تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر

خدمات تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، با استفاده از قطعات اورجینال و گارانتی 3 الی 12 ماهه توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب آی پی امداد در محل یا مراجعه به کارگاه مجهز به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات جاروشارژی بلک اند دکر: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر

جارو شارژی بلک اند دکر به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای جارو شارژی در جهان، به دلیل قدرت مکش بالا، کارایی آسان و تنوع مدل، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. با این حال، ممکن است مانند هر دستگاه دیگری، جارو شارژی بلک اند دکر شما نیز پس از مدتی دچار مشکلاتی نظیر روشن نشدن، عدم مکش کافی، خاموش شدن ناگهانی، صدای بلند و ... شود. مرکز آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر در سراسر تهران، با بهره مندی از تیمی مجرب و متخصص، آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است. استفاده از قطعات یدکی اصلی بلک اند دکر و ارائه گارانتی معتبر 3 تا 12 ماهه برای کلیه خدمات از جمله مزایای بهره مندی از خدمات این مجموعه می باشد. در صورت نیاز به استفاده از این خدمات می توانید همین حالا با شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

انواع خدمات تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر در تهران

برای تماس برای تعمیر جاروشارژی بلک اند دکر در تهران می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید و مشکل جاروشارژی بلک اند دکر خود را برای کارشناسان مجموعه مطرح نمایید.
  • همچنین می توانید از طریق سایت مجموعه آی پی امداد، اقدام به ثبت درخواست تعمیر جاروشارژی بلک اند دکر به صورت آنلاین نمایید.
  • کارشناسان این مرکز در تمامی ایام هفته و به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان گرامی می باشند.

روش های بهره مندی از خدمات تعمیر جاروشارژی بلک اند دکر در آی پی امداد

  • شما می توانید با مراجعه به کارگاه آی پی امداد در تهران از خدمات تعمیرات جاروشارژی بلک اند دکر بهره مند شوید.
  • همچنین مشتریان می توانند از خدمات تعمیر دستگاه در محل خود استفاده نمایند.
  • پیک مجموعه نیز می تواند به محل شما مراجعه کرده و جارو شارژی معیوب را به کارگاه مجهز آی پی امداد برای تعمیر انتقال دهد.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود که به کمک آن می توانید اطلاعاتی نظیر مشخصات تکنسین، تعمیرگاه یا پیک و زمان حضور وی، مدت زمان گارانتی، فاکتور هزینه ها و … را مشاهده نمایید.
  2. همچنین با مراجعه به پنل کاربری خود می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان واحد پشتیبانی، انتقادات و شکایات این مجموعه در ارتباط باشید.
  3. تکنسین جاروشارژی بلک اند دکر طبق زمانبندی انجام شده به محل شما مراجعه کرده و دستگاه شما را با قطعات اصلی و تجهیزات پیشرفته تعمیر می کند.
  4. در پایان سرویس، تعمیرکار مربوطه به شما گارانتی 3 الی 12 ماهه به همراه فاکتور رسمی ارائه خواهد داد.
  5. همچنین کارشناس واحد کنترل کیفیت مجموعه آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظرات شما را در زمینه نحوه ارائه خدمات تکنسین جویا خواهد شد.
  6. انتقادات و پیشنهادات شما را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.
  7. لازم به ذکر است که شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد، به صورت 24 ساعته و آنلاین با واحد پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید. کارشناس این مرکز از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا انتهای مدت زمان گارانتی از شما پشتیبانی خواهد کرد.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد برای تعمیر جاروشارژی بلک اند دکر می توانید تا 75 درصد در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر جاروشارژی بلک اند دکر

آی پی امداد با سال‌ ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، خدمات تخصصی تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر را با هزینه مناسب به شما ارائه می‌ دهد. این مرکز با استفاده از قطعات فابریک و تکنسین‌ های مجرب، جارو شارژی شما را به بهترین نحو تعمیر می‌ کند و به شما اطمینان می‌ دهد که هزینه‌ های تعمیر منصفانه و مقرون به صرفه خواهد بود.

  • ما به جای استفاده از قطعات بی‌ کیفیت و متفرقه، از قطعات فابریک برند بلک اند دکر استفاده می‌ کنیم تا عمر مفید جارو شارژی شما را افزایش دهیم.
  • به شما اطمینان می‌ دهیم که هزینه‌های تعمیر جارو شارژی شما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی محاسبه خواهد شد.
  • برای تمام خدمات تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر گارانتی ارائه می‌ دهیم تا از کیفیت خدمات ما مطمئن باشید.
  • شما می‌ توانید تا 75% از هزینه‌ های تعمیر جارو شارژی خود را کاهش دهید.

هزینه تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر به نوع خرابی و قطعات معیوب دستگاه بستگی دارد. با این حال، آی پی امداد جدول هزینه‌ های تقریبی مربوط به تعمیر و تعویض قطعات مدل‌ های مختلف جارو شارژی بلک اند دکر را ارائه داده است.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات جاروشارژیهزینه تعمیرات جاروشارژی
باتری595/000 الی 1/430/000 تومان
موتور350/000 الی 440/000 تومان
برد الکترونیکی450/000 الی 800/000 تومان
کلید پاور130/000 الی 230/000 تومان
آداپتور155/000 الی 310/000 تومان
پلاتین های پایه شارژر130/000 الی 195/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و مشکلات جاروشارژی بلک اند دکر را انجام می دهد؟

امروزه مدل‌ های مختلفی از جاروشارژی ها توسط برند بلک اند دکر عرضه می‌ شوند که هر کدام مشخصات و امکانات منحصر به‌ فرد و اختصاصی خود را دارند. هریک از این مدل ها ممکن است دچار خرابی شوند که متخصصین آی پی امداد می توانند تعمیر هریک از این مدل ها را با بهترین کیفیت انجام دهند.

  • انواع مدل های جارو شارژی دستی و عصایی سری PV، SVA، DVJ، NVC و SVB بلک اند دکر

جارو شارژی بلک اند دکر به عنوان ابزاری کارآمد در نظافت منزل نقشی اساسی ایفا می‌ کند. اما ممکن است با گذشت زمان یا استفاده نامناسب دچار مشکلاتی شود که نیازمند عیب یابی و تعمیر تخصصی باشد. مجموعه آی پی امداد با بهره مندی از تیمی مجرب و کارآزموده، خدمات تخصصی تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر را به شما ارائه می‌دهد.

  • جاروشارژی روشن نمی شود.
  • مکش جارو کم شده است.
  • جاروشارژی ناگهان خاموش می شود.
  • بوی دود و سوختگی از جارو می آید.
  • جاروشارژی صدای زیادی می دهد.

خدمات تعمیرکار جاروشارژی بلک اند دکر در آی پی امداد

  • عیب یابی تخصصی و رفع مشکلات جاروشارژی بلک اند دکر
  • تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه مانند: باتری، شارژر، موتور، کیسه، قاب، فیلتر، کلیدها، خرطومی، پاکت، پایه، غلطک و برس و …

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر در تهران

دغدغه شلوغی و ترافیک تهران برای تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر برای بسیاری از کاربران به هنگام خرابی این دستگاه وجود دارد. نمایندگی تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر دارای شعب مختلفی در تمامی نقاط شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران می باشد و کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر این محصول را به مشتریان خود در سراسر تهران ارائه می دهد. برای استفاده از خدمات تعمیرات جاروشارژی بلک اند دکر در آی پی امداد می توانید با کارشناسان واحد ثبت درخواست این مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا در اسرع وقت تعمیرکار مجرب و متخصص این مجموعه به محل شما اعزام شود.

خدمات جاروشارژی بلک اند دکر در محل

ارائه خدمات متنوع تعمیرات لوازم برقی به خصوص تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر در محل یا در منزل یکی از خدمات ویژه ارائه شده توسط آی پی امداد می باشد که برای جلب رضایت بیشتر مشتریان مهیاء شده است. روند کار به این صورت می باشد که بعد از ارسال درخواست توسط مشتریان، کارشناسان مربوطه در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر می‌شوند و با سرعت و دقت بسیار بالا شروع به تعمیر دستگاه می‌ کنند. از مزیت‌ های بهره مندی از خدمات تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر که در محل یا در منزل:

  • با استفاده از این خدمات، تمام هزینه‌ های اضافی و جانبی حذف می گردد.
  • مشتریان خیلی راحت می‌تواند ناظر بر مراحل تعمیر دستگاه توسط تکنسین متخصص باشند.
  • دیگر نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه و حمل جاروشارژی نیست.
  • در صورت بهره مندی از این خدمات تمام مشکلات دستگاه به بهترین شکل ممکن و با حداقل هزینه رفع می‌شود.

چرا برای تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر از خدمات آی پی امداد بهره مند شویم؟

مرکز تعمیرات تخصصی آی پی امداد با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات انواع جارو شارژی بلک اند دکر، مفتخر است که خدمات خود را با بهترین کیفیت به شما مشتریان گرامی ارائه نماید. مزایای استفاده از خدمات این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:

  • تکنسین های مجرب و کارآزموده آی پی امداد به طور کامل با عیب یابی و تعمیر انواع جارو شارژی بلک اند دکر آشنا بوده و در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل دستگاه شما اقدام خواهند نمود.
  • در تعمیرات جارو شارژی شما از قطعات یدکی فابریک و باکیفیت استفاده می شود تا عمر دستگاه شما افزایش یابد و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری گردد.
  • تعمیر دستگاه در آی پی امداد با گارانتی 3 تا 12 ماهه ارائه می شود تا شما از کیفیت خدمات ما اطمینان خاطر داشته باشید.
  • تکنسین ها در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر شده و به عیب یابی و تعمیر جارو شارژی شما می پردازند تا از اتلاف وقت و هزینه شما جلوگیری شود.
  • کارشناسان ما در پنل کاربری شما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه خدمات پشتیبانی هستند.

عیب یابی مشکلات جارو شارژی بلک اند دکر

استفاده طولانی مدت از جارو شارژی بلک اند دکر باعث بروز مشکلات جدی در دستگاه می شود. بنابراین باید تمامی مشکلات به وجود آمده باید به وسیله افراد متخصصی رفع گردد چون در این حالت امکان بروز مشکل در بخش‌های دیگر دستگاه به صفر رسیده و تمام ایرادهای موجود در دستگاه به بهترین شکل ممکن رفع می گردد. به همین دلیل بهترین گزینه برای رفع مشکلات موجود در دستگاه برای جلوگیری از بروز هزینه‌های اضافیريال کمک گرفتن از متخصصین تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر در آی پی امداد می باشد.

کاهش مکش جارو شارژی بلک اند دکر

  • مهم‌ترین دلیل کاهش مکش جارو شارژی بلک اند دکر پر بودن محفظه جارو می باشد که با خالی کردن محفظه می توانید میزان مکش جارو را افزایش دهید.
  • همچنین اگر غلتک های جارو شارژی بلک اند دکر کثیف شده باشد در این حالت نیز ممکن است میزان مکش جارو کاهش پیدا کند.
  • مسدود بودن لوله نیز می‌تواند باعث کاهش مکش گردد که در این حالت باید تمام آشغال های موجود در داخل لوله را خارج نمایید.

خاموش شدن ناگهانی جاروشارژی بلک اند دکر

  • در برخی حالات ممکن است گردش هوا با مشکل روبرو شود که یکی از این دلایل پر بودن محفظه جارو می باشد. به همین دلیل مشتریان عزیز بهتر است که بعد از هر بار استفاده از جارو اقدام به خالی کردن محفظه جارو کنید.
  • مسدود بودن لوله ها نیز می تواند باعث بروز مشکل در گردش جریان هوا در داخل دستگاه شود.
  • در این حالت نیز باید تمام آشغال ها و یا اجسام خارجی مانند اسباب‌بازی و غیر از داخل لوله جارو خارج کنید.
  • اگر بخش فیلتر جارو شارژی نیز بیش از اندازه کثیف شده باشد نیز ممکن است منافذ بسته شده و گردش جریان هوا به خوبی انجام نگیرد.
  • یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث خاموش شدن ناگهانی جارو شارژی بلک اند دکر شود، تمام شدن باتری جارو می باشد که در این حالت نیز می‌توانید اقدام به شارژ جارو کنید.

شارژ نشدن جارو شارژی بلک اند دکر

  • خراب بودن پایه‌های شارژر یکی از دلایل اصلی می باشد که می تواند باعث شارژ نشدن جارو شارژی بلک اند دکر شود.
  • در واقع وقتی که جارو شارژی را در محل شارژ قرار می دهید، باید از برقرار بودن صحیح اتصال و وجود جریان برق اطمینان حاصل کنید.
  • باید پایه شارژر سالم باشد و جریان برق وجود داشته باشد تا عملیات شارژ انجام شود.
  • تمام شدن عمر مفید باتری نیز می‌تواند باعث شارژ نشدن جارو شارژی بلک اند دکر گردد.

نچرخیدن غلطک برس جاروشارژی بلک اند دکر

  • پاره شدن تسمه جارو شارژی بلک اند دکر یکی از دلایل اصلی میباشد که میتواند باعث بروز این مشکل شود.
  • برای رفع این مشکل، باید تسمه را تعویض کنید.
  • مو، آشغال و گرد و خاک می‌توانند به پرزهای غلطک چسبیده و به مرور حرکت آن را کند و سپس متوقف کنند.
  • گاهی اوقات، اشیاء مانند تکه پارچه، موی بلند یا نخ می‌توانند در غلطک گیر کرده و مانع از چرخیدن آن شوند.

بوی سوختگی در جارو شارژی بلک اند دکر

  • اگر جاروشارژی بیش از حد گرم شود، ممکن است بوی سوختگی از آن به مشام برسد.
  • در موارد نادر، ممکن است موتور جاروشارژی دچار نقص فنی شده و بوی سوختگی ایجاد کند.
  • همچنین اگر تسمه جاروشارژی نیز پاره شده باشد، ممکن است موتور نیم سوز شده و بوی سوختگی ایجاد کند.
  • ممکن است مشکل از سیم کشی جاروشارژی باشد. اتصالی یا پارگی سیم‌ها می‌تواند باعث ایجاد بوی سوختگی شود.

روشن نشدن جارو شارژی بلک اند دکر

  • وقتی که جارو شارژی را بر روی پایه شارژر قرار می‌دهید جریان الکتریکی از سمت باتری به بخش موتور انتقال داده می‌شود.
  • در نتیجه آن جارو روشن می شود، که اگر این پروسه به درستی انجام نشود و یا مشکلی در مراحل به وجود بیاید ،در نتیجه آن جارو روشن نمی گردد.
  • همچنین خراب بودن دکمه  نیز می‌تواند باعث روشن نشدن جارو شارژی بلک اند دکر شود.
  • وجود مشکل فنی در بخش موتور و یا خرابی برد نیز یکی دیگر از علت های روشن نشدن جارو شارژی بلک اند دکر می باشد.

سوالات متداول تعمیرات جاروشارژی بلک اند دکر

از جمله رایج ترین پرسش های مشتریان به هنگام استفاده از خدمات تعمیر جاروشارژی بلک اند دکر در آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد:

هزینه تعمیر جاروشارژی بلک اند دکر شما بستگی به نوع خرابی و قطعات معیوب دستگاه دارد، اما توجه به این نکته ضروری است که کلیه هزینه ها مطابق با تعرفه اتحادیه مشخص می شود.

در مجموعه آی پی امداد برای تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر شما از قطعات با کیفیت و اصلی استفاده می شود.

مجموعه آی پی امداد برای انواع خدمات مربوط به تعمیرات جاروشارژی بلک اند دکر به شما گارانتی 90 الی 365 روزه ارائه خواهد داد که در پنل کاربری شما قابل مشاهده است.

شما می توانید از سه روش خدمات جاروشارژی بلک اند دکر در محل، انتقال دستگاه معیوب به تعمیرگاه و ارسال دستگاه توسط پیک از خدمات آی پی امداد استفاده نمایید.

5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمود فرامرزی 03 مهر 1402

    سلام وقت بخیر، از همدان هستم، ایا میتوانم جارو شارژی بلک انددکر را برای تعمیر توسط پست بفرستم دفتر شما،. در همدان نمایندگی وجود ندارد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 مهر 1402

      درود، می توانید دستگاه خود را به آدرس کارگاه آی پی امداد که در بخش تماس با ما سایت ذکر شده است، ارسال نمایید.

      پاسخ دادن
  • زهرا بافنده 24 دی 1401

    من یه جاروشارژی بلک اند دکر دارم که برای ۱۴ سال پیشه و باطریش مشکل پیدا کرده و باید عوض بشه میخواستم ببینم به جاش یه جاروی نو بگیرم تا ۱۵۰۰، یا همین که دارم رو تعمیر کنم؟ کدوم انتخاب بهتریه؟ و تا این قیمت چه مارکی خوبه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 دی 1401

      سلام. به دلیل اینکه کیفیت جاروشارژی بلک اند دکر نسبت به مدل های امروزی بالاتر می باشد، بهتر است باطری جاروشارژی خود را تعویض کنید.

      پاسخ دادن
  • رضا 05 اسفند 1399

    با سلام و خسته نباشید. پایه جارو شارژی شامل مقاومت و دیود نوری سوخته یعنی منفجر شده میشه مدارشو برام بفرستین

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد