود ۰۰:۲۵) ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 مهر 1402

      درود، اگر دستگاه داغ می کند، مشکلی ندارد. در غیر اینصورت مشکل از برد دستگاه است.

      پاسخ دادن
  • سعید 30 مرداد 1402

    سلام سوپاپ زودپز گلدن هاوس دارید؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 مرداد 1402

      درود، خیر موجود نیست.

      پاسخ دادن
  • نظری 24 تیر 1402

    سلام و خسته نباشید، ببخشید من از بانه یه زودپز برقی بلک اند کر مدل pcp1000 خریدم ولی بعد متوجه شدم که ظاهرا این زودپز تو ایران نیست. گفتم از شما یه راهنمایی بگیرم. اگر من این زودپز رو استفاده کنم و خدایی نکرده دچار مشکل بشه، شما خدماتی میدید یا نه؟ به نظر شما نگهش دارم یا بفروشمش؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 تیر 1402

      درود، مشکلی ندارد و قابل تعمیر می باشد.

      پاسخ دادن
  • هاشمی 10 تیر 1402

    زودپز هیچ بخاری نمیده بیرون و صدا نداره و درش هم باز نمیشه. یبار درش رو به زور باز کردیم که ترکید. باید چیکارش کنیم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 تیر 1402

      درود، سوپاپ و لاستیک دور درب زودپز را بررسی کنید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد