logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر برد لباسشویی فریجیدر

تعمیر برد لباسشویی فریجیدر
تعمیر برد لباسشویی فریجیدر
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر برد لباسشویی فریجیدر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ماشین لباسشویی‌های مدل جدیدتر فریجیدر دارای برد الکترونیکی پیچیده تری هستند و در صورتی که برد دچار ایراد شود، باید تعمیرکار مجرب اقدام به تعمیر برد لباسشویی فریجیدر یا تعویض آن نماید. برد الکترونیکی یکی از قطعات ماشین لباسشویی فریجیدر است که نقش بسیار مهمی در عملکرد دستگاه دارد و با پیشرفت تکنولوژی به روز شده است. در این مطلب از آی پی امداد در مورد مراحل تعمیرات برد ماشین لباسشویی فریجیدر و نکات مهم مرتبط با آن نظیر هزینه تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی فریجیدر و مرکز تعمیرات این قطعه نیز صحبت خواهیم کرد.

کاربران گرامی؛ چنانچه با تعمیرات برد لباسشویی فریجیدر مواجه هستید به شما توصیه می کنیم تا در این مقاله با همراهی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به عیب یابی و نحوه رفع این مشکل در منزل بپردازید.

برای تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی فریجیدر به کجا مراجعه کنیم؟

تعمیر برد لباسشویی باید توسط تکنسین مرکز تعمیرات برد لباسشویی فریجیدر انجام شود. شما می توانید با تماس با آی پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی، درخواست اعزام کارشناس برای تعمیر برد لباسشویی  فریجیدر را داشته باشید.

  • توجه داشته باشید که برای تعمیر برد به هیچ عنوان به تعمیرگاه های غیرمجاز مراجعه نکنید؛ زیرا تعمیر برد یک کار تخصصی است.
  • تمام نیروهای مرکز آی پی امداد افراد دوره دیده ای هستند که با بهره گیری از دانش روز، برد ماشین لباسشویی شما را تعمیر خواهند کرد.
  • از طرف دیگر در صورت نیاز به تعویض قطعات، تکنسین مرکز تعمیر برد ماشین لباسشویی فریجیدر تنها از قطعات اصل و فابریک استفاده می کند.
  • در حالی که در تعمیرگاه های غیرمجاز احتمال استفاده از قطعات تقلبی زیاد است.

آیا می توان تعمیر برد لباسشویی فریجیدر را در محل انجام داد؟

بله، برای تعمیر برد نیازی به انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه نیست. تعمیر برد در محل امکان پذیر است و تکنسین بعد از جدا کردن برد از دستگاه، آن را به بخش تعمیرات الکترونیکی ارجاع می دهد و  بعد از 1 الی 3 روز کاری، برد الکترونیکی فریجیدر رفع عیب شده و روی دستگاه نصب می شود.

تعمیر برد لباسشویی فریجیدر در محل

راهنمای تعمیر برد لباسشویی  فریجیدر

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی می تواند به دلایل مختلفی دچار ایراد شود. در صورتی که صدمه وارد شده به برد جدی نباشد، می توان با تعمیر برد مشکل را حل کرد. توجه داشته باشید که تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی  فریجیدر یک کار تخصصی است و باید توسط تعمیرکار مجرب انجام شود. بنابراین اگر مهارت کافی ندارید، بهتر است که از هرگونه دستکاری ماشین لباسشویی و قطعات آن اجتناب کنید. اما در صورتی که شما اطلاعات فنی کافی برای تعمیر لباسشویی دارید، با طی کردن مراحل زیر می توانید برد الکترونیکی ماشین لباسشویی را تعمیر یا در صورت نیاز تعویض کنید.

ماشین لباسشویی را از برق بیرون بکشید

قبل از شروع تعمیرات، دوشاخه ماشین لباسشویی را از پریز بکشید و سپس شروع به تعمیر برد لباسشویی فریجیدر کنید.

کنترل پنل لباسشویی را خارج کنید

برای اینکه بتوانید به برد الکترونیکی دسترسی داشته باشید و آن را عیب یابی کنید، باید کنترل پنل را خارج کنید.

  • اگر آلودگی و کثیفی مشاهده میکنید، با اسپری تمیز کننده های مخصوص آن را تمیز کنید.
  • توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از تمیزکننده اسیدی قوی برای تمیز کردن برد استفاده نکنید؛ زیرا به آن آسیب خواهید رساند.

قطعات برد الکترونیکی را چک کنید

برد الکترونیکی شامل قطعات مختلف است که خراب شدن هر کدام از آن ها می تواند برد را از کار بیندازد. یکی از مهم ترین قطعات برد، خازن و فیوز است. خازن ها در صورتی علت خرابی برد باشند، نشانه های زیر را می توانید مشاهده کنید:

  • بعد از روشن کردن دستگاه و به کار افتادن آن، موتور بعد از 5 ثانیه خاموش می شود.
  • اگر نور قفل درب چشمک می زند و دستگاه بعد از 5 ثانیه شروع به کار، خاموش می شود.

بررسی قطعات برد ماشین لباسشویی فریجیدر

خازن ها می توانند در اثر عوامل مختلفی مانند نوسان برق دچار سوختگی شوند. یک خازن سالم باید به طور کامل صاف و صیقلی باشد. هرگونه تاخوردگی و تغییر شکل در ظاهر خازن نشان دهنده این است که خازن معیوب شده است. در این شرایط باید خازن جدید نصب شود. بعد از تعویض خازن، برد می تواند به فعالیت خود در مجموعه قطعات ماشین لباسشویی ادامه دهد.

یکی دیگر از مواردی که در ارتباط با خازن باید بدانید این است که به دلیل گذشت زمان و کارایی و همچنین وجود حرارت ممکن است که مهر و موم های خازن آب شده باشد یا از جای خود درآمده باشد. در این صورت باید لحیم کاری مجدد انجام شود. عیب یابی قطعات مدار فرمان برد الکترونیکی بهتر است که توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی فریجیدر انجام شود.

آیا آی سی برد لباسشویی  فریجیدر قابل تعمیر است؟

برد لباسشویی یک قطعه بسیار مهم است که شامل قطعات مختلفی است. یکی از مهم ترین قطعات، آی سی است. آی سی در واقع مغز متفکر برد است و هرگونه اختلال در آن باعث ایجاد مشکل در عملکرد ماشین لباسشویی خواهد شد. تعمیر آی سی امکان پذیر نیست و باید برد تعویض شود.

نقشه برد ماشین لباسشویی  فریجیدر

نقشه برد ماشین لباسشویی فریچیدر شامل علائم اختصاری است که تعمیرکاران لباسشویی از آن برای عیب یابی ماشین لباسشویی و تعمیر قطعات استفاده می کنند. عملیات نقشه خوانی برد برای افراد عادی دشوار است و برای استفاده از آن باید با علائم و نمادها آشنایی داشته باشند. به همین دلیل توصیه می کنیم برای تعمیر برد به مرکز تعمیرات برد لباسشویی فریجیدر مراجعه کنید.

تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی فریجیدر بهتر است یا تعویض آن؟

پاسخ به این سوال بستگی به علت خرابی برد دارد. در صورتی که برد سوخته باشد، کاری جز تعویض نمی توان انجام داد. اما در نظر داشته باشید اگر برد الکترونیکی لباسشویی برای دفعات مکرر تعمیر شود، دچار آسیب خواهد شد و بهتر است برای عملکرد بهتر دستگاه، برد تعویض شود. علاوه بر این اگر قسمتی از برد آتیش گرفته باشد و با ماژیک هم قابل طراحی نباشد، امکان تعمیر برد وجود ندارد و باید تعویض شود.

هزینه تعمیر برد لباسشویی فریجیدر چگونه حساب می شود؟

هزینه تعمیر برد لباسشویی فریجیدر نیاز به بازدید از دستگاه و عیب یابی و قطعات معیوب دارد. طرف دیگر با توجه به نوسان قیمت قطعات و هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی در ایران، قیمت برد و قطعات آن نیز ثابت نیستند. برای اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های درج شده در سایت آی پی امداد مرکز تعمیرات برد ماشین لباسشویی فریجیدر تماس بگیرید. هدف آی پی امداد ارائه خدمات با کیفیت با بهترین قیمت به مشتریان عزیز است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد