logo logo تعمیر تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم از جمله پرکاربردترین لوازم ارتباطی در منازل و محل کار کاربران می باشد که در برخی مواقع ممکن است به دلایل مختلفی شارژ نشود، صدای آن دچار اختلال شود، نویز داشته باشد و … که برای رفع هریک از مشکلات ذکر شده می توانید از خدمات تعمیر تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم خود در آی پی امداد بهره مند شوید. تکنسین های متخصص و مجرب این مجموعه می توانند در سریع ترین زمان مشکل دستگاه شما را تشخیص داده و آن را با استفاده از قطعات اورجینال و گارانتی 3 الی 12 ماهه در محل یا کارگاه مجهز تعمیر نمایند. همچنین هزینه های تعمیرات تلفن ثابت در آی پی امداد مقرون به صرفه بوده و در پایان کار نیز می توانید فاکتور رسمی دریافت نمایید. در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیر تلفن بیسیم خود می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید.

نحوه ثبت درخواست تعمیر تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم در تهران

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم در تهران به شرح زیر است:

  • ابتدا می توانید برای استفاده از خدمات تعمیر تلفن ثابت و رومیزی خود با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  • همچنین می توانید درخواست تعمیرات تلفن ثابت خود را به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد ثبت نمایید.
  • شما می توانید به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته با کارشناسان این مرکز در ارتباط بوده و درخواست تعمیر تلفن بیسیم خود را ثبت کنید.

برای تعمیر تلفن ثابت در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

در صورتی که قصد تعمیر تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم خود در مجموعه آی پی امداد را دارید، می توانید از سه روش برای انجام این کار استفاده نمایید:

  1. شما می توانید دستگاه خود را جهت تعمیرات به کارگاه مجهز آی پی امداد انتقال دهید. آدرس کارگاه این مجموعه در بخش تماس با ما درج شده است.
  2. همچنین در صورت استفاده از خدمات در محل، نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و خدمات تعمیر تلفن ثابت در محل کار و منزل به شما ارائه می گردد.
  3. از آنجایی که تلفن دستگاهی قابل حمل می باشد، امکان ارسال دستگاه به تعمیرگاه به کمک پیک مجموعه نیز وجود دارد. پیک آی پی امداد پس از مراجعه به محل شما، دستگاه را وکیوم شده به مرکز انتقال داده و پس از تعمیر و تست سلامت، به شما تحویل خواهد داد.

نحوه ارائه خدمات تعمیر تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.
  2. در پنل کاربری خود می توانید اطلاعاتی مانند مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، زمان حضور تکنسین یا پیک در محل، فاکتور با جزئیات هزینه ها، مدت گارانتی و … را مشاهده کنید.
  3. تعمیرکار تلفن ثابت در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه زمانی مورد نظر شما در محل حاضر می شود و خدمات خود را ارائه می دهد.
  4. همچنین طبق توضیحات در بالا، امکان مراجعه حضوری یا استفاده از خدمات پیک برای تعمیر تلفن رومیزی وجود دارد.
  5. پس از انجام تعمیرات، فاکتور رسمی و گارانتی معتبر 3 تا 12 ماهه به شما تعلق می گیرد.
  6. در نهایت، رضایت شما از عملکرد تعمیرکار تلفن ثابت و رومیزی توسط کارشناسان واحد Happy Call بررسی می شود.
  7. همچنین می توانید از طریق پنل کاربری خود به تعمیرکار تلفن ثابت خود امتیاز دهید.
  8. کارشناس واحد پشتیبانی از ابتدای درخواست سرویس تا پایان مدت گارانتی به صورت آنلاین در پنل کاربری، شما را راهنمایی می کند.
  9. همچنین می توانید از بخش پنل کاربری خود با واحد پشتیبانی، شکایات و انتقادات آی پی امداد در ارتباط باشید.

کدام مدل ها و برندهای تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم توسط تعمیرکار آی پی امداد تعمیر می شود؟

دستگاه تلفن یکی از کاربردی ترین لوازم ارتباطی در منازل، اماکن اداری و … می باشد که بروز هرگونه خرابی در آن می تواند منجر به اختلال در روند کاری افراد شود. به طور کلی با گذشت زمان و استفاده مکرر امکان بروز خرابی های مختلف در عملکرد مدل های مختلف تلفن های ثابت، سانترال، رومیزی، بیسیم، voip و … وجود دارد. در همین راستا لازم است برای تعمیر تلفن ثابت خود از خدمات مراکز معتبر و تکنسین های ماهر بهره مند شوید. تعمیرکاران مجرب آی پی امداد می توانند مدل های مختلف تلفن ثابت شما را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بهترین کیفیت تعمیر نمایند. به طور کلی تلفن های ثابت و بیسیم توسط برندهای مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که می توانید تعمیر هریک از آنها را به متخصصین آی پی امداد بسپارید:

  • پاناسونیک
  • سامسونگ
  • تکنوتل
  • زیمنس
  • صاایران
  • گیگاس
  • تکنیکال
  • و …

تعمیرکار آی پی امداد کدام مشکلات تلفن ثابت را رفع می کند؟

هریک از مدل های مختلف تلفن ثابت، رومیزی و بی سیم با گذشت زمان دچار مشکلاتی در عملکرد خود خواهند شد که باید توسط یک تکنسین متخصص بررسی و رفع عیب شوند. تعمیرکار مجرب و متخصص آی پی امداد به ایرادات رایج انواع مدل های مختلف تلفن های ثابت آشنایی داشته و می تواند دستگاه شما را سریعا عیب یابی و رفع کند. در صورت مواجهه با هریک از مشکلات تلفن ثابت و بیسیم که در ادامه ذکر شده است، می توانید از خدمات متخخصین آی پی امداد جهت رفع ایراد دستگاه خود بهره مند شوید:

  • تلفن شارژ نمی شود.
  • صدای تلفن اختلال و نویز دارد.
  • تلفن روشن نمی شود.
  • صدای تلفن قطع و وصل می شود.
  • دکمه های تلفن کار نمی کند.
  • تلفن برق یا زنگ نمی خورد.

تکنسین متخصص آی پی امداد جهت برطرف کردن هریک از مشکلات ذکر شده، ابتدا تلفن شما را عیب یابی کرده و سپس در صورت نیاز اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات معیوب آن می نماید. در راستای تعمیر تلفن رومیزی و بیسیم، خدمات مختلفی توسط تعمیرکاران آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود، شامل:

  • تعمیر و تعویض قطعات تلفن ثابت مانند: برد، باتری، شارژر، سیم و کابل، مقاومت ها، آی سی، ترانزیستور، صفحه نمایش، دکمه ها، مدار، میکروفن، اسپیکر و …

تعمیر تلفن ثابت و بیسیم در محل کار و منزل

یکی از خدمات بسیار مهم و ارزنده آی پی امداد، ارائه خدمات تعمیر تلفن ثابت در محل می باشد. با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به جابجایی و حمل دستگاه به تعمیرگاه نخواهد بود و هزینه های تعمیرات شما نیز بسیار کاهش خواهد یافت. مجموعه آی پی امداد جهت ارائه خدمات تعمیر تلفن رومیزی و بیسیم در محل، دو روش را برای مشتریان در نظر گرفته است:

  • شما عزیزان می توانید درخواست تعمیر تلفن ثابت خود را در محل ثبت نمایید تا تکنسین متخصص آی پی امداد به محل شما مراجعه کرده و تعمیرات دستگاهتان را انجام دهد.
  • همچنین پیک مجموعه می تواند به محل شما مراجعه کرده و دستگاه معیوب را از شما تحویل گرفته و به کارگاه مجهز آی پی امداد انتقال دهد. در نهایت تا 72 ساعت کاری، تلفن ثابت شما سالم توسط باکس ضدضربه مجددا در محل به شما تحویل داده خواهد شد.

هزینه تعمیرات تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم

دلیل نگرانی اکثر کاربران، قیمت های متغیر تعمیر تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم است، اما ما در آی پی امداد برای رفع نگرانی و افزایش سطح رضایت مشتریان، خدمات تعمیرات تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم را با مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه ارائه می دهیم. به طور کلی قیمت های تعمیر تلفن ثابت در این مجموعه مطابق با نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی است و با استفاده از این خدمات می توانید تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید. البته لازم به ذکر است که تعیین دقیق این هزینه توسط تکنسین متخصص آی پی امداد پس از عیب یابی دقیق تلفن ثابت شما و با توجه به نوع خرابی و قطعات معیوب آن مشخص خواهد شد. همچنین برای آسودگی خاطر مشتریان، در پایان کار تعمیرات تلفن بیسیم و رومیزی به آنها فاکتور شرح هزینه ها ارائه خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات تلفن ثابت در آی پی امداد

یکی از نکات مهم در تعمیر تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم در تهران، استفاده از خدمات مرکز مجاز و معتبر می باشد. با توجه به اینکه مرکز آی پی امداد با داشتن بیش از 30 سال سابقه درخشان، در سراسر تهران شعبه دارد، لذا سرعت ارائه خدمات را یکی از نقاط قوت خود قرار داده است. مزایای استفاده از خدمات مجموعه آی پی امداد برای تعمیرات تلفن ثابت به شرح زیر است:

  • ارائه 3 تا 12 ماه گارانتی و فاکتور رسمی
  • ارائه کلیه خدمات در محل یا کارگاه مجهز
  • استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال
  • ارائه خدمات توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب
  • ارائه خدمات در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز
  • پشتیبانی آنلاین در پنل کاربری

عیب یابی مشکلات تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم

در این بخش، عیب یابی مشکلات رایج تلفن ثابت توسط تعمیرکار متخصص آی پی امداد را شرح داده ایم تا اگر دارای دانش فنی هستید، به راحتی بتوانید تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم خود را رفع عیب کنید. همچنین در نظر داشته باشید که در صورت عدم برخورداری از دانش فنی می توانید از خدمات تعمیرات تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم در آی پی امداد بهره مند شوید.

شارژ نشدن تلفن رومیزی و بیسیم

در صورتی که تلفن رومیزی و بیسیم شما شارژ نمی شود، می توانید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • یکی از رایج ترین دلایل شارژ نشدن تلفن، معیوب بودن کابل شارژ است. اگر کابل آسیب دیده باشد یا به درستی کار نکند، گوشی شارژ نمی شود.
  • اگر باتری تلفن قدیمی یا آسیب دیده باشد، دستگاه شارژ نخواهد شد. این آسیب دیدگی می تواند به دلیل شارژ بیش از حد، قرار گرفتن در معرض دمای شدید یا فرسودگی در طول زمان باشد.
  • همه شارژرها با تلفن های رومیزی و بیسیم سازگار نیستند. اگر تلفن به صورت بی سیم شارژ نمی شود، ممکن است به دلیل شارژر ناسازگار باشد.
  • اگر شارژر بی سیم برق کافی دریافت نمی کند، ممکن است به دلیل پریز برق معیوب، افزایش ولتاژ برق یا سایر مشکلات الکتریکی باشد.

اگر تلفن شما به صورت بی سیم شارژ نمی شود، برای تعمیرات تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم می توانید از تکنسین های آی پی امداد کمک بگیرید.

اختلال در صدای تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم

اختلال در صدای تلفن ثابت و بی سیم از جمله مشکلاتی است که برای رفع آن می توانید به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • یکی از شایع ترین دلایل اختلال صدا تداخل در خطوط است. این مسئله می تواند ناشی از وجود سایر دستگاه ها یا تجهیزات الکتریکی در مجاورت تلفن باشد، مانند روترهای بی سیم یا سایر دستگاه های الکترونیکی.
  • اگر سیم کشی تلفن قدیمی یا آسیب دیده باشد، می تواند باعث اختلال در صدا شود. شل بودن اتصالات یا فرسودگی سیم های دستگاه را بررسی کنید.
  • شرایط آب و هوایی بد مانند رعد و برق یا باران شدید می تواند باعث ایجاد اختلال در صدا در تلفن های ثابت شود. این شرایط می تواند در انتقال سیگنال از طریق خطوط تلفن اختلال ایجاد کند.
  • اگر تلفن خیلی دور از رادار اصلی باشد، ممکن است قدرت سیگنال ضعیف بوده و منجر به اختلالات صدا شود.
  • در مناطقی که ترافیک شبکه زیاد است، مانند ساعات اوج مصرف، ممکن است اختلالات صدا در تلفن های بی سیم وجود داشته باشد.

اگر با اختلالات صدا در تلفن ثابت یا بیسیم خود مواجه هستید، می توانید با مرکز تعمیرات تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم در آی پی امداد تماس بگیرید.

زنگ نخوردن تلفن رومیزی و بیسیم

چنانچه با مشکل زنگ نخوردن تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم خود مواجه شده اید، نکات زیر را بررسی نمایید:

  • گاهی اوقات ممکن است تنظیمات صدا در تلفن کم شود یا ممکن است تلفن در حالت بی صدا باشد. تنظیمات صدا را بررسی کنید و مطمئن شوید که تلفن در حالت بی صدا نیست.
  • زنگ تلفن ممکن است آسیب دیده باشد یا به درستی کار نکند. این مسئله می تواند به دلیل آسیب فیزیکی یا یک مشکل نرم افزاری باشد.
  • اگر تلفن سیگنالی دریافت نکند، زنگ نخواهد خورد. این مورد می تواند به دلیل مشکلات شبکه، مانند سیگنال ضعیف یا قطع شدن شبکه باشد.
  • چنانچه شارژ باتری گوشی کم است، ممکن است زنگ نخورد. مطمئن شوید باتری گوشی شارژ شده و به درستی کار می کند.
  • گاهی اوقات ممکن است تلفن طوری تنظیم شود که تماس ها را به شماره دیگری هدایت کند. تنظیمات ارسال تماس را بررسی کنید و از تنظیم صحیح آنها اطمینان حاصل کنید.

اگر تلفن ثابت یا بیسیم شما زنگ نمی خورد، می توانید جهت عیب یابی دستگاه از تعمیرگاه مجاز تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم در آی پی امداد کمک بگیرید.

سفت شدن کلیدهای تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم

کلیدهای روی صفحه کلید تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم ممکن است به مرور سفت شوند که در این شرایط باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • با گذشت زمان، گرد و غبار، کثیفی و … روی صفحه کلید جمع می شوند و کلیدها را سفت و سخت می کنند. این مورد می تواند به ویژه در محیط هایی که صفحه کلید در معرض گرد و غبار یا کثیفی زیادی قرار دارد، رایج باشد.
  • اگر صفحه کلید افتاده باشد یا در معرض آسیب فیزیکی دیگری قرار گرفته باشد، کلیدها سفت شده یا حتی می شکنند.
  • قرار گرفتن در معرض رطوبت می تواند باعث سفت شدن کلیدهای صفحه کلید شود.
  • با گذشت زمان، کلیدهای صفحه کلید ممکن است به دلیل سایش سفت شوند که در صورت نیاز باید تعمیر یا تعویض شوند.

اگر کلیدهای تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم شما سفت است، عیب یابی مشکل را به تکنسین تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم در آی پی امداد بسپارید.

روشن نشدن تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم

در ادامه به بررسی عوامل موثر در بروز مشکل روشن نشدن تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم و روش های عیب یابی این مشکل خواهیم پرداخت:

  • اگر تلفن دارای باتری قابل شارژ باشد، ممکن است شارژ آن تمام شده باشد. در این حالت، تعویض باتری یا شارژ آن ممکن است مشکل را حل کند.
  • چنانچه گوشی در حال شارژ یا روشن نشدن است، ممکن است به دلیل شارژر معیوب باشد. این مورد ممکن است به دلیل کابل آسیب دیده، آداپتور برق آسیب دیده یا سایر مشکلات شارژر باشد.
  • اگر تلفن بی سیم است، ممکن است به دلیل مشکلات شبکه، دستگاه روشن نشود که به دلیل پوشش ضعیف شبکه یا قطع شدن شبکه در منطقه شما می باشد.
  • در صورتی که گوشی افتاده باشد یا در معرض آسیب فیزیکی دیگری قرار گرفته باشد، روشن نمی شود. در این صورت ممکن است گوشی نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

اگر تلفن رومیزی یا بیسیم شما روشن نمی شود، می توانید از خدمات مرکز تعمیرات تلفن ثابت، رومیزی و بیسیم در آی پی امداد بهره مند شوید.

5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • میرزایی 30 مهر 1402

    با سلام آی دی کالر تلفن اینجانب گاهی وقت ها شماره ها را می گیرد و بعضی مواقع قطع می شود. لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
  • شراره حقدوست 20 مهر 1402

    سلام کسی میدونه چجوری باید مشکل check your phone connection در تلفن بی سیم رو برطرف کرد؟ از طرف مخابرات و سیم کشی هم مشکلی نیست.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 مهر 1402

      درود، کابل و اتصالات، پریز و مدار تلفن را بررسی کنید.

      پاسخ دادن
  • علی اکبری 26 شهریور 1402

    سلام، بخش نمایشگر و شماره گیر تلفن ثابت از کار افتاده. علت چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 شهریور 1402

      درود، این مشکل می تواند مربوط به خرابی برد، ال سی دی، پارگی فلت ها و ارتباط بین کلید و برد تلفن باشد که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد