logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

شارژ گاز یخچال فریجیدر

شارژ گاز یخچال فریجیدر
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله شارژ گاز یخچال فریجیدر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شارژ گاز یخچال فریجیدر یکی از اقداماتی است که در شرایطی که گاز درون یخچال به دلایل مختلفی خالی شده باشد، انجام می گردد. از این رو مصرف کنندگان با مشاهده هریک از علائم مربوط به نشت گاز از یخچال خود باید هرچه سریع تر اقدامات لازم را در جهت شارژ گاز یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر انجام دهید. لازم به ذکر است که برای انجام این کار باید از تکنسین های متخصص و مجرب در این زمینه کمک بگیرید. در این مقاله از آی پی امداد قصد داریم نکات مهم در زمینه شارژگاز یخچال فریجیدر در محل و نحوه انجام این کار را برای شما شرح دهیم.

نحوه تماس جهت شارژگاز یخچال فریجیدر در آی پی امداد

آی پی امداد یکی از مراکزی است که می توانید برای شارژگاز یخچال فریجیدر خود از خدمات آن استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات می توانید مطابق با مراحل زیر عمل کنید:

  • ابتدا می توانید با شماره های درج شده در انتهای این صفحه تماس حاصل کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.
  • همچنین امکان ثبت درخواست از طریق سایت و به صورت آنلاین نیز امکان پذیر می باشد.
  • پس از ثبت درخواست شما، مشخصات مربوط به تعمیرکار متخصص و زمان مراجعه به محل برای شما ارسال می گردد.
  • تکنسین متخصص آی پی امداد جهت شارژ گاز یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر شما همراه با تجهیزات کامل به محل مورد نظرتان مراجعه می کند.
  • پس از اتمام کار نیز به شما گارانتی و ضمانت نامه معتبر شرکت آی پی امداد تقدیم خواهد شد.

نحوه تماس جهت شارژگاز یخچال فریجیدر در آی پی امداد

آیا شارژگاز یخچال فریجیدر در محل انجام میشود؟

به طور کلی انواع خدمات مربوط به تعمیرات یخچال به دلیل عدم امکان جابجایی این دستگاه و جلوگیری از آسیب دیدگی سایر قطعات دستگاه در محل انجام می شود. از این رو در صورتی که با مشکل خالی شدن گاز یخچال فریجیدر خود مواجه شده اید، می توانید از خدمات شارژ گاز یخچال خود در محل استفاده کرده و درخواست اعزام تعمیرکار در محل را ثبت نمایید. با انجام این کار تکنسین متخصص و مجرب در کوتاه ترین زمان ممکن و با تجهیزات و ابزار پیشرفته جهت شارژ گاز یخچال فریجیدر به محل و منزل شما مراجعه می نماید. با این کار علاوه بر اینکه هزینه های مربوط به جابجایی یخچال به تعمیرگاه را پرداخت نخواهید کرد، از بروز هرگونه مشکل و آسیب دیدگی سایر قطعات دستگاه به هنگام جابجایی نیز جلوگیری خواهد شد.

آیا شارژگاز یخچال فریجیدر در محل انجام میشود؟

آیا شارژگاز یخچال فریزر یا ساید بای ساید فریجیدر متفاوت است؟

به طور کلی در انواع یخچال های فریزر و ساید بای ساید فریجیدر از نوع گاز رایج R134 و R600 استفاده می گردد. لازم به ذکر است که گاز R134 مربوط به یخچال های فریجیدر با موتورهای معمولی مانند یخچال های بالا پایین یا تک درب می باشد. گاز R600 نیز برای یخچال های ساید بای ساید فریجیدر مورد استفاده می گردد که دارای کمپرسورهای مخصوصی هستند. از این رو باید به این نکته توجه داشته باشید که گاز مورد استفاده در هریک از مدل های یخچال فریجیدر متفاوت می باشد. برای بررسی و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید از تکنسین های مجرب کمک بگیرید. زیرا انجام شارژ گاز یخچال فریجیدر امری کاملا تخصصی بوده و باید به دقت نشت یابی و سپس شارژ گاز انجام شود.

آیا شارژگاز یخچال فریزر یا ساید بای ساید فریجیدر متفاوت است

هر چند وقت باید یخچال فریجیدر را شارژ گاز کرد؟

شارژ گاز یخچال فریجیدر مسئله ای است که به صورت منظم و هر چند یکبار انجام این شود. این کار تنها زمانی صورت می گیرد که گاز درون یخچال به دلایل مختلفی نشت پیدا کرده باشد. این مشکل معمولا زمانی رخ می دهد که لوله های رفت و برگشت گاز در اثر ضربه و جابجایی نامناسب دچار آسیب دیدگی، ترک خوردگی یا شکستگی شده باشند. در این شرایط گاز درون یخچال به صورت آهسته و طی مدت زمانی طولانی تخلیه می شود. با خالی شدن گاز یخچال مشکلاتی نظیر عدم سرد شدن یخچال، کارکرد نامناسب موتور و … رخ می دهد. در صورت مشاهده هرگونه مشکل در کارکرد یخچال باید از تعمیرکار مجرب بخواهید به بررسی گاز یخچال شما بپردازد. در صورتی که گاز یخچال خالی شده باشد، لازم است اقدامات لازم را در جهت شارژگاز یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر خود انجام دهید.

آیا باز بودن درب یخچال فریجیدر موجب خالی شدن گاز می شود؟

خیر. به طور کلی می توان گفت هیچگونه ارتباطی میان باز ماندن طولانی مدت یا کوتاه مدت درب یخچال با خالی شدن گاز آن وجود ندارد. این گاز تنها زمانی تخلیه می شود که لوله های کندانسور دچار آسیب دیدگی شده باشند. در صورتی که درب یخچال خود را به صورت طولانی مدت باز نگه دارید، منجر به هدر رفتن سرمای درون یخچال و وارد شدن هوای محیط به درون دستگاه می شود. این مسئله می تواند باعث بروز مشکل در تنظیمات دمای یخچال و کارکرد یکسره موتور شود که در نهایت به کمپرسور آسیب خواهد رساند.

آیا باز بودن درب یخچال فریجیدر موجب خالی شدن گاز می شود

نحوه شارژ گاز یخچال فریزر یا ساید بای ساید فریجیدر چگونه است؟

پیش از اینکه به بررسی نحوه شارژ گاز یخچال فریجیدر خود بپردازید، باید بدانید که به دلیل تخصصی بودن این امر، بهتر است برای انجام این کار از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. در ادامه طریقه انجام این کار را به صورت مختصر برای شما شرح داده ایم:

  • ابتدا باید یخچال را از برق کشیده و سپس آن را کمی به جلو بکشید تا به ناحیه پشت یخچال دسترسی لازم را پیدا کنید.
  • پیش از شارژ گاز باید از وجود نشتی یا عدم نشتی گاز یخچال خود اطمینان حاصل کنید.
  • برای انجام این کار ساده ترین راه استفاده از محلول آب و صابون و یا مایع ظرفشویی می باشد.
  • در صورتی که نشتی در لوله های انتقال گاز وجود دارد، باید اقدام به رفع آن نمایید.
  • در ادامه می توانید با استفاده از دستگاه وکیوم عملیات وکیوم لوله های گاز را انجام دهید.
  • در ادامه برای شارژگاز یخچال فریجیدر باید لوله گیج را به کپسول گاز متصل تموده و آن را باز کنید.
  • سمت دیگر لوله را برای خروج گازهای باقی مانده درون لوله شل کنید.
  • برای اینکه بتوانید از میزان گاز منتقل شده به درون یخچال اطلاع پیدا کنید، این کار را در حین فعالیت کمپرسور انجام دهید.

هزینه شارژگاز یخچال فریجیدر چقدر است؟

به طور کلی هزینه شارژ گاز یخچال فریجیدر می تواند با توجه به فاکتورهای مختلفی نظیر حجم و مدل گاز مورد استفاده برای یخچال و همچنین نوع و مدل دستگاه متفاوت باشد. همچنین در صورتی که لوله های رفت و برگشت گاز یخچال هیچگونه نشتی نداشته باشند، هزینه های که برای شارژگاز یخچال فریجیدر صرف می گردد، کمتر خواهد بود. در همین راستا تکنسین متخصص ابتدا باید به بررسی و عیب یابی یخچال پرداخته و سپس در صورت نیاز اقدام به رفع نشتی و سپس شارژ مجدد گاز نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد