logo logo تعمیر تلفن تکنوتل با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر تلفن تکنوتل

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر تلفن تکنوتل به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات تلفن تکنوتل واقع در آی پی امداد با هدف ارتقای کیفیت خدمات و مشتری مداری اقدام به ایجاد شعب فعال در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران نموده است تا مشتریان این دستگاه درخواست خود را ثبت کنند. همچنین آی پی امداد برای رفاه حال مشتریان خدمات خود را در سه گزینه تعمیر دستگاه در منزل یا محل کار، مراجعه حضوری به کارگاه و استفاده از خدمات پیک ارائه می دهد. در صورت استفاده از هریک از این روش ها می توانید 3 تا 12 ماه گارانتی معتبر و فاکتور پس از اتمام کار دریافت کنید. خدمات تعمیر تلفن تکنوتل با 75% صرفه جویی در هزینه می تواند کمک بزرگی به شما باشد.

نحوه تماس جهت تعمیرات تلفن تکنوتل در آی پی امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات تلفن تکنوتل در تهران به صورت زیر است:

  1. ابتدا با نمایندگی تلفن تکنوتل در تهران با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید برای ثبت درخواست تعمیر دستگاه به وب سایت آی پی امداد مراجعه کنید.
  3. پس از ثبت، پیامکی حاوی پنل کاربری برای شما ارسال می شود.
  4. کارشناس جهت تعمیر تلفن تکنوتل به محل مورد نظر مشتریان اعزام می شود.
  5. تعمیرات با استفاده از قطعات اصلی انجام می گردد.
  6. برای افزایش اعتماد کاربران به شما فاکتور و گارانتی ارائه می شود.
  7. تماس با مشتری برای اطلاع از میزان رضایت آنها از روند تعمیر تلفن تکنوتل نیز صورت می گیرد.

برای تعمیر تلفن تکنوتل در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

در صورتی که به تازگی با بروز مشکلاتی در کارکرد تلفن تکنوتل خود مواجه شده اید و به دنبال استفاده از خدمات تلفن تکنوتل هستید، می توانید از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد استفاده نمایید. این مجموعه خدمات تعمیرات تلفن تکنوتل را به روش های مختلفی به مشتریان عزیز ارائه می نماید:

  1. یکی از بهترین روش های استفاده از خدمات این مجموعه، تعمیر تلفن تکنوتل در محل می باشد. در این روش پس از ثبت درخواست شما، تعمیرکار تلفن طبق هماهنگی های انجام شده، در محل یا منزل شما حضور پیدا کرده و دستگاهتان را تعمیر می کنند.
  2. در روش دیگر امکان مراجعه به مرکز مجهز آی پی امداد به صورت حضوری و تحویل دستگاه معیوب جهت تعمیر آن وجود دارد. شما با مراجعه به بخش تماس با ما می توانید آدرس نمایندگی آی پی امداد را مطالعه نمایید.
  3. شما میتوانید از خدمات پیک این مجموعه نیز بهره مند شوید. تمامی پیک های مجموعه آی پی امداد به باکس ضد ضربه مجهز هستند و هنگام دریافت دستگاه به شما رسید کتبی بابت تحویل دستگاه میدهند. در نهایت دستگاه را با ضربه گیر وکیوم میکنند و سپس جهت تعمیرات به کارگاه ارجاع میدهند. در نهایت بعد از 72 ساعت کاری و پایان تعمیر تلفن تکنوتل شما، دستگاه را تمیز میکنند و مجدد با ضربه گیر وکیوم میکنند و در محل به شما تحویل میدهند.

خدمات نمایندگی تعمیرات تلفن تکنوتل در تهران

مشتریانی که در مناطق مختلف شهر تهران شامل شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز می باشند، در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته امکان استفاده از خدمات تلفن تکنوتل در آی پی امداد را دارند. این مجموعه نزدیک ترین کارشناسان به محل مشتریان را برای ارائه خدمات تعمیرات تلفن تکنوتل  اعزام خواهد کرد.

تعمیرات تلفن تکنوتل در شرق تهران

خدمات تعمیرات تلفن تکنوتل در آی پی امداد، شامل محله های زیر در شرق تهران میباشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر تلفن تکنوتل در غرب تهران

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید، می توانید برای تعمیر تلفن تکنوتل در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات تلفن تکنوتل در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات تلفن تکنوتل در آی پی امداد  استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار تلفن تکنوتل در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرکار تلفن تکنوتل در محله های جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

نمایندگی تلفن تکنوتل در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه تلفن تکنوتل در مرکز تهران شامل محله های زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر تلفن تکنوتل در محل

آی پی امداد تلفن تکنوتل شما را در محل و منزل شما تعمیر و عیب یابی می کند. از مزایای خدمات تعمیر تلفن تکنوتل در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با اعزام تکنسین تلفن تکنوتل در زمان و هزینه های نهایی خود صرفه جویی کنید
  • عملکرد و نحوه تعمیر دستگاه را کنترل کنید.
  • با حرکت ندادن دستگاه، تلفن تکنوتل هیچ آسیبی نمی بیند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات تلفن تکنوتل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مزیت اصلی آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی های تعمیرات تلفن تکنوتل استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه می باشد. برای این منظور با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید مدل های جدید تلفن، آی پی امداد همواره سعی می کند با برگزاری دوره هایی اطلاعات تکنسین های خود را به روز نگه دارد. مهمترین ویژگی تعمیرکار تلفن تکنوتل آی پی امداد عبارتند از:

  • دوره دیده و مجرب
  • دانش فنی به روز
  • آشنا به انواع مدل های تلفن تکنوتل
  • منظم و آراسته
  • وقت شناس و دقیق
  • انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  • رعایت مسائل ایمنی

نمایندگی تلفن تکنوتل در آی پی امداد چه خدماتی ارائه می دهد؟

اگر گارانتی تلفن تکنوتل شما به پایان رسیده است، توصیه می کنیم برای تعمیر تلفن تکنوتل از خدمات مرکز مجاز آی پی امداد استفاده کنید. از جمله خدمات ارائه شده توسط این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:

  • تکنسین های گروه آی پی امداد از متخصصین مجرب و با تجربه زیاد در تعمیر تلفن تکنوتل هستند.
  • هدف این شرکت کاهش هزینه های تعمیرات تلفن و انجام سریع و کارآمد آن بدون تاخیر می باشد.
  • برای راحتی شما تمامی خدمات تعمیرات تلفن تکنوتل توسط ما و تحت کنترل شما انجام می شود.
  • برای خدمات تلفن تکنوتل به شما گارانتی معتبر و فاکتور شرح هزینه ها ارائه خواهد شد.

تعمیرات تلفن تکنوتل در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

همواره یکی از سوالاتی که توسط مصرف کنندگان از تعمیرکاران پرسیده می شود، این است که تعمیر تلفن تکنوتل چقدر زمان می برد؟ در صورت ثبت درخواست تعمیرات تلفن تکنوتل در محل، تعمیرکار مربوطه در کوتاه ترین زمان به محل شما مراجعه کرده و پس از عیب یابی دستگاه، در همان لحظه تعمیرات آن را انجام می دهد. همچنین در صورتی که به دستگاه را به کارگاه مجهز آی پی امداد منتقل نمایید، دستگاه سریعا تعمیر شده و به شما تحویل داده می شود. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات اصلی و مهم دستگاه نظیر موتور، برد الکترونیکی و … باشد، پس از تعویض قطعات و کمتر از 72 ساعت کاری می توانید آن را تخویل بگیرید.

هزینه تعمیرات تلفن تکنوتل

هزینه تعمیرات تلفن تکنوتل توسط اتحادیه تعیین می شود. تعمیرگاه های مجاز خدماتی را با قیمت مناسب ارائه می دهند که باعث آسایش مشتری می شود. هزینه تعمیر تلفن تکنوتل شامل استفاده از قطعات اصلی در حین تعمیر و دستمزد تعمیرکار حرفه ای می باشد. در نتیجه مشتریان از قیمتی که به تعمیرگاه مجاز می پردازند، رضایت دارند. اگر از هزینه تکنسین آی پی امداد راضی باشند، دستگاه تعمیر می شود. در پایان کار، فاکتور هزینه به مشتری ارائه می شود و بر اساس آن هزینه دریافت می شود و ضمانت نامه کتبی پس از انجام تعمیرات به شما تحویل داده می شود.

6 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • غلامحسین معیری 16 فروردین 1403

    سلام گوشی تلفن بی سیم تکنو تل مدل ۷۰۴ ارتباط ندارد و پیغام UNREGISTERED میدهد. لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 فروردین 1403

      درود، این ارور می تواند مربوط به بروز مشکل در تنظیمات، اتصالات پایه تلفن یا سیم برق باشد.

      پاسخ دادن
  • مهدی 12 آذر 1402

    سلام وقت بخیر آیا قاب تلفن بی سیم تکنوتل مدل TF-604 موجود هست؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 آذر 1402

      درود، خیر موجود نیست.

      پاسخ دادن
  • الهام پاسبان 06 آذر 1402

    سلام روز بخیر. تلفن با مدل تکنوتل TF_6059 موقع تماس روی صفحه شماره نمی‌اندازد. باتری ها هم تعویض شده و دستگاه ۱۰ دقیقه خاموش مانده.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 آذر 1402

      درود، این مشکل ممکن است مربوط به غیر فعال شدن کالر آیدی یا مشکلات نرم افزاری باشد که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد