logo logo تعمیر تلفن گیگاست با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر تلفن گیگاست

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر تلفن گیگاست به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد برای ارائه خدمات بهتر، شعبه های فعالی را در سراسر تهران ایجاد کرده است. تعمیر تلفن گیگاست در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تیم متخصص آی پی امداد در محل شما انجام می شود. یکی از مزیت های اصلی تعمیرات تلفن گیگاست در آی پی امداد رسیدگی سریع به درخواست ها، اعزام تعمیرکار تلفن گیگاست در کوتاه ترین زمان به محل مورد نظر می باشد. با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک، تا 75% در هزینه های تعمیر تلفن گیگاست صرفه جویی کنید.

نحوه تماس جهت تعمیرات تلفن گیگاست در آی پی امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات تلفن گیگاست در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا با مرکز مجاز تعمیر تلفن گیگاست در محل خود تماس بگیرید و برای انجام این کار با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید.
  2. همچنین می توانید به وب سایت مراجعه کرده و درخواست تعمیر تلفن گیگاست را ثبت کنید.
  3. سپس کد اشتراک و نام تکنسین از طریق پیامک برای پیگیری برای شما ارسال می شود.
  4. تعمیرکار اعزامی در عرض کمتر از یک ساعت در محل حاضر می شود.
  5. تعمیرکار مجرب با قطعات اصل و فابریک به تعمیر و عیب یابی تلفن گیگاست می پردازد.
  6. دستگاه در منزل یا محل مورد نظر شما تعمیر خواهد شد، اما در صورت نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاصی از تلفن گیگاست، قطعه به کارگاه مجهز آی پی امداد برده می شود و پس از تعمیر تلفن در کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری به شما تحویل داده می شود.
  7. پس از آن به مشتری فاکتور و ضمانت داده می شود.
  8. در نهایت از طریق آی پی امداد با مشتری تماس گرفته شده و میزان رضایت از سیستم تلفن گیگاست بررسی خواهد شد.
  9. تمامی خدمات مجموعه آی پی امداد دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

برای تعمیر تلفن گیگاست در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

شما می توانید به روش های زیر از خدمات تعمیرات تلفن گیگاست در آی پی امداد بهره مند شوید:

  • در صورت استفاده از خدمات تعمیر دستگاه تلفن گیگاست در محل، تکنسین متخصص در سریع ترین زمان به محل و منزل شما مراجعه کرده و دستگاهتان را تعمیر می کند.
  • می توانید دستگاه خود را به کارگاه آی پی امداد که آدرس آن در بخش تماس با ما می باشد، ارجاع دهید.
  • از آنجایی که تلفن دستگاهی قابل حمل می باشد، امکان ارسال دستگاه به تعمیرگاه به کمک پیک مجموعه نیز وجود دارد. پیک آی پی امداد پس از مراجعه به محل شما، دستگاه را وکیوم شده به نمایندگی انتقال داده و پس از تعمیر و تست سلامت، به شما تحویل خواهد داد.

خدمات نمایندگی تعمیرات تلفن گیگاست در تهران

مشتریانی که در مناطق مختلف شهر تهران شامل شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز می باشند، در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته امکان استفاده از خدمات تلفن گیگاست در آی پی امداد را دارند. این مجموعه نزدیک ترین کارشناسان به محل مشتریان را برای ارائه خدمات تعمیرات تلفن گیگاست اعزام خواهد کرد.

تعمیرات تلفن گیگاست در شرق تهران

خدمات تعمیرات تلفن گیگاست در آی پی امداد، شامل محله های زیر در شرق تهران میباشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر تلفن گیگاست در غرب تهران

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید، می توانید برای تعمیر تلفن گیگاست در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات تلفن گیگاست در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات تلفن گیگاست در آی پی امداد  استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار تلفن گیگاست در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرکار تلفن گیگاست در محله های جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیرگاه تلفن گیگاست در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه تلفن گیگاست در مرکز تهران شامل محله های زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر تلفن گیگاست در محل

اکثر مردم تعمیر تلفن را یک کار ساده می دانند. بنابراین هنگامی که تلفن گیگاست خراب می شود، آن را در خانه تعمیر می کنند. در بیشتر موارد، نتیجه رضایت بخش نیست. تعویض و تعمیر قطعات تلفن گیگاست به مهارت و تجربه قابل توجهی نیاز دارد. در صورت بروز مشکل در تلفن خود می توانید با مجموعه آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات تلفن گیگاست در تهران تماس گرفته و دستگاه خود را در محل خود و با قیمت مناسب تعمیر کنید. مزایای تعمیر تلفن گیگاست در محل به شرح زیر است:

  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • ناظر بودن بر عملکرد تعمیرکار
  • عدم آسیب دیدن دستگاه به دلیل عدم نیاز به جابه جایی
  • صرفه جویی در زمان

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات تلفن گیگاست چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اگر با تلفن خود مشکل دارید، آن را در اسرع وقت توسط نمایندگی تعمیرات تلفن گیگاست تعمیر کنید. نمایندگی مجاز آی پی امداد یکی از مراکزی است که در زمینه تعمیر و رفع عیب تلفن برند گیگاست، با کیفیت ترین خدمات را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. با استفاده از خدمات این مجموعه، افراد از مزایای زیر برخوردار خواهند شد:

  • کلیه قطعاتی که تعمیرکار متخصص آی پی امداد برای تعمیر تلفن گیگاست استفاده می کند، اورجینال می باشد.
  • آی پی امداد جهت جلب اعتماد و رضایت مشتریان کلیه خدمات انجام شده توسط تعمیرکاران حرفه ای را گارانتی می نماید.
  • تعمیرکار تلفن گیگاست در آی پی امداد به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

نمایندگی تلفن گیگاست در آی پی امداد چه خدماتی ارائه می دهد؟

در ادامه به بررسی مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات تلفن گیگاست در آی پی امداد برای شما عزیزان خواهیم پرداخت:

  • تکنسین های آی پی امداد به سرعت در محل حاضر می شوند.
  • خدمات تعمیرات تلفن گیگاست در آی پی امداد بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
  • خدمات تعمیر تلفن گیگاست در آی پی امداد با استفاده از قطعات اصل و فابریک صورت خواهد گرفت.
  • استفاده از خدمات این مجموعه، هزینه های تعمیرات دستگاه شما تا 75% کاهش پیدا می کند.

تعمیرات تلفن گیگاست در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

یکی از سوالات متداول و مهم مشتریان در مواجهه با خرابی تلفن گیگاست، مدت زمانی است که تعمیرکار متخصص در نمایندگی آی پی امداد برای تعمیر تلفن گیگاست صرف می کند. به طور کلی پس از ثبت درخواست تعمیر در نمایندگی مجاز آی پی امداد، با تیمی کاملا حرفه ای و مجرب مواجه می شوید که می توانند در محل به صورت تخصصی مشکل دستگاه شما را رفع کنند.

برای اینکه بدانید تعمیر تلفن گیگاست چقدر طول می کشد، می توانید با نمایندگی تعمیرات تلفن گیگاست تماس بگیرید. تعمیرکاران متخصص نمایندگی در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و در همان لحظه دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر می کنند. تنها در صورت بروز مشکل در قطعات تخصصی، قطعه مورد نظر به کارگاه منتقل شده و در کمتر از 3 روز به شما تحویل داده می شود.

هزینه تعمیر تلفن گیگاست

صرفه جویی در هزینه یکی از جدیدترین خدمات برای کاربران آی پی امداد است، هزینه تعمیر تلفن گیگاست به دلایل زیر برای کاربران آی پی امداد مناسب است:

  • حذف هزینه های مربوط به جابجایی دستگاه برای تعمیرات تلفن گیگاست
  • تعمیر قطعات تلفن گیگاست آی پی امداد در اولویت قرار دارد.
  • دسترسی به قطعات اصلی گیگاست با قیمت مناسب
  • تنظیم صورت حساب هزینه ها بر اساس قیمت مصوب اتحادیه
6 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حسین 23 اسفند 1402

    سلام بنده تلفن رومیزی گیگاست مدل A270H دارم متاسفانه دو روزه که بوق میخوره ولی شماره گیری نمیکنه. ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 اسفند 1402

      درود، این مشکل می تواند مربوط به خط تلفن یا تنظیمات تلفن شما باشد. مطمئن شوید که خط تلفن شما فعال بوده و کابل تلفن سالم باشد. می توانید با یک تلفن دیگر، خط تلفن خود را تست کنید. برای بررسی تنظیمات تلفن به بخش Line Settings بروید و نوع خط تلفن خود (PSTN یا VoIP) را انتخاب کنید. در نهایت تنظیمات خط تلفن را به درستی تنظیم کنید.

      پاسخ دادن
  • جواد محمدی 04 اسفند 1402

    گوشی سیار A730H صفحه نمایش چراغش روشن میشه ولی عدد نشون نمیده.امکان تعمیر یا تعویض هست ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 اسفند 1402

      درود، برای تعمیر تلفن خود می توانید با شماره تلفن 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
  • یوسف نوروزیان 09 بهمن 1402

    با سلام، علت دائم روشن ماندن چراغ پیام گوشی تلفن Gigaset As300 چیست؟ چراغ مربوطه وقتی تلفن زنگ می خورد و یا پیغامی میگذاشتن، به صورت چشمک زن فعال می شد و پس از پاسخ دادن و بررسی پیام ها، خاموش می شد. لازم به توضیح است که سوالات مطرح شده رو هم بررسی کردم جوابی نیافتم. با تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 بهمن 1402

      درود، ممکن است هنوز پیامی در گوشی شما باقی مانده باشد، حالت Message Waiting فعال بوده و یا مشکلی در سخت افزار تلفن رخ داده باشد.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد