logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی انواع تکنیک های ماساژ در صندلی ماساژور

بررسی انواع تکنیک های ماساژ در صندلی ماساژور
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی انواع تکنیک های ماساژ در صندلی ماساژور به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در این مطلب انواع تکنیک های ماساژ که توسط صندلی ماساژور انجام میشوند را بررسی خواهیم کرد. همچنین در مورد چگونگی انجام ماساژ در صندلی ماساژور نیز اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید. مطلبی که در حال مطالعه آن هستید، قطعا یکی از کامل ترین مقالات در مورد بررسی انواع تکنیک های ماساژ در صندلی ماساژور است، اما اگر پس از مطالعه این مطلب سوالات بیشتری برای شما به وجود آمد، توصیه میکنیم به طور مستقیم با کارشناسان فنی مجموعه آی پی امداد در ارتباط باشید و سوالات خود را در مورد صندلی ماساژور مطرح کنید. تنها کافی است به بخش نظرات این مطلب و یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد مراجعه کنید

صندلی ماساژور چگونه شما را ماساژ می دهد؟

تکنولوژی به کار رفته در صندلی ماساژور دقیقا مانند یک ماساژور حرفه ای میتواند همه خستگی جسمی شما را از بین ببرد، دردها و گرفتگی عضلات شما را تسکین دهد و باعث آرامش و بهبود خلق و خوی شما شود. ممکن است این سوال برای شما نیز به وجود آمده باشد که صندلی ماساژور چگونه ماساژ را انجام می دهد؟ صندلی ماساژور برای ارائه ماساژ باکیفیت از مکانیزم ها و تکنولوژی روز دنیا بهره میگیرد. همه تکنیک های ماساژ در این دستگاه به صورت هوشمند و برنامه ریزی شده انجام میشود.

  • مکانیزم های به کار رفته مانند انواع رولرها، گوی ها و کیسه های هوا و لرزش نقاط مختلف بدن را ماساژ می دهند. این مکانیزم ها با حرکات خاص و اعمال فشار با شدت قابل تنظیم روی ناحیه مورد نظر را ماساژ می دهند.
  • سنسورهای به کار رفته در صندلی ماساژور نقاط تنش بدن را شناسایی می کنند و کاربر می تواند فشار و سرعت ماساژ را به شکل دلخواه تنظیم کند.
  • گرمکن های به کار رفته در برخی از صندلی های ماساژور با ایجاد گرما به تسکین درد، تنش های عضلانی و افزایش گردش خون در نقاط مختلف بدن کمک می کنند.
  • کیسه های هوا به کار رفته در قسمت های مختلف صندلی ماساژور نقاطی از بدن که از دسترس غلتک ها و گوی ها دور هستند را با ایجاد فشار ملایم ماساژ می دهند.
  • همچنین صفحه نمایش و پنل کنترل این صندلی به کاربر اجازه می دهد تنظیمات دلخواه فشار، سرعت و شدت ماساژ را انجام دهد.

آشنایی با انواع تکنیک های ماساژ صندلی ماساژور

صندلی های ماساژور بر اساس نوع ماساژی که ارائه می دهند، 3 نوع هستند:

  1. صندلی های ماساژوری که تنها با استفاده از رول های مکانیکی ماساژ را انجام می دهند.
  2. صندلی های ماساژ که با استفاده از لرزش ماساژ می دهند.
  3. صندلی های ماساژور پیشرفته و حرفه ای با استفاده از رول مکانیکی، لرزش و کیسه های هوا ماساژ را انجام می دهند.

آشنایی با انواع تکنیک های ماساژ صندلی ماساژور

ماساژ با استفاده رول های مکانیکی

  • رول ها یا غلتک های تعبیه شده در صندلی ماساژور با حرکت بالا و پایین، افقی و عمودی که دارند، درست مانند ماساژی که با دست انجام میشود، نقاط مختلفی از بدن مثل شانه و گردن، کمر، ران، ساق پا و کف پاها را به خوبی ماساژ می دهند.
  • غلتک ها میتوانند با انجام حرکات دایره ای، حالت ماساژ مالشی را انجام دهند و نقاط فشاری ایجاد کنند تا گردش خون را در آن قسمت بالا ببرند و دردهای آن ناحیه را تسکین دهند.
  • غلتک ها همچنین میتوانند با ماساژ سراسری ستون فقرات، فشار وارد شده به دیسک کمر را از بین ببرند.

ماساژ با استفاده رول های مکانیکی

تکنیک ماساژهای ویبره ای

  • ماساژ لرزشی یا ویبره ای با ایجاد لرزش های کنترل شده روی اندام های مختلف بدن، باعث بالا رفتن گردش خون و شل کردن عضلاتی که دچار گرفتگی شده اند، احساس بسیار خوشایندی را به شما می دهند و هنگام ماساژ احساس بهبودی می کنید.

تکنیک ماساژ های ویبره ای صندلی ماساژ

تکنیک ماساژ با کیسه هوا

  • همانطور که اشاره کردیم، تکنیک ماساژ با کیسه هوا یکی از بهترین روش های ماساژ با صندلی های ماساژور است.
  • برای انجام این تکنیک کیسه های هوا در قسمت های مختلفی از صندلی ماساژور تعبیه شده اند. این کیسه ها به کمپرسور هوا متصل هستند و قسمت هایی از بدن را که در محدوده حرکتی رول های غلتکی نیستند را ماساژ می دهند.
  • قسمت هایی از بدن مثل پهلوها، کنار گردن، دست ها و پاها با پر شدن کیسه های هوا، تحت فشار قرار میگیرند و اینگونه ماساژ داده میشوند.

تکنیک ماساژ با کیسه هوا صندلی ماساژ

سایر تکنیک های ماساژ در صندلی ماساژور

قبلا گفتیم که حس ماساژ گرفتن از صندلی ماساژور دقیقا مشابه به زمانی است که یک ماساژور حرفه ای شما را ماساژ می دهد. زیرا انواع تکنیک های ماساژ در صندلی ماساژ قابل اجراست. در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

ماساژ شیاتسو

  • این نوع ماساژ که جنبه درمانی دارد، نوعی ماساژ ژاپنی است که به دلیل ایجاد فشار بر نقاط انرژی بدن بیشتر شبیه به طب سوزنی است.
  • در ماساژ شیاتسو که توسط ماساژور انسانی انجام میشود، از نوک انگشتان برای ماساژ عمیق بافت ها و از بین بردن درد آن ها استفاده میشود.
  • در صندلی ماساژور این نوع ماساژ بسیار ظریف و عمیق انجام میشود. همچنین باعث ایجاد آرامش در بافت ها و اندام های بدن میشود.

ماساژ شیاتسو

تکنیک ماساژ سوئدی

  • این نوع ماساژ که با حرکات نرم و آهسته انجام میشود، با هدف به آرامش رسیدن و تسکین تنش های عضلانی میشود.
  • ماساژ سوئدی که با صندلی ماساژور انجام میشود، حالت کف دست ماساژ سوئدی را یادآور میشود.

تکنیک ماساژ سوئدی

ماساژ تایلندی

  • ماساژ تایلندی که توسط صندلی ماساژور انجام میشود، شامل ترکیبی از حرکات کششی و ایجاد فشار ملایم در بدن است. این ماساژ باعث بالا رفتن سطح انرژی و تسکین دردهای بدن میشود.

ماساژ تایلندی

تکنیک گرانش صفر

  • در این تکنیک تغییراتی در زاویه قرارگیری صندلی ماساژور ایجاد می کند که باعث ایجاد حالت گرانش صفر میشود. در این حالت ماساژ بسیار عمیق و تاثیرگذار خواهد بود.
  • در برخی از صندلی های ماساژ پیشرفته برای ایجاد سراشیبی تنها کافی است به صندلی تکیه دهید. سپس با فشار یک دکمه حالت و زاویه صندلی را تغییر دهید. در این نوع دستگاه ها از یک سیستم ایجاد سراشیبی موتوردار استفاده میشود.
  • اما در صندلی های ماساژور ساده تر ایجاد سراشیبی با فشردن یا آزاد کردن دستگیره انجام میشود تا صندلی در حالت فیزیکی به شکل زاویه دار و شیب دار تغییر پیدا کند.

تکنیک ماساژ گرانش صفر

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد