logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی گرین

ارور کولرگازی گرین
ارور کولرگازی گرین
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی گرین به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آیا تا به حال متوجه علت ارور کولرگازی گرین شده اید؟ متاسفانه یکی از مشکلات متعددی که ممکن است برای کولرگازی گرین اتفاق بیافتد، مشاهده کد خطا کولرگازی گرین در صفحه نمایش دستگاه است. این موضوع در گذشته به صورت چراغ چشمک زدن و امروزه به صورت کدهای خطا نمایش داده می شود. کدهای خطا هر کدام نشان دهنده اختلال و مشکلی خاص در دستگاه هستند که با توسط متخصصین حاذق در این زمینه عیب یابی و رفع شوند. در این محتوا به بررسی برخی از علت های هشدار کولر گازی گرین و روش حل این مسئله می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی گرین صرفه جویی داشته باشید.

چرا کولر گازی گرین ارور می دهد؟

کولرگازی گرین نیز مانند سایر دستگاه های برودتی ممکن است با گذشت زمان یا استفاده نادرست دچار مشکلاتی در کارکرد خود شده و ارور دهد. کد خطای کولر گازی گرین شامل موارد مختلفی است که در ادامه دلایل بروز هریک از این ارورها را بیان خواهیم کرد:

دلیل ارور داغ شدن بیش از حد کمپرسور کولرگازی گرین

علت کد خطا داغ شدن بیش از حد کمپرسور کولرگازی گرین چیست؟ در بسیاری از مواقع با خاموش کردن کولرگازی ارور دستگاه برطرف می شود. در چنین وضعیتی علت اصلی ارور کولرگازی گرین استفاده بیش از حد و طولانی از کولرگازی است که موجب داغ شدن دستگاه می شود. بلافاصله بعد از داغ شدن کمپرسور کد خطا مشاهده می شود. در این وضعیت کافیست تا کولر را خاموش کنید و منتظر بمانید کمپرسور دستگاه برای مدتی خنک شود. این مسئله در صورت ادامه داشتن ممکن است موجب نیم سوز شدن یا نمایش علائم سوختن موتور کولر گازی و در نتیجه خاموش شدن دستگاه شود.

علت کد خطای خروج صدای ناهنجار کولر گازی گرین

آیا تا به حال شاهد خروج صدای ناهنجار از کولرگازی گرین شده اید؟ متاسفانه عوامل بسیاری هستند که باعث خروج صدای ناهنجار کولرگازی می شوند. طبق نتایج به دست آمده عوامل متعددی مانند قطع شدن سیم و اتصالات، قدیمی شدن کابل ها، بسته شدن شلنگ تخلیه آب کولر گازی و … که در اکثر مواقع به دلیل سرویس نکردن دستگاه اتفاق می افتد، موجب خروج صدای ناهنجار از کولرگازی می شوند.

در صورت ارور خروج صدا ناهنجار از کولرگازی گرین کافیست تا با نمایندگی مجاز کولر گازی گرین یعنی شرکت آی پی امداد تماس گرفته و درخواست سرویس کردن کولرگازی را داشته باشید. بسیاری از مواقع کم شدن روغن که به دلیل سرویس دیر هنگام دستگاه اتفاق می افتد، از دلایل اصلی صدای ناهنجار کولرگازی است‌.

دلیل آلارم یخ زدگی کولرگازی گرین

یکی از شایع ترین عواملی که کد خطا کولرگازی گرین می شود، یخ زدن کمپرسور کولر گازی است. طبق بررسی هایی که در خصوص یخ زدگی کولرگازی گرین انجام شده است، عوامل بسیاری چون گرفتگی لوله های کولرگازی، گرفتگی قطعات داخلی، خراب شدن اسپیلت، کم شدن گاز کولر، نبود جریان هوا، خراب شدن قطعاتی چون سنسورها، فن و … موجب آلارم یخ زدگی کولرگازی گرین می شود. برای حل این مسئله ابتدا دستگاه باید توسط تکنسین های کولرگازی عیب یابی شود و در ادامه با سرویس و تعمیرات کولر، مشکل یخ زدگی کولرگازی گرین رفع شود.

علل هشدار خنک نکردن کولر گازی گرین

دلایل بسیاری هستند که موجب می شوند کولرگازی قادر به خنک کردن فضای اتاق نباشد. طبق بررسی های انجام شده، عواملی چون کثیف شدن فیلتر کولرگازی، تنظیم اشتباه ترموستات، کثیف شدن کندانسور، کشتی گاز مبرد‌، کم بودن ظرفیت کولرگازی، خراب شدن موتور کولرگازی گرین و … از علت های اصلی ارور کولرگازی گرین هستند که باید رفع شوند تا علت باد نزدن کولر گازی گرین عیب یابی و حل شود. برای رفع مسائل بالا می توانید با شرکت آی پی امداد تماس گرفته و درخواست برطرف کردن کد خطای کولر گازی گرین را داشته باشید.

نتیجه گیری از ارور کولرگازی گرین

در مطالب بالا به بررسی چند مورد از مهم ترین دلایل ارور کولرگازی گرین پرداختیم. یخ زدگی، خنک نکردن کولر، خاموش شدن دستگاه، از کار افتادن کمپرسور کولر گازی و … از دلایل مهمی هستند که باعث نمایش کد خطا کولرگازی گرین می شوند. چنانچه به هر دلیلی کولرگازی شما با کدهای خطا متعددی همراه است، می توانید برای بر طرف کردن آن به شرکت آی پی امداد مراجعه کنید. شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز کولرگازی گرین طی زمان بسیار کوتاهی در محل مورد نظر شما حاضر می شود و با استفاده از قطعات اورجینال اقدام به رفع ارور کولر گازی گرین می کند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد