logo logo تعمیر زودپز برقی گوسونیک با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر زودپز برقی گوسونیک

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر زودپز برقی گوسونیک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

مجموعه آی پی امداد خدمات تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در تهران را انجام می دهد و شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران دارد. تعمیرکاران مجموعه آی پی امداد عیب یابی و تعمیر زودپز برقی گوسونیک را در محل شما انجام می دهند. همچنین شما می توانید با مراجعه به کارگاه های آی پی امداد در سراسر تهران یا استفاده از پیک این مجموعه از خدمات تعمیرات زودپز برقی گوسونیک بهره مند شوید. با استفاده از خدمات تعمیر زودپز برقی گوسونیک در آی پی امداد تا 75% در هزینه تعمیرات خود صرفه جویی خواهید کرد. کلیه خدمات تعمیرات زودپز برقی گوسونیک دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.

اگر فنی هستید و میخواهید خودتان زودپز برقی گوسونیک را تعمیر کنید، میتوانید در قسمت دیدگاه همین مقاله سوالات خود را در زمینه تعمیرات زودپز برقی مطرح نمایید تا تعمیرکاران آی پی امداد به صورت آنلاین و رایگان شما را راهنمایی نمایند.

در این مقاله به آموزش عیب یابی مشکلات زودپز برقی گوسونیک نیز پرداخته ایم و با مطالعه آن میتوانید مشکلات دستگاه خود را برطرف نمایید. اگر هم نیاز به خدمات آنلاین تعمیرکار زودپز برقی در آی پی امداد دارید، می توانید سوالات خود را در دیدگاه همین مقاله یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد مطرح نمایید.

نحوه تماس جهت تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در آی پی امداد

شما می توانید با خدمات نمایندگی تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در تهران به روش های زیر تماس بگیرید:

  1. جهت استفاده از خدمات با شماره 02158941 تماس بگیرید یا به وب سایت مراجعه کرده و درخواست تعمیر زودپز برقی گوسونیک را ارسال کنید.
  2. پس از ثبت درخواست تعمیر زودپز برقی گوسونیک در در وب سایت آی پی امداد، شماره ثبت و نام تکنسین برای شما پیامک می شود.
  3. در اکثر موارد تعمیر زودپز برقی گوسونیک در منزل و در محل انجام می شود.
  4. تعمیرکار زودپز برقی گوسونیک در کمتر از یک ساعت به منزل شما می رسد و دستگاه شما را تعمیر می کند.
  5. در صورت نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاصی از زودپز برقی گوسونیک، زودپز برقی شما به کارگاه مجهز آی پی امداد برده می شود و پس از تعمیر زودپز برقی (در کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری) به شما تحویل داده می شود.
  6. کلیه خدمات تعمیر زودپز برقی دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.
  7. در پایان سرویس کارت گارانتی به همراه فاکتور برای شما ارسال می شود و در نظرسنجی که توسط نمایندگی انجام می شود، شرکت خواهید کرد.

از چه روش هایی میتوان برای تعمیر زودپز برقی گوسونیک از خدمات آی پی امداد بهره مند شد؟

شما می توانید به 3 روش زیر از خدمات زودپز برقی گوسونیک در آی پی امداد بهره مند شوید:

  • برای تعمیر زودپز برقی گوسونیک می توانید به آدرس کارگاه آی پی امداد درج شده در قسمت تماس مراجعه نمایید.
  • اگر دستگاه شما معیوب باشد، تعمیرکار آی پی امداد می تواند در محل کار یا منزل شما مشکل را تشخیص داده و رفع کند. یعنی امکان تعمیر زودپز برقی گوسونیک در محل شما وجود دارد.
  • همچنین می توانید از خدمات پیک این مجموعه بهره مند شوید. تمامی پیک های مجموعه آی پی امداد ضد ضربه بوده و هنگام تحویل گرفتن دستگاه، رسید کتبی تحویل دستگاه را به شما می دهند. در نهایت دستگاه با ضربه گیر وکیوم می شود و سپس برای تعمیر به کارگاه ارجاع می شود. در نهایت پس از 72 ساعت کاری و پایان تعمیر زودپز برقی گوسونیک شما دستگاه را تمیز کرده و سپس مجدداً با ضربه گیر وکیوم کرده و در محل به شما تحویل می دهند.

خدمات تعمیر زودپز برقی گوسونیک در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

فرقی نمی کند زودپز برقی گوسونیک را از کجا می خرید، مهم نیست زودپز برقی گوسونیک شما چه مدلی باشد، مهم این است که زودپز برقی گوسونیک شما است و آی پی امداد یکی از بهترین مراکز تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در تهران است. آی پی امداد هر روز هفته آماده تعمیر زودپز برقی گوسونیک در محل و درب منزل شما می باشد. شرکت آی پی امداد در سراسر تهران شعبه دارد و می تواند خدمات خود را در شرق، غرب، شمال و جنوب ارائه دهد. از مناطق تحت پوشش تعمیر زودپز برقی می توان به موارد ذکر شده زیر اشاره کرد:

تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در شرق تهران

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

استفاده از خدمات تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در غرب تهران

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در شمال تهران

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

استفاده از خدمات تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در جنوب تهران

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در مرکز تهران

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر زودپز برقی گوسونیک در محل کار یا منزل

از آنجایی که حمل و نقل و جابجایی لوازم در شهر سخت است، مجموعه آی پی امداد برای تعمیر زودپز برقی گوسونیک به جای جابجایی لوازم توسط مشتری، کارشناسان خود را به صورت کاملا مجهز به منزل یا محل مورد نظر شما اعزام می کند. هنگامی که برای تعمیر زودپز برقی گوسونیک در محل با تعمیرگاه مجاز تماس می گیرید، تعمیرکاران در اسرع وقت و با توجه به زمان تعیین شده توسط مشتری به منزل یا محل مورد نظر شما می آیند و زودپز برقی معیوب را بررسی و سپس اقدام به تعمیر می کنند. هنگام تعمیر دستگاه سعی می کنند قطعه معیوب را تعمیر کنند و از تعویض آن خودداری کنند. این امر در کاهش هزینه های تعمیرات زودپز برقی گوسونیک موثر است.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات زودپز برقی گوسونیک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

نکته دیگری که در تعمیر زودپز برقی گوسونیک باید به آن توجه کنید، این است که تعمیرکار زودپز برقی گوسونیک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم:

  • این فرد باید در ساعت تعیین شده در محل شما حضور داشته باشد.
  • همچنین باید با تجربه و متخصص بوده و در اسرع وقت برای تعمیرات زودپز برقی گوسونیک شما اقدام نماید.
  • رعایت نکات بهداشتی نیز از مسائلی است که باید توسط این فرد رعایت گردد.
  • ما خدمات تعمیر زودپز برقی گوسونیک را در محل مشتری ارائه می دهیم، بنابراین نیازی به صرف زمان و هزینه برای بردن دستگاه به نمایندگی نیست.
  • تعمیرکاران و تکنسین های آی پی امداد برای تعمیرات زودپز برقی گوسونیک از قطعات اصلی و مرغوب همین برند استفاده می کنند.
  • مصرف کنندگان می توانند در هر ساعت از شبانه روز یا به عبارتی دیگر در 24 ساعت شبانه روز با کارشناسان این مرکز تماس گرفته و مشکلات دستگاه خود را گزارش دهند.
  • شرکت آی پی امداد دارای تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان می باشد.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات زودپز برقی گوسونیک یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

اگر زودپز برقی شما از گارانتی خارج شده باشد، دیگر هزینه تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در نمایندگی رسمی رایگان نیست و باید هزینه تعمیر زودپز برقی گوسونیک را بپردازید. در چنین مواقعی تصمیم با شماست، در صورتی که گارانتی زودپز برقی شما به پایان رسیده است، استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در مجموعه آی پی امداد به صرفه تر می باشد. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات مجموعه آی پی امداد به جای نمایندگی خواهیم پرداخت:

  • تمامی نیروهای این مجموعه برای کاهش هزینه های تعمیر زودپز برقی گوسونیک و انجام تعمیرات سریع و حرفه ای به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.
  • تکنسین های تیم آی پی امداد متخصصانی هستند که تجربه کافی برای تعمیرات زودپز برقی گوسونیک را دارند.
  • هزینه تعمیر در آی پی امداد طبق تعرفه نهادهای نظارتی می باشد.
  • ضمنا جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی کلیه مراحل تعمیر زودپز برقی گوسونیک در محل و زیر نظر مستقیم شما انجام می شود.
  • در صورت نیاز، تعمیرکار آموزش های لازم را برای نگهداری صحیح زودپز برقی گوسونیک به شما ارائه می دهد.

تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

تعمیرکار آی پی امداد پس از ثبت درخواست تعمیر زودپز برقی گوسونیک در منزل یا محل کار شما در کمتر از یک ساعت و یا طبق برنامه زمانی مورد توافق با شما به منزل یا محل کار شما می رسد. اگر بخواهید به صورت حضوری به کارگاه آی پی امداد مراجعه کنید، پس از بررسی های لازم، در صورتی که دستگاه نیازی به تعویض قطعاتی نداشته باشد یا نیازی به تعمیر قطعات تخصصی مانند برد الکترونیکی نداشته باشد، تعمیر می شود و همان لحظه به شما تحویل داده خواهد شد. در هر سه روش خدمات، در صورتی که مشکل جزئی باشد، دستگاه در همان لحظه تعمیر و تحویل داده می شود، اما در صورت خرابی برد الکترونیکی  یا … در مدت کمتر از 72 ساعت کاری تعمیر و تحویل داده می شود.

همچنین طبق توضیحاتی که در بالا داده ایم از 3 روش میتوانید از خدمات تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در آی پی امداد بهره مند شوید.

عیب یابی مشکلات زودپز برقی گوسونیک

در این مقاله به آموزش عیب یابی مشکلات زودپز برقی گوسونیک  هم پرداخته ایم و با مطالعه آن میتوانید مشکلات دستگاه خود را برطرف نمایید. اگر هم نیاز به خدمات آنلاین تعمیرکار زودپز برقی گوسونیک در آی پی امداد اشتید، کافی است سوالات خود را در دیدگاه همین مقاله یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد مطرح نمایید.

  1. نحوه تعمیر مشکل خارج شدن آب از زودپز برقی گوسونیک
  2. تعمیرات مشکل نپختن غذا در زودپز برقی گوسونیک
  3. نحوه تعمیر عدم گرم شدن زودپز برقی گوسونیک
  4. طریقه عیب یابی از کار افتادن زودپز برقی گوسونیک
  5. چگونه مشکل صفحه نمایش زودپز برقی گوسونیک را تعمیر کنیم؟
  6. تعمیرات مشکل خراشیدن دیگ زودپز برقی گوسونیک

نحوه تعمیر مشکل خارج شدن آب از زودپز برقی گوسونیک

برای تعمیر مشکل خارج شدن آب از زودپز برقی گوسونیک می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

  • ابتدا، مطمئن شوید که مشکل از بخشی از دستگاه است که آب از آن خارج می‌شود. به طور معمول، آب از سوراخ‌هایی در بالای دستگاه یا از شیر آب خارج می‌شود.
  • بعضی از مدل‌های زودپز برقی گوسونیک، شیر آب را با قطعه‌ای به نام “سردریز” مجهز کرده‌اند. اگر دستگاه شما دارای سردریز است، ابتدا مطمئن شوید که آن به درستی قرار داده شده است و هیچ چیز آن را مسدود نکرده است.
  • اگر دستگاه شما دارای سوراخ‌های خروجی برای آب است، مطمئن شوید که هیچ سوراخی مسدود نشده است. ممکن است آب در این سوراخ‌ها گرفتار شده باشد و برای خروج به درستی نتواند جریان پیدا کند.
  • یکی از دلایل مشکل خروج آب می‌تواند قطعی برق در دستگاه باشد. برای برطرف کردن این مشکل، ابتدا دستگاه را از برق کشیده و به مدت چند دقیقه صبر کنید. سپس دوباره دستگاه را روشن کنید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر.

تعمیرات مشکل نپختن غذا در زودپز برقی گوسونیک

برای تعمیر مشکل عدم پختن غذا در زودپز برقی گوسونیک می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

  • بررسی کنید که دستگاه به درستی روشن شده باشد و نشانگرهای مناسب در دستگاه نمایش داده شده باشند.
  • ممکن است مشکل از کابل برق دستگاه باشد. در این صورت، کابل برق را بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی وصل شده است.
  • ممکن است دستگاه به خاطر بروز مشکلاتی هنگ کرده باشد. در این صورت، دستگاه را از برق بکشید و مجدداً آن را روشن کنید.
  • بررسی کنید که سطح غذایی که قرار است پخته شود، مناسب باشد. در صورتی که غذا بسیار زیاد است، ممکن است زمان بیشتری برای پختن نیاز باشد.
  • مطمئن شوید که کاسه زودپز به درستی قرار داده شده باشد و کاسه و درب دستگاه به درستی بسته شده باشند.
  • بررسی کنید که آب به درستی در دستگاه قرار داده شده است و سطح آن در محدوده مناسبی است.

طریقه عیب یابی از کار افتادن زودپز برقی گوسونیک

طریقه عیب یابی از کار افتادن زودپز برقی گوسونیک به شرح زیر است:

  • بررسی کنید که دستگاه به درستی به برق متصل شده باشد. مطمئن شوید که کابل برق به درستی وصل شده است.
  • مطمئن شوید که دستگاه به درستی روشن شده است و هیچ مشکلی در نشانگرها و کلیدهای دستگاه وجود ندارد.
  • بررسی کنید که کاسه زودپز به درستی قرار داده شده و درب دستگاه به درستی بسته شده است. همچنین مطمئن شوید که قطعات داخلی دستگاه دچار هیچگونه خرابی یا ترکیدگی نشده‌اند.

چگونه مشکل صفحه نمایش زودپز برقی گوسونیک را تعمیر کنیم؟

برای تعمیر مشکل صفحه نمایش زودپز برقی گوسونیک، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا مطمئن شوید که دستگاه به درستی به برق متصل شده است و نشانگرهای دستگاه چیده شده‌اند.
  • در صورتی که صفحه نمایش خاموش است، ممکن است باتری دستگاه تخلیه شده باشد. در این صورت، باتری دستگاه را شارژ کنید و دوباره تلاش کنید.
  • اگر صفحه نمایش دستگاه با مشکل مواجه شده است، می‌توانید ابتدا دکمه‌های مربوط به تنظیمات صفحه نمایش را چک کنید و مطمئن شوید که صفحه نمایش به درستی تنظیم شده است.

تعمیرات مشکل خراشیدن دیگ زودپز برقی گوسونیک

برای تعمیر مشکل خراشیدن دیگ زودپز برقی گوسونیک، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا، دیگ زودپز برقی گوسونیک را از برق جدا کنید و آن را با آب و صابون بشویید تا کاملاً تمیز شود.
  • سپس، با استفاده از پارچه‌ای نرم و خشک، دیگ را به دقت پاک کنید تا از هرگونه خاک، گرد و غبار، روغن و یا غذایی که روی دیگ مانده باشد، خلاص شود.
  • در صورتی که خراش‌ها در دیگ زودپز برقی گوسونیک خیلی ژرف نباشند، می‌توانید از پاست با محتوای کمی آب استفاده کنید تا بر روی خطوط خراش اعمال شود. بعد از اعمال پاست روی خراش، پارچه‌ای نرم و مرطوب را بر روی دیگ بگذارید و خطوط خراش را به دقت پاک کنید. سپس با پارچه‌ای خشک و نرم، دیگ را به دقت خشک کنید.
  • در صورتی که خراش‌ها ژرف هستند، می‌توانید از روش رنگ‌آمیزی برای تعمیر آنها استفاده کنید. برای این کار، می‌توانید از رنگ سیاه مات با خاصیت مقاومت بالا در برابر حرارت استفاده کنید. ابتدا باید خطوط خراش شده را به دقت پاک کنید و پس از آن، روغن دیگ را با یک پارچه نرم و مرطوب پاک کنید. سپس، رنگ سیاه مات را با یک فرچه بر روی خطوط خراش اعمال کرده و بعد از خشک شدن، دیگ را با آب شسته و خشک کنید.

اگر نتوانستید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید، از خدمات تعمیرات زودپز برقی گوسونیک  در آی پی امداد بهره مند شوید.

نحوه سرویس زودپز برقی گوسونیک

سرویس زودپز برقی گوسونیک عموماً شامل کارهای معمول تمیز کردن و نگهداری است. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید دنبال کنید:

  • قبل از سرویس زودپز، مطمئن شوید که از برق جدا شده است تا از هرگونه حادثه الکتریکی جلوگیری شود.
  • قسمت های قابل دسترس را کاملا با آب گرم و صابون تمیز کنید، بشویید و به درستی خشک کنید.
  • شیر تخلیه فشار یکی از اجزای مهم زودپز است، زیرا از آزاد شدن فشار در حین پخت کنترل می کند. دریچه را از هرگونه گرفتگی یا زباله بررسی کنید و در صورت لزوم با یک برس یا خلال دندان آن را تمیز کنید. مطمئن شوید که سوپاپ آزادانه حرکت می کند و گیر نکرده است.
  • زودپزهای برقی دارای ویژگی‌های ایمنی مانند مکانیسم قفل، سنسورهای فشار و مکانیسم‌های آزادسازی ایمنی هستند. این ویژگی ها را برای هر گونه آسیب بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را تمیز کنید.
  • سیم برق را از نظر ساییدگی یا آسیب دیدگی بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید. پنل را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا هرگونه کثیفی یا باقیمانده پاک شود.
  • مطمئن شوید که تمام قطعات به درستی نصب شده و محکم شده اند.
  • قبل از استفاده مجدد از زودپز، آزمایش فشار را انجام دهید تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

هزینه تعمیرات زودپز برقی گوسونیک

صرفه جویی در هزینه یکی از جدیدترین خدماتی است که کاربران آی پی امداد می توانند به آن دسترسی داشته باشند. هزینه تعمیر زودپز برقی گوسونیک به دلایل زیر برای کاربران آی پی امداد مقرون به صرفه است:

  • حذف هزینه های مربوط به جابجایی دستگاه برای تعمیرات زودپز برقی گوسونیک
  • تعمیر قطعات زودپز برقی گوسونیک آی پی امداد در اولویت قرار دارد.
  • دسترسی به قطعات اصلی امرسان با قیمت مناسب
  • تنظیم صورت حساب هزینه ها بر اساس قیمت مصوب اتحادیه

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات زودپز برقی گوسونیک در آی پی امداد

نماینده آی پی امداد به عنوان اصلی ترین تعمیرگاه مجاز زودپز برقی گوسونیک همیشه در تلاش است تا بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهد. در مرحله بعد، ما می خواهیم به مزایایی که می توانید از خدمات آی پی امداد بدست آورید، نگاهی بیندازیم.

  • استفاده از قطعات فابریک زودپز برقی گوسونیک به جای قطعات متفرقه با بهترین قیمت
  • دسترسی به تعمیرکار زودپز برقی گوسونیک در منزل
  • تعمیر دستگاه در منزل بدون نیاز به جابجایی آن
  • ارائه گارانتی خدمات برای تعمیرات زودپز برقی گوسونیک
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد