تعمیر جارو شارژی

خدمات تعمیر جارو شارژی در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه توسط متخصص ترین و مجرب ترین تعمیرکاران به مشتریان عزیز در محل یا کارگاه مجهز آی پی امداد ارائه می گردد.

بازه هزینه تعمیرات جاروشارژی: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر جارو شارژی

آی پی امداد با داشتن شعب مختلف در سراسر تهران، آماده ارائه خدمات ویژه و متمایز در زمینه تعمیرات جارو شارژی به شما عزیزان می باشد. توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات تعمیر جارو شارژی در آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. تعمیرکار جاروشارژی در این مجموعه از قطعات فابریک برای عیب یابی و تعمیرات دستگاه به همراه گارانتی 3 الی 12 ماه استفاده می کند تا بتوانید مانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید. در صورتی که دستگاه شما شارژ نمی شود، به صورت ناگهانی خاموش می گردد، مکش ندارد، روشن نمی شود، بوی سوختگی می دهد و ... می توانید از طریق شماره 02158941 یا 02191093903 با مرکز تعمیرات جارو شارژی تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص آی پی امداد در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند.

انواع خدمات تعمیر جاروشارژی در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر جارو شارژی در آی پی امداد

در ادامه به بررسی نحوه تماس با مرکز تعمیر جارو شارژی در تهران می پردازیم:

  1. بهترین راه استفاده از خدمات مرکز تعمیرات جارو شارژی، تماس با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 می باشد.
  2. همچنین می توانید از طریق سایت مجموعه آی پی امداد، اقدام به ثبت درخواست تعمیر جارو شارژی به صورت آنلاین نمایید.
  3. کارشناسان این مرکز در تمامی ایام هفته و به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان گرامی می باشند.

طریقه  ارائه خدمات تعمیر جاروشارژی در آی پی امداد

  1. پس از ثبت اطلاعات شما در سامانه مشتریان خدمات جاروشارژی، لینک پنل کاربری سایت آی پی امداد برای شما پیامک می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید تصویر تکنسین و مشخصات فردی، کد اشتراک، مدت گارانتی، فاکتور، زمان حضور تکنسین در محل شما و غیره را مشاهده کنید.
  3. همچنین امکان ارتباط آنلاین با واحدهای پیگیری، پشتیبانی و شکایت در پنل کاربری وجود دارد.
  4. تعمیرکار جاروشارژی برای عیب یابی و تعمیر دستگاه در کمتر از یک ساعت و یا طبق توافقی که شما انجام داده اید، به محل شما می آید.
  5. همچنین شما می توانید به صورت حضوری دستگاه خود را به آدرس تعمیرگاه آی پی امداد در قسمت تماس با ما سایت انتقال دهید.
  6. پیک آی پی امداد نیز می تواند به محل شما مراجعه کرده و دستگاه را وکیوم شده تحویل گرفته و به شما رسید ارائه داده و پس از تعمیر مجددا به شما تحویل دهد.
  7. تعمیر جاروشارژی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال انجام می شود.
  8. در پایان سرویس، تکنسین آی پی امداد فاکتور و گارانتی 3 تا 12 ماهه را در اختیار شما قرار می دهد که جزئیات آن در پنل کاربری شما قابل مشاهده است.
  9. همچنین می توانید در پنل کاربری به تعمیرکار خود نسبت به فرآیند اجرای خدمات امتیاز دهید.
  10. در نهایت کارشناس واحد Happy Call مجموعه آی پی امداد رضایت شما را از خدمات تعمیرکار مربوطه و نحوه ارائه خدمات بررسی می کند.
  11. لازم به ذکر است از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی، یک کارشناس به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر جارو شارژی خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر جارو شارژی در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر جارو شارژی

تعمیرکاران مرکز تعمیر جارو شارژی پس از بررسی دستگاه شما به دنبال علت خرابی و نحوه رفع مشکل آن خواهند بود و پس از شناسایی خرابی، نسبت به تعمیر یا تعویض قطعات آن اقدام می کنند. در صورت نیاز به تعویض قطعه، تعمیرکاران با توجه به قطعات فابریکی که همراه خود دارند، اقدام به تعمیر آن می کنند. هزینه تعمیر جاروشارژی نیز با توجه به مشکل ایجاد شده، مدل دستگاه و مدت زمان گارانتی با کمترین قیمت و طبق قیمت های مصوب اتحادیه از مشتری اخذ می گردد. آی پی امداد پیش از اقدام برای تعمیرات دستگاه شما، هزینه را به صورت تقریبی محاسبه می کند و به شما اطمینان می دهد که هزینه آن بیشتر از قیمت واقعی نخواهد بود. گارانتی آی پی امداد صحت کار و فعالیت این مجموعه را تضمین می کند تا در صورت تعمیر، دستگاه شما دیگر دچار مشکل و خرابی نشود. در جدول زیر به بررسی هزینه تقریبی قیمت تعمیر یا تعویض قطعات جاروشارژی پرداخته ایم.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات جاروشارژیهزینه تعمیرات جاروشارژی
باتری595/000 الی 1/430/000 تومان
موتور350/000 الی 440/000 تومان
برد الکترونیکی450/000 الی 800/000 تومان
کلید پاور130/000 الی 230/000 تومان
آداپتور155/000 الی 310/000 تومان
پلاتین های پایه شارژر130/000 الی 195/000 تومان
نمایش بیشتر

تعمیر کدام و مدل ها و برندهای جاروشارژی در آی پی امداد انجام می شود؟

هریک از مدل ها و برندهای مختلف جاروشارژی ها ممکن است با گذشت زمان خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند. در این شرایط کاربران به دنبال مرکزی هستند که بتوانند جاروشارژی خود را برای تعمیر به آن بسپارند. تکنسین های متخصص آی پی امداد با سازوکار و تکنولوژی مدل ها و برندهای مختلف این محصول آشنایی کاملی داشته و می توانند ایراد دستگاه شما را سریعا برطرف نمایند.

  • انواع جاروشارژی های دستی، پارویی، ایستاده، عصایی، عمودی و رباتیک

از جمله پراستفاده ترین برندهای جاروشارژی که ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کنند، شامل:

  • فیلیپس
  • گوسونیک
  • شیائومی
  • هانوور
  • بوش
  • بلک اند دکر
  • فکر
  • هاردستون
  • مجیک
  • کاراجا
  • پارس خزر
  • فلر
  • زیمنس
  • بایترون
  • و ….

هر مدل یا برند جاروشارژی که دارید، می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و در صورت مواجه شدن با خرابی دستگاه خود کافیست از طریق شماره 02158941 با آی پی امداد تماس بگیرید تا از خدمات تعمیر جاروشارژی بهره مند شوید.

خدمات تعمیرکار جارو شارژی در آی پی امداد

جارو شارژی ممکن است در اثر ضربه های شدید، افتادن و … دچار آسیب دیدگی هایی شود. در صورت مواجه شدن با چنین مشکلاتی می توانید با آی پی امداد تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص همراه با تجهیزات پیشرفته برای تعمیر دستگاه در محل حاضر شود و علت روشن نشدن، داغ شدن زیاد، شارژ نشدن باتری، خاموش شدن ناگهانی و سایر مشکلات را بررسی و آنها را رفع کند. در صورت مواجهه با هریک از این مشکلات، استفاده از خدمات آی پی امداد را به شما توصیه می کنیم. تعمیرکار این مجموعه با چند سوال ساده و یک بررسی کوتاه، علت بروز مشکل را جویا شده و به تعمیر جارو شارژی شما می پردازد. همچنین این فرد تمام مسئولیت خدمات ارائه شده را برعهده گرفته و آن را ضمانت می کند. ارائه خدمات تعمیر و عیب یابی جاروشارژی در این مجموعه به شرح زیر می باشد.

تعمیر و تعویض باتری جارو شارژی

جارو شارژی ها از جمله لوازم پرکاربردی هستند که با کمک باتری کار می کنند. باتری ها با گذشت زمان و استفاده مکرر، فرسوده شده و از عمر آنها کم می شود. نشانه های ضعیف شدن باتری شامل کاهش زمان کارکرد دستگاه، شارژ نشدن کامل و عملکرد ضعیف می باشد. اگر جارو شارژی شما با باتری شارژ کامل، فقط چند دقیقه کار می کند، زمان تعویض باتری فرا رسیده است. تعمیر و تعویض باتری جارو شارژی در برخی از مدل ها ساده است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. با این حال، در برخی مدل های دیگر، به دلیل پیچیدگی بیشتر، انجام این کار توسط تکنسین متخصص توصیه می شود.

تعمیر و تعویض باتری جارو شارژی

تعمیر برد جارو شارژی

برد جارو شارژی وظایف مهمی از جمله کنترل موتور، تنظیم سرعت، مدیریت باتری و خاموش و روشن شدن دستگاه را بر عهده دارد. برد جارو شارژی به مرور زمان و به دلیل عوامل مختلفی مانند نوسانات برق، ضربه، نفوذ گرد و غبار و رطوبت، ممکن است دچار خرابی شود. در صورت بروز مشکل در برد جارو شارژی، ممکن است با علائمی مانند روشن نشدن دستگاه، کار نکردن موتور، ضعف مکش، شارژ نشدن باتری و خاموش شدن ناگهانی جارو شارژی مواجه شوید. تکنسین متخصص آی پی امداد با بررسی دقیق برد و انجام تست‌های مختلف، محل و علت خرابی را مشخص می‌ کند. در صورت امکان، اقدام به تعمیر قطعات معیوب و یا لحیم کاری مجدد اتصالات برد می‌نماید. اگر قطعات برد قابل تعمیر نباشند، تکنسین آنها را با قطعات جدید و اورجینال تعویض خواهد کرد.

تعمیر برد جارو شارژی

تعمیر و تعویض موتور جاروشارژی

موتور قلب جاروشارژی است و وظیفه ایجاد قدرت مکش و عملکرد کلی دستگاه را به عهده دارد. اگر جاروشارژی شما به طور کلی روشن نمی‌ شود، قدرت مکش کافی برای تمیز کردن ندارد، صدای بلند یا غیرطبیعی ایجاد می کند یا بوی سوختگی از آن به مشام می رسد، احتمالا موتور دچار مشکل شده است. اولین قدم در فرآیند تعمیر، عیب‌یابی دقیق موتور جاروشارژی است. تعمیرکار مجرب آی پی امداد با استفاده از دانش و تجربه خود و همچنین ابزارهای تخصصی، به بررسی دقیق اجزای مختلف موتور می‌پردازد تا علت اصلی مشکل را شناسایی کند. در صورتی که مشکل موتور جزئی باشد، تکنسین تلاش می‌کند تا با تعمیر قطعات معیوب، عملکرد صحیح آن را بازیابی کند. این کار شامل تعویض زغال، بلبرینگ، پروانه یا سایر قطعات فرسوده می باشد. اگر موتور جاروشارژی به شدت آسیب دیده باشد و یا تعمیر آن غیرقابل توجیه از نظر اقتصادی باشد، تکنسین مجموعه پیشنهاد تعویض کامل موتور را ارائه می‌دهد. در این حالت، از موتور جدید و با کیفیتی متناسب با مدل جاروشارژی شما استفاده خواهد شد.

تعمیر و تعویض موتور جاروشارژی

تعمیر آداپتور جارو شارژی

آداپتور جارو شارژی، قطعه‌ای است که برق شهری را به ولتاژ و جریان مناسب برای باتری جارو تبدیل می‌کند. با گذشت زمان یا به دلیل استفاده نادرست، ممکن است آداپتور دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. زمانی که جارو شارژی شارژ نمی‌شود، بوی سوختگی از آداپتور به مشام می‌رسد، جارو شارژی روشن نمی‌شود یا به طور ناگهانی خاموش می‌شود، زمان تعمیر آداپتور رسیده است. تعمیر آداپتور جارو شارژی، به دانش و مهارت در زمینه کار با برق و آشنایی با قطعات الکترونیکی نیاز دارد. اگر در زمینه تعمیرات لوازم برقی تخصص ندارید، برای جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر به دستگاه، بهتر است تعمیر آداپتور را به تکنسین متخصص آی پی امداد بسپارید.

تعمیر آداپتور جارو شارژی خانگی

تعویض پروانه جارو شارژی

پروانه جارو شارژی قطعه‌ای پلاستیکی یا فلزی است که در داخل موتور جارو قرار دارد و توسط چرخش سریع، مکش جارو را ایجاد می‌کند. پروانه با چرخش سریع، هوا را به داخل جارو می‌کشد و آشغال و گرد و غبار را از روی سطوح جمع می‌کند. این قطعه ممکن است به مرور زمان یا در اثر ضربه، شکسته یا ترک خورده شود و مکش جاروشارژی شما به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. همچنین اگر پروانه نامتعادل باشد، ممکن است باعث ایجاد لرزش و صدای بلند در جارو شود. در چنین شرایطی، تعویض پروانه امری ضروری جهت بازیابی عملکرد صحیح دستگاه محسوب می‌شود.

تعویض فیلتر جارو شارژی

تعویض فیلتر جاروشارژی به معنای جایگزینی فیلتر قدیمی و کثیف با یک فیلتر جدید و تمیز است. فیلترها در جاروشارژی برای به جمع کردن گرد و غبار، آلرژن ها و سایر ذرات ریز از هوای ورودی به دستگاه عمل می کنند. با گذشت زمان، این ذرات می توانند فیلتر را مسدود کنند و جریان هوا را کاهش دهند. این مسئله می تواند منجر به کاهش مکش جاروشارژی، افزایش مصرف برق و حتی آسیب دیدگی موتور دستگاه شود. به طور کلی فیلترهای فوم و کاغذی باید هر 3 تا 6 ماه یکبار تعویض شوند. فیلترهای HEPA نیز می توانند تا 2 سال عمر کنند، اما باید هر 6 ماه یکبار بررسی شوند تا ببینید آیا نیاز به تمیز کردن یا تعویض دارند یا خیر. اگر جاروشارژی شما به اندازه قبل قدرت مکش ندارد، ممکن است فیلتر آن نیاز به تعویض داشته باشد.

تعویض فیلتر جارو شارژی

تعویض کیسه جاروشارژی

کیسه جاروشارژی گرد و غبار و آلودگی‌هایی را که از سطوح جاروشارژی می‌کنید، جمع‌آوری می‌کند. با گذشت زمان، کیسه پر می‌شود و می‌تواند جریان هوا را مسدود کند که باعث کاهش قدرت مکش و افزایش فشار موتور می‌شود. تعویض منظم کیسه به جلوگیری از این مشکلات و حفظ عملکرد بهینه جاروشارژی شما کمک می‌کند. وقتی کیسه پر می‌شود، نشانگر پر شدن کیسه که معمولاً روی جاروشارژی یا محفظه کیسه قرار دارد، فعال می‌شود. همچنین اگر متوجه شدید که جاروشارژی شما به اندازه قبل قدرتمند نیست، ممکن است کیسه آن پر شده باشد. به طور کلی، توصیه می‌شود کیسه جاروشارژی را بعد از هر 2 تا 3 بار استفاده کامل، یا زمانی که نشانگر پر شدن کیسه فعال می‌شود، تعویض کنید. تعویض کیسه جاروشارژی یک کار نسبتاً ساده است که معمولاً نیازی به متخصص ندارد، اما در صورت نیاز می توانید از کارشناس مجرب کمک بگیرید.

تعمیر پارویی جارو شارژی

پارویی یا سری جارو شارژی بخشی است که وظیفه جمع‌ آوری آشغال و گرد و غبار از روی سطوح را دارد. پارویی جارو شارژی در معرض ساییدگی و پارگی ناشی از مکش اشیاء و برخورد با سطوح مختلف قرار دارد. همچنین گیر کردن اشیاء در برس یا اتصالات پارویی می‌تواند به آنها آسیب برساند. بروز هرگونه مشکل در عملکرد پارویی منجر به کاهش قدرت مکش یا صدای جیرجیر یا تق تق در حین کار جارو شارژی می شود. برخی از مشکلات پارویی جارو شارژی را می‌توان با تمیز کردن و عیب‌یابی ساده در منزل حل کرد. اما گر مشکل پیچیده‌تر باشد، مانند شکستگی یا آسیب دیدگی پارویی، باید جارو شارژی را به یک تعمیرکار متخصص ببرید. تعمیرکار می‌تواند پارویی را به طور دقیق عیب‌یابی و تعمیر یا تعویض قطعات آسیب‌دیده را انجام دهد.

تعمیر سیم کشی جاروشارژی

تعمیر سیم کشی جاروشارژی به معنای رفع ایرادات و مشکلات مربوط به سیم ها، اتصالات و قطعات الکتریکی آن است. این مشکلات می تواند در اثر کشش، فرسودگی یا آسیب دیدن سیم ها به وجود آید. اگر جاروشارژی روشن نشود، قدرت مکش جاروشارژی کم شده باشد یا هنگام استفاده از جاروشارژی دچار برق گرفتگی شوید، ممکن است مشکل از سیم کشی آن باشد. توصیه می شود در صورت مشاهده هرگونه ایراد در عملکرد جاروشارژی، مخصوصا ایراداتی که مربوط به سیم کشی آن هستند، برای تعمیر آن توسط تکنسین متخصص اقدام کنید. عدم توجه به این ایرادات می تواند به آسیب جدی به دستگاه و یا حتی خطر برق گرفتگی منجر شود.

مرکز تعمیرات جاروشارژی در تهران

تعمیرکاران مرکز تعمیرات جارو شارژی در سرتاسر شهر تهران حضور دارند و به محل زندگی و محل کار شما بسیار نزدیک هستند. بنابراین در هر کجا از شهر تهران که ساکن باشید، فاصله شما تا بهره مندی از خدمات آی پی امداد تنها یک تماس است؛ چراکه این مجموعه در تمام مناطق شهر تهران شامل شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز شعبه های خود را دایر کرده است تا تعمیرکاران در زمان کوتاهی به محل شما اعزام شوند. پس از ثبت درخواست شما، کارشناس مرکز آی پی امداد، بهترین تعمیرکار واجد شرایط را به محل شما اعزام می کند. شما زودتر از آنچه که فکر کنید، تکنسین متخصص را در محل خود خواهید داشد و جارو شارژی بسیار سریع مورد عیب یابی و تعمیر قرار می گیرد.

تعمیر جاروشارژی در محل

اگر جارو شارژی شما خراب شده است و به دلیل مشغله و دغدغه های روزمره، فرصت رفتن به تعمیرگاه را ندارید، مرکز تعمیرات جارو شارژی خدمات تعمیر و تعویض قطعات را در محل شما انجام می دهد. شما می توانید بر اساس برنامه کاری خود، زمان حضور تعمیرکار در محل را مشخص کنید. متخصصان مجرب آی پی امداد بسیار خوش قول بوده و به موقع در محل حاضر می‌ شوند. اگر برای تعمیر جاروشارژی از خدمات در محل استفاده کنید، می توانید در روند تعمیرات دستگاه قرار گرفته و سوالات خود در زمینه نگهداری و استفاده از دستگاه را از تعمیرکار مربوطه بپرسید. شما همچنین می توانید قبل از شروع به کار تعمیرکار، از هزینه های احتمالی نیز مطلع شوید. اگر جارو شارژی به تعویض قطعات نیاز پیدا کند، تعمیرکار شما را در جریان کار قرار خواهد داد. مجموعه آی پی امداد به مشتریان خود این امکان را می دهد که تنها با یک تماس تلفنی، از خدمات تکنسین های متخصص بدون جابجایی دستگاه و در محل خود بهره مند شوند.

تعمیر جاروشارژی در محل

چرا برای تعمیرات جارو شارژی آی پی امداد را انتخاب کنیم؟

اگر نیاز به سرویس و تعمیر جاروشارژی خود دارید، همین حالا با مرکز تعمیرات جارو شارژی تماس بگیرید تا آی پی امداد بهترین تعمیرکار خود را به محل شما اعزام کند. آی پی امداد به عنوان یکی از بهترین و مطمئن ترین مراکز ارائه دهنده خدمات جارو شارژی در پایتخت کشور شناخته می شود که از سال 1370 در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی فعالیت می کند. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را اولویت کار خود قرار داده است و سعی در ارائه باکیفیت ترین خدمات به مشتریان می باشد. از جمله مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد شامل موارد زیر است:

  • تمام خدماتی که از سوی این مرکز ارائه می شود دارای ضمانت نامه معتبر 90 الی 365 روزه می باشد.
  • تعمیرکار متخصص و مجرب پس از ارزیابی قطعات آسیب دیده، آنها تعمیر یا تعویض می کند.
  • قطعات مصرفی تعمیرکار آی پی امداد، قطعات اورجینال و اصل می باشد.
  • فاکتور رسمی در پایان کار به مشتری ارائه می شود.
  • امکان ارتباط آنلاین با کارشناسان واحد پشتیبانی و شکایات از طریق پنل کاربری وجود دارد.
  • یک کارشناس از ابتدا تا انتهای زمان گارانتی در پنل کاربری از مشتری پشتیبانی می کند.

عیب یابی مشکلات جارو شارژی

جاروشارژی یکی از وسایل کاربردی است که ممکن است به مرور زمان دچار اختلال شود. این مشکلات گاهی اوقات با یک ترفند ساده و تعمیر در منزل قابل حل است و مصرف کنندگان می توانند به راحتی مشکل دستگاه خود را برطرف کنند. در همین راستا، تعمیرکار متخصص و مجرب آی پی امداد رایج ترین ایرادات جاروشارژی را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید از علت بروز مشکل در دستگاه خود اطلاع پیدا نمایید. همچنین اگر عیب دستگاه شما قابل رفع نیست، می توانید از تعمیرکاران آی پی امداد برای تعمیر جاروشارژی خود کمک بگیرید.

روشن نشدن جارو شارژی

  • احتمال دارد دفعه قبل که از جارو شارژی استفاده کرده اید، آن را در پایه شارژر قرار نداده اید و حالا به دلیل نداشتن شارژ روشن نمی شود.
  • جارو شارژی خود را به مدت چند ساعت به برق وصل کنید تا شارژ شود.
  • اما اگر جاروشارژی بر روی پایه قرار گرفته است و شارژ نیز دارد، ممکن است جریان الکتریکی از باتری به موتور منتقل نمی شود.
  • خرابی برد، خرابی موتور و خرابی دکمه‌ ها نیز می توانند علت روشن نشدن جاروشارژی باشند.

روشن نشدن جارو شارژی

خاموش شدن جاروشارژی در حین کار

  • باید بررسی کنید که باتری دستگاه به طور کامل شارژ شده باشد.
  • برای رفع مشکل خاموش شدن جاروشارژی باید سریعا باتری را به برق وصل کنید تا شارژ شود.
  • ممکن است باتری جاروشارژی به مرور زمان پوسیده شده باشد که در این صورت باید آن را تعویض کنید.
  • خرابی برد یکی دیگر از دلایل این اتفاق است که باید برد جاروشارژی را چک کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید.
  • گاهی اوقات اگر مخزن جاروشارژی  بیش از حد پر شود یا فیلتر دستگاه کثیف باشد، دستگاه خاموش می شود.
  • باید مخزن و فیلتر را نیز چک کنیدو در صورت نیاز مخزن را خالی کرده و فیلتر را تمیز یا بشویید.

کم شدن مکش جارو شارژی

  • ابتدا لازم است کیسه و فیلتر جارو را بررسی و در صورت نیاز آن را تمیز کنید.
  • اگر محفظه پر باشد قطعاً قدرت مکش پایین خواهد آمد.
  • سپس قسمت پارویی جاروشارژی را بررسی کنید.
  • اگر غلتک ها در قسمت پارویی کثیف شده باشند یا مو و پرز به آنها گیر کرده باشد، به خوبی روی سطح حرکت نکرده و به خوبی آشغال ها را جمع نخواهد کرد.
  • تجمع آشغال در قسمت لوله نیز از مکش جلوگیری می کنید.

کم شدن مکش جارو شارژی

شارژ نشدن جارو شارژی

  • برای بررسی علت شارژ نشدن جارو شارژی باید چک کنید که باتری خراب نشده باشد و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.
  • بررسی کنید که آداپتور یا منبع شارژ باتری از کار نیفتاده باشد. در این صورت باتری دستگاه به درستی شارژ نمی شود.
  • باید آداپتور را بررسی کنید و در صورت آسیب دیدن آن را تعویض کنید.
  • اگر برد جاروشارژی خراب شود، باتری دستگاه در هنگام شارژ دچار مشکل می شود و باید برد را تعمیر کرد.

گرم شدن بیش از اندازه جارو شارژی

  • فیلتر را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تمیز کنید.
  • برس دستگاه ممکن است توسط آلاینده های مختلف مسدود شده باشد که باید بررسی و رفع انسداد شود.
  • اگر مخزن جاروشارژی بیش از حد پر شود، باعث گرم شدن دستگاه در حین کار می شود.
  • مخزن جاروشارژی را به دقت بررسی کنید و گرد و غبار و آلودگی را از آن پاک کنید.

نچرخیدن غلطک جارو شارژی

  • اگر در قسمت پارویی و غلتک ها، پرز و مو جمع شده باشد پارویی به خوبی نمی چرخد و آشغال های بر روی سطح را به خوبی جمع نخواهد کرد.
  • آنچه باعث می شود غلتک به خوبی در همه جهت بچرخد، وجود تسمه است و با پاره شدن تسمه غلتک از کار خواهد افتاد.
  • اگر تسمه غلتک برس جارو شارژی شل شده باشد، ممکن است به درستی نچرخد.
  • گیر کردن اشیاء بزرگ مانند تکه پارچه، می تواند موجب نچرخیدن غلطک جاروشارژی شود.

بوی سوختگی جاروشارژی

  • اگر تسمه از جای خود خارج شده یا پاره شده باشد، بوی سوختگی به مشام می رسد و باید تسمه را چک کنید.
  • ممکن است علت بوی سوختگی از جاروشارژی استفاده بیش از حد و مکرر از دستگاه برای نظافت منزلتان باشد.
  • هرگز از جاروشارژی به مدت طولانی استفاده نکنید. ممکن است به موتور آن فشار وارد شده و بوی سوختگی به مشام برسد.
  • موتور جاروشارژی را هم باید چک کنید که سوخته یا نسوخته باشد.

صدای زیاد جارو شارژی

  • اگر فیلتر جاروشارژی تمیز نباشد، ممکن است کثیفی زیاد آن علت سر و صدای زیاد جارو شارژی باشد که باید تمیز شود.
  • گرفتگی در لوله جارو شارژی می تواند باعث ایجاد صدای بلند هنگام کار دستگاه شود.
  • با گذشت زمان، بلبرینگ ها می توانند فرسوده شوند و باعث ایجاد صدای جیرجیر یا ساییدگی شوند.
  • در برخی موارد، صدای بلند جارو شارژی می تواند ناشی از خرابی موتور باشد.

صدای زیاد جارو شارژی

زود تمام شدن شارژ جارو شارژی

  • اگر جارو شارژی شما چندین سال در حال استفاده است، ممکن است به سادگی به دلیل فرسودگی باتری، شارژ آن زودتر تمام شود.
  • چنانچه به طور مرتب از جارو شارژی خود در حالت پرقدرت استفاده می کنید، باتری سریعتر تخلیه می شود.
  • اگر برس، فیلترها یا دیگر قسمت های جارو شارژی شما مسدود یا کثیف شده باشند، جارو برای کارکرد به نیروی بیشتری نیاز دارد و این امر باتری را سریعتر خالی می کند.
  • در صورتی که از شارژر اشتباه یا معیوب استفاده می کنید، ممکن است باتری جارو شارژی شما به درستی شارژ نشده و زودتر خالی شود.

سوالات متداول تعمیرات جاروشارژی

در این بخش قصد داریم به بررسی رایج ترین و پرتکرارترین پرسش هایی بپردازیم که به هنگام بهره مندی از خدمات تعمیر جاروشارژی در آی پی امداد با آنها مواجه خواهید شد:

در مجموعه آی پی امداد برای تعمیرات جارو شارژی شما تنها از قطعات باکیفیت و اورجینال استفاده می شود.

برای کلیه خدمات سرویس و تعمیر جارو شارژی که در مرکز آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود، گارانتی 3 الی 12 ماهه معتبر تقدیم خواهد شد.

هزینه های مربوط به تعمیرات جاروشارژی در مجموعه آی پی امداد با توجه به نوع خرابی و ایراد دستگاه محاسبه شده و پس از عیب یابی دقیق، توسط تکنسین مربوطه به مشتری اعلام می گردد.

شما مشتریان گرامی می توانید از خدمات سرویس و تعمیر جاروشارژی در محل یا کارگاه مجهز آی پی امداد بهره مند شوید.

جهت بهره مندی از خدمات تعمیر جارو شارژی خود در برندها و مدل های مختلف می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ماهان 11 خرداد 1403

    سلام جارو شارژی مدل ۱۵۹۰۰مایر دارم مخزنش از،دوجا شکسته شما دارید

    پاسخ دادن
1 2