تعمیر جارو شارژی

خدمات تعمیر جارو شارژی در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه توسط متخصص ترین و مجرب ترین تعمیرکاران به مشتریان عزیز در محل یا کارگاه مجهز آی پی امداد ارائه می گردد.

بازه هزینه تعمیرات جاروشارژی: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر جارو شارژی

آی پی امداد با داشتن شعب مختلف در سراسر تهران، آماده ارائه خدمات ویژه و متمایز در زمینه تعمیرات جارو شارژی به شما عزیزان می باشد. توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات تعمیر جارو شارژی در آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. تعمیرکار جاروشارژی در این مجموعه از قطعات فابریک برای عیب یابی و تعمیرات دستگاه به همراه گارانتی 3 الی 12 ماه استفاده می کند تا بتوانید مانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید. در صورتی که دستگاه شما شارژ نمی شود، به صورت ناگهانی خاموش می گردد، مکش ندارد، روشن نمی شود، بوی سوختگی می دهد و ... می توانید از طریق شماره 02158941 یا 02191093903 با مرکز تعمیرات جارو شارژی تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص آی پی امداد در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند.

انواع خدمات تعمیر جاروشارژی در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر جارو شارژی در آی پی امداد

در ادامه به بررسی نحوه تماس با مرکز تعمیر جارو شارژی در تهران می پردازیم:

  1. بهترین راه استفاده از خدمات مرکز تعمیرات جارو شارژی، تماس با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 می باشد.
  2. همچنین می توانید از طریق سایت مجموعه آی پی امداد، اقدام به ثبت درخواست تعمیر جارو شارژی به صورت آنلاین نمایید.
  3. کارشناسان این مرکز در تمامی ایام هفته و به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان گرامی می باشند.

طریقه  ارائه خدمات تعمیرات جاروشارژی در آی پی امداد

  1. پس از ثبت اطلاعات شما در سامانه مشتریان خدمات جاروشارژی، لینک پنل کاربری سایت آی پی امداد برای شما پیامک می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید تصویر تکنسین و مشخصات فردی، کد اشتراک، مدت گارانتی، فاکتور، زمان حضور تکنسین در محل شما و غیره را مشاهده کنید.
  3. همچنین امکان ارتباط آنلاین با واحدهای پیگیری، پشتیبانی و شکایت در پنل کاربری وجود دارد.
  4. تعمیرکار جاروشارژی برای عیب یابی و تعمیر دستگاه در کمتر از یک ساعت و یا طبق توافقی که شما انجام داده اید، به محل شما می آید.
  5. همچنین شما می توانید به صورت حضوری دستگاه خود را به آدرس تعمیرگاه آی پی امداد در قسمت تماس با ما سایت انتقال دهید.
  6. پیک آی پی امداد نیز می تواند به محل شما مراجعه کرده و دستگاه را وکیوم شده تحویل گرفته و به شما رسید ارائه داده و پس از تعمیر مجددا به شما تحویل دهد.
  7. تعمیر جاروشارژی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال انجام می شود.
  8. در پایان سرویس، تکنسین آی پی امداد فاکتور و گارانتی 3 تا 12 ماهه را در اختیار شما قرار می دهد که جزئیات آن در پنل کاربری شما قابل مشاهده است.
  9. همچنین می توانید در پنل کاربری به تعمیرکار خود نسبت به فرآیند اجرای خدمات امتیاز دهید.
  10. در نهایت کارشناس واحد Happy Call مجموعه آی پی امداد رضایت شما را از خدمات تعمیرکار مربوطه و نحوه ارائه خدمات بررسی می کند.
  11. لازم به ذکر است از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی، یک کارشناس به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر جارو شارژی خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر جارو شارژی در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر جارو شارژی

تعمیرکاران مرکز تعمیر جارو شارژی پس از بررسی دستگاه شما به دنبال علت خرابی و نحوه رفع مشکل آن خواهند بود و پس از شناسایی خرابی، نسبت به تعمیر یا تعویض قطعات آن اقدام می کنند. در صورت نیاز به تعویض قطعه، تعمیرکاران با توجه به قطعات فابریکی که همراه خود دارند، اقدام به تعمیر آن می کنند. هزینه تعمیر جاروشارژی نیز با توجه به مشکل ایجاد شده، مدل دستگاه و مدت زمان گارانتی با کمترین قیمت و طبق قیمت های مصوب اتحادیه از مشتری اخذ می گردد. آی پی امداد پیش از اقدام برای تعمیرات دستگاه شما، هزینه را به صورت تقریبی محاسبه می کند و به شما اطمینان می دهد که هزینه آن بیشتر از قیمت واقعی نخواهد بود. گارانتی آی پی امداد صحت کار و فعالیت این مجموعه را تضمین می کند تا در صورت تعمیر، دستگاه شما دیگر دچار مشکل و خرابی نشود. در جدول زیر به بررسی هزینه تقریبی قیمت تعمیر یا تعویض قطعات جاروشارژی پرداخته ایم.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات جاروشارژیهزینه تعمیرات جاروشارژی
باتری595/000 الی 1/430/000 تومان
موتور350/000 الی 440/000 تومان
برد الکترونیکی450/000 الی 800/000 تومان
کلید پاور130/000 الی 230/000 تومان
آداپتور155/000 الی 310/000 تومان
پلاتین های پایه شارژر130/000 الی 195/000 تومان
نمایش بیشتر

تعمیر کدام و مدل ها و برندهای جاروشارژی در آی پی امداد انجام می شود؟

هریک از مدل ها و برندهای مختلف جاروشارژی ها ممکن است با گذشت زمان خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند. در این شرایط کاربران به دنبال مرکزی هستند که بتوانند جاروشارژی دستی یا پارویی خود را برای تعمیر به آن بسپارند. تکنسین های متخصص آی پی امداد با سازوکار و تکنولوژی مدل ها و برندهای مختلف این محصول آشنایی کاملی داشته و می توانند ایراد دستگاه شما را سریعا برطرف نمایند. از جمله پراستفاده ترین برندهای جاروشارژی که ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کنند، شامل:

  • فیلیپس
  • گوسونیک
  • شیائومی
  • هانوور
  • بوش
  • بلک اند دکر
  • فکر
  • هاردستون
  • مجیک
  • کاراجا
  • پارس خزر
  • فلر
  • زیمنس
  • بایترون
  • و ….

هر مدل یا برند جاروشارژی که دارید، می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و در صورت مواجه شدن با خرابی دستگاه خود کافیست از طریق شماره 02158941 با آی پی امداد تماس بگیرید تا از خدمات تعمیر جاروشارژی بهره مند شوید.

خدمات تعمیرکار جارو شارژی در آی پی امداد

جارو شارژی ممکن است در اثر ضربه های شدید، افتادن و … دچار آسیب دیدگی هایی شود. در صورت مواجه شدن با چنین مشکلاتی می توانید با آی پی امداد تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص همراه با تجهیزات پیشرفته برای تعمیر دستگاه در محل حاضر شود و علت روشن نشدن، داغ شدن زیاد، شارژ نشدن باتری، خاموش شدن ناگهانی و سایر مشکلات را بررسی و آنها را رفع کند. در صورت مواجهه با هریک از این مشکلات، استفاده از خدمات آی پی امداد را به شما توصیه می کنیم. تعمیرکار این مجموعه با چند سوال ساده و یک بررسی کوتاه، علت بروز مشکل را جویا شده و به تعمیر جارو شارژی شما می پردازد. همچنین این فرد تمام مسئولیت خدمات ارائه شده را برعهده گرفته و آن را ضمانت می کند. ارائه خدمات تعمیر و عیب یابی جاروشارژی در این مجموعه به شرح زیر می باشد:

  • تعمیر کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکی جارو شارژی نظیر: باتری، آداپتور، برد الکترونیکی، کلید پاور، فیلتر، سیم و کابل و …
  • تعویض چراغ‌ های نشانگر جارو شارژی
  • تعمیر انواع موتور جاروشارژی با توجه به برندهای مختلف
  • ارائه قطعات استاندارد و جدید در صورت خرابی قطعه جارو شارژی
  • سرویس کامل جارو شارژی

مرکز تعمیرات جاروشارژی در تهران

تعمیرکاران مرکز تعمیرات جارو شارژی در سرتاسر شهر تهران حضور دارند و به محل زندگی و محل کار شما بسیار نزدیک هستند. بنابراین در هر کجا از شهر تهران که ساکن باشید، فاصله شما تا بهره مندی از خدمات آی پی امداد تنها یک تماس است؛ چراکه این مجموعه در تمام مناطق شهر تهران شامل شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز شعبه های خود را دایر کرده است تا تعمیرکاران در زمان کوتاهی به محل شما اعزام شوند. پس از ثبت درخواست شما، کارشناس مرکز آی پی امداد، بهترین تعمیرکار واجد شرایط را به محل شما اعزام می کند. شما زودتر از آنچه که فکر کنید، تکنسین متخصص را در محل خود خواهید داشد و جارو شارژی بسیار سریع مورد عیب یابی و تعمیر قرار می گیرد.

خدمات جاروشارژی در محل

اگر جارو شارژی شما خراب شده است و به دلیل مشغله و دغدغه های روزمره، فرصت رفتن به تعمیرگاه را ندارید، مرکز تعمیرات جارو شارژی خدمات تعمیر و تعویض قطعات را در محل شما انجام می دهد. شما می توانید بر اساس برنامه کاری خود، زمان حضور تعمیرکار در محل را مشخص کنید. متخصصان مجرب آی پی امداد بسیار خوش قول بوده و به موقع در محل حاضر می‌ شوند. اگر برای تعمیر جاروشارژی از خدمات در محل استفاده کنید، می توانید در روند تعمیرات دستگاه قرار گرفته و سوالات خود در زمینه نگهداری و استفاده از دستگاه را از تعمیرکار مربوطه بپرسید.

شما همچنین می توانید قبل از شروع به کار تعمیرکار، از هزینه های احتمالی نیز مطلع شوید. اگر جارو شارژی به تعویض قطعات نیاز پیدا کند، تعمیرکار شما را در جریان کار قرار خواهد داد. مجموعه آی پی امداد به مشتریان خود این امکان را می دهد که تنها با یک تماس تلفنی، از خدمات تکنسین های متخصص بدون جابجایی دستگاه و در محل خود بهره مند شوند.

چرا برای تعمیرات جارو شارژی آی پی امداد را انتخاب کنیم؟

اگر نیاز به سرویس و تعمیر جاروشارژی خود دارید، همین حالا با مرکز تعمیرات جارو شارژی تماس بگیرید تا آی پی امداد بهترین تعمیرکار خود را به محل شما اعزام کند. آی پی امداد به عنوان یکی از بهترین و مطمئن ترین مراکز ارائه دهنده خدمات جارو شارژی در پایتخت کشور شناخته می شود که از سال 1370 در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی فعالیت می کند. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را اولویت کار خود قرار داده است و سعی در ارائه باکیفیت ترین خدمات به مشتریان می باشد. از جمله مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد شامل موارد زیر است:

  • تمام خدماتی که از سوی این مرکز ارائه می شود دارای ضمانت نامه معتبر 90 الی 365 روزه می باشد.
  • تعمیرکار متخصص و مجرب پس از ارزیابی قطعات آسیب دیده، آنها تعمیر یا تعویض می کند.
  • قطعات مصرفی تعمیرکار آی پی امداد، قطعات اورجینال و اصل می باشد.
  • فاکتور رسمی در پایان کار به مشتری ارائه می شود.
  • امکان ارتباط آنلاین با کارشناسان واحد پشتیبانی و شکایات از طریق پنل کاربری وجود دارد.
  • یک کارشناس از ابتدا تا انتهای زمان گارانتی در پنل کاربری از مشتری پشتیبانی می کند.

عیب یابی مشکلات جارو شارژی

جاروشارژی یکی از وسایل کاربردی است که ممکن است به مرور زمان دچار اختلال شود. این مشکلات گاهی اوقات با یک ترفند ساده و تعمیر در منزل قابل حل است و مصرف کنندگان می توانند به راحتی مشکل دستگاه خود را برطرف کنند. در همین راستا، تعمیرکار متخصص و مجرب آی پی امداد رایج ترین ایرادات جاروشارژی را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید از علت بروز مشکل در دستگاه خود اطلاع پیدا نمایید. همچنین اگر عیب دستگاه شما قابل رفع نیست، می توانید از تعمیرکاران آی پی امداد برای تعمیر جاروشارژی خود کمک بگیرید.

روشن نشدن جارو شارژی

  • احتمال دارد دفعه قبل که از جارو شارژی استفاده کرده اید، آن را در پایه شارژر قرار نداده اید و حالا به دلیل نداشتن شارژ روشن نمی شود.
  • اما اگر جاروشارژی بر روی پایه قرار گرفته است و شارژ نیز دارد، ممکن است جریان الکتریکی از باتری به موتور منتقل نمی شود.
  • خرابی برد، خرابی موتور و خرابی دکمه‌ ها نیز می توانند علت روشن نشدن جاروشارژی باشند.

خاموش شدن جاروشارژی در حین کار

  • باید بررسی کنید که باتری دستگاه به طور کامل شارژ شده باشد.
  • برای رفع مشکل خاموش شدن جاروشارژی باید سریعا باتری را به برق وصل کنید تا شارژ شود.
  • ممکن است باتری جاروشارژی به مرور زمان پوسیده شده باشد که در این صورت باید آن را تعویض کنید.
  • خرابی برد یکی دیگر از دلایل این اتفاق است که باید برد جاروشارژی را چک کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید.
  • گاهی اوقات اگر مخزن جاروشارژی  بیش از حد پر شود یا فیلتر دستگاه کثیف باشد، دستگاه خاموش می شود.
  • باید مخزن و فیلتر را نیز چک کنیدو در صورت نیاز مخزن را خالی کرده و فیلتر را تمیز یا بشویید.

نداشتن مکش کافی جارو شارژی

  • ابتدا باید مشکل را در محفظه جارو شارژی جستجو کنید.
  • اگر محفظه پر باشد قطعاً قدرت مکش پایین خواهد آمد.
  • سپس قسمت پارویی جاروشارژی را بررسی کنید، اگر غلتک ها در قسمت پارویی کثیف شده باشند یا مو و پرز به آنها گیر کرده باشد، به خوبی روی سطح حرکت نکرده و به خوبی آشغال ها را جمع نخواهد کرد.
  • تجمع آشغال در قسمت لوله نیز از مکش جلوگیری می کنید.

شارژ نشدن باتری جاروشارژی

  • برای بررسی علت شارژ نشدن جارو شارژی باید چک کنید که باتری خراب نشده باشد و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.
  • بررسی کنید که آداپتور یا منبع شارژ باتری از کار نیفتاده باشد. در این صورت باتری دستگاه به درستی شارژ نمی شود.
  • باید آداپتور را بررسی کنید و در صورت آسیب دیدن آن را تعویض کنید.
  • اگر برد جاروشارژی خراب شود، باتری دستگاه در هنگام شارژ دچار مشکل می شود و باید برد را تعمیر کرد.

گرم شدن بیش از اندازه جارو شارژی

  • فیلتر را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تمیز کنید.
  • برس دستگاه ممکن است توسط آلاینده های مختلف مسدود شده باشد که باید بررسی و رفع انسداد شود.
  • اگر مخزن جاروبرقی بیش از حد پر شود، باعث گرم شدن دستگاه در حین کار می شود.
  • مخزن جاروبرقی را به دقت بررسی کنید و گرد و غبار و آلودگی را از آن پاک کنید.

نچرخیدن غلتک برس جارو شارژی

  • اگر در قسمت پارویی و غلتک ها، پرز و مو جمع شده باشد پارویی به خوبی نمی چرخد و آشغال های بر روی سطح را به خوبی جمع نخواهد کرد.
  • آنچه باعث می شود غلتک به خوبی در همه جهت بچرخد، وجود تسمه است و با پاره شدن تسمه غلتک از کار خواهد افتاد.
  • اگر تسمه غلتک برس جارو شارژی شل شده باشد، ممکن است به درستی نچرخد.
  • گیر کردن اشیاء بزرگ مانند تکه پارچه، می تواند مانع از چرخش صحیح غلتک برس جارو شارژی شود.

بوی سوختگی جاروشارژی

  • اگر تسمه از جای خود خارج شده یا پاره شده باشد، بوی سوختگی به مشام می رسد و باید تسمه را چک کنید.
  • ممکن است علت بوی سوختگی از جاروشارژی استفاده بیش از حد و مکرر از دستگاه برای نظافت منزلتان باشد.
  • هرگز از جاروشارژی به مدت طولانی استفاده نکنید. ممکن است به موتور آن فشار وارد شده و بوی سوختگی به مشام برسد.
  • موتور جاروشارژی را هم باید چک کنید که سوخته یا نسوخته باشد.

صدای زیاد جارو شارژی

یکی دیگر از مشکلات رایج، تولید صدای زیاد دستگاه است که در ادامه به بررسی  و نحوه تعمیر جاروشارژی  در منزل در هنگام بروز این مشکل می پردازیم:

  • اگر فیلتر جاروشارژی تمیز نباشد، ممکن است علت سر و صدای زیاد جارو شارژی باشد که باید تمیز شود.
  • باید شکستگی بلبرینگ یا گرفتگی در لوله ها، پاروها و برس ها را نیز بررسی کنید.
  • اگر بلبرینگ شکسته است، باید آن را تعویض کنید و پارو، لوله ها و برس را باز کنید.

سوالات متداول تعمیرات جاروشارژی

در این بخش قصد داریم به بررسی رایج ترین و پرتکرارترین پرسش هایی بپردازیم که به هنگام بهره مندی از خدمات تعمیر جاروشارژی در آی پی امداد با آنها مواجه خواهید شد:

در مجموعه آی پی امداد برای تعمیرات جارو شارژی شما تنها از قطعات باکیفیت و اورجینال استفاده می شود.

برای کلیه خدمات سرویس و تعمیر جارو شارژی که در مرکز آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود، گارانتی 3 الی 12 ماهه معتبر تقدیم خواهد شد.

هزینه های مربوط به تعمیرات جاروشارژی در مجموعه آی پی امداد با توجه به نوع خرابی و ایراد دستگاه محاسبه شده و پس از عیب یابی دقیق، توسط تکنسین مربوطه به مشتری اعلام می گردد.

شما مشتریان گرامی می توانید از خدمات سرویس و تعمیر جاروشارژی در محل یا کارگاه مجهز آی پی امداد بهره مند شوید.

جهت بهره مندی از خدمات تعمیر جارو شارژی خود در برندها و مدل های مختلف می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

39 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • رضا 19 فروردین 1403

    جارو برقی پرتابل مدل proscenic دارم چند ماهی هست خریدم خراب شده میخواستم ببینم شما میتونید تعمیر کنید؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 فروردین 1403

      درود، بله برای تعمیر جاروبرقی خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
  • شهرام رحیم اقلی ترک 02 فروردین 1403

    سلام من درخواست خرید جارو شارژی شیامی را دارم امکان دارد بهترین را معرفی فرمایید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 فروردین 1403

      درود، جاروشارژی های مدل Truclean W10 Pro Wet، Dreame V11 و Roborock S7 MaxV Ultra دارای کیفیت مناسبی می باشند.

      پاسخ دادن
  • عزیز 13 بهمن 1402

    سلام خسته نباشید بنده یک دستگاه جارو شارژی مدل Delmonti living innovation دارم بعد از شارژ کامل خیلی زود تخلیه میشه من چطوری و از چه راهی باطریش را تهیه کنم با تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 بهمن 1402

      درود، برای تعویض باطری دستگاه خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
  • جوادپور 22 مهر 1402

    سلام خسته نباشید من جاروشارژی بلک اند دکر دارم فیلترش خراب شده فیلترجدید میخوام شمااین قطعه رو دارین؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 مهر 1402

      درود، تصویر فیلتر دستگاه خود را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما تهیه شود.

      پاسخ دادن
      • شراره 07 آبان 1402

        سلام وقت بخیر جاروشارژی مدل cordless vacuum cleaner دارم شارژ که میکنم باتریشو بعد از ۵ دقیقه تموم میشه چیکار باید بکنم؟!

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 07 آبان 1402

          درود، عمر باتری به پایان رسیده است و باید آن را تعویض کنید.

          پاسخ دادن
  • حسین شهریاری علی آباد 25 تیر 1402

    سلام ما یک جارو شارژی بوش سری ۶ داریم که دوپایه بغل لوله خرطومی پارویی آن شکسه و الان سرش از لوله خرطوم آویزان شده . آیا دوپایه را موجود دارید که درست بشه ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 تیر 1402

      درود، خیر موجود نیست.

      پاسخ دادن
  • معصومه باقری 15 تیر 1402

    من یک جارو شارژی ناسا مدل ۲۰۱۸ دارم که بردش خراب شده. امکان درست شدنش هست؟ شما بردشو دارید؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 تیر 1402

      درود، برای تعمیر جاروشارژی خود با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
  • علیرضا قنبری 25 اردیبهشت 1402

    سلام وقتتون بخیر. من یک جارو شارژی دارم که آداپتور اصلی خودش خراب شده. خواسم بدونم میشه به صورت موقت از یک آداپتور دیگه که دارم، استفاده کنم؟( فقط یکبار) تا در اولین فرصت یک آداپتور مثل خودش بگیرم. باتری جارو شارژی من ۹.۶ ولت ۱.۴ آمپره و آداپتور جدید که میخام استفاده کنم، ۹ ولت ۰.۵ آمپر هست. برای یکی دوبار استفاده مشکلی داره؟ و اینکه آیا زمان بیشتری طول میکشه تا شارژ کامل بشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 اردیبهشت 1402

      درود، در صورتی که ولتاژها با یکدیگر همخونی نداشته باشند، باعث بروز مشکل می شود.

      پاسخ دادن
  • مهسا 27 دی 1401

    سلام جارو شارژی من زبونه ای که داخل مخزنش هست گم شده! اون زبونه رو شما دارید که بیام و برام بذارید؟ آدرس نمایندگی تون کجاست

    پاسخ دادن
  • مریم ش 24 دی 1401

    سلام من جاروشارژیمو ۴ سال استفاده نکرده بودم بعد استفاده میزدم شارژ چراغ قرمز بعد ۲۰ دقیقه خاموش میشد باطریشو عوض کردم ولی همچنان بعد ۲۰ دقیقه چراغ خاموش میشه یعنی داره شارژ میشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 دی 1401

      سلام. مشکل از خرابی آداپتور یا باطل شدن باطری جاروشارژی می باشد.

      پاسخ دادن
  • زهرا نجفی 12 آبان 1401

    تنها اولین بار بود که استفاده میکردم.بعد از 5دقیقه استفاده از بخارشو هافنر لوله های پلاستیکی رابط بین دسته بخار شو و جارویی که روی نقطه مورد نظر قرار میگیره بی نهایت داغ شده و کج میشه.علت این مشکل چیست؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 14 آبان 1401

      قسمتی از شیلنگ از اتصالات خارج شده و حرارت بیش از حد دفرمه کرده و نازل سر زانویی هم چک شود

      پاسخ دادن
  • بابک 16 خرداد 1401

    سلام .مخزن جارو شارژی دلمونتی dl220 شکسته و نیاز به تعویض دارم .امکان ارسال برای شهرستان دارین ؟

    پاسخ دادن
  • کبیری 11 خرداد 1401

    سلام جاروشارژی دلمونتی دارم که میگن آسی فرمانش خراب شده ووقتی روشن میکنم چراغ هی روشن خاموش میشه وبعدش کامل خاموش میشه-ممنون میشم راهنماییم کنین

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 خرداد 1401

      سلام، اگر آیسی فرمان خراب شود اصلا روشن نمیشه. احتمالا پایه های آی سی یا قطعات شل شده که باید لحیم بشه

      پاسخ دادن
  • نیازی 22 مهر 1400

    با سلام یه سپال داشتم جاروی شارژی من مارک Power brush کره ای است. پروانه اش شکسته ایا شما تعویض قطعه هم انجام میدید؟ و ایا موجود دارید؟

    پاسخ دادن
  • احمد 02 مرداد 1400

    سلام و خسته نباشید. باطری جارو شارژی جنرال با مشخصات SC 1300mAh 12v موجود دارید. فکر می کنم باطری خلاص شده چون بلافاصله بعد از هربار شارژ فقط به اندازه یک بار استفاده، شارژ نکه می دارد و حتی در همان یک بار هم، موقع استفاده کم کم قدرت مکش آن کم می شود. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 مرداد 1400

      سلام به وبسایت آی پی یدک مراجعه کنید.

      پاسخ دادن
    • مهسا 17 شهریور 1400

      سلام ببخشید شما می تون جایی رو معرفی کنید که من فقط دسته جارو شارژ مری فلاور رو تهیه کنم من به چندتا نماینده محصولات مری فلاور رفتم ولی گفتن ظاهرا این شرکت دیگه کار نمی کنه لطفا شما راهنماییم کنید که پیدا میشه ویا درست میشه فقط چند تا قطعه ازش مونده تازه خریده بودم خیلی ناراحتم روش به انگلیسی نوشتهcyclone ممنون میشم کمک کنید من از مرند براتون پیام میفرستم لطفا شما دیگه ناامید نکنید ممنون

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 17 شهریور 1400

        سلام، برای خرید قطعات لوازم خانگی به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

        پاسخ دادن
  • رضا سلیمانی 12 اردیبهشت 1400

    با سلام خدمت شما با توجه به اینکه فرمودید باطری جارو شارژی دایسون من باید تعویض بشه میشه بفرمایید قیمت باطری جارو شارژی دایسون سری ۷ رو و اینکه در صورت درخواست این تعویض باطری داخل منزل انجام میشه یا خیر با تشکر از شما

    پاسخ دادن
  • رضا سلیمانی 11 اردیبهشت 1400

    سلام من جارو شارژی دایسون سری ۷ دارم متاسفانه جارو روشن نمیشه و وقتی میزنمش رو پایه برای شارژ چراقش قرمز رنگ چشمک میزنه به جای شارژ شدن علتش چی میتونه باشه و چیکار باید بکنم آیا شما کار تعمیر دایسون سری ۷ رو انجام میدید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 اردیبهشت 1400

      سلام، باطری جاروشارژی دایسون شما باید تعویض شود.

      پاسخ دادن
      • رضا سلیمانی 12 اردیبهشت 1400

        با سلام خدمت شما هزینه باطری رو میفرمایید

        پاسخ دادن
  • فرزاد 16 فروردین 1400

    سلام و خسته نباشید، باطری جارو شارژی سانیا موجود دارید؟

    پاسخ دادن
  • اصغر یعقوبی 10 بهمن 1399

    سلام جارو شارژی فیلیپس مدلfc6148 خود به خود یک سره شد.و خاموش نمیشد .بازش کردم و یک سیم ازش قطع کردم.مشکلش چی میتونه باشه.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 بهمن 1399

      سلام، کلید پاور و برد بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • آی پی امداد 14 آذر 1399

    سلام، یا باطری باید تعویض شود، یا موتور باید بررسی شود که قسمت پروانه آن چیزی گیر نکرده باشد.

    پاسخ دادن
  • محمد نجفی 01 آذر 1399

    سلام . وقت به خیر . نظرات ثبت شدتون را خوندم . تعویض باطری شارژی دستگاهم چه قیمتی می‌شود ؟ ممنون .

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 آذر 1399

      سلام، بستگی به باطری دارد.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد